SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kaka is een beetje de verkeerde speler in het verkeerde team.quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:05 schreef YazooW het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en ze hebben een betere coefficient.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:05 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar wat nou als het doelsaldo gelijk is?
Lyon door met meeste doelpunten toch?
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:05 schreef Ties02 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want dit was van te voren niet bekend?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:05 schreef Buitendam het volgende:
Het is wel een enorme middelvinger in het gezicht van je eigen aanhang, als je als "De Koninlijke" zo speelt. Je zou dat bedrag hebben neergelegd voor die pot als Madrileen...![]()
quote:
Zou kunnen.. Zondequote:Op woensdag 7 december 2011 22:05 schreef OProg het volgende:
[..]
Kaka is een beetje de verkeerde speler in het verkeerde team.
Niet meer mogen zeggen voor wie je bentquote:Op woensdag 7 december 2011 22:03 schreef Caland het volgende:
[..]
nee. Omdat ik gewoon een hoop geld kan winnen. Verder staat het me vrij in VBL om te zijn voor wie ik wil. Wat zullen we nou toch krijgen joh
Je hebt toch gewoon een verplichting richting je fans? Dit is de Champions League, man.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:06 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Want dit was van te voren niet bekend?
Neequote:Op woensdag 7 december 2011 22:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je hebt toch gewoon een verplichting richting je fans? Dit is de Champions League, man.
Zowel CL als EL win je niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:06 schreef Mykonos het volgende:
Nu ja, de positieve kant is dat Ajax in de EL gewoon meer perspectief heeft natuurlijk..
Ik ook niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:07 schreef Muto het volgende:
1-5. Doelpunt. Maar ik vind het helemaal niks.
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:07 schreef Lemming22 het volgende:
Ajax moet gaan scoren. Lyon gaat er nog wel 2 of 3 maken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |