SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
Dacht je dat als het iets aparter was geweest, ik het wel opwindend had gevonden?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:43 schreef Muisraket het volgende:
Ik weet niet hoeveel jaar je bio hebt gehad, maar er is niets opwindends aan een baarmoeder hoor, is gewoon een soort bol met armpjes die je alleen ziet als je de buikwand weghaalt.
Met je irritante ninja-editsquote:Op woensdag 7 december 2011 19:43 schreef Muisraket het volgende:
Ik weet niet hoeveel jaar je bio hebt gehad, maar er is niets opwindends aan een baarmoeder hoor, is gewoon een soort bol met armpjes die je alleen ziet als je de buikwand weghaalt.
Oh wacht, je was waarschijnlijk aan het trollen.
Nee, ik ben niet helemaal helder zoals je ziet.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:44 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dacht je dat als het iets aparter was geweest, ik het wel opwindend had gevonden?
*Hap*quote:
Geeft niets hoorquote:
Omdat het enige dat irritanter is dan een blije baby, een huilende baby is.quote:
Vrouwenpost: blije baby's zijn schattig.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:48 schreef DeJori het volgende:
[..]
Omdat het enige dat irritanter is dan een blije baby, een huilende baby is.
De enige manier om tijdig van ze af te komen, is om ze in de magnetron te stoppen!quote:Op woensdag 7 december 2011 19:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Vrouwenpost: blije baby's zijn schattig.
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:49 schreef DeJori het volgende:
[..]
De enige manier om tijdig van ze af te komen, is om ze in de magnetron te stoppen!
I'm talking gremlins!
In Chinaquote:Op woensdag 7 december 2011 19:49 schreef Muisraket het volgende:
De janitor claimde toch een kind te hebben met een local ergens ver weg?
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:53 schreef Muisraket het volgende:
Maar ik ben er weg van, sowieso school en ik begin me te hard aan mezelf te ergeren.Fijne avond mensen!
Neemt niet weg dat het wel een kunstig orgaan is. Wat dan natuurlijk ook wel weer geldt voor de meeste organen.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:43 schreef Muisraket het volgende:
Oh wacht, je was waarschijnlijk aan het trollen.
Het is nog niet zeker of dat het überhaupt doorgaat hequote:
quote:
Ja zeker wel jonge! Toch?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het is nog niet zeker of dat het überhaupt doorgaat he
Misschienquote:
Desnoods met zijn allen naar hier!quote:Op woensdag 7 december 2011 21:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
MisschienEn desnoods met zijn alle weer naar Terminus?
Komt goedquote:Op woensdag 7 december 2011 21:21 schreef shifto het volgende:
[..]
Desnoods met zijn allen naar hier!
Wel typisch, eeuwen lang zijn er bijna geen meets geweest en nu ineens een paar achter elkaar enzoquote:
Er had zich eindelijk genoeg awesomeness verzameld om dit tot stand te brengen!quote:Op woensdag 7 december 2011 21:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wel typisch, eeuwen lang zijn er bijna geen meets geweest en nu ineens een paar achter elkaar enzo
Ja preciesquote:Op woensdag 7 december 2011 21:38 schreef shifto het volgende:
[..]
Er had zich eindelijk genoeg awesomeness verzameld om dit tot stand te brengen!
True, true!quote:Op woensdag 7 december 2011 21:42 schreef DeJori het volgende:
Nee hoor, dat komt omdat de veiligheid nu gegarandeerd is.
Eigenlijk is dat het jaquote:Op woensdag 7 december 2011 21:42 schreef DeJori het volgende:
Nee hoor, dat komt omdat de veiligheid nu gegarandeerd is.
Voetbal (buiten het EK/WK om)quote:Op woensdag 7 december 2011 21:42 schreef DeJori het volgende:
Ik moet me trouwens echt inhouden, met die grensrechter bij ajax-real
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:45 schreef BarrieButsers het volgende:
![]()
Waarom..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking about thinking of you. ♫
quote:
Iets in mij zegt; jaquote:Op woensdag 7 december 2011 21:49 schreef BarrieButsers het volgende:
Mijn mobiel is vandaag al 7 keer uitgevallen. Is dit een teken dat hij aan het sterven is?
tuuuuuuurlijk welquote:Op woensdag 7 december 2011 21:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het is nog niet zeker of dat het überhaupt doorgaat he
Aankomende zaterdag? Want mocht die meet bij mij plaats vinden dan is dat sowieso over een week of 3,5quote:Op woensdag 7 december 2011 21:57 schreef FedExpress het volgende:
[..]
tuuuuuuurlijk wel![]()
mijn zaterdagmiddag is in ieder geval nog vrij nu
komende zaterdag ja haha. hoeft toch ook niet per se bij jouquote:Op woensdag 7 december 2011 21:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Aankomende zaterdag? Want mocht die meet bij mij plaats vinden dan is dat sowieso over een week of 3,5
quote:
Zaterdag kan ik ook wel.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:11 schreef FedExpress het volgende:
[..]
komende zaterdag ja haha. hoeft toch ook niet per se bij jou
POTJE GEWONNEN! LEUK SPEL DITquote:
correct. gelukkig ben ik niet voor ajax, anders was het nog erger geweestquote:Op woensdag 7 december 2011 22:25 schreef DeJori het volgende:
Dit is waarschijnlijk de meest frustrerende wedstrijd ooit.
Maar je kunt je de frustratie wel voorstellen?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:26 schreef FedExpress het volgende:
[..]
correct. gelukkig ben ik niet voor ajax, anders was het nog erger geweest
jazeker! oh ze zullen het misschien best toegeven (zullen het wel gewoon op menselijke fouten gooien), maar ze gaan er niks meer aan doen.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:27 schreef DeJori het volgende:
[..]
Maar je kunt je de frustratie wel voorstellen?Het ergste is nog, dat je van te voren weet dat de fifa niet gaat toegeven dat ze fout zitten.
Ik had nog liever gezien dat ajax met 7-1 was weggespeeld, en lyon (met ondertussen 3-0) had gewonnen, dan dit. Hier kun je weinig aan doenquote:Op woensdag 7 december 2011 22:29 schreef FedExpress het volgende:
[..]
jazeker! oh ze zullen het misschien best toegeven (zullen het wel gewoon op menselijke fouten gooien), maar ze gaan er niks meer aan doen.
snap ik ja. erg lelijk dit, maar jaquote:Op woensdag 7 december 2011 22:33 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik had nog liever gezien dat ajax met 7-1 was weggespeeld, en lyon (met ondertussen 3-0) had gewonnen, dan dit. Hier kun je weinig aan doen
Drama is hier een misplaatst bijvoeglijk naamwoord, aangezien een 'drama' ook een genre is.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:44 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
TWD wat een drama serie echt, bij het moment dat je denkt van: oh wat mooi, krijg je iets kuts
Sorry :$quote:Op woensdag 7 december 2011 22:46 schreef DeJori het volgende:
[..]
Drama is hier een misplaatst bijvoeglijk naamwoord, aangezien een 'drama' ook een genre is.
Ik vergeef je.quote:
he wat?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:10 schreef Muisraket het volgende:
DeJori is dood, maar ik heb bdh en shifto succesvol geplocaimerrollt!
quote:Op woensdag 7 december 2011 23:15 schreef shifto het volgende:
[..]
http://ow.ly/7S8lt
Hier het hele verhaal
das mijn termquote:Op woensdag 7 december 2011 23:10 schreef Muisraket het volgende:
DeJori is dood, maar ik heb bdh en shifto succesvol geplocaimerrollt!
Blijkbaarquote:
Moggelquote:
Ja, zo even naar de cloudexpo.nl, nog meer lullen en interessant doen, kan er alleen niet zitten..quote:
Ik heb besloten mezelf een vrije dag te gunnen.quote:Op donderdag 8 december 2011 09:33 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja, zo even naar de cloudexpo.nl, nog meer lullen en interessant doen, kan er alleen niet zitten..jij?
quote:Op donderdag 8 december 2011 09:36 schreef BarrieButsers het volgende:
Godver denk ik ook een keer vrij te nemen is mijn pa ziek, nu moet ik doen alsof ik naar school ga. Wat is dit
Lolquote:Op donderdag 8 december 2011 09:36 schreef BarrieButsers het volgende:
Godver denk ik ook een keer vrij te nemen is mijn pa ziek, nu moet ik doen alsof ik naar school ga. Wat is dit
Zet dikke chillsessie met mij op KW1Cquote:Op donderdag 8 december 2011 09:36 schreef BarrieButsers het volgende:
quote:Op donderdag 8 december 2011 09:36 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik ben ook blij dat ik nog leefquote:Op donderdag 8 december 2011 10:13 schreef bijdehand het volgende:
Goedemorgen![]()
En DeJori, ben blij dat je nog leeft
Ik kwam net een awesome stukje Family Guy tegenquote:
dat proclaimers stukje?quote:Op donderdag 8 december 2011 10:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik kwam net een awesome stukje Family Guy tegen
Jaquote:
Ga je vandaag iets bijzonders doen?quote:
Dadelijk even naar Tilburg en daarna met Paul afgesprokenquote:Op donderdag 8 december 2011 11:04 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ga je vandaag iets bijzonders doen?
Kan je het toch niet laten om naar school te gaan?quote:Op donderdag 8 december 2011 11:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dadelijk even naar Tilburg en daarna met Paul afgesproken
Anders krijg ik een permanente 1 voor mijn werkstukquote:Op donderdag 8 december 2011 11:23 schreef DeJori het volgende:
[..]
Kan je het toch niet laten om naar school te gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |