quote:
dat is meer dan de Gemeente Eindhovenquote:Op woensdag 7 december 2011 20:35 schreef Blancos het volgende:
[..]
Casillas, Callejón en Arbeloa komen uit de jeugd
Heb jij dat voorspeld? Ik heb ook met de toto gedaan.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Als dit gebeurt ben ik vanavond een rijk man.
Beide een beetje vergane glorie hèquote:Op woensdag 7 december 2011 20:34 schreef GGMM het volgende:
Laten we het nu over Ajax- Real gaan hebben.
Je snapt het niet hè?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:34 schreef Buitendam het volgende:
[
[..]
Bijvoorbeeld Mertens en Strootman zijn bekostigd door Dzsudzsak. Als ik je nog meer moet uitleggen PM je maar, daar is het topic niet naar.
Hou dan jij je kop ook. In het elftal van Real staan meer jeugdspelers dan bij dat bij elkaar gekochte zooitje in Eindhovenquote:Op woensdag 7 december 2011 20:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Lekker buiten beschouwing laten danHou dan je kop ook.
OT: 2-1
Exact broeder.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:36 schreef S0nic het volgende:
[..]
Je snapt het niet hè?
Jij klaagt over het feit dat Real een gekocht team is. PSV heeft toch ook een half team gekocht deze transferperiode? Waar het geld vandaan komt boeit niks.
Zooitjequote:Op woensdag 7 december 2011 20:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Hou dan jij je kop ook. In het elftal van Real staan meer jeugdspelers dan bij dat bij elkaar gekochte zooitje in Eindhoven
De gemeente eindhoven heeft geen jeugdvoetballers, alleen maar bobo's.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:36 schreef vincerusso het volgende:
[..]
[..]
dat is meer dan de Gemeente Eindhoven
Mja, spannend zal het niet worden. Het moet wel heel raar lopen willen deze 2 teams niet samen doorgaan.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:38 schreef Karina het volgende:
Ik hoop in ieder geval op een leuke, spannende wedstrijd met wat doelpunten
28 miljoen geloof ik.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:39 schreef S0nic het volgende:
Hoeveel krijgt Ajax eigenlijk bij overwintering naar de volgende ronde?
8 mio zoiets.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:39 schreef S0nic het volgende:
5 á 6 miljoen geloof ik.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:39 schreef S0nic het volgende:
Ik denk dat je wel gelijk gaat hebben, maar hopen doe ik het tochquote:Op woensdag 7 december 2011 20:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mja, spannend zal het niet worden. Het moet wel heel raar lopen willen deze 2 teams niet samen doorgaan.
Ik hoorde 11 mil.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:39 schreef S0nic het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |