SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
Dacht je dat als het iets aparter was geweest, ik het wel opwindend had gevonden?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:43 schreef Muisraket het volgende:
Ik weet niet hoeveel jaar je bio hebt gehad, maar er is niets opwindends aan een baarmoeder hoor, is gewoon een soort bol met armpjes die je alleen ziet als je de buikwand weghaalt.
Met je irritante ninja-editsquote:Op woensdag 7 december 2011 19:43 schreef Muisraket het volgende:
Ik weet niet hoeveel jaar je bio hebt gehad, maar er is niets opwindends aan een baarmoeder hoor, is gewoon een soort bol met armpjes die je alleen ziet als je de buikwand weghaalt.
Oh wacht, je was waarschijnlijk aan het trollen.
Nee, ik ben niet helemaal helder zoals je ziet.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:44 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dacht je dat als het iets aparter was geweest, ik het wel opwindend had gevonden?
*Hap*quote:
Geeft niets hoorquote:
Omdat het enige dat irritanter is dan een blije baby, een huilende baby is.quote:
Vrouwenpost: blije baby's zijn schattig.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:48 schreef DeJori het volgende:
[..]
Omdat het enige dat irritanter is dan een blije baby, een huilende baby is.
De enige manier om tijdig van ze af te komen, is om ze in de magnetron te stoppen!quote:Op woensdag 7 december 2011 19:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Vrouwenpost: blije baby's zijn schattig.
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:49 schreef DeJori het volgende:
[..]
De enige manier om tijdig van ze af te komen, is om ze in de magnetron te stoppen!
I'm talking gremlins!
In Chinaquote:Op woensdag 7 december 2011 19:49 schreef Muisraket het volgende:
De janitor claimde toch een kind te hebben met een local ergens ver weg?
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:53 schreef Muisraket het volgende:
Maar ik ben er weg van, sowieso school en ik begin me te hard aan mezelf te ergeren.Fijne avond mensen!
Neemt niet weg dat het wel een kunstig orgaan is. Wat dan natuurlijk ook wel weer geldt voor de meeste organen.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:43 schreef Muisraket het volgende:
Oh wacht, je was waarschijnlijk aan het trollen.
Het is nog niet zeker of dat het überhaupt doorgaat hequote:
quote:
Ja zeker wel jonge! Toch?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het is nog niet zeker of dat het überhaupt doorgaat he
Misschienquote:
Desnoods met zijn allen naar hier!quote:Op woensdag 7 december 2011 21:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
MisschienEn desnoods met zijn alle weer naar Terminus?
Komt goedquote:Op woensdag 7 december 2011 21:21 schreef shifto het volgende:
[..]
Desnoods met zijn allen naar hier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |