abonnement Unibet Coolblue
pi_105434042
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 22:50 schreef Ireyon het volgende:
'k Denk niet dat een digitale kneus veel moeite heeft met een overzicht van applicaties op alfabetische volgorde danwel het scherm 1 seconde ingedrukt houden om widgets en snelkoppelingen toe te voegen, maargoed.
Moet iemand het hem wel vertellen, anders weet hij het niet. Het is namelijk niet vanzelfsprekend dat dit zo is. Mensen die er wat meer mee doen, die proberen vanalles uit. Voor andere mensen moet iets gewoon werken, die proberen dat niet uit en zullen dat dan ook niet te weten komen.
  zondag 11 december 2011 @ 00:10:13 #102
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_105437486
Ik ben een 'zij', maar kan inderdaad wel lezen gelukkig ;)
Enigszins logisch opgebouwde zaken snap ik natuurlijk wel en ik kan wel een béétje nadenken jongens :')
Ik heb vanavond die nexus s uitgeprobeerd bij iemand en dat werkt eigenlijk hartstikke logisch en duidelijk, beetje zitten spelen en ben er wel tevreden over, zie weinig bezwaren.

Bedankt voor de uitleg in ieder geval :)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 11 december 2011 @ 03:08:22 #103
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_105442321
Willen jullie nou echt niet toegeven dat Android gewoon minder makkelijk werkt als nieuwe gebruiker dan iOS voor een nieuwe gebruiker? Kom op zeg. :{
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_105443031
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 03:08 schreef MacorgaZ het volgende:
Willen jullie nou echt niet toegeven dat Android gewoon minder makkelijk werkt als nieuwe gebruiker dan iOS voor een nieuwe gebruiker? Kom op zeg. :{
Jawel, totdat je iTunes moet gebruiken.
pi_105445716
Ik mag binnen nu en een paar weken een nieuwe telefoon kiezen bij verlenging van mijn abonnement, ik hou mijn data-verkeer al een tijdje met '3G Watchdog' in de gaten en daaruit blijkt dat de tegenwoordige abonnementsvormen (met verlaagde datalimieten) voor mij nog altijd prima voldoen. Niets staat verlening in de weg, alleen ben ik nog niet uit de keuze voor een toestel. Mijn huidige Galaxy S is, na een T-Mobile G1 en HTC Hero, inmiddels mijn derde Android-toestel en eigenlijk loop ik bij alle drie de toestellen tegen zo'n beetje dezelfde problemen aan; problemen met Wifi-ontvangst (het toestel geeft de volle signaalsterkte aan, maar ik kan desalniettemin níet op internet), vastlopers die alleen te verhelpen zijn door de batterij uit het toestel te halen en eens in de paar maanden de fabrieksinstellingen terug moeten zetten omdat het toestel in een boot-loop blijft hangen of andere spontane problemen heeft.

Ik heb er even aan gedacht om Android definitief vaarwel te zeggen, maar nu de Nexus S inmiddels geen drol meer kost (48 euro bij een één-jarige abonnementsverlenging) wil ik de standaard Android zonder allerlei grafische schillen, door de fabrikant geïnstalleerde apps enz. nog wel een kans geven. De vraag is echter of de kale, standaard Android en het feit dat de Nexus-toestellen altijd als eerste ROM-updates krijgen opweegt tegen het feit dat de Nexus S in principe dezelfde telefoon is als mijn huidige Galaxy S? Overigens kijk ik ook nog met een schuin oog naar de HTC EVO 3D. Ik zie het "3D" als niet meer als een marketingpraatje, maar het is wel een toptoestel. Een toestel dat bovendien over (waarschijnlijk) een paar maanden ook gewoon een update naar ICS gaat krijgen. Ik zal vrijwel geen gebruik maken van de 3D-foefjes (die bovendien nog in de kinderschoenen staan) en spelletjes speel ik vrijwel nooit op mijn telefoons, dus het is nog maar de vraag of al die extra kracht t.o.v. de Nexus S wel toegevoegde waarde heeft voor mij.

Een dilemma m.a.w.: Een spotgoedkope Nexus S met één-jarige verlenging, of een duurde(re) EVO 3D met twee-jarige verlenging. Wat zouden jullie doen?
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_105445732
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 10:39 schreef DDDDDaaf het volgende:
Ik mag binnen nu en een paar weken een nieuwe telefoon kiezen bij verlenging van mijn abonnement, ik hou mijn data-verkeer al een tijdje met '3G Watchdog' in de gaten en daaruit blijkt dat de tegenwoordige abonnementsvormen (met verlaagde datalimieten) voor mij nog altijd prima voldoen. Niets staat verlening in de weg, alleen ben ik nog niet uit de keuze voor een toestel. Mijn huidige Galaxy S is, na een T-Mobile G1 en HTC Hero, inmiddels mijn derde Android-toestel en eigenlijk loop ik bij alle drie de toestellen tegen zo'n beetje dezelfde problemen aan; problemen met Wifi-ontvangst (het toestel geeft de volle signaalsterkte aan, maar ik kan desalniettemin níet op internet), vastlopers die alleen te verhelpen zijn door de batterij uit het toestel te halen en eens in de paar maanden de fabrieksinstellingen terug moeten zetten omdat het toestel in een boot-loop blijft hangen of andere spontane problemen heeft.

Ik heb er even aan gedacht om Android definitief vaarwel te zeggen, maar nu de Nexus S inmiddels geen drol meer kost (48 euro bij een één-jarige abonnementsverlenging) wil ik de standaard Android zonder allerlei grafische schillen, door de fabrikant geïnstalleerde apps enz. nog wel een kans geven. De vraag is echter of de kale, standaard Android en het feit dat de Nexus-toestellen altijd als eerste ROM-updates krijgen opweegt tegen het feit dat de Nexus S in principe dezelfde telefoon is als mijn huidige Galaxy S? Overigens kijk ik ook nog met een schuin oog naar de HTC EVO 3D. Ik zie het "3D" als niet meer als een marketingpraatje, maar het is wel een toptoestel. Een toestel dat bovendien over (waarschijnlijk) een paar maanden ook gewoon een update naar ICS gaat krijgen. Ik zal vrijwel geen gebruik maken van de 3D-foefjes (die bovendien nog in de kinderschoenen staan) en spelletjes speel ik vrijwel nooit op mijn telefoons, dus het is nog maar de vraag of al die extra kracht t.o.v. de Nexus S wel toegevoegde waarde heeft voor mij.

Een dilemma m.a.w.: Een spotgoedkope Nexus S met één-jarige verlenging, of een duurde(re) EVO 3D met twee-jarige verlenging. Wat zouden jullie doen?
Nexus s nemen.Why? Die krijgt binnen een maand Android 4.0.
pi_105447147
Klinkt overigens meer als netwerk of router probleem dat je op 3 verschillende toestellen bij volle WiFi ontvangst geen internet signaal krijgt. Dan zit je dus wel in je LAN, maar heb je geen verbinding 'naar buiten'.

Verder zijn die vastlopers e.d. er imho wel aardig uit. Ja, als je met custom ROM's gaat kutten vaak niet, maar dat is dan ook een keuze, en dan neem je dat voor lief lijkt me.

Hier een Nexus S, hij bevalt prima, qua snelheid zeker te vergelijken met m'n LG O2X, en wel een flink streepje voor dat als alle huidige 'vlaggenschippen' ergens rond 2.3.5 / 2.3.6 zitten dit toestel (als het goed is deze maand nog) naar 4.0 gaat.
pi_105447261
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 22:57 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Moet iemand het hem wel vertellen, anders weet hij het niet. Het is namelijk niet vanzelfsprekend dat dit zo is. Mensen die er wat meer mee doen, die proberen vanalles uit. Voor andere mensen moet iets gewoon werken, die proberen dat niet uit en zullen dat dan ook niet te weten komen.
Ik vind het bij de standaard launcher redelijk intuïtief gaan eerlijk gezegd. Long press, of via de menu knop en dan 'toevoegen'. Alle apps gewoon op alfabet. Overzichtelijk notificatiesysteem (wat Apple ondertussen ook maar heeft ingezien).

Ik heb bij mijn iPad wat zitten vloeken toen ik dat ding moest activeren voor eerste gebruik, vond het vrij omslachtig dat je eerst iTunes moet downloaden, en dan pas dat apparaat kan gebruiken, tot die tijd staat er gewoon een 'connect USB' logo'tje in je iPad en kan je helemaal niks :')

Toegegeven, de wat geavanceerdere instellingen zitten soms wat ver weggestopt in Android, de instellingen menu's zijn wat uitgebreider (je kan dan ook best wat meer tweaken dan bij Apple). Als het goed is zou dit bij 4.0 op de schop gaan en wordt het ook teruggebracht tot een wat intuïtievere UI bij de instellingen. Maar paar categorieën oid.

En nee; dat je wat meer kán tweaken bij Android zegt allang niet meer dat dat ook móet voor een beetje normaal gebruik.
pi_105448072
quote:
2s.gif Op zondag 11 december 2011 11:56 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik vind het bij de standaard launcher redelijk intuïtief gaan eerlijk gezegd. Long press, of via de menu knop en dan 'toevoegen'. Alle apps gewoon op alfabet.
De standaard launcher, die bij eigenlijk geen enkel toestel zit tenzij je een custom-rom installeerd? Laat een digitale kneus dat echt niet gaan doen.
quote:
Overzichtelijk notificatiesysteem (wat Apple ondertussen ook maar heeft ingezien).
Typische fandroid opmerking. We hoeven het er niet over te hebben wat google van apple heeft gekopieerd lijkt me. ;)
quote:
Ik heb bij mijn iPad wat zitten vloeken toen ik dat ding moest activeren voor eerste gebruik, vond het vrij omslachtig dat je eerst iTunes moet downloaden, en dan pas dat apparaat kan gebruiken, tot die tijd staat er gewoon een 'connect USB' logo'tje in je iPad en kan je helemaal niks :')
Om eerlijk te zijn, kan ik me dat niet meer herinneren. Maar het gebruik van iTunes bij iOS is inderdaad een groot nadeel, dat geef ik gewoon eerlijk toe. Moet ik er wel bijzeggen dat de integratie via OSX en iTunes beter is dan die integratie met Windows.
quote:
Toegegeven, de wat geavanceerdere instellingen zitten soms wat ver weggestopt in Android, de instellingen menu's zijn wat uitgebreider (je kan dan ook best wat meer tweaken dan bij Apple). Als het goed is zou dit bij 4.0 op de schop gaan en wordt het ook teruggebracht tot een wat intuïtievere UI bij de instellingen. Maar paar categorieën oid.
Ik heb nog geen ervaring met ICS, dus daar kan ik nu echt niet over oordelen, en het is sowieso niet aan de orde voor 99% van de toestellen op dit moment. Je moet hem namelijk nu gebruiken, niet als ICS pas uit is. ;)
quote:
En nee; dat je wat meer kán tweaken bij Android zegt allang niet meer dat dat ook móet voor een beetje normaal gebruik.
Dat weet ik. Maar ik zou het wel eens leuk vinden, als android en iOS-gebruikers eens eerlijk durven te vergelijken zonder hun roze brilletje.
pi_105448181
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 12:27 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

De standaard launcher, die bij eigenlijk geen enkel toestel zit tenzij je een custom-rom installeerd? Laat een digitale kneus dat echt niet gaan doen.

In ieder geval in Sense, en volgens mij overal werkt het ook gewoon zo, longpress op een leeg veld is daar 'iets' (shortcut, widget, etc.) toevoegen. Ook longpress op een app in je app drawer brengt je naar je homescreen met de app als zwevende shortcut, die je dan ergens kan plaatsen. Dus als je door je app's bladert en denkt 'oh die gebruik ik veel' -> longpress en je kan het zo ergens toevoegen.

Daarnaast dus nog de mogelijkheid op via menu -> toevoegen items toe te voegen. Ik ga ver mee in dat sommige dingen lastig weggestopt zitten in Android hoor, maar het customizen van je homescreens is daar nou net niet eentje van.

quote:
Typische fandroid opmerking. We hoeven het er niet over te hebben wat google van apple heeft gekopieerd lijkt me. ;)
Ik zeg inzien, jij begint over kopiëren. Over en weer wordt er nogal wat leentjebuur gespeeld, dat lijkt me geen geheim met de huidige patentoorlogen.
pi_105448199
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 12:27 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

De standaard launcher, die bij eigenlijk geen enkel toestel zit tenzij je een custom-rom installeerd? Laat een digitale kneus dat echt niet gaan doen.

[..]

Typische fandroid opmerking. We hoeven het er niet over te hebben wat google van apple heeft gekopieerd lijkt me. ;)

[..]

Om eerlijk te zijn, kan ik me dat niet meer herinneren. Maar het gebruik van iTunes bij iOS is inderdaad een groot nadeel, dat geef ik gewoon eerlijk toe. Moet ik er wel bijzeggen dat de integratie via OSX en iTunes beter is dan die integratie met Windows.

[..]

Ik heb nog geen ervaring met ICS, dus daar kan ik nu echt niet over oordelen, en het is sowieso niet aan de orde voor 99% van de toestellen op dit moment. Je moet hem namelijk nu gebruiken, niet als ICS pas uit is. ;)

[..]

Dat weet ik. Maar ik zou het wel eens leuk vinden, als android en iOS-gebruikers eens eerlijk durven te vergelijken zonder hun roze brilletje.
Lukt dat je zelf ook? Zonder roze bril :)
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_105448326
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2011 12:32 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

Lukt dat je zelf ook? Zonder roze bril :)
Ja. Voor mij werkt android perfect. Maar ik kan me ook voorstellen dat mensen er moeite mee hebben.
  zondag 11 december 2011 @ 15:20:42 #113
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_105454274
tvp
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_105455776
Ga nou alsjeblieft niet met een applefan in discussie in een Androidtopic, omgekeerd ook niet doen. Het leidt nergens toe en ergens tot een eensgezinde conclusie komen gaat helemaal niet gebeuren. Open dan even een apart topic. :)
Powered by Janetje®
pi_105456639
Om terug te komen op een discussie die eerder liep, een Nexus S is denk ik nu een prima keus voor die prijs. Goed toestel, lekker vlot, en nu voor de prijs van een low/midrange toestel. Bovendien snel een update naar 4.0. Dus als je in de prijsklasse <300 kijkt kan ik me daar niks beters voorstellen dan de Nexus S momenteel. Ga je een klasse hoger dan denk ik dat hij wel soepeltjes wordt ingehaald door een Galaxy SII of Galaxy Nexus uiteraard, maar dat zie je ook wel weer in de prijs
pi_105457674
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 10:39 schreef DDDDDaaf het volgende:
Ik mag binnen nu en een paar weken een nieuwe telefoon kiezen bij verlenging van mijn abonnement, ik hou mijn data-verkeer al een tijdje met '3G Watchdog' in de gaten en daaruit blijkt dat de tegenwoordige abonnementsvormen (met verlaagde datalimieten) voor mij nog altijd prima voldoen. Niets staat verlening in de weg, alleen ben ik nog niet uit de keuze voor een toestel. Mijn huidige Galaxy S is, na een T-Mobile G1 en HTC Hero, inmiddels mijn derde Android-toestel en eigenlijk loop ik bij alle drie de toestellen tegen zo'n beetje dezelfde problemen aan; problemen met Wifi-ontvangst (het toestel geeft de volle signaalsterkte aan, maar ik kan desalniettemin níet op internet), vastlopers die alleen te verhelpen zijn door de batterij uit het toestel te halen en eens in de paar maanden de fabrieksinstellingen terug moeten zetten omdat het toestel in een boot-loop blijft hangen of andere spontane problemen heeft.

Ik heb er even aan gedacht om Android definitief vaarwel te zeggen, maar nu de Nexus S inmiddels geen drol meer kost (48 euro bij een één-jarige abonnementsverlenging) wil ik de standaard Android zonder allerlei grafische schillen, door de fabrikant geïnstalleerde apps enz. nog wel een kans geven. De vraag is echter of de kale, standaard Android en het feit dat de Nexus-toestellen altijd als eerste ROM-updates krijgen opweegt tegen het feit dat de Nexus S in principe dezelfde telefoon is als mijn huidige Galaxy S? Overigens kijk ik ook nog met een schuin oog naar de HTC EVO 3D. Ik zie het "3D" als niet meer als een marketingpraatje, maar het is wel een toptoestel. Een toestel dat bovendien over (waarschijnlijk) een paar maanden ook gewoon een update naar ICS gaat krijgen. Ik zal vrijwel geen gebruik maken van de 3D-foefjes (die bovendien nog in de kinderschoenen staan) en spelletjes speel ik vrijwel nooit op mijn telefoons, dus het is nog maar de vraag of al die extra kracht t.o.v. de Nexus S wel toegevoegde waarde heeft voor mij.

Een dilemma m.a.w.: Een spotgoedkope Nexus S met één-jarige verlenging, of een duurde(re) EVO 3D met twee-jarige verlenging. Wat zouden jullie doen?
De nexus s,snel genoeg. Ik gebruik al een tijdje een nexus s met 4.0 en het bevalt me prima(custom rom).
Chuck Norris threw a grenade & killed 10 people. Then the grenade exploded.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 12 december 2011 @ 16:28:40 #117
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_105497159
niets boeiends bij de app 10daagse.
1 die al eerder geweest is en 9 spelletjes.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_105497638
Potverdorie, vannacht bijna een tablet kunnen kopen. Had ik lekker groot Android kunnen gebruiken. ;(
  maandag 12 december 2011 @ 18:25:21 #119
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_105501915
quote:
6s.gif Op maandag 12 december 2011 16:28 schreef Nizno het volgende:
niets boeiends bij de app 10daagse.
1 die al eerder geweest is en 9 spelletjes.
Het aanbod loopt behoorlijk terug idd. Games, games, games, games en een app die al eerder in de aanbieding is geweest :O
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_105503261
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 december 2011 22:55 schreef LompeHork het volgende:
Even een vraag: Wat raden de Android-liefhebbers hier aan om een HTC Desire HD mee te flashen qua custom ROM? Ik heb hier en daar wat gelezen, maar op dit moment zie ik door de bomen het bos niet meer. Het gaat mij met name om de batterijduur, daarnaast vind ik de stock-ROM een beetje irritant qua handelen. (mooie 3D animaties en dergelijke interesseren mij niet echt)
cyanogenmod is altijd goed
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_105504231
Kennen jullie ook een app die het scherm dimmen kan/minder helder maakt?

Heb op mn sgs namelijk helderheid op't laagst, en toch vind ik het nog fel, vooral 's nachts....
toch?
pi_105504794
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 19:24 schreef keesos het volgende:
Kennen jullie ook een app die het scherm dimmen kan/minder helder maakt?

Heb op mn sgs namelijk helderheid op't laagst, en toch vind ik het nog fel, vooral 's nachts....
Lager dan wat de SGS standaard kan gaat echt niet lukken zonder root, en zelfs dan wordt t moeilijk..
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_105506782
Ja geroot istie al wel, maargoed dan zal het idd wel mbv rom aanpassing moeten. Jammer.
toch?
pi_105506880
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 19:24 schreef keesos het volgende:
Kennen jullie ook een app die het scherm dimmen kan/minder helder maakt?

Heb op mn sgs namelijk helderheid op't laagst, en toch vind ik het nog fel, vooral 's nachts....
https://market.android.com/details?id=com.vito.lux
pi_105507223
Hey, goede! Dat lijkt zo te zien wat ik nodig heb, ga morgen (ivm cc) ff downloaden en proberen, thanx
toch?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')