SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
Dacht je dat als het iets aparter was geweest, ik het wel opwindend had gevonden?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:43 schreef Muisraket het volgende:
Ik weet niet hoeveel jaar je bio hebt gehad, maar er is niets opwindends aan een baarmoeder hoor, is gewoon een soort bol met armpjes die je alleen ziet als je de buikwand weghaalt.
Met je irritante ninja-editsquote:Op woensdag 7 december 2011 19:43 schreef Muisraket het volgende:
Ik weet niet hoeveel jaar je bio hebt gehad, maar er is niets opwindends aan een baarmoeder hoor, is gewoon een soort bol met armpjes die je alleen ziet als je de buikwand weghaalt.
Oh wacht, je was waarschijnlijk aan het trollen.
Nee, ik ben niet helemaal helder zoals je ziet.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:44 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dacht je dat als het iets aparter was geweest, ik het wel opwindend had gevonden?
*Hap*quote:
Geeft niets hoorquote:
Omdat het enige dat irritanter is dan een blije baby, een huilende baby is.quote:
Vrouwenpost: blije baby's zijn schattig.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:48 schreef DeJori het volgende:
[..]
Omdat het enige dat irritanter is dan een blije baby, een huilende baby is.
De enige manier om tijdig van ze af te komen, is om ze in de magnetron te stoppen!quote:Op woensdag 7 december 2011 19:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Vrouwenpost: blije baby's zijn schattig.
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:49 schreef DeJori het volgende:
[..]
De enige manier om tijdig van ze af te komen, is om ze in de magnetron te stoppen!
I'm talking gremlins!
In Chinaquote:Op woensdag 7 december 2011 19:49 schreef Muisraket het volgende:
De janitor claimde toch een kind te hebben met een local ergens ver weg?
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:53 schreef Muisraket het volgende:
Maar ik ben er weg van, sowieso school en ik begin me te hard aan mezelf te ergeren.Fijne avond mensen!
Neemt niet weg dat het wel een kunstig orgaan is. Wat dan natuurlijk ook wel weer geldt voor de meeste organen.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:43 schreef Muisraket het volgende:
Oh wacht, je was waarschijnlijk aan het trollen.
Het is nog niet zeker of dat het überhaupt doorgaat hequote:
quote:
Ja zeker wel jonge! Toch?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het is nog niet zeker of dat het überhaupt doorgaat he
Misschienquote:
Desnoods met zijn allen naar hier!quote:Op woensdag 7 december 2011 21:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
MisschienEn desnoods met zijn alle weer naar Terminus?
Komt goedquote:Op woensdag 7 december 2011 21:21 schreef shifto het volgende:
[..]
Desnoods met zijn allen naar hier!
Wel typisch, eeuwen lang zijn er bijna geen meets geweest en nu ineens een paar achter elkaar enzoquote:
Er had zich eindelijk genoeg awesomeness verzameld om dit tot stand te brengen!quote:Op woensdag 7 december 2011 21:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wel typisch, eeuwen lang zijn er bijna geen meets geweest en nu ineens een paar achter elkaar enzo
Ja preciesquote:Op woensdag 7 december 2011 21:38 schreef shifto het volgende:
[..]
Er had zich eindelijk genoeg awesomeness verzameld om dit tot stand te brengen!
True, true!quote:Op woensdag 7 december 2011 21:42 schreef DeJori het volgende:
Nee hoor, dat komt omdat de veiligheid nu gegarandeerd is.
Eigenlijk is dat het jaquote:Op woensdag 7 december 2011 21:42 schreef DeJori het volgende:
Nee hoor, dat komt omdat de veiligheid nu gegarandeerd is.
Voetbal (buiten het EK/WK om)quote:Op woensdag 7 december 2011 21:42 schreef DeJori het volgende:
Ik moet me trouwens echt inhouden, met die grensrechter bij ajax-real
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:45 schreef BarrieButsers het volgende:
![]()
Waarom..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking about thinking of you. ♫
quote:
Iets in mij zegt; jaquote:Op woensdag 7 december 2011 21:49 schreef BarrieButsers het volgende:
Mijn mobiel is vandaag al 7 keer uitgevallen. Is dit een teken dat hij aan het sterven is?
tuuuuuuurlijk welquote:Op woensdag 7 december 2011 21:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het is nog niet zeker of dat het überhaupt doorgaat he
Aankomende zaterdag? Want mocht die meet bij mij plaats vinden dan is dat sowieso over een week of 3,5quote:Op woensdag 7 december 2011 21:57 schreef FedExpress het volgende:
[..]
tuuuuuuurlijk wel![]()
mijn zaterdagmiddag is in ieder geval nog vrij nu
komende zaterdag ja haha. hoeft toch ook niet per se bij jouquote:Op woensdag 7 december 2011 21:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Aankomende zaterdag? Want mocht die meet bij mij plaats vinden dan is dat sowieso over een week of 3,5
quote:
Zaterdag kan ik ook wel.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:11 schreef FedExpress het volgende:
[..]
komende zaterdag ja haha. hoeft toch ook niet per se bij jou
POTJE GEWONNEN! LEUK SPEL DITquote:
correct. gelukkig ben ik niet voor ajax, anders was het nog erger geweestquote:Op woensdag 7 december 2011 22:25 schreef DeJori het volgende:
Dit is waarschijnlijk de meest frustrerende wedstrijd ooit.
Maar je kunt je de frustratie wel voorstellen?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:26 schreef FedExpress het volgende:
[..]
correct. gelukkig ben ik niet voor ajax, anders was het nog erger geweest
jazeker! oh ze zullen het misschien best toegeven (zullen het wel gewoon op menselijke fouten gooien), maar ze gaan er niks meer aan doen.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:27 schreef DeJori het volgende:
[..]
Maar je kunt je de frustratie wel voorstellen?Het ergste is nog, dat je van te voren weet dat de fifa niet gaat toegeven dat ze fout zitten.
Ik had nog liever gezien dat ajax met 7-1 was weggespeeld, en lyon (met ondertussen 3-0) had gewonnen, dan dit. Hier kun je weinig aan doenquote:Op woensdag 7 december 2011 22:29 schreef FedExpress het volgende:
[..]
jazeker! oh ze zullen het misschien best toegeven (zullen het wel gewoon op menselijke fouten gooien), maar ze gaan er niks meer aan doen.
snap ik ja. erg lelijk dit, maar jaquote:Op woensdag 7 december 2011 22:33 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik had nog liever gezien dat ajax met 7-1 was weggespeeld, en lyon (met ondertussen 3-0) had gewonnen, dan dit. Hier kun je weinig aan doen
Drama is hier een misplaatst bijvoeglijk naamwoord, aangezien een 'drama' ook een genre is.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:44 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
TWD wat een drama serie echt, bij het moment dat je denkt van: oh wat mooi, krijg je iets kuts
Sorry :$quote:Op woensdag 7 december 2011 22:46 schreef DeJori het volgende:
[..]
Drama is hier een misplaatst bijvoeglijk naamwoord, aangezien een 'drama' ook een genre is.
Ik vergeef je.quote:
he wat?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:10 schreef Muisraket het volgende:
DeJori is dood, maar ik heb bdh en shifto succesvol geplocaimerrollt!
quote:Op woensdag 7 december 2011 23:15 schreef shifto het volgende:
[..]
http://ow.ly/7S8lt
Hier het hele verhaal
das mijn termquote:Op woensdag 7 december 2011 23:10 schreef Muisraket het volgende:
DeJori is dood, maar ik heb bdh en shifto succesvol geplocaimerrollt!
Blijkbaarquote:
Moggelquote:
Ja, zo even naar de cloudexpo.nl, nog meer lullen en interessant doen, kan er alleen niet zitten..quote:
Ik heb besloten mezelf een vrije dag te gunnen.quote:Op donderdag 8 december 2011 09:33 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja, zo even naar de cloudexpo.nl, nog meer lullen en interessant doen, kan er alleen niet zitten..jij?
quote:Op donderdag 8 december 2011 09:36 schreef BarrieButsers het volgende:
Godver denk ik ook een keer vrij te nemen is mijn pa ziek, nu moet ik doen alsof ik naar school ga. Wat is dit
Lolquote:Op donderdag 8 december 2011 09:36 schreef BarrieButsers het volgende:
Godver denk ik ook een keer vrij te nemen is mijn pa ziek, nu moet ik doen alsof ik naar school ga. Wat is dit
Zet dikke chillsessie met mij op KW1Cquote:Op donderdag 8 december 2011 09:36 schreef BarrieButsers het volgende:
quote:Op donderdag 8 december 2011 09:36 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik ben ook blij dat ik nog leefquote:Op donderdag 8 december 2011 10:13 schreef bijdehand het volgende:
Goedemorgen![]()
En DeJori, ben blij dat je nog leeft
Ik kwam net een awesome stukje Family Guy tegenquote:
dat proclaimers stukje?quote:Op donderdag 8 december 2011 10:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik kwam net een awesome stukje Family Guy tegen
Jaquote:
Ga je vandaag iets bijzonders doen?quote:
Dadelijk even naar Tilburg en daarna met Paul afgesprokenquote:Op donderdag 8 december 2011 11:04 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ga je vandaag iets bijzonders doen?
Kan je het toch niet laten om naar school te gaan?quote:Op donderdag 8 december 2011 11:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dadelijk even naar Tilburg en daarna met Paul afgesproken
Anders krijg ik een permanente 1 voor mijn werkstukquote:Op donderdag 8 december 2011 11:23 schreef DeJori het volgende:
[..]
Kan je het toch niet laten om naar school te gaan?
Kunnen jullie niet digitaal inleveren?quote:Op donderdag 8 december 2011 11:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Anders krijg ik een permanente 1 voor mijn werkstukIk hoef er ook maar echt 4 minuten zijn
Moet allebeiquote:Op donderdag 8 december 2011 11:37 schreef DeJori het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet digitaal inleveren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
quote:Op donderdag 8 december 2011 12:15 schreef Kutstudent het volgende:
Net voor de eerste keer everzwijn paté met cognac erin geprobeerd....Klinkt lekker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking about thinking of you. ♫
Net voor de eerste keer everzwijn paté met cognac erin geprobeerd....Ik houdt niet van cognacSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
In andere dingen verwerkt is het wel lekker!quote:
Net voor de eerste keer everzwijn paté met cognac erin geprobeerd....gatver!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
of in vrouwenquote:Op donderdag 8 december 2011 12:34 schreef shifto het volgende:
[..]
In andere dingen verwerkt is het wel lekker!Eten, blunts etc..
net als je zusjequote:
BDH's zusje hijgt alleen, ze hapt niet.quote:
valt tegen denk ik.quote:
Got blunt?quote:Op donderdag 8 december 2011 12:34 schreef shifto het volgende:
[..]
In andere dingen verwerkt is het wel lekker!Eten, blunts etc..
quote:Op donderdag 8 december 2011 13:22 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Got blunt?
Got weed?
Mss duitsland roadtrip? Heb savonds wel een feest dus moet dan wel weten hoe of watquote:Op donderdag 8 december 2011 13:26 schreef bijdehand het volgende:
Gaan jullie nog wat doen van t weekend?
Niks spannends meer te zienquote:Op donderdag 8 december 2011 13:38 schreef DeJori het volgende:
Jeej! Ze zijn die werklozen van het beursplein aan het afvegen!
Lijfstriem:
http://www.at5.nl/live
Heb je er zelf nog wel wat van meegekregen?quote:Op donderdag 8 december 2011 14:52 schreef DeJori het volgende:
Toen ik het postte was het al bijna afgelopen volgens mij
Jammer genoeg niet veel. Kijk hier voor wat foto's: http://www.geenstijl.nl/m(...)sterda.html#commentsquote:Op donderdag 8 december 2011 14:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heb je er zelf nog wel wat van meegekregen?
Valt wel een beetje tegen allemaalquote:Op donderdag 8 december 2011 14:55 schreef DeJori het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet veel. Kijk hier voor wat foto's: http://www.geenstijl.nl/m(...)sterda.html#comments
Ik had op een vechtpartij gehoopt.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Valt wel een beetje tegen allemaal
Ja preciesquote:Op donderdag 8 december 2011 15:04 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik had op een vechtpartij gehoopt.
quote:Op donderdag 8 december 2011 15:28 schreef DeJori het volgende:
Het is half vier en ik zit met een half liter pint voor m'n neus. Mijn leven is awesome.
Nee, maar ik had eigenlijk op school moeten zitten op dit moment.quote:
als je nu naar de bios komt... Ga zo naar new kidsquote:Op donderdag 8 december 2011 15:28 schreef DeJori het volgende:
Het is half vier en ik zit met een half liter pint voor m'n neus. Mijn leven is awesome.
HOELAAT?!quote:Op donderdag 8 december 2011 15:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
als je nu naar de bios komt... Ga zo naar new kids
Och, zo ging het op de middelbare al.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:38 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nee, maar ik had eigenlijk op school moeten zitten op dit moment.
Wij zaten onder schooltijd in de Pistachequote:Op donderdag 8 december 2011 15:49 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Och, zo ging het op de middelbare al.Met z'n allen in het paleis.
Paleisjequote:Op donderdag 8 december 2011 15:49 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Och, zo ging het op de middelbare al.Met z'n allen in het paleis.
quote:Op donderdag 8 december 2011 15:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
'smiddags naar de bios gaanquote:Op donderdag 8 december 2011 15:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Had niks te doenquote:Op donderdag 8 december 2011 18:37 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
'smiddags naar de bios gaan
Tegenvaller! Wel grappig maar niet zo...quote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 19:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tegenvaller! Wel grappig maar niet zo...
Wat is deze_! Het is New Kids, hoe kan dat?quote:Op donderdag 8 december 2011 19:21 schreef bijdehand het volgende:
Ik zou 'm niet aanraden aan m'n fokvrinden
Ja ik weet ook nietquote:Op donderdag 8 december 2011 19:23 schreef shifto het volgende:
[..]
Wat is deze_! Het is New Kids, hoe kan dat?
Hmmm, dankjewel eigenlijk! Nu ligt mijn verwachting enorm laag, dus als ik hem dan ga kijken moet hij wel meevallen.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja ik weet ook nietZitten wel leuke stukken in enzo, maar ik vond 'm niet zo lache als de eerste
Hij was de 8 euro wel waard hoorquote:Op donderdag 8 december 2011 19:53 schreef shifto het volgende:
[..]
Hmmm, dankjewel eigenlijk! Nu ligt mijn verwachting enorm laag, dus als ik hem dan ga kijken moet hij wel meevallen.![]()
Ja moet hem sowieso gezien hebben als Bosschenaarquote:Op donderdag 8 december 2011 20:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hij was de 8 euro wel waard hoor
Ja, zijn weer wat stukjes in Den Boschquote:Op donderdag 8 december 2011 21:00 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja moet hem sowieso gezien hebben als Bosschenaar
quote:
Of je drinkt meer van te voren, dan heb je het niet koud.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:31 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dan hou jij me toch warm daarna.
Beter optie 1.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Of je drinkt meer van te voren, dan heb je het niet koud.
Goed, goed. Met u? We worden buiten het gesprek van Klef en Bef gehoudenquote:
Ik weet het maat maar ach, starten wij ons gesprek wel.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Goed, goed. Met u? We worden buiten het gesprek van Klef en Bef gehouden
ja, met 2 (bijna 3) mannenquote:Op donderdag 8 december 2011 22:34 schreef BarrieButsers het volgende:
bdh had je een date vanmiddag?
ik was ook heel lang wegquote:Op donderdag 8 december 2011 22:35 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik weet het maat maar ach, starten wij ons gesprek wel.
Hoe was FOK! toen ik weg was?
LUIDRUCHTIGE HINTquote:
alleen in de film. Er zaten trouwens alleen mannen in de zaalquote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
alleen in de film. Er zaten trouwens alleen mannen in de zaal
dankjewelquote:
ik ook niet...quote:
tell usquote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 23:05 schreef bijdehand het volgende:
Tranen verlaten met tuiten mijn gezicht
Ook barrie is voor de charmes van KK gezwicht
Gelukkig staat de waarheid hierna in het gedicht
Hij is niet haar regelende neef, maar de ontkennende nicht
Trusten.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:14 schreef bijdehand het volgende:
Eeeeeeeeen doei MR en BB![]()
Ik ga proberen te slapen (werk morgen
)
quote:Op donderdag 8 december 2011 23:25 schreef shifto het volgende:
[..]![]()
![]()
En goede avond mensjesIk had wel 7 volgespamde topics verwacht de afgelopen paar uur!
Zonder mij!quote:Op donderdag 8 december 2011 23:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wie weet vannacht nog wel 7 topics erbij
Noujaquote:Op donderdag 8 december 2011 23:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Zonder mij!Ik ben dood, afgelopen nacht weer te lang opgebleven
Hoe laat was je gaan slapen?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Zonder mij!Ik ben dood, afgelopen nacht weer te lang opgebleven
Half 3 ofzo?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:35 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hoe laat was je gaan slapen?En ik ga ook zometeen pitten, dus dan zul je in je ééntje het topic vol moeten spammen, of samen met KK, TFM of Fed.
Ik kan haar ook niet uitstaan!quote:Op donderdag 8 december 2011 23:40 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Het is toch ook echt zon kan-ker bitch dat ze toch schiet en nu is mijn favoriete redneck bewusteloos.
Moet ik langskomen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:16 schreef BarrieButsers het volgende:
Jeetje wat een weer. Denk serieus dat mn dak er zo af waait
Ik ben gisteren nog met DeEric naar new kids geweest. Ik vond het wel awesomequote:
Met JeVader?quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:08 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik ben gisteren nog met DeEric naar new kids geweest. Ik vond het wel awesomeVooral het einde
Wie anders?quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Met JeVader?Ik vond die pingpongtafel echt supergrappig
Zaten bij ons trouwens maar 20 man in de zaal ofzo.
Ja, ik ging laat in de middag hequote:Op vrijdag 9 december 2011 09:11 schreef DeJori het volgende:
[..]
Wie anders?Heel de zaal zat bij ons vol
Nee, hij heeft het toen hij een jaar of 14 was veranderd naar DeEricquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, ik ging laat in de middag heEn ik dacht dat je het schreef als DeErik
Shit al die liefdesbrieven verkeerd nu
Ik denk dat de boodschap wel duidelijk wasquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:13 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nee, hij heeft het toen hij een jaar of 14 was veranderd naar DeEricHij zal het je vast wel vergeven
quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik denk dat de boodschap wel duidelijk wasMorgen heeft iedereen afgezegd om te gaan stappen
how sad
Jaquote:
Moggel Fedjequote:
Zelf een awesome tv kopenquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
JaEn extra balen dat m'n ouders ook thuis zijn zodat ik geen awesome film kan kijken op onze awesome tv
Daarvoor heb ik de ruimte niet op mijn kamerquote:
JAAAAquote:
Ik heb al weekendquote:
Daar heb je gelijk in schat,quote:
Ik ben niet jaloers.... ik ben NIET jaloers...quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:08 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Ik heb al weekendhele dag al
Ja vannacht in mn dromenquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in schat,
heb je nog een date met KK gehad?
quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:08 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Ik heb al weekendhele dag al
U mad? U jelly? *Trollface*quote:
Me gustaquote:
Ik heb respect voor jequote:
Omdat jullie je liefde toch aan elkaar durven te uiten ondanks een eeuwenlange vete tussen jullie families. Of waren dat Romeo en Julia?quote:
Romeo en Julia lijkt mequote:Op vrijdag 9 december 2011 14:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat jullie je liefde toch aan elkaar durven te uiten ondanks een eeuwenlange vete tussen jullie families. Of waren dat Romeo en Julia?
Shit dan had ik KK nooit die beker met gif mogen gevenquote:
Noujaquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Shit dan had ik KK nooit die beker met gif mogen geven
Wat is dit voor kruisverhoor?quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:35 schreef bijdehand het volgende:
Maar heeft is hij al bij je thuis geweest?
IK STEL HIER DE VRAGEN!quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat is dit voor kruisverhoor?
WE HOUDEN ONS AAN DE REGELS VAN DEJORI, DAMNIT!quote:
Stel je voor zeg, dan kreeg de term 'kruistocht' een hele andere betekenisquote:
Heel erg kinderachtig, maar ik moest lachen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Stel je voor zeg, dan kreeg de term 'kruistocht' een hele andere betekenis
Die regels heb ik hem opgelegd en in wetboeken geordend. Ik heb hier de macht. Buig, damnit, BUIG!quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:47 schreef Muisraket het volgende:
[..]
WE HOUDEN ONS AAN DE REGELS VAN DEJORI, DAMNIT!
quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die regels heb ik hem opgelegd en in wetboeken geordend. Ik heb hier de macht. Buig, damnit, BUIG!
Ach zulke humor moet ook kunnen tochquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:47 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Heel erg kinderachtig, maar ik moest lachen. :$
quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Stel je voor zeg, dan kreeg de term 'kruistocht' een hele andere betekenis
LAWYERED!quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die regels heb ik hem opgelegd en in wetboeken geordend. Ik heb hier de macht. Buig, damnit, BUIG!
En wat als buig een andere betekenis krijgt?quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedoel jij 'buk' en mijn articulatie is goed genoeg om niet in de war te raken.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En wat als buig een andere betekenis krijgt?
Nerdquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedoel jij 'buk' en mijn articulatie is goed genoeg om niet in de war te raken.
Ok.quote:
True, true.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:22 schreef Kutstudent het volgende:
Vind ik niet. Als je kijkt hoe het voor de meet ging.
Ja maar voor een topic van na de meet is 2 dagen best lang.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:22 schreef Kutstudent het volgende:
Vind ik niet. Als je kijkt hoe het voor de meet ging.
Ik heb daar ook soms last vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |