Dat had ik ook, maar is onder Android voor wat ik weet niet mogelijk. Ik heb nu 'n widget genaamd caller id op m'n homescherm staan die, als ik er op druk, de anonieme-modus aanzet en andersom. Werkt ook prima.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:41 schreef delano.888 het volgende:
Ik had het vroeger zo ingesteld staan dat ik alleen onbekend belde naar mensen die niet in mijn telefoonboek staan. Dat is wel super handig. Zal eens kijken of dat op android ook kan dmv een app ofzo.
Er zal ongetwijfeld wel een app voor zijn. Maargoed zie die maar eens te vinden.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:36 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Dat had ik ook, maar is onder Android voor wat ik weet niet mogelijk. Ik heb nu 'n widget genaamd caller id op m'n homescherm staan die, als ik er op druk, de anonieme-modus aanzet en andersom. Werkt ook prima.
Bij mij (SGS2) werkt ie niet, laat of een zwart scherm zien bij starten, of loopt vast bij laden van missiequote:Op donderdag 15 december 2011 14:37 schreef delano.888 het volgende:
Nu aan het installeren, GTAIII![]()
![]()
eerst downloaden, 400mb
![]()
https://market.android.com/details?id=com.rockstar.gta3
Ik kom hier ook alleen nog zo ver dat ik op new game kan drukken, dan laad hij en crasht daarna. Even wachten op een update dusquote:Op donderdag 15 december 2011 15:17 schreef GieJay het volgende:
[..]
Bij mij (SGS2) werkt ie niet, laat of een zwart scherm zien bij starten, of loopt vast bij laden van missie
Die is daar sowieso te oud voor, volgens mijquote:Op donderdag 15 december 2011 17:23 schreef m.y.m het volgende:
Ik ben het aan het downloaden,hopen dat het werkt op mijn nexus s.
hehe,daar had ik al aan gedacht. maar een customrom en overclocken maakt veel verschil.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:26 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Die is daar sowieso te oud voor, volgens mij
Nou, die paar tienden Mhz maken niet zo'n groot verschil hoor. De GPU speelt ook een grote rol hierbij, en zo'n geweldige heeft de Nexus S volgens mij niet.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:31 schreef m.y.m het volgende:
[..]
hehe,daar had ik al aan gedacht. maar een customrom en overclocken maakt veel verschil.
ik ben van 1ghz naar 1.54 gegaan... Ik zal wel zien..quote:Op donderdag 15 december 2011 17:32 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nou, die paar tienden Mhz maken niet zo'n groot verschil hoor. De GPU speelt ook een grote rol hierbij, en zo'n geweldige heeft de Nexus S volgens mij niet.
Hoe groot was jouw apk bestand?quote:Op donderdag 15 december 2011 18:00 schreef delano.888 het volgende:
T lijkt me alleen niet fijn spelen op een scherm kleiner dan 4,3"
Ghehe wie zegt dat ik m niet gekocht heb?quote:
Hier kom ik wel tot aan de new game knop, en dan krijg je een laadbalk, en dan verdwijnt het spel gewoon.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:17 schreef m.y.m het volgende:
hij speelt de intro wel af maar dan blijft hij bij een zwart schermMaar er zijn er meer met deze probleem dus mischien dat het werkt na een update.
gelukkig kan ik nog gangsterMV of gta 2 spelenquote:Op donderdag 15 december 2011 18:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hier kom ik wel tot aan de new game knop, en dan krijg je een laadbalk, en dan verdwijnt het spel gewoon.
Ja, maar weet niet wat voor tel je hebt, want GTA3 werkt voor zover ik weet alleen op dual core. En volgens mij hebben alle dualcores wel minimaal 1gb intern.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:01 schreef Xetran het volgende:
Kan je die gelijk naar je SD downloaden? Anders is het voor mij sowieso einde oefening met mijn ~150mb interne geheugen.
wifi aanzetten.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:56 schreef Rnnz het volgende:
Heb ook GTA III gedownload, maar tijdens het downloaden van de bestanden (iets van 450 mb of zo) geeft ie steeds aan 'Could not download data! Please make sure you have an active internet connection!'
Iemand met hetzelfde?
Ik heb de originele desire met een 1ghz en ik geloof 600mb ram ofzoquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja, maar weet niet wat voor tel je hebt, want GTA3 werkt voor zover ik weet alleen op dual core. En volgens mij hebben alle dualcores wel minimaal 1gb intern.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |