abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127852848
Wat niet, van soort van watervallen tot zware stormen, van een uitlaat die in volle vaart onder de auto uitvloog, tot tunnelavonturen en uiteraard irritante motorpech veel in ieder geval.
  zondag 16 juni 2013 @ 09:10:16 #62
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_127853483
Er reed iemand door rood, en toen zag ik ineens een flits. Wat zal de eigenaar van die Jeep straks zuur zijn :')
pi_127854509
Twee dagen terug: Politiecontrole waarbij random auto's werden gecontroleerd en ik gewoon mocht doorrijden en de auto voor en achter mij aanwijzingen kregen even de aanwijzingen op te volgen (controle dus)
pi_127855042
Vorige week bijna een aanrijding op een rotonde. Ik wilde de rotonde oprijden en zag dat de passerende auto via zijn knipperlichten aangaf dat hij de rotonde wilde verlaten. Echter bleek die knul niet af te slaan, maar door te rijden. Gevolg: beiden hard op de rem om een botsing te voorkomen.

Mocht het een botsing geweest zijn, wie was in dat geval aansprakelijk? Die persoon gaf onterecht/verkeerd richting aan, waardoor ik normaal gesproken de rotonde op zou kunnen rijden.
  Moderator zondag 16 juni 2013 @ 11:20:06 #65
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_127855133
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 11:20 schreef jitzzzze het volgende:
Jij, want je moet zeker weten dat de weg vrij is voordat je doorrijd.
Je moet dus elke keer wachten totdat een auto daadwerkelijk doorgereden of afgeslagen is? Een auto heeft niet voor niets richtingaanwijzers.
  Moderator zondag 16 juni 2013 @ 11:32:17 #67
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_127855292
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 11:24 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Je moet dus elke keer wachten totdat een auto daadwerkelijk doorgereden of afgeslagen is? Een auto heeft niet voor niets richtingaanwijzers.
True, maar zo werkt het wel. Als je ziet dat hij afslaat (dus de bocht inzet) dan kan je gaan.
  zondag 16 juni 2013 @ 11:35:17 #68
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_127855367
Eigenlijk ook heel krom.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  Moderator zondag 16 juni 2013 @ 11:37:40 #69
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_127861070
Ik heb een keer gezien dat een auto een heel klein beetje op de busstrook stond en een stadsbus gewoon zijn spiegel eraf had gereden en die stadsbus reed gewoon door, heb me kapot gelachen.
Verder een keer bijna van de weg gedrukt in italie net na een tolweg. We stonden echt superlang te wachten in die rij dus iedereen was blij dat we eindelijk onze weg weer konden vervolgen. Naast ons reed nog een auto en die was ook aan het lachen en die schoof in een keer 2 baantjes op terwijl hij naar zijn medepassagier keek. Nog nooit zo hard geremd :')
My dials are pupillated.
pi_127863476
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 14:33 schreef Hendroit het volgende:
Ik heb een keer gezien dat een auto een heel klein beetje op de busstrook stond en een stadsbus gewoon zijn spiegel eraf had gereden en die stadsbus reed gewoon door, heb me kapot gelachen.
Die buschauffeurs zijn soms ook behoorlijke eikels met hun 'ik heb voorrang dus rij gewoon fullspeed door' mentaliteit, zonder zich er kennelijk van bewust te zijn dat hun voertuig een soort tank is en mensen hen ook niet bewust dwars zitten, maar gewoon een verkeerde inschatting maken.
  zondag 16 juni 2013 @ 16:01:15 #72
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_127863837
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 00:17 schreef GSMboy het volgende:
In Duitsland ooit eens ingehaald door een hele dure Mercedes SLK, die even met 200 km/h ons voorbij zoefde.... Niks spannends in Duitsland, maar wel verrassend als je een uur later opeens in een file belandt, waar je precies diezelfde Mercedes total-loss in stukken op de weg ziet liggen.
Precies hetzelfde meegemaakt met een Porsche in de nacht op de autobahn in Germany
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_127868305
Vrachtwagen die een paar meter voor mijn neus schaarde en zich met niet te verwaarlozen snelheid zich in de linkervangrail boorde.
  zondag 16 juni 2013 @ 21:51:09 #74
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_127878725
quote:
In Duitsland ooit eens ingehaald door een hele dure Mercedes SLK, die even met 200 km/h ons voorbij zoefde.... Niks spannends in Duitsland, maar wel verrassend als je een uur later opeens in een file belandt, waar je precies diezelfde Mercedes total-loss in stukken op de weg ziet liggen.
Oh, dat ken ik. In Duitsland op de A2 een kilometer of veel voor Hannover word ik met grote snelheid ingehaald door twee auto's die redelijk dicht op elkaar reden. Bij Hannover iedereen in de ankers en daar zag ik dat die twee auto's één geworden waren.

Die keer dat ik 's nachts op de donkere A7 reed bij Leek en ik ineens in het schijnsel van mijn koplampen iemand op de blokmarkering van de uitvoegstrook zag staan vergeet ik ook niet gauw. Het leek wel een horrorfilm, hij stond echt bewegingsloos, ik schrok me dood.

Met de vrachtwagen, 's nachts op de Franse A31 tussen Toul en Dijon, ik had net het grootlicht even aangehad, deed het weer uit en vervolgens klapt er schijnbaar vanuit het niets een uil wide-spread op de voorruit. Dan ben je ook gelijk wakker.

Je bent trouwens ook gelijk wakker als je dat wordt van een hoop lawaai, je opkijkt en je realiseert dat je vier weken oude bestelbus even lekker knuffelt met de vangrail.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_127883435
quote:
En dat is "17.gif" ?
pi_127897944
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 15:37 schreef jitzzzze het volgende:
Ik zag dit dus laatst echt rijden. Ik haalde een busje in, en die vent had z'n mobiel aan z'n hoofd getaped en zat heel druk een gesprek te voeren.

:')
Ik heb een andere variatie gezien in de file.
Een Marokkaanse meid die haar mobiel aan haar oor had door deze in haar Hidjab te bevestigen zodat het klem zat.
  Moderator maandag 17 juni 2013 @ 12:48:11 #78
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_127898047
quote:
2s.gif Op maandag 17 juni 2013 12:44 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Ik heb een andere variatie gezien in de file.
Een Marokkaanse meid die haar mobiel aan haar oor had door deze in haar Hidjab te bevestigen zodat het klem zat.
Dat zie ik zo vaak dat ik het bijna normaal begin te vinden :@
pi_127910786
wat jaartjes terug, ik reed net voorbij parijs, charles de gaulle gehad, richting nederland, wordt wegens werkzaamheden alles over een rijbaan van de snelweg geleid, 4 smalle strookjes uitgezet op de linker rijbaan, 2 heen 2 terug , alles rijdt ongeveer 80, miezerig weer, schemerig, druk

opeens zie ik de vrachtauto een paar auto's voor me vol in de remmen en naar links sturen, ik dus ook...., staat er op de rechterstrook een transitbusje met pech; geen lichten, geen alarmlichten, niets van dat al
wachten op de klap. enn het volk zat er gewoon nog in, niet achter de vangrail gaan staan, dat hoeft toch niet.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')