SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kaka is een beetje de verkeerde speler in het verkeerde team.quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:05 schreef YazooW het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en ze hebben een betere coefficient.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:05 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar wat nou als het doelsaldo gelijk is?
Lyon door met meeste doelpunten toch?
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:05 schreef Ties02 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want dit was van te voren niet bekend?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:05 schreef Buitendam het volgende:
Het is wel een enorme middelvinger in het gezicht van je eigen aanhang, als je als "De Koninlijke" zo speelt. Je zou dat bedrag hebben neergelegd voor die pot als Madrileen...![]()
quote:
Zou kunnen.. Zondequote:Op woensdag 7 december 2011 22:05 schreef OProg het volgende:
[..]
Kaka is een beetje de verkeerde speler in het verkeerde team.
Niet meer mogen zeggen voor wie je bentquote:Op woensdag 7 december 2011 22:03 schreef Caland het volgende:
[..]
nee. Omdat ik gewoon een hoop geld kan winnen. Verder staat het me vrij in VBL om te zijn voor wie ik wil. Wat zullen we nou toch krijgen joh
Je hebt toch gewoon een verplichting richting je fans? Dit is de Champions League, man.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:06 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Want dit was van te voren niet bekend?
Neequote:Op woensdag 7 december 2011 22:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je hebt toch gewoon een verplichting richting je fans? Dit is de Champions League, man.
Zowel CL als EL win je niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:06 schreef Mykonos het volgende:
Nu ja, de positieve kant is dat Ajax in de EL gewoon meer perspectief heeft natuurlijk..
Ik ook niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:07 schreef Muto het volgende:
1-5. Doelpunt. Maar ik vind het helemaal niks.
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:07 schreef Lemming22 het volgende:
Ajax moet gaan scoren. Lyon gaat er nog wel 2 of 3 maken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jep.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bij een goal van Real zijn ze er toch ook uit
Ja.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bij een goal van Real zijn ze er toch ook uit
Nee, net zoals Hup Lyon niet magquote:Op woensdag 7 december 2011 22:07 schreef FL_Freak het volgende:
ik ben blij dat Lyon 1-5 heeft gescoord, mag dat?
Aantal doelpunten voor daarna coöfficient dacht ikquote:Op woensdag 7 december 2011 22:07 schreef Sephael het volgende:
Wat nou als Lyon er nog een in trapt. Gelijke punten, gelijk onderling resultaat, gelijk doelsaldo. Wat dan? Aantal doelpunten voor?
Lyon door op basis van de UEFA coëfficiënten.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:07 schreef Sephael het volgende:
Wat nou als Lyon er nog een in trapt. Gelijke punten, gelijk onderling resultaat, gelijk doelsaldo. Wat dan? Aantal doelpunten voor?
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:08 schreef Zilverloo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pleister op de wonden
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dat helpt ook niet, hebben ze al twee keer gedaan.quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:08 schreef Zilverloo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op vrijdag 4 november 2011 21:59 schreef bosi_wa het volgende:
Hammetje is op dreef met zn topics
Hoezo ? Ajaxsupporters kunnen het toch ook een keer sportief opvatten of is dat te veel gevraagd ?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:08 schreef exile79 het volgende:
Lyon of Real scoren dan is het gebeurd. Zou jammer zijn, ook al ben ik niet voor Ajax. Zeker als je bedenkt dat Ajax geljk had moeten staan nu. Wordt gezellig in Amsterdam vanavond.
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik moet er om lachen omdat het Ajax is, maar eigenlijk is het ook weer kut. Europees mogen Nederlandse ploegen het altijd wel goed doen. Behalve PSV.
Goed op tijd.quote:
meest kansloze reactie van de eeuwquote:Op woensdag 7 december 2011 22:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik moet er om lachen omdat het Ajax is, maar eigenlijk is het ook weer kut. Europees mogen Nederlandse ploegen het altijd wel goed doen. Behalve PSV.
Ah collega, hou je knopjes maar in de aantochtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Were making, were making!
Radio Soulwax!
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:09 schreef Caland het volgende:
Real doe er eens 1 meer scoren zodat ik rustig achterover kan leunen en mn geld kan tellen.
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:09 schreef Sheepcidus het volgende:
Absoluut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ja, die slopen de boel zelfs als ze kampoen worden. Dus dat lijkt me inderdaad teveel gevraagd.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:09 schreef Travel. het volgende:
[..]
Hoezo ? Ajaxsupporters kunnen het toch ook een keer sportief opvatten of is dat te veel gevraagd ?
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:09 schreef Caland het volgende:
Real doe er eens 1 meer scoren zodat ik rustig achterover kan leunen en mn geld kan tellen.
7-0 is niet zo gek bij een zekere verloren wedstrijd van Ajax en een zekere gewonnen wedstrijd van Lyon.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Het is heel schrijnend wat er gaande is bij Ajax met een positief doelsaldo t.o.v. Lyon van +7 bij aanvang. Vervolgens tegen een B-team van Madrid alsnog zijn waterloo vinden in de CL.
Ik dacht dat het een grap was... Kuuuuut!!!quote:Op woensdag 7 december 2011 22:09 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, 2 goals onterecht afgekeurd in de eerste helft van Ajax...
Super normale posts heb jij inderdaad altijd, echt niet om te trollenquote:Op woensdag 7 december 2011 22:09 schreef Caland het volgende:
HEt is vooral duidelijk dat Zagreb echt niks te zoeken had in de CL.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:09 schreef Confetti het volgende:
Dit is zo duidelijk. Zagreb heeft de wedstrijd verkocht.
Snel 3 goals weggeven in het begin en dan rustig aan doen met de andere goals.
Wat is hier gifbeker aan? Het team met de meeste punten en vervolgens met de meeste doelpunten gaat gewoon door.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:09 schreef ZaZoe het volgende:
Ajax gaat dit seizoen ben ik bang de gifbeker helemaal leegdrinken
Okquote:Op woensdag 7 december 2011 22:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ah collega, hou je knopjes maar in de aantocht
Wil je een screen zien?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Super normale posts heb jij inderdaad altijd, echt niet om te trollen.
waarom zouden ze, net of ze sympathie voor Ajax hebben.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:09 schreef alors het volgende:
Het zou mij overigens niet verbazen als Real zo nog een of twee goaltjes weggeeft.
Nee maar als je tijd hebt om te vragen, dan kan je beter naar OP.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Want jij blijft heletijd naar de OP kijken terwijl de reacties sneller zijn?
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:10 schreef NLGooner het volgende:
Heeft Ajax op deze manier niet meer kans in de europa league trouwens?
Laat gaan.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Super normale posts heb jij inderdaad altijd, echt niet om te trollen.
hopen dat ie zich wel afreageerd op de grensrechterquote:Op woensdag 7 december 2011 22:10 schreef Geo3kant het volgende:
Vertoghen dadelijk rood ik voel het hij kan zich niet inhouden...
Dat wel. scheelt alleen een miljoen of 10quote:Op woensdag 7 december 2011 22:10 schreef NLGooner het volgende:
Dikke sliding op de enkels van de grensrechterquote:Op woensdag 7 december 2011 22:11 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hopen dat ie zich wel afreageerd op de grensrechter
Dure grap.. Erg lullig dat het juist in deze wedstrijd zo moet gebeurenquote:Op woensdag 7 december 2011 22:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een grap was... Kuuuuut!!!
Da's gunstig.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:11 schreef eight het volgende:
[..]
Dat wel. scheelt alleen een miljoen of 10
Omdat ze in de volgende rondes liever Ajax dan Lyon tegenkomen.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:10 schreef Adames het volgende:
[..]
waarom zouden ze, net of ze sympathie voor Ajax hebben.
Natuurlijk, maar het gaat om het geld. Dat ze dan weer vernederd worden maakt niet uit. Dan ben je toch een beetje een hoer IMO, maar goed....quote:Op woensdag 7 december 2011 22:10 schreef NLGooner het volgende:
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:12 schreef Ties02 het volgende:
1-6 Ik denk er iets van maar houd het voor me
En als ze er dan ng wel een paar rondes in blijven?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:11 schreef eight het volgende:
[..]
Dat wel. scheelt alleen een miljoen of 10
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:12 schreef BrandX het volgende:
1-6 bij lyondit hele zaakje stinkt als de nete
Onzin, Dinamo is gewoon een zwakke kutploeg die met een man minder niks kan. ALleen door die grensrechter is Ajax genaaid.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:12 schreef BrandX het volgende:
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:13 schreef Paul het volgende:
1-6
Ik heb verder geen mening over deze stand
Dat heb je wel jij paulus.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:13 schreef Paul het volgende:
1-6
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:13 schreef Paul het volgende:
1-6
Lijkt er wel op.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:13 schreef TheVulture het volgende:
Kom op zeg... dit is gewoon verkocht aan alle kanten...![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:13 schreef de_boswachter het volgende:
Erg jammer voor Ajax.
Gelukkig zijn ze Ajax en de beste.
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:12 schreef Ties02 het volgende:
1-6 Ik denk er iets van maar houd het voor me
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:13 schreef Geo3kant het volgende:
Als ajax er dan uit gaat maak dan 0-3 of 0-4 voor mij real
Ik ook niet...quote:Op woensdag 7 december 2011 22:13 schreef Paul het volgende:
1-6
Wtfquote:Op woensdag 7 december 2011 22:12 schreef BrandX het volgende:
Ajax zou TOTAAL 25 miljoen krijgen als het zich plaatste voor de 8ste finale.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Twee foutjes van 25 miljoen. Ik zou t niet op mn geweten willen hebben..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |