quote:Op woensdag 7 december 2011 21:20 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
PSV vlag in het uitvak van Real![]()
quote:
Die fluit gewoon als die gast vlagt.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:22 schreef DaDude1987 het volgende:
Holy fuck, wat een klotescheids, man o man
ja en de scheids een rus ?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:22 schreef TLC het volgende:
Ajax staat met 2-1 voor, oh wacht Portugezen...
Zoals ik al zei. Niemand bij de UEFA boeit het of dat clubje door gaat.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:21 schreef Sheepcidus het volgende:
UEFA wil geen ajax in de volgende ronde?
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:22 schreef Travel. het volgende:
Kom op, dat kun je niet zonder die beelden in een keer goed zien als lijnrechter
Lekker makkelijkquote:Op woensdag 7 december 2011 21:22 schreef Mykonos het volgende:
Snoeks heeft wel gelijk, het is niet de schuld van de scheidsrechter maar van de grensrechter. Wat een oetlul
die ziet dat nietquote:Op woensdag 7 december 2011 21:22 schreef Biogarde het volgende:
Dat gelul over die scheids. Een scheids kan altijd overrulen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt 5 posts per paginaquote:Op woensdag 7 december 2011 21:23 schreef HammetjeBurger het volgende:
Jezus, binnen 10 seconden 5 pagina's!
Ik vond het al een achterlijk mooie goal.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:23 schreef glaba het volgende:
Haha, zo zielig die Anita keek zo blij.
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:23 schreef SanderH86 het volgende:
Dit kan bijna niet anders dan omkoping zijn
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:23 schreef Zilverloo het volgende:
KUT.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Schei uit, man. Ajax is echt wel door.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik kan er met mn pet niet bij, als we nu niet door gaan die hele tering uefa boycotten.
Die fluit Nederland - Duitslandquote:Op woensdag 7 december 2011 21:23 schreef Anonymousz het volgende:
die scheids gaat niet naar het EK of wel?
ja maar tegenwoordig heeft een scheitrechter geen eigen mening meer qua buitenspel.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:22 schreef Biogarde het volgende:
Dat gelul over die scheids. Een scheids kan altijd overrulen.
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:23 schreef SanderH86 het volgende:
Dit kan bijna niet anders dan omkoping zijn
was toch eigenlijk van sulejmani? zijn borst veranderde de richtingquote:Op woensdag 7 december 2011 21:23 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik vond het al een achterlijk mooie goal.
Dubbele penetratiequote:Op woensdag 7 december 2011 21:22 schreef FL_Freak het volgende:
Nu wordt 020 eindelijk ook eens een keer genaaid
Dat zal ze leren!quote:Op woensdag 7 december 2011 21:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik kan er met mn pet niet bij, als we nu niet door gaan die hele tering uefa boycotten.
Ik zou de club dan gewoon opheffen. Tis toch al een teringzootje daar.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
LOLquote:Op woensdag 7 december 2011 21:24 schreef Jochemz het volgende:
Niks rage. Genieten dit. Is een keer geen lucky ajax.
eerste kaart leek me overdreven,quote:Op woensdag 7 december 2011 21:24 schreef Snuf. het volgende:
Oh dit had de 2e geel moeten zijn voor Vertonghen.
denk eerder nederland portugalquote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:24 schreef Jochemz het volgende:
Niks rage. Genieten dit. Is een keer geen lucky ajax.
Welke twijfel?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:24 schreef Merkie het volgende:
Echt bizar dit. Ongelofelijk. Bij twijfel voordeel voor de aanvallende partij toch?
Boeiendquote:Op woensdag 7 december 2011 21:24 schreef wolferl het volgende:
Aan al die haters hier, die het prachtig vinden dat Ajax 2 keer onterecht een goal zag afgekeurd worden.
Voor het Nederlands voetbal is het beter als Ajax wint.
Punten enzo
Als het je eigen club is lach je niet!quote:Op woensdag 7 december 2011 21:24 schreef tochweerhenk het volgende:
De 1e keer dat ik hardop lach bij een voetbalwedstrijd.
Ray Charles en Stevie Wonder.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:25 schreef On het volgende:
Wie zijn die grensrechters? Figo en Maniche?
Ja dat vond ik ook alquote:Op woensdag 7 december 2011 21:25 schreef Darkestrah het volgende:
Wat begint die Snoeks opeens over Inzaghi.
Ik denk niet dat ze het expres doen.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:25 schreef SanderH86 het volgende:
[..]
2x een zuivere goal afkeuren binnen 5 minuten.. wat kun je er anders van maken
waarschijnlijk de lokale houthakker en varkenshouderquote:Op woensdag 7 december 2011 21:25 schreef On het volgende:
Tsja, FC utrecht zal met de huidige vorm nooit meer Europees halen..quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:25 schreef j0rdiiii het volgende:
http://twitter.com/#!/search/realtime/kanker
Ronaldoquote:Op woensdag 7 december 2011 21:25 schreef On het volgende:
Als de grensrechter twijfelt over buitenspel. Je kan bij deze situaties onmogelijk 100% zeker vlaggen voor buitenspel. Dus dat betekent dat de scheidsrechter getwijfeld moet hebben (wat ik al niet snap), en dat betekent dat die grensrechter helemaal debiel is.quote:
Van mij mag Ajax door hoor, maar dat 2 keer onterecht vlaggen gebeurt zo vaak.. Alleen omdat het toevallig Ajax is is het opeens héél ergquote:Op woensdag 7 december 2011 21:24 schreef wolferl het volgende:
Aan al die haters hier, die het prachtig vinden dat Ajax 2 keer onterecht een goal zag afgekeurd worden.
Punten enzo
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:24 schreef Travel. het volgende:
00000000000
[..]
еµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµ
Geen haat, maar als die grensrechter het goed had gezien dan had hij ze ook niet afgekeurd. Maar het verschil was zo klein dat de grensrechter het niet kon zien. Daarom ook beelden terug kijken!quote:Op woensdag 7 december 2011 21:24 schreef wolferl het volgende:
Punten enzo
Fan van Spanje als Portugees?quote:
MAAR WEL DOOR IN DE CL!!!quote:Op woensdag 7 december 2011 21:27 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Heerlijk 0-2 genieten!!!! Ajax doet vandaag niet meer mee!
ook omdat het een beslissende wedstrijd in de CL isquote:Op woensdag 7 december 2011 21:27 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Van mij mag Ajax door hoor, maar dat 2 keer onterecht vlaggen gebeurt zo vaak.. Alleen omdat het toevallig Ajax is is het opeens héél erg
Nog niet, volgens mij.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
MAAR WEL DOOR IN DE CL!!!
HAHAHAH
Alsof dat ook maar 1 ajacied interesseertquote:Op woensdag 7 december 2011 21:27 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Heerlijk 0-2 genieten!!!! Ajax doet vandaag niet meer mee!
Ditquote:Op woensdag 7 december 2011 21:27 schreef Travel. het volgende:
[..]
[..]
Geen haat, maar als die grensrechter het goed had gezien dan had hij ze ook niet afgekeurd. Maar het verschil was zo klein dat de grensrechter het niet kon zien. Daarom ook beelden terug kijken!
Flikker op, denk eens aan het voetbal voor Nederlandse clubs, idioot.quote:
goede verdedigerquote:Op woensdag 7 december 2011 21:28 schreef Onnoman het volgende:
kan iemand mij misschien voor de zoveelste keer eens aangeven waarom zon type flapdrol als een blind wordt geselecteerd?
Ach man alsof er ook maar iemand naar de wedstrijden in de EL kijktquote:Op woensdag 7 december 2011 21:27 schreef wolferl het volgende:
[..]
Flikker op, denk eens aan het voetbal voor Nederlandse clubs, idioot.
Ik sta toch ook niet te juichen als PSV verliest in Europa.
gebrek aan beter, niet zo moeilijk om te bedenkenquote:Op woensdag 7 december 2011 21:28 schreef Onnoman het volgende:
kan iemand mij misschien voor de zoveelste keer eens aangeven waarom zon type flapdrol als een blind wordt geselecteerd?
Z'n vader was een goede speler jaquote:
In de EL halen ze waarschijnlijk meer punten hoorquote:Op woensdag 7 december 2011 21:24 schreef wolferl het volgende:
Punten enzo
Ik heb een enorme stijve hier. Ik zie Ajax overigens wel graag overwinteren in de CL. Kan ik na de winterstop genieten van nog een pak slaag. Die centjes die ze ermee verdienen verpesten het niet voor mij. Daar halen ze vast wel weer een paar miskopen voor.quote:
dat maar je je opblaashomopop maar wijs, pauperhoofdquote:
jep ook onterechtquote:Op woensdag 7 december 2011 21:26 schreef Hamilcar het volgende:
Scoor je een wereldgoal (Sulejmani), lacht de scheids je in je gezicht uit
was de 1ste ook onterecht afgekeurd?
Ja vast, twee doelpunten ONTERECHT afgekeurd zien worden achter elkaar, in een belangrijke wedstrijd gebeurd vast vaker. Geloof je het zelf.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:27 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Van mij mag Ajax door hoor, maar dat 2 keer onterecht vlaggen gebeurt zo vaak.. Alleen omdat het toevallig Ajax is is het opeens héél erg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |