Tis maar goed dat ze niets weet van mijn Ajax fanatisme zullen we maar zeggen, ik zat tijdens de wedstrijd echt te vloeken, echt een doof, blind paard zou bij me weglopenquote:Op woensdag 7 december 2011 22:55 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ze weet niet hoe het is afgelopen bij Ajax? gelijk ditchen.
Kijk van Halst, leuk dat je naar Ajax kijkt. Maar op zo'n moment is iedereen zo gedesillusioneerd dat niemand er meer voor gaat.
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:55 schreef Olep het volgende:
Tyfus, zo boos ben ik nog nooit geweest.
Ik ben blij dat m'n vriendin niet thuis is want die had 't sowieso moeten ontgelden.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:53 schreef HeatWave het volgende:
En dan gaat een chick van afgelopen weekend me de hele tijd smsen dat ze wil afspreken, leuke meid maar ik heb echt zo'n moeite moeten doen om leuke smsjes terug te sturen. Arme kind heeft geen idee hoe ik zat te koken
.
Dat weet hij zelf ook waardoor die maloot met de bal gaat lopen ipv afspelen.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:56 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Lodeiro is veel beter dan Siem in de kleine ruimte.
Nee, maar kijk dan een snaar de 2e helftquote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:55 schreef Olep het volgende:
Tyfus, zo boos ben ik nog nooit geweest.
je staat er voor 1 ding, en je maakt gewoon 2 enorme fouten, ik geloof er niet in. Die man is gewoon lekker Nederlanders aan het etteren ivm het EK ofzo...quote:Op woensdag 7 december 2011 22:55 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik denk dat het oprechte fouten waren. Maar als Ajacied kan ik me voorstellen daar je daar vanavond even niet bij kunt..
Kijk hoe duidelijk het is, vooral die keeperquote:Op woensdag 7 december 2011 22:58 schreef HeatWave het volgende:
Ja, zie nu de samenvatting, omkoping, kan niet anders, Ze doen na rust niets meer. Klaar als een klontje, dit moet onderzocht worden.
flitspalenquote:Op woensdag 7 december 2011 22:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik heb echt zin om bushokjes op te blazen nu
Trainingspartijtje niveau.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:00 schreef HeatWave het volgende:
Madrid valt niets te verwijten, die hadden het beste met Ajax voor, deden bijna niets...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |