Hoezo ? Ajaxsupporters kunnen het toch ook een keer sportief opvatten of is dat te veel gevraagd ?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:08 schreef exile79 het volgende:
Lyon of Real scoren dan is het gebeurd. Zou jammer zijn, ook al ben ik niet voor Ajax. Zeker als je bedenkt dat Ajax geljk had moeten staan nu. Wordt gezellig in Amsterdam vanavond.
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik moet er om lachen omdat het Ajax is, maar eigenlijk is het ook weer kut. Europees mogen Nederlandse ploegen het altijd wel goed doen. Behalve PSV.
Goed op tijd.quote:
meest kansloze reactie van de eeuwquote:Op woensdag 7 december 2011 22:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik moet er om lachen omdat het Ajax is, maar eigenlijk is het ook weer kut. Europees mogen Nederlandse ploegen het altijd wel goed doen. Behalve PSV.
Ah collega, hou je knopjes maar in de aantochtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Were making, were making!
Radio Soulwax!
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:09 schreef Caland het volgende:
Real doe er eens 1 meer scoren zodat ik rustig achterover kan leunen en mn geld kan tellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |