Photo sharing, http://instagr.am/ .. toch?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:30 schreef Devolution het volgende:
Wat is Instragram? Ben het al vaak tegengekomen op Twitter maar weet verder niet wat je ermee kan..
quote:Op woensdag 7 december 2011 18:03 schreef Devolution het volgende:
Oh, iPhone rommel. Niks gemist dus.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mijn ma kan op haar Xoom ineens geen serie kijken want die heeft Adobe Flash Player nodig. Hij deed het gisteren nog wel maar hij geeft nu een melding dat die geüpdatet moet worden terwijl ik dat al gedaan heb, heb hem ook opnieuw geïnstalleerd.
Ik had wel gelezen dat Flash op Android stopt maar dat het nog wel werkt en ondersteund wordt op de al draaiende Androids.
Hoe kan ik dit oplossen want een zeurende moeder is ook niks.
Hoe bedoel je tegengaan? Dat je niet op internet kunt gaan of wat?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:42 schreef Haifisch het volgende:
Ik heb een vraag
Bestaan er ook apparaat die internetgebruik kunnen tegengaan?
ja een hamerquote:Op woensdag 7 december 2011 21:42 schreef Haifisch het volgende:
Ik heb een vraag
Bestaan er ook apparaat die internetgebruik kunnen tegengaan?
nou,ik zit nu op wifi en gebruik per dag 40 MB. Ik heb nog geen data Abo en wil vodafone blox.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je tegengaan? Dat je niet op internet kunt gaan of wat?
quote:
Die zit toch standaard erop? Ik heb gewoon een widget waarmee ik het aan en uit kan zetten.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:46 schreef Haifisch het volgende:
[..]
nou,ik zit nu op wifi en gebruik per dag 40 MB. Ik heb nog geen data Abo en wil vodafone blox.
Daarom zou ik een App willen waarmee ik internet uit kan zetten
kijk daar gebukt wat aanquote:Op woensdag 7 december 2011 21:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die zit toch standaard erop? Ik heb gewoon een widget waarmee ik het aan en uit kan zetten.
En mocht dat niet zijn, dan APNdroid even downloaden. En samen met Timeriffic kun je ook nog tijden instellen waneer internet het wel en niet moet doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wordt weer teruggestort als 't goed is ja.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:21 schreef Klonk het volgende:
Ff een noobvraagje, heb voor die aanbiedingen even een 3V kaart gekocht en nu zie ik bij mijn transacties 1 euro staan voor GOOGLE CHECKOUT UK GB Purchase Approval wa's da?
Iets van een eenmaligs hopelijk toch?
Wat heb je met je O2X gedaan?quote:Op donderdag 8 december 2011 22:05 schreef Loveless85 het volgende:
Hier ook een Nexus S
Hopelijk nog 4.0 voor Kerst
welke rom?quote:Op donderdag 8 december 2011 22:05 schreef Loveless85 het volgende:
Hier ook een Nexus S
Hopelijk nog 4.0 voor Kerst
ga je het zo laten?quote:
Hoe kijkt ze die series? Streamend?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mijn ma kan op haar Xoom ineens geen serie kijken want die heeft Adobe Flash Player nodig. Hij deed het gisteren nog wel maar hij geeft nu een melding dat die geüpdatet moet worden terwijl ik dat al gedaan heb, heb hem ook opnieuw geïnstalleerd.
Ik had wel gelezen dat Flash op Android stopt maar dat het nog wel werkt en ondersteund wordt op de al draaiende Androids.
Hoe kan ik dit oplossen want een zeurende moeder is ook niks.
quote:Op donderdag 8 december 2011 21:28 schreef iBenny het volgende:
Dat poppetje bovenop die 10 miljardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hehe flauw, via de market app kan ik nu weer kopen maar nu lijkt de actiebanner van de site verdwenen.quote:
Ik nu ook niet meer idd, ik denk ook niet dat het aan 3V ligt. Maar dat zou ik graag bevestigd hebben van iemand zonder 3V.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:26 schreef Klonk het volgende:
Hier hetzelfde probleem, ook met 3V trouwens, maar het lijkt me toch niet dat daar het probleem ligt, het is gewoon een visacard...
Kan trouwens zowel via website als via de app niets kopen...
Ook met een cc lukt het niet om aps te kopen in de market.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:55 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik nu ook niet meer idd, ik denk ook niet dat het aan 3V ligt. Maar dat zou ik graag bevestigd hebben van iemand zonder 3V.
Laatst stond er reckless racing 2x in, waarvan 1 PLAY versie, dus ik dacht, die is alleen voor de experia play, dus niet gekocht.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:32 schreef Nizno het volgende:
betaling autoriseren geukt, download starten... blijft hangen, ook geen mail dat de betaling gelukt is...
dus lijkt idd probleem van de market.
correctie, inmiddels is hij aan het downloaden...
btw wel handig van android om paper camera er nog een keer in te doen. zo kom je wel op 100 apps, en jammer genoeg erg veel games![]()
Heb jij ook een bevestigingsmail gehad?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:46 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Zojuist Shazam gekocht voor 0.10, dus de market lijkt weer te werken.
Heb jij de paper camera nu 2x?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:53 schreef delano.888 het volgende:
Hier ook weer op tel, wel trager lijkt het.
Besef me net dat ik na deze 10 dagen 100 extra apps heb.. Damn..
Nou, 99 danquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
Heb jij de paper camera nu 2x?
Bij mij staat daar netjes bij dat ik hem al geinstalleerd heb.
Dat niet neequote:Op vrijdag 9 december 2011 19:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
Heb jij ook een bevestigingsmail gehad?
Geen zorgen.. Komen vast nog veul kids apps bij...quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:59 schreef delano.888 het volgende:
Oh nee, de todler & kids apps download ik niet, dus 89 extra apps heb ik na 10 dagen.
Wel heul veul..
oke, dan ga ik er vanuit dat die mail nog wel komt... Tzt.quote:
Ik dacht trouwens dat je tot 15 minuten de tijd had voor een eventuele teruggave. We zijn nu dik een half uur verder, en ik zou voor deze app nog steeds een teruggave kunnen doen. Heeft dat er misschien mee te maken dat die bevestigingsmail er nog niet is?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:46 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Er is toch een gratis versie ervan? Waarom zou je Shazam kopen terwijl er een ander programma ervoor is dat voor nop? Soundhound heet het.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:46 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Toch niet trip zijn alpha build¿ gast is vreemde vogel.. ik wacht wel op kmobs cm9 alphaquote:Op zaterdag 10 december 2011 02:25 schreef MichielPH het volgende:
Heb net ICS geflashed op mijn Sensation. Hartstikke leuk, ziet er gelikt uit,maar ben er nu wel mee uitgeklierd. Nu verschijnt m'n telefoon niet meer als schijf in deze computer, kan ik hiervoor iets installeren dat weer gebeurt? Heb al wel dropbox, maar de rom die ik wil is 360 MB en wifi doet het nog niet in m'n huidige rom, dus dat is wel tweede keuze.
Soundhound is ook niet gratis, was toevallig van de week ook in de aanbieding voor 0,10. Je hebt van beiden wel 'n gratis versie, maar dan heb je reclame en je mag maar 'n beperkt aantal nummers taggen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 03:10 schreef Verwerker het volgende:
[..]
Er is toch een gratis versie ervan? Waarom zou je Shazam kopen terwijl er een ander programma ervoor is dat voor nop? Soundhound heet het.
Gebruik dit: https://market.android.co(...)ntsdcard.widget.freequote:Op zaterdag 10 december 2011 02:25 schreef MichielPH het volgende:
Heb net ICS geflashed op mijn Sensation. Hartstikke leuk, ziet er gelikt uit,maar ben er nu wel mee uitgeklierd. Nu verschijnt m'n telefoon niet meer als schijf in deze computer, kan ik hiervoor iets installeren dat weer gebeurt? Heb al wel dropbox, maar de rom die ik wil is 360 MB en wifi doet het nog niet in m'n huidige rom, dus dat is wel tweede keuze.
Inderdaad van Trip, ik was ook niet van plan hem langdurig te gebruiken, maar wilde ICS toch eens bekijken. Heb m'n telefoon ook pas net gister geroot, dus via recovery kende ik nog niet. Dank!quote:Op zaterdag 10 december 2011 03:46 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Toch niet trip zijn alpha build¿ gast is vreemde vogel.. ik wacht wel op kmobs cm9 alpha
kom je ook niet via recovery in je sd mount?
Settings > Accounts & sync > Google > Sync contacts aanvinken.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:40 schreef MichielPH het volgende:
Hoe houd ik mijn contacten gesynchroniseerd met mijn gmail-account? Van gmail naar telefoon gebeurt al, andersom gebeurt het niet automatisch. Is dit mogelijk, zonder het zelf te moeten uploaden via mijn pc?
Dat werkt bij mij dus maar 1 kant op: van gmail naar telefoon. Ik wil het de andere kant op.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:47 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Settings > Accounts & sync > Google > Sync contacts aanvinken.
Dat hoort twee kanten op te werken, althans bij mij wel. Meer instellingen zijn er niet.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:52 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Dat werkt bij mij dus maar 1 kant op: van gmail naar telefoon. Ik wil het de andere kant op.
Nope, juist weer m'n Nandroid backup (dus stock) teruggezet, juist omdat ik nummers miste. Het lijk mij namelijk ook wel logisch dat het 2 kanten opwerkte. Ach, anders upload ik wel een .csv-bestandje naar gmail.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:04 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dat hoort twee kanten op te werken, althans bij mij wel. Meer instellingen zijn er niet.
-edit-
Ik zie net dat je je telefoon geroot hebt, draai te toevallig één of andere buggy custom rom?
"gedoe"quote:Op zaterdag 10 december 2011 10:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
Je hebt geen gedoe met icoontjes/widget op je homescreens plaatsen aangezien alles op de homescreens staat.
Idd haha ik moest ook lachen. Bij android kan je gewoon op menu drukken, heb je exact hetzelfde als wat bij ios je homescreens zijn. Mocht je meer willen kan je ze ook op je homescreens zetten, in de volgorde die je wil. Snap niet wat daar gedoe aan is.quote:
Sommige mensen houden niet van keus. In die zin bedient Apple een behoefte.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:11 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Idd haha ik moest ook lachen. Bij android kan je gewoon op menu drukken, heb je exact hetzelfde als wat bij ios je homescreens zijn. Mocht je meer willen kan je ze ook op je homescreens zetten, in de volgorde die je wil. Snap niet wat daar gedoe aan is.
Dan blijven er dus weinig (geen?) bezwaren over om over te stappen, of zie ik dat te simpel?quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:11 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Idd haha ik moest ook lachen. Bij android kan je gewoon op menu drukken, heb je exact hetzelfde als wat bij ios je homescreens zijn. Mocht je meer willen kan je ze ook op je homescreens zetten, in de volgorde die je wil. Snap niet wat daar gedoe aan is.
Ik kan geen serieuze bezwaren bedenken in ieder geval.. Android kan op 't eerste gezicht wat ingewikkelder lijken omdat je nu eenmaal meer aan kunt passen, maar alle opties zijn gewoon op logische plekken te vinden. Met de Nexus S heb je straks ook Ice Cream Sandwich wat volgens elke review nog overzichtelijk is geworden met als klein minpuntje dat 't systeem veel gebruik maakt van iconen i.p.v. tekst, waardoor je even zou moeten wennen aan de betekenis van sommige iconen. Ook dat lijkt me niet echt een serieus probleem.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dan blijven er dus weinig (geen?) bezwaren over om over te stappen, of zie ik dat te simpel?
(en bedankt voor de antwoorden allemaal trouwens)
Eigenlijk maakt het me niet uit en wil ik gewoon een MP3 speler met een grote capaciteit die over drag 'n drop beschikt. Die kan ik ook niet vinden. Maar het leek me dat het goed was voor de markt als Android ook die markt uitholt, vanuit concurrentieoverwegingen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:52 schreef Devolution het volgende:
Waarom wil je een mp3 speler zoals de iPod (ik neem aan dat je de Touch bedoelt)? Waarom zou je een gelimiteerde versie van een smartphone als mp3 speler willen (want dat is de Touch; het is een iPhone zonder bel -en smsfunctie)? Je kunt dat allemaal toch al op je telefoonIk heb ook een 'gewone' mp3 speler erbij en dat werkt super
Je homescreens zijn wat anders dan je menu, maar goed.quote:
Pure onzinquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daarnaast kun je het menu niet vergelijken, daar staat alles in een bepaalde volgorde (alfabetisch bijvoorbeeld) die je niet zelf kunt aangeven, wilt je dat wel, dan moet je ze inderdaad op je homescreen zetten. En als je er dan ergens opeens eentje tussen wilt zetten, nou dan kun je alles handmatig gaan opschuiven. Gedoe dus.
Ik kan ook kiezen: eigen volgorde (waar ik niet alles programma's heb in staan en dus niet alles kan instellen), alfabetisch (spreekt voor zich), meest gebruikt, en onlangs geïnstaleerd.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:38 schreef Nizno het volgende:
bull!
Ik heb mijn menu echt niet alfabetisch of anders standaard staan.
Gewoon zoals ik het hebben wil.
Niets roze bril. Gewoon RTFM!
Dank je. Ik heb al 2 jaar android...quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:42 schreef Nizno het volgende:
Ik heb gewoon even de moeite genomen om mijn programma's die ik op de eerste pagina wil hebben er neer te zetten. Instellingen er tussendoor die ik belangrijk vind. En op de andere pagina's net zo.
Kortom als jij graag een Apple wilt, prima, maar ga niet zeggen hoe het bij Android is zonder dat je er ervaring mee hebt.
Ik heb er ook geen probleem mee. Leer lezen. Het gaat over iemand die zelf zegt een digitale kneus te zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:44 schreef Nizno het volgende:
Dan wordt het hoog tijd dat je de handleiding gaat lezen. Ipv het gedoe te noemen.
Ah. Dus je moet eerst een handleiding gaan lezen alvorens je een telefoon (!!!!) kunt gebruiken. Lekker makkelijk, dat android dan... Kom op zeg...quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:46 schreef Nizno het volgende:
Een digitale kneus kan wel lezen hoor schat.
Moet iemand het hem wel vertellen, anders weet hij het niet. Het is namelijk niet vanzelfsprekend dat dit zo is. Mensen die er wat meer mee doen, die proberen vanalles uit. Voor andere mensen moet iets gewoon werken, die proberen dat niet uit en zullen dat dan ook niet te weten komen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:50 schreef Ireyon het volgende:
'k Denk niet dat een digitale kneus veel moeite heeft met een overzicht van applicaties op alfabetische volgorde danwel het scherm 1 seconde ingedrukt houden om widgets en snelkoppelingen toe te voegen, maargoed.
Jawel, totdat je iTunes moet gebruiken.quote:Op zondag 11 december 2011 03:08 schreef MacorgaZ het volgende:
Willen jullie nou echt niet toegeven dat Android gewoon minder makkelijk werkt als nieuwe gebruiker dan iOS voor een nieuwe gebruiker? Kom op zeg.
Nexus s nemen.Why? Die krijgt binnen een maand Android 4.0.quote:Op zondag 11 december 2011 10:39 schreef DDDDDaaf het volgende:
Ik mag binnen nu en een paar weken een nieuwe telefoon kiezen bij verlenging van mijn abonnement, ik hou mijn data-verkeer al een tijdje met '3G Watchdog' in de gaten en daaruit blijkt dat de tegenwoordige abonnementsvormen (met verlaagde datalimieten) voor mij nog altijd prima voldoen. Niets staat verlening in de weg, alleen ben ik nog niet uit de keuze voor een toestel. Mijn huidige Galaxy S is, na een T-Mobile G1 en HTC Hero, inmiddels mijn derde Android-toestel en eigenlijk loop ik bij alle drie de toestellen tegen zo'n beetje dezelfde problemen aan; problemen met Wifi-ontvangst (het toestel geeft de volle signaalsterkte aan, maar ik kan desalniettemin níet op internet), vastlopers die alleen te verhelpen zijn door de batterij uit het toestel te halen en eens in de paar maanden de fabrieksinstellingen terug moeten zetten omdat het toestel in een boot-loop blijft hangen of andere spontane problemen heeft.
Ik heb er even aan gedacht om Android definitief vaarwel te zeggen, maar nu de Nexus S inmiddels geen drol meer kost (48 euro bij een één-jarige abonnementsverlenging) wil ik de standaard Android zonder allerlei grafische schillen, door de fabrikant geïnstalleerde apps enz. nog wel een kans geven. De vraag is echter of de kale, standaard Android en het feit dat de Nexus-toestellen altijd als eerste ROM-updates krijgen opweegt tegen het feit dat de Nexus S in principe dezelfde telefoon is als mijn huidige Galaxy S? Overigens kijk ik ook nog met een schuin oog naar de HTC EVO 3D. Ik zie het "3D" als niet meer als een marketingpraatje, maar het is wel een toptoestel. Een toestel dat bovendien over (waarschijnlijk) een paar maanden ook gewoon een update naar ICS gaat krijgen. Ik zal vrijwel geen gebruik maken van de 3D-foefjes (die bovendien nog in de kinderschoenen staan) en spelletjes speel ik vrijwel nooit op mijn telefoons, dus het is nog maar de vraag of al die extra kracht t.o.v. de Nexus S wel toegevoegde waarde heeft voor mij.
Een dilemma m.a.w.: Een spotgoedkope Nexus S met één-jarige verlenging, of een duurde(re) EVO 3D met twee-jarige verlenging. Wat zouden jullie doen?
Ik vind het bij de standaard launcher redelijk intuïtief gaan eerlijk gezegd. Long press, of via de menu knop en dan 'toevoegen'. Alle apps gewoon op alfabet. Overzichtelijk notificatiesysteem (wat Apple ondertussen ook maar heeft ingezien).quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Moet iemand het hem wel vertellen, anders weet hij het niet. Het is namelijk niet vanzelfsprekend dat dit zo is. Mensen die er wat meer mee doen, die proberen vanalles uit. Voor andere mensen moet iets gewoon werken, die proberen dat niet uit en zullen dat dan ook niet te weten komen.
De standaard launcher, die bij eigenlijk geen enkel toestel zit tenzij je een custom-rom installeerd? Laat een digitale kneus dat echt niet gaan doen.quote:Op zondag 11 december 2011 11:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind het bij de standaard launcher redelijk intuïtief gaan eerlijk gezegd. Long press, of via de menu knop en dan 'toevoegen'. Alle apps gewoon op alfabet.
Typische fandroid opmerking. We hoeven het er niet over te hebben wat google van apple heeft gekopieerd lijkt me.quote:Overzichtelijk notificatiesysteem (wat Apple ondertussen ook maar heeft ingezien).
Om eerlijk te zijn, kan ik me dat niet meer herinneren. Maar het gebruik van iTunes bij iOS is inderdaad een groot nadeel, dat geef ik gewoon eerlijk toe. Moet ik er wel bijzeggen dat de integratie via OSX en iTunes beter is dan die integratie met Windows.quote:Ik heb bij mijn iPad wat zitten vloeken toen ik dat ding moest activeren voor eerste gebruik, vond het vrij omslachtig dat je eerst iTunes moet downloaden, en dan pas dat apparaat kan gebruiken, tot die tijd staat er gewoon een 'connect USB' logo'tje in je iPad en kan je helemaal niks![]()
Ik heb nog geen ervaring met ICS, dus daar kan ik nu echt niet over oordelen, en het is sowieso niet aan de orde voor 99% van de toestellen op dit moment. Je moet hem namelijk nu gebruiken, niet als ICS pas uit is.quote:Toegegeven, de wat geavanceerdere instellingen zitten soms wat ver weggestopt in Android, de instellingen menu's zijn wat uitgebreider (je kan dan ook best wat meer tweaken dan bij Apple). Als het goed is zou dit bij 4.0 op de schop gaan en wordt het ook teruggebracht tot een wat intuïtievere UI bij de instellingen. Maar paar categorieën oid.
Dat weet ik. Maar ik zou het wel eens leuk vinden, als android en iOS-gebruikers eens eerlijk durven te vergelijken zonder hun roze brilletje.quote:En nee; dat je wat meer kán tweaken bij Android zegt allang niet meer dat dat ook móet voor een beetje normaal gebruik.
In ieder geval in Sense, en volgens mij overal werkt het ook gewoon zo, longpress op een leeg veld is daar 'iets' (shortcut, widget, etc.) toevoegen. Ook longpress op een app in je app drawer brengt je naar je homescreen met de app als zwevende shortcut, die je dan ergens kan plaatsen. Dus als je door je app's bladert en denkt 'oh die gebruik ik veel' -> longpress en je kan het zo ergens toevoegen.quote:Op zondag 11 december 2011 12:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De standaard launcher, die bij eigenlijk geen enkel toestel zit tenzij je een custom-rom installeerd? Laat een digitale kneus dat echt niet gaan doen.
Ik zeg inzien, jij begint over kopiëren. Over en weer wordt er nogal wat leentjebuur gespeeld, dat lijkt me geen geheim met de huidige patentoorlogen.quote:Typische fandroid opmerking. We hoeven het er niet over te hebben wat google van apple heeft gekopieerd lijkt me.![]()
Lukt dat je zelf ook? Zonder roze brilquote:Op zondag 11 december 2011 12:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De standaard launcher, die bij eigenlijk geen enkel toestel zit tenzij je een custom-rom installeerd? Laat een digitale kneus dat echt niet gaan doen.
[..]
Typische fandroid opmerking. We hoeven het er niet over te hebben wat google van apple heeft gekopieerd lijkt me.
[..]
Om eerlijk te zijn, kan ik me dat niet meer herinneren. Maar het gebruik van iTunes bij iOS is inderdaad een groot nadeel, dat geef ik gewoon eerlijk toe. Moet ik er wel bijzeggen dat de integratie via OSX en iTunes beter is dan die integratie met Windows.
[..]
Ik heb nog geen ervaring met ICS, dus daar kan ik nu echt niet over oordelen, en het is sowieso niet aan de orde voor 99% van de toestellen op dit moment. Je moet hem namelijk nu gebruiken, niet als ICS pas uit is.
[..]
Dat weet ik. Maar ik zou het wel eens leuk vinden, als android en iOS-gebruikers eens eerlijk durven te vergelijken zonder hun roze brilletje.
Ja. Voor mij werkt android perfect. Maar ik kan me ook voorstellen dat mensen er moeite mee hebben.quote:Op zondag 11 december 2011 12:32 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Lukt dat je zelf ook? Zonder roze bril
De nexus s,snel genoeg. Ik gebruik al een tijdje een nexus s met 4.0 en het bevalt me prima(custom rom).quote:Op zondag 11 december 2011 10:39 schreef DDDDDaaf het volgende:
Ik mag binnen nu en een paar weken een nieuwe telefoon kiezen bij verlenging van mijn abonnement, ik hou mijn data-verkeer al een tijdje met '3G Watchdog' in de gaten en daaruit blijkt dat de tegenwoordige abonnementsvormen (met verlaagde datalimieten) voor mij nog altijd prima voldoen. Niets staat verlening in de weg, alleen ben ik nog niet uit de keuze voor een toestel. Mijn huidige Galaxy S is, na een T-Mobile G1 en HTC Hero, inmiddels mijn derde Android-toestel en eigenlijk loop ik bij alle drie de toestellen tegen zo'n beetje dezelfde problemen aan; problemen met Wifi-ontvangst (het toestel geeft de volle signaalsterkte aan, maar ik kan desalniettemin níet op internet), vastlopers die alleen te verhelpen zijn door de batterij uit het toestel te halen en eens in de paar maanden de fabrieksinstellingen terug moeten zetten omdat het toestel in een boot-loop blijft hangen of andere spontane problemen heeft.
Ik heb er even aan gedacht om Android definitief vaarwel te zeggen, maar nu de Nexus S inmiddels geen drol meer kost (48 euro bij een één-jarige abonnementsverlenging) wil ik de standaard Android zonder allerlei grafische schillen, door de fabrikant geïnstalleerde apps enz. nog wel een kans geven. De vraag is echter of de kale, standaard Android en het feit dat de Nexus-toestellen altijd als eerste ROM-updates krijgen opweegt tegen het feit dat de Nexus S in principe dezelfde telefoon is als mijn huidige Galaxy S? Overigens kijk ik ook nog met een schuin oog naar de HTC EVO 3D. Ik zie het "3D" als niet meer als een marketingpraatje, maar het is wel een toptoestel. Een toestel dat bovendien over (waarschijnlijk) een paar maanden ook gewoon een update naar ICS gaat krijgen. Ik zal vrijwel geen gebruik maken van de 3D-foefjes (die bovendien nog in de kinderschoenen staan) en spelletjes speel ik vrijwel nooit op mijn telefoons, dus het is nog maar de vraag of al die extra kracht t.o.v. de Nexus S wel toegevoegde waarde heeft voor mij.
Een dilemma m.a.w.: Een spotgoedkope Nexus S met één-jarige verlenging, of een duurde(re) EVO 3D met twee-jarige verlenging. Wat zouden jullie doen?
Het aanbod loopt behoorlijk terug idd. Games, games, games, games en een app die al eerder in de aanbieding is geweestquote:Op maandag 12 december 2011 16:28 schreef Nizno het volgende:
niets boeiends bij de app 10daagse.
1 die al eerder geweest is en 9 spelletjes.
cyanogenmod is altijd goedquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:55 schreef LompeHork het volgende:
Even een vraag: Wat raden de Android-liefhebbers hier aan om een HTC Desire HD mee te flashen qua custom ROM? Ik heb hier en daar wat gelezen, maar op dit moment zie ik door de bomen het bos niet meer. Het gaat mij met name om de batterijduur, daarnaast vind ik de stock-ROM een beetje irritant qua handelen. (mooie 3D animaties en dergelijke interesseren mij niet echt)
Lager dan wat de SGS standaard kan gaat echt niet lukken zonder root, en zelfs dan wordt t moeilijk..quote:Op maandag 12 december 2011 19:24 schreef keesos het volgende:
Kennen jullie ook een app die het scherm dimmen kan/minder helder maakt?
Heb op mn sgs namelijk helderheid op't laagst, en toch vind ik het nog fel, vooral 's nachts....
https://market.android.com/details?id=com.vito.luxquote:Op maandag 12 december 2011 19:24 schreef keesos het volgende:
Kennen jullie ook een app die het scherm dimmen kan/minder helder maakt?
Heb op mn sgs namelijk helderheid op't laagst, en toch vind ik het nog fel, vooral 's nachts....
- Screen Filter - Alleen als het echt nodig is, 's nachts in bed. Kan je beeldscherm zowat zwart mee maken als je wilquote:Op maandag 12 december 2011 19:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Lager dan wat de SGS standaard kan gaat echt niet lukken zonder root, en zelfs dan wordt t moeilijk..
Had echt het idee dat het niet kon, maar had het dus foutquote:Op maandag 12 december 2011 22:17 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
- Screen Filter - Alleen als het echt nodig is, 's nachts in bed. Kan je beeldscherm zowat zwart mee maken als je wil
- Brightness Level - Widget op homescreen, erg makkelijk switchen tussen 0, 25, 50 en 100%.
quote:Op maandag 12 december 2011 22:20 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Had echt het idee dat het niet kon, maar had het dus fout
Of gewoon in de Android Market duiken natuurlijk ;-)quote:Op maandag 12 december 2011 22:52 schreef ALTF4 het volgende:
Ah, die zoekterm had ik nog niet geprobeerd. Ik ga google-en.
Acequote:Op maandag 12 december 2011 23:00 schreef Sjowhan het volgende:
Vriendin twijfelt ernstig tussen de Samsung Gio, Ace en evt Galaxy S+. Wil zelf bekijken of ik haar niet een van die als kerstcadeau kan geven, maar wil zeker niet meer dan 300 euro uitgeven.
Zij heeft nu de star, en loopt tegen de limieten aan van het geheugen als het gaat om sms.
Ze is niet te technisch, zal het meeste whatsappen, foto's maken en smssen.
Wat raden jullie haar/mij () aan?
De Galaxy S+ is veruit het beste toestel uit dat rijtje, of hij binnen het 300 euro budget valt weet ik echter niet..quote:Op maandag 12 december 2011 23:00 schreef Sjowhan het volgende:
Vriendin twijfelt ernstig tussen de Samsung Gio, Ace en evt Galaxy S+. Wil zelf bekijken of ik haar niet een van die als kerstcadeau kan geven, maar wil zeker niet meer dan 300 euro uitgeven.
Zij heeft nu de star, en loopt tegen de limieten aan van het geheugen als het gaat om sms.
Enige onderbouwing?quote:
Volgens de Tweakers.net pricewatch zou het zeker moeten lukkenquote:Op maandag 12 december 2011 23:52 schreef Ireyon het volgende:
[..]
De Galaxy S+ is veruit het beste toestel uit dat rijtje, of hij binnen het 300 euro budget valt weet ik echter niet..
Je kunt evt. ook voor de Galaxy Plus gaan. Ongeveer hetzelfde als de S2, maar stukje betaalbaarder.quote:Op maandag 12 december 2011 23:00 schreef Sjowhan het volgende:
Volgens de pricewatch wordt deze toch bijna 400 euro los.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:13 schreef Klonk het volgende:
Experia arc moet ook lukken voor dat b bedrag
Dat is weer eentje die misschien te technisch voor haar is. Ze heeft nu een Star, gaat over naar een Android. En 't is een klein kerstcadeau (normaliter doe ik dit niet, maar vind dat ze dit jaar het zeker verdiend heeft)quote:
Ik wil niet lullig doen, maar elk android toestel is exact even technisch. De ene is alleen sneller dan de ander.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is weer eentje die misschien te technisch voor haar is. Ze heeft nu een Star, gaat over naar een Android. En 't is een klein kerstcadeau (normaliter doe ik dit niet, maar vind dat ze dit jaar het zeker verdiend heeft)
Ben ik het mee eens, alleen hoeft zij (nog) geen state-of-the-art toestel. Daar ging het mij meer omquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:55 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen, maar elk android toestel is exact even technisch. De ene is alleen sneller dan de ander.
Naja 'k wil niet heel lullig doen maar de Ace en Gio zijn echt trage baggertoestellen met amper vrij geheugen. Ja, er kan een SD-kaart in maar we weten onderhand allemaal wel dat dat voor apps geen zin heeft.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb toch besloten dat het ook geen Galaxy S+ wordt, maar dat het nu gaat om de Ace of Gio dat toch wat beter past.
Ik denk dat, zo te horen, die vriendin daar geen problemen mee heeft.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:33 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Naja 'k wil niet heel lullig doen maar de Ace en Gio zijn echt trage baggertoestellen met amper vrij geheugen. Ja, er kan een SD-kaart in maar we weten onderhand allemaal wel dat dat voor apps geen zin heeft.
Ik gebruik tegenwoordig Tweetdeck. Werkt super met die columns! Maar zal Twitter ook eens updaten. Maar als ie net zo bagger is als FB dan gaat ie er ook snel weer af.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:44 schreef CaptainCookie het volgende:
Wat is die Twitter-app trouwens kut geworden zeg.
En een hoop extra ruimte zoals ik zie. Hmm...quote:Op woensdag 14 december 2011 07:10 schreef koemleit het volgende:
ik zou ook voor de nexus s gaan... veel beter toestel dan die andere 2 plus nieuw te verkrijgen voor 240 euro ongeveer... en binnenkort ICS..
Nexus S is gewoon het beste toestel voor dat geld.quote:Op woensdag 14 december 2011 09:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En een hoop extra ruimte zoals ik zie. Hmm...
Haha prachtigquote:
ik heb geen idee wat je bedoelt.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:34 schreef Haifisch het volgende:
De ace van mijn zusje heeft wel een slecht scherm, met zichtbare stukjes die er niet zouden moeten zijn. Zoals bij het inzoomen op een jpeg plaatje.
quote:Op woensdag 14 december 2011 15:04 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik heb geen idee wat je bedoelt.
Dat heb je altijd met inzoomen vanaf een bepaalde niveau.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:26 schreef Haifisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je ziet overal van die kleine fragmentjes
Ik denk dat hij eigenlijk wil zeggen dat de resolutie van het beeldscherm van de Ace te laag is, zodat je de pixels van het scherm ziet.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat heb je altijd met inzoomen vanaf een bepaalde niveau.
Zelfs de allerduurste en beste beeldschermen ter wereld hebben daar last van...
Dat is 320x480 in ieder geval.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:58 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Ik denk dat hij eigenlijk wil zeggen dat de resolutie van het beeldscherm van de Ace te laag is, zodat je de pixels van het scherm ziet.
Edit:
Geen idee wat de resolutie van die telefoon is trouwens, want op de samsung site staat in de specs wel dat dat ding een alarm heeft, maar niet wat de resolutie van het scherm is.
Instellingen --> Oproepen --> Extra Instellingen --> Beller-idquote:Op donderdag 15 december 2011 00:21 schreef Dance-Commander het volgende:
Iemand enig idee hoe ik nummerweergave uit kan zetten in android 4? Kan het niet bepaald vinden.
oproepen -> menu -> instellingen -> andere instellingen voor bellen -> aanvullende instellingen -> beller-idquote:Op donderdag 15 december 2011 00:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Instellingen --> Oproepen --> Extra Instellingen --> Beller-id
Of is dat in android 4 anders?
Kan toch zijn dat ie dat wil weten voor een bepaalde situatie waarin je toch wilt weten waar die mogelijkheid zit? Ik bel zelf nooit onbekend, neem oproepen zonder nummer ook nooit op. Maar kan me voorstellen dat er soms een situatie is waarin je toch wilt weten hoe het moet.quote:
Bel voor mn werk veel mensen en aangezien ik dit nummer zowel zakelijk als prive gebruik wil ik liever niet voor allerlei onzin buiten werktijd terug gebeld worden.quote:
Dat had ik ook, maar is onder Android voor wat ik weet niet mogelijk. Ik heb nu 'n widget genaamd caller id op m'n homescherm staan die, als ik er op druk, de anonieme-modus aanzet en andersom. Werkt ook prima.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:41 schreef delano.888 het volgende:
Ik had het vroeger zo ingesteld staan dat ik alleen onbekend belde naar mensen die niet in mijn telefoonboek staan. Dat is wel super handig. Zal eens kijken of dat op android ook kan dmv een app ofzo.
Er zal ongetwijfeld wel een app voor zijn. Maargoed zie die maar eens te vinden.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:36 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Dat had ik ook, maar is onder Android voor wat ik weet niet mogelijk. Ik heb nu 'n widget genaamd caller id op m'n homescherm staan die, als ik er op druk, de anonieme-modus aanzet en andersom. Werkt ook prima.
Bij mij (SGS2) werkt ie niet, laat of een zwart scherm zien bij starten, of loopt vast bij laden van missiequote:Op donderdag 15 december 2011 14:37 schreef delano.888 het volgende:
Nu aan het installeren, GTAIII![]()
![]()
eerst downloaden, 400mb
![]()
https://market.android.com/details?id=com.rockstar.gta3
Ik kom hier ook alleen nog zo ver dat ik op new game kan drukken, dan laad hij en crasht daarna. Even wachten op een update dusquote:Op donderdag 15 december 2011 15:17 schreef GieJay het volgende:
[..]
Bij mij (SGS2) werkt ie niet, laat of een zwart scherm zien bij starten, of loopt vast bij laden van missie
Die is daar sowieso te oud voor, volgens mijquote:Op donderdag 15 december 2011 17:23 schreef m.y.m het volgende:
Ik ben het aan het downloaden,hopen dat het werkt op mijn nexus s.
hehe,daar had ik al aan gedacht. maar een customrom en overclocken maakt veel verschil.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:26 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Die is daar sowieso te oud voor, volgens mij
Nou, die paar tienden Mhz maken niet zo'n groot verschil hoor. De GPU speelt ook een grote rol hierbij, en zo'n geweldige heeft de Nexus S volgens mij niet.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:31 schreef m.y.m het volgende:
[..]
hehe,daar had ik al aan gedacht. maar een customrom en overclocken maakt veel verschil.
ik ben van 1ghz naar 1.54 gegaan... Ik zal wel zien..quote:Op donderdag 15 december 2011 17:32 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nou, die paar tienden Mhz maken niet zo'n groot verschil hoor. De GPU speelt ook een grote rol hierbij, en zo'n geweldige heeft de Nexus S volgens mij niet.
Hoe groot was jouw apk bestand?quote:Op donderdag 15 december 2011 18:00 schreef delano.888 het volgende:
T lijkt me alleen niet fijn spelen op een scherm kleiner dan 4,3"
Ghehe wie zegt dat ik m niet gekocht heb?quote:
Hier kom ik wel tot aan de new game knop, en dan krijg je een laadbalk, en dan verdwijnt het spel gewoon.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:17 schreef m.y.m het volgende:
hij speelt de intro wel af maar dan blijft hij bij een zwart schermMaar er zijn er meer met deze probleem dus mischien dat het werkt na een update.
gelukkig kan ik nog gangsterMV of gta 2 spelenquote:Op donderdag 15 december 2011 18:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hier kom ik wel tot aan de new game knop, en dan krijg je een laadbalk, en dan verdwijnt het spel gewoon.
Ja, maar weet niet wat voor tel je hebt, want GTA3 werkt voor zover ik weet alleen op dual core. En volgens mij hebben alle dualcores wel minimaal 1gb intern.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:01 schreef Xetran het volgende:
Kan je die gelijk naar je SD downloaden? Anders is het voor mij sowieso einde oefening met mijn ~150mb interne geheugen.
wifi aanzetten.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:56 schreef Rnnz het volgende:
Heb ook GTA III gedownload, maar tijdens het downloaden van de bestanden (iets van 450 mb of zo) geeft ie steeds aan 'Could not download data! Please make sure you have an active internet connection!'
Iemand met hetzelfde?
Ik heb de originele desire met een 1ghz en ik geloof 600mb ram ofzoquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja, maar weet niet wat voor tel je hebt, want GTA3 werkt voor zover ik weet alleen op dual core. En volgens mij hebben alle dualcores wel minimaal 1gb intern.
Ik moet nog even wachten, totdat R* patch geeft voor mijn Galaxy Nexusquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:53 schreef o.us het volgende:
GTAIII werkt perfect op mijn LG Optimus 2X.
Ook al 'los' te installeren via de bootloader als hij nog niet OTA beschikbaar is.quote:Google begint uitrol Android ICS voor Nexus S
Google heeft bekendgemaakt dat het is begonnen met de uitrol van Android Ice Cream Sandwich voor de Nexus S. De software-update komt in de komende weken binnen bij alle gebruikers die over de gsm-versie van het Google-toestel beschikken.
Het gehele update-proces kan een maand in beslag nemen, zo laat Google weten. De eerste gebruikers krijgen inmiddels de ICS-rom ota binnen. Het is waarschijnlijk dat er binnenkort ook een update-bestand verschijnt, waarmee gebruikers de nieuwe software handmatig kunnen installeren. De software is alleen voor de gsm-versie, die onder andere in Europa wordt gebruikt. Gebruikers van de cdma-versie moeten wachten, waarbij onbekend is wanneer voor hen de ICS-update zal verschijnen.
De Nexus S is een van de eerste toestellen die ICS krijgt: Huawei bracht eerder een update uit, maar hier ging het om een testversie. Sony Ericsson publiceerde een ICS-rom voor ontwikkelaars, en er verscheen een gelekte versie voor de Samsung Galaxy S II.
Google had al beloofd dat Android ICS naar de Nexus S zou komen. Het oudere Nexus One-toestel krijgt echter geen update. De internetgigant heeft in de nieuwe Android-versie onder andere de interface een update gegeven. Ook is er volledige hardware-acceleratie ingebouwd, en zijn Honeycomb-features zoals de Action Bar aanwezig.
ik gebruik al een tijdje ics maar dan met customrom. Zou het de moeite zijn om deze er op te zetten? of zijn ze hetzelfde?quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ook al 'los' te installeren via de bootloader als hij nog niet OTA beschikbaar is.
Howto staat hier: http://www.androidcentral(...)s-ice-cream-sandwich
ik bedoel moeite in de zin van of er veel verschil is. maar ik denk dat ik maar wacht tot er nog een update komt want ik vind de cm vlot genoeg.quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:25 schreef Loveless85 het volgende:
Moeite niet echt, zeker niet als je toestel al een unlockte bootloader heeft. Wat ik op Tweakers las vinden mensen hem wel fijner dan de custom ROM's, maar ik zat zelf nog op stock (2.3.6 dus ofzo), dus kan dat zelf niet zeggen.
Ga nu 4.0.3. flashen via mijn bovenstaande linkje
Verschil in wat dan? Het is dezelfde Android versie, dus qua mogelijkheden zal er niet veel verschil in zitten, zal hem net name zitten in dat wellicht deze iets soepeler werkt omdat hij echt op de Nexus S is toegespitst en bijv. de Cyanogenmod versie wat meer tools al standaard inbegrepen heeft.quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:31 schreef m.y.m het volgende:
[..]
ik bedoel moeite in de zin van of er veel verschil is. maar ik denk dat ik maar wacht tot er nog een update komt want ik vind de cm vlot genoeg.
wat is mis met Blackberry?quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:01 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Ik moet nog even wachten, totdat R* patch geeft voor mijn Galaxy Nexus
Vind de telefoon echt relax, ben van Blackberry naar android gegaan. Wat een verschil!
Dat je er geen flikker mee kanquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:03 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
wat is mis met Blackberry?
Onzin. Dan hadden ze niet 100en miljoenen exemplaren kunnen verkopen lijkt me.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:05 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat je er geen flikker mee kan
Dus het aantal verkopen geeft aan hoeveel je met een telefoon kan? Die classic Nokia's worden ook nog prima verkocht, en daar zit net een wekker op.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:13 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Onzin. Dan hadden ze niet 100en miljoenen exemplaren kunnen verkopen lijkt me.
Ik kan hem inderdaad ook niet vinden, dit terwijl die tot gister wel gewoon gewoon in de market stond. Iemand dus enig idee?quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:31 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik kan gta III niet vinden in de marker, kan iemand mij helpen?het gaat om de tab 10.1
Ik heb ergens in dit topic het market linkje gepost, ff zoeken.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:16 schreef Digi_Djeff het volgende:
[..]
Ik kan hem inderdaad ook niet vinden, dit terwijl die tot gister wel gewoon gewoon in de market stond. Iemand dus enig idee?
hoezo is mijn galaxy s niet compatibel? Er staat zelfs een reactie van iemand die het probeerde op zijn/haar s2quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:19 schreef delano.888 het volgende:
Hier dus:
Al is mijn toestel nu ineens niet meer compatible. Fijn![]()
Thanks voor de link ^_^!quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:19 schreef delano.888 het volgende:
Hier dus:
Al is mijn toestel nu ineens niet meer compatible. Fijn![]()
Nee natuurlijk niet, Android draait op toestellen met zowel single-core 600mhz als dual-core 1.5ghz processoren, dan kun je niet 1 app maken die op elk toestel werkt, zeker grafisch zware games nietquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:39 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
En als een app is ontwikkeld voor android-platform moet het niet op alle android-toestellen werken?
Omdat een Galaxy S geen Galaxy S2 is.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:39 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
hoezo is mijn galaxy s niet compatibel? Er staat zelfs een reactie van iemand die het probeerde op zijn/haar s2
En als een app is ontwikkeld voor android-platform moet het niet op alle android-toestellen werken?
Werkt ook op mijn Desire HD hoorquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:53 schreef delano.888 het volgende:
GTA3 werkt sowieso alleen op dualcore telefoons/tablets dat is al heel vaak gezegd.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:57 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Werkt ook op mijn Desire HD hoor
Ah, had dat toch echt gelezen dacht dat R* dat gezegd heb. Blijkbaar klopt het niet.quote:
nee,staan de contacten op je gsm?quote:Op zondag 18 december 2011 12:32 schreef DDDDDaaf het volgende:
Hebben meer mensen met de ICS-update van hun Nexus S het probleem dat het toestel de namen van hun contactpersonen niet aan de bijbehorende telefoonnummers koppelt? Als ik gebeld wordt zie ik alleen het 06-nummer van degene die belt ipv zijn of haar naam...
Als het uberhaupt komt? Ze hebben toch net gingerbread uitgerold?quote:Op zondag 18 december 2011 12:42 schreef o.us het volgende:
Ik mag LG kennende een half jaar of bijna een jaar wachten op ICS.
Ze hebben bevestigd en beloofd (quote:Op zondag 18 december 2011 12:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als het uberhaupt komt? Ze hebben toch net gingerbread uitgerold?
Ik had een maandje kunnen wachten en kon ik de SGSII halen. Liever dat dan de O2X.quote:Op zondag 18 december 2011 12:58 schreef delano.888 het volgende:
LG moet je gewoon kopen, en blij zijn met wat je krijgt, ondersteuning is leuk als het komt, maar moet je niet op rekenen.
Elixer 2 of BetterBatteryStats downloaden en partial wakelocks bekijken.quote:Op zondag 18 december 2011 13:04 schreef delano.888 het volgende:
IK WORD TROUWENS HELEMAAL KNETTERGEK VAN MIJN HTC de laatste tijd.
1 van mijn apps zet elke keer wifi sleep policy op NEVER. Waardoor mijn accu elke keer supersnel leeg is. Ik weet niet welke app dat doet en ik heb 150+ apps gedownload uit de market + nog een shitload van apks. Erg irritant.
Smart Keyboard Pro is dan ook de enige die ECHT goed is. Hier de volledige versie te downloaden:quote:Op zondag 18 december 2011 13:19 schreef BluesRebel het volgende:
Waarom zijn alle toetsenborden voor Android zo tegenvallend
Swype -> heb liever typen ipv swypen
Swiftkey X -> geen multitouch
Standaard van mijn SE -> typ vaak fout en de interpuncties liggen anders
ICS keyboard -> voorspelling werkt niet zo goed
Gebruik nu maar de Gingerbread keyboard
Heb nu dmv spare parts gezet op "never when charging" als het goed is overruled die android default. Ben benieuwd of dit zo werkt.quote:Op zondag 18 december 2011 13:33 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Elixer 2 of BetterBatteryStats downloaden en partial wakelocks bekijken.
Je Wifi Sleep Policy op Never zetten is juist energiebesparend..quote:Op zondag 18 december 2011 13:04 schreef delano.888 het volgende:
IK WORD TROUWENS HELEMAAL KNETTERGEK VAN MIJN HTC de laatste tijd.
1 van mijn apps zet elke keer wifi sleep policy op NEVER. Waardoor mijn accu elke keer supersnel leeg is. Ik weet niet welke app dat doet en ik heb 150+ apps gedownload uit de market + nog een shitload van apks. Erg irritant.
Nee, dat betekend dat wifi NOOIT sleept, dus altijd aan staat. Me accu gaat dan ongeveer 8 uur meequote:Op zondag 18 december 2011 13:39 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Je Wifi Sleep Policy op Never zetten is juist energiebesparend..
Nee, dat betekent dat Wifi aan blijft staan zolang er Wifi aanwezig is, i.p.v. naar het energieslurpende 3g te switchen. Never = energiebesparend, geen discussie over mogelijk.quote:Op zondag 18 december 2011 13:40 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee, dat betekend dat wifi NOOIT sleept, dus altijd aan staat. Me accu gaat dan ongeveer 8 uur mee
WTF gekquote:Op zondag 18 december 2011 13:44 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Nee, dat betekent dat Wifi aan blijft staan zolang er Wifi aanwezig is, i.p.v. naar het energieslurpende 3g te switchen. Never = energiebesparend, geen discussie over mogelijk.
Nogmaals: de praktijk is hier toch echt heel anders.quote:
Schoon je telefoon eens op manquote:Op zondag 18 december 2011 14:10 schreef delano.888 het volgende:
167 apps van alleen de market heb ikwuuut
Nehh check wel altijd wat er draait enz in system tuner, dat zit wel goed.quote:Op zondag 18 december 2011 14:10 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Schoon je telefoon eens op man. Gaat je accu waarschijnlijk ook langer mee.
Ik heb alle contacten gewoon in mijn Google account opgeslagen. In de lijst met contactpersonen staat iedereen met naam enz. opgeslagen, maar zodra iemand me belt verschijnt alleen het nummer in beeld, bij de bel geschiedenis staat ook alleen het nummer ipv de naam van de contactpersoon...quote:
Is er een manier om al je apps in een lijst te zetten ofzo?quote:Op zondag 18 december 2011 20:19 schreef o.us het volgende:
120 apps?
Post jouw lijst eens hier voordat ik je ga uitlachen want ik kan geen enige logica opbrengen.
Naar de website van de Market gaan en de lijst van je gedownloade apps copypastenquote:Op zondag 18 december 2011 20:20 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Is er een manier om al je apps in een lijst te zetten ofzo?
Voornamelijk games neem ik aan? 120 apps is wel HEEL veelquote:Op zondag 18 december 2011 20:24 schreef delano.888 het volgende:
Ik ga dus echt niet al die paginas screenshotten en hier posten
Ongeveer 50% games denk ik.quote:Op zondag 18 december 2011 20:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Voornamelijk games neem ik aan? 120 apps is wel HEEL veel
quote:Op zondag 18 december 2011 20:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ongeveer 50% games denk ik.
Hij is nu aan het installeren:
78 moeten nog.
60 zijn klaar
35 zijn gecancelled.
Wat ik eerder schreef klopt niet helemaal, de getallen van deze post wel![]()
ak47, 5001 amazing facts.. echt onmisbare apps.quote:Op zondag 18 december 2011 20:23 schreef delano.888 het volgende:
Gek genoeg staat daar niet altijd alles tussen
Maargoed, pagina 1:
[ afbeelding ]
Die zitten bij de gecanceldequote:Op zondag 18 december 2011 20:32 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
ak47, 5001 amazing facts.. echt onmisbare apps.
Zal er straks ff naar kijken als alles klaar is.quote:Op zondag 18 december 2011 20:31 schreef RPG het volgende:
Ik krijg wel gewoon een lijst met Appbrain( http://www.appbrain.com )
Mogelijk moet je dan wel eerst hun app installeren en synchroniseren.
Zit in heel veel roms ingebouwd, maar er zijn ook zeker apps voor, heb je toevallig een HTC??quote:Op zondag 18 december 2011 20:37 schreef o.us het volgende:
Kent iemand een app waarmee je de volumeknoppen kan gebruiken om foto's er mee te schiertn? Ik ben die touchknop echt meer dan zat, altijd van die onstabiele fotos -.-
LG O2X jammer genoeg. Ik draai de stock rom 2.3.4.quote:Op zondag 18 december 2011 20:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zit in heel veel roms ingebouwd, maar er zijn ook zeker apps voor, heb je toevallig een HTC??
Ah, totaal geen ervaring met LG, maar zou ff bij het betreffende forum kijken op xda op het apps forum, is vast wel iets met camera te vinden wat het doet.quote:Op zondag 18 december 2011 20:48 schreef o.us het volgende:
[..]
LG O2X jammer genoeg. Ik draai de stock rom 2.3.4.
Een tijdje MIUI gehad maar veel essentiele dingen ontbreken nog aangezien het nog een developers versie was.
http://www.addictivetips.(...)with-buttonremapper/quote:Op zondag 18 december 2011 20:37 schreef o.us het volgende:
Kent iemand een app waarmee je de volumeknoppen kan gebruiken om foto's er mee te schiertn? Ik ben die touchknop echt meer dan zat, altijd van die onstabiele fotos -.-
Lijkt dan eerder aan jouw wifi/3g te liggen als je al meerdere browsers hebt geprobeerd.quote:Op zondag 18 december 2011 22:56 schreef Haifisch het volgende:
Heeft er iemand een goed alternatief voor de ics browser? Hij laadt niet geeft wit beeld in een pagina en is trager dan een drol in teer . Ik heb opera al geprobeetd maar die geeft meestal alleen de homepage.
adw+een of andere transparante skin?quote:Op zondag 18 december 2011 23:15 schreef MichielPH het volgende:
Is er ook iets a la http://theme.eskapism.com/ kant en klaar te downloaden voor Android?
Nou, het is een lockscreen waarbij je verschillende soorten info ziet als je op 1 van de knoppen drukt, dus nee. Wel bedankt!quote:Op zondag 18 december 2011 23:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
adw+een of andere transparante skin?
Nee het speelt op mijn wifi, die van mijn pa en die van mijn oom.quote:Op zondag 18 december 2011 23:03 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Lijkt dan eerder aan jouw wifi/3g te liggen als je al meerdere browsers hebt geprobeerd.
Dat ligt eerder aan de brakheid van je ROMquote:Op zondag 18 december 2011 22:56 schreef Haifisch het volgende:
Heeft er iemand een goed alternatief voor de ics browser? Hij laadt niet geeft wit beeld in een pagina en is trager dan een drol in teer . Ik heb opera al geprobeetd maar die geeft meestal alleen de homepage.
widgetlocker danquote:Op zondag 18 december 2011 23:29 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Nou, het is een lockscreen waarbij je verschillende soorten info ziet als je op 1 van de knoppen drukt, dus nee. Wel bedankt!
Mijn wattes?quote:Op zondag 18 december 2011 23:38 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat ligt eerder aan de brakheid van je ROM.
Welke telefoon heb je, want tenzij 't een galaxy nexus of Nexus S is, zijn er nog geen officiele ICS roms uit.quote:
Nexus S, ik heb een update gekregenquote:Op maandag 19 december 2011 01:19 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
Welke telefoon heb je, want tenzij 't een galaxy nexus of Nexus S is, zijn er nog geen officiele ICS roms uit.
En de standaard browser op mijn galaxy Nexus is echt rete snel.
De browser in ICS (ik heb ook een Nexus S) is op zijn zachtst gezegd idd "niet zo goed". Op o.a. Fok geeft 'ie bij mij ook vooral veel wit en weinig pagina weer.quote:Op maandag 19 december 2011 01:55 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Nexus S, ik heb een update gekregen
Vandaag maar even een controller besteldquote:Op maandag 19 december 2011 19:39 schreef Rnnz het volgende:
GTA 3 werkt eindelijk.. heerlijk om het te spelen. En dat op een telefoon.
Bijna allemaal. Sowieso de ingebouwde mail apps op HTC en Samsung.quote:Op maandag 19 december 2011 20:18 schreef cherrycoke het volgende:
is er een mail app die HMTL mails ondersteunt?
Welke niet?quote:Op maandag 19 december 2011 20:18 schreef cherrycoke het volgende:
is er een mail app die HMTL mails ondersteunt?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |