abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 januari 2012 @ 08:42:00 #26
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_107207931
De rechterbaan op de snelweg was weer eens vele malen sneller dan de linker...
Alsof je in Engeland rijdt...
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_107255706
Dat een of ander oudje op de snelweg reed in zijn scootmobiel? en niet doorhad dat dat verboden was en niet een reageerde op passerende auto's aan zijn linkerkant. |:(
pi_107256885
nog eentje:

ik reed hier:
http://maps.google.nl/map(...)p=12,339.08,,0,22.18

ik kwam net van een maatje dus ik op mijn scooter lekker 90 rijden (niemand in de buurt) toen ik besloot niet af te remmen en de bocht te nemen, nee, ik besloot een stukje spook te rijden.
het enige waar ik geen rekening mee heb gehouden was dat er nog een bultje (die witte stenen) er tussen zat.
dus ik daar opgeklapt bijna een salto gemaakt maar net kunnen landen om mijn voorwiel en gelijk achterover geleund. Zulke mazzel heb je maar zelden. mijn racemonster heeft er neits aan overgehouden.
pi_107257594
quote:
6s.gif Op donderdag 26 januari 2012 13:26 schreef Iwanius het volgende:
Dat een of ander oudje op de snelweg reed in zijn scootmobiel? en niet doorhad dat dat verboden was en niet een reageerde op passerende auto's aan zijn linkerkant. |:(
Had laatst zo'n wat oudere vrouw in een Twingo die echt kilometers lang op de linkerbaan bleef rijden. Eerst snelweg en daar reed ze 90. En toen de snelweg overging in 90 en later 70 en 50 ging ze echt 30-40 rijden op die 50 stukken. Nog steeds op de linkerbaan. Reageerde ook totaal niet toen ze paar keer rechts ingehaald werd. Stuur helemaal verkrampt vast.
Zo erg soms.
  donderdag 26 januari 2012 @ 14:31:22 #30
85962 ioko
I Appear Missing
pi_107257996
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 14:20 schreef H-D het volgende:

[..]

Had laatst zo'n wat oudere vrouw in een Twingo die echt kilometers lang op de linkerbaan bleef rijden. Eerst snelweg en daar reed ze 90. En toen de snelweg overging in 90 en later 70 en 50 ging ze echt 30-40 rijden op die 50 stukken. Nog steeds op de linkerbaan. Reageerde ook totaal niet toen ze paar keer rechts ingehaald werd. Stuur helemaal verkrampt vast.
Zo erg soms.
Die mensen zie ik vrijwel dagelijks. Verschrikkelijk gevaarlijk, vooral op de snelweg.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_107258052
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 14:31 schreef ioko het volgende:

[..]

Die mensen zie ik vrijwel dagelijks. Verschrikkelijk gevaarlijk, vooral op de snelweg.
Ja klopt kom ze ook heel vaak tegen. Maar deze keer viel het me gewoon even extra op :P . Vooral op de snelweg levensgevaarlijk idd. Schieten vaak ook opeens naar links met zo'n flutsnelheid. Of gaan nooit/niet terug naar rechts.
  donderdag 26 januari 2012 @ 15:46:19 #32
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_107260753
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 14:32 schreef H-D het volgende:

[..]

Ja klopt kom ze ook heel vaak tegen. Maar deze keer viel het me gewoon even extra op :P . Vooral op de snelweg levensgevaarlijk idd. Schieten vaak ook opeens naar links met zo'n flutsnelheid. Of gaan nooit/niet terug naar rechts.
Wat dacht je van die mensen die standaard op de middenbaan gaan rijden na het invoegen, ook al is de rechter baan helemaal leeg :')
Prutsers :{w
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_107260846
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 15:46 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Wat dacht je van die mensen die standaard op de middenbaan gaan rijden na het invoegen, ook al is de rechter baan helemaal leeg :')
Prutsers :{w
Ook :P maar ik vind die te trage mensen/bejaarden toch wel èèn van de meest irritante eigenlijk.
pi_107261205
Zekers dat soort mensen. Altijd borst op het stuur, verkrampt zitten kijken.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_107261382
Ja klopt. Volgens mij zien ze ook gewoon niet meer wat er om de auto heen gebeurd. Helemaal gefixeerd op die 100meter asfalt voor hen :P
pi_107261437
Dat weet ik wel zeker!
pi_107261464
Ik moet ook zeggen dat ik al best vaak bijna dood ben gereden op mijn fiets door auto's die geen richting aangeven en niet om zich heen kijken. Al menig auto moeten ontwijken en enorm laten schrikken.
pi_107261566
een stilstaande fietser kiepte om, was hilarisch
pi_107336346
Vooral veel verhalen van mensen die elkaar 't licht in de ogen niet gunnen: inhalen, vol op de rem, snijden etc, soms allemaal tegelijk :P

Momentje van gister; zo'n bejaarde voor me, steeds 35 rijden waar 50 is toegestaan. Vervolgens voor het afslaan van de rotonde secondenlang volkomen stilstaan -op zich niet volkomen verkeerd- maar net op het moment dat er een scooter aankwam trok 'ie weer op. Bijna erbovenop, de scootermeneer schold 'm helemaal verrot en toen kachelde 'ie weer verder. 't gekke is nog, ik voelde het aankomen, denken heel voorzichtig te zijn maar door de totale verkramping zijn ze juist een groot gevaar op de weg.
Trust me, I know what I'm doing.
pi_107351771
Mijn ervaring gister, kwam vrolijk aanzeilen met een vaartje van 70 over de kennedylaan in Eindhoven richting het centrum. Bij de kruising met de ring had ik groen, dus wil vrolijk verder zeilen om daarna rustig uit te rollen tot 50. Rijdt er ineens een klapjosti door rood die linksaf wilde slaan richting het centrum (wat daar sowieso niet mag :X). Mooi slipspoor achter gelaten daar, kijkt die gast me daarna aan met een blik van "wat doe jij nou?". |:(
  zondag 29 januari 2012 @ 10:26:44 #41
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_107352600
quote:
6s.gif Op donderdag 26 januari 2012 16:05 schreef spiegeltje_05 het volgende:
een stilstaande fietser kiepte om, was hilarisch
Leuk hè toen die persoon een tia kreeg? :)
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  zondag 29 januari 2012 @ 10:38:32 #42
35845 Cybje
Muuh muuh muuh
pi_107352722
Ik heb soms van die irritante busjes die lopen te kleven op mijn achterbumper. Dan rijd ik gewoon rechts op de cruise control, rond de maximumsnelheid en dan zitten ze echt zo dicht achter me dat de hele binnenzijde van mijn auto wordt verlicht. Haal dan of in, of ga afstand houden. Ik heb weinig zin om een busje achterin m'n auto te hebben als er iets raars gebeurd (bijv. klapband ofzo), want dan heb ik het al druk genoeg met m'n auto normaal de vluchtstrook op krijgen.

Als het echt te lang duurt en er zijn genoeg mogelijkheden geweest om in te halen (zoals gisteren was de linkerbaan gewoon minutenlang leeg) ga ik zachtjes remmen, net zolang tot ze alsnog inhalen. Enige nadeel is dat ze dan soms weer boos worden en dat ik dan de nare weggebruiker ben in hun ogen.

Dit dus even in de categorie raar, want ik snap het gewoon niet. Ze brengen totaal onnodig iedereen in gevaar.
Schaap
pi_107444228
quote:
15s.gif Op zondag 29 januari 2012 10:26 schreef Prowl het volgende:

[..]

Leuk hè toen die persoon een tia kreeg? :)
Nee desbetreffende hing met de tas vast aan het stuur draaide zijn bovenlichaam en verloor zijn evenwicht :)
  dinsdag 31 januari 2012 @ 16:18:57 #44
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_107444564
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 14:20 schreef H-D het volgende:

[..]

Zo erg soms.
112 bellen en van de weg laten halen. Die kan dan gewoon het rijbewijs inleveren op basis van artikel 5. scheelt een hoop ongelukken.

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:09 schreef spiegeltje_05 het volgende:

Nee desbetreffende hing met de tas vast aan het stuur draaide zijn bovenlichaam en verloor zijn evenwicht :)
Wel cool van je dat je bent uitgestapt om te helpen.
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_107445719
Rijd je savonds achter een grote vrachtwagen met een dakkapel erop. Valt opeens die complete dakkapel van de vrachtwagen af. Wat was ik blij dat er links van me niet toevallig iemand zat, want uit automatische reactie verwissel je dan toch wel van baan. Een dakkapel komt vast hard aan tegen een koektrommel.
pi_107446270
Op de A27 met mooi weer werd mijn voorruit toch nat, ik kijk en zie dat de tankwagen voor me een lekkage heeft, stinken dat spul :r. Andere bestuurder seinde naar de chauffeur en die is aan de kant gegaan.
  † In Memoriam † dinsdag 31 januari 2012 @ 17:06:04 #47
25682 2cv
Niet subtiel
pi_107446434
Op de A6 roken mijn pasagiers een dieselgeur. Aangezien ik diesel reed en de auto al dik 500.000km mee gaat zijn we maar ever gestopt om te kijken of er iets mis was. Er was niets mis met mijn auto, maar de spetters diesel van een voorligger (onbekend welke) zaten op m'n motorkap !
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_107495052
Vorig jaar, A67 van Venlo naar Eindhoven, kom ik een spookrijder tegemoet. Ik reed op de linkerbaan en de spookrijder tegen de middenberm aan, gelukkig had ik net even iets plek op de rechterbaan. Ik heb er later niks meer van vernomen, dus ik neem aan dat die mensen (ouder echtpaar, zo in de gauwigheid gezien) er heelhuids vanaf zijn gekomen.

[ Bericht 2% gewijzigd door zjosken op 01-02-2012 21:10:29 ]
Admit nothing,
deny everyting.
Demand proof.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 18:51:54 #49
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_109177730
Ik voeg dus in op de snelweg, niks aan het handje. Ineens word ik ingehaald door een oude golf en een oude caddy. Vervolgens stoppen ze alle twee op de vluchtstrook, bijrijders verwisselen van auto's, en gaan weer de snelweg op. Vervolgens werd ik weer ingehaald door die twee auto's. En met een noodgang. Paar kilometer verder kwam ik alleen nog die caddy tegen waar een oude man inzat met een baard en een ouwe muts.

Heb het sterke vermoeden dat ze bij illegale praktijken zijn betrokken. Altijd als ik de "dashcam" aan heb gebeurd er niks, en net nu ik hem uit heb dit soort praktijken.

Voor de rest was het op de snelweg drukker op de linkerbaan dan op de rechter . Iedereen gas geven en weer remmen, terwijl ik op de rechterbaan gewoon lekker kon doortuffen. Vrachtwagens die erlkaar inhaalden :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_109182918
Laatst ergens voor een stoplicht, rustig tijdstip, 10 uur 's ochtends doordeweeks, niks aan het handje. Ik sta voorgesorteerd voor linksaf. Komt er ineens met gierende banden een auto aanslingeren en stopt op het nippertje op de strook voor rechtsaf. Nou ja, ongeveer. Auto stond scheef half op mijn strook, half na de stopstreep en blokkeert mij zowat. Meteen vliegt de deur open van de bestuurder. Ik dacht dus echt dat ze slaande ruzie hadden in de auto, dat ik beroofd ging worden of iets dergelijk dramatisch.

Rent er een meisje uit, heel net type, rent achter haar auto langs naar de bosjes langs de weg en begint te nekken niet normaal. Wist niet dat er zoveel kots in zo'n klein tutje paste. _O-
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')