Photo sharing, http://instagr.am/ .. toch?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:30 schreef Devolution het volgende:
Wat is Instragram? Ben het al vaak tegengekomen op Twitter maar weet verder niet wat je ermee kan..
quote:Op woensdag 7 december 2011 18:03 schreef Devolution het volgende:
Oh, iPhone rommel. Niks gemist dus.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mijn ma kan op haar Xoom ineens geen serie kijken want die heeft Adobe Flash Player nodig. Hij deed het gisteren nog wel maar hij geeft nu een melding dat die geüpdatet moet worden terwijl ik dat al gedaan heb, heb hem ook opnieuw geïnstalleerd.
Ik had wel gelezen dat Flash op Android stopt maar dat het nog wel werkt en ondersteund wordt op de al draaiende Androids.
Hoe kan ik dit oplossen want een zeurende moeder is ook niks.
Hoe bedoel je tegengaan? Dat je niet op internet kunt gaan of wat?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:42 schreef Haifisch het volgende:
Ik heb een vraag
Bestaan er ook apparaat die internetgebruik kunnen tegengaan?
ja een hamerquote:Op woensdag 7 december 2011 21:42 schreef Haifisch het volgende:
Ik heb een vraag
Bestaan er ook apparaat die internetgebruik kunnen tegengaan?
nou,ik zit nu op wifi en gebruik per dag 40 MB. Ik heb nog geen data Abo en wil vodafone blox.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je tegengaan? Dat je niet op internet kunt gaan of wat?
quote:
Die zit toch standaard erop? Ik heb gewoon een widget waarmee ik het aan en uit kan zetten.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:46 schreef Haifisch het volgende:
[..]
nou,ik zit nu op wifi en gebruik per dag 40 MB. Ik heb nog geen data Abo en wil vodafone blox.
Daarom zou ik een App willen waarmee ik internet uit kan zetten
kijk daar gebukt wat aanquote:Op woensdag 7 december 2011 21:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die zit toch standaard erop? Ik heb gewoon een widget waarmee ik het aan en uit kan zetten.
En mocht dat niet zijn, dan APNdroid even downloaden. En samen met Timeriffic kun je ook nog tijden instellen waneer internet het wel en niet moet doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wordt weer teruggestort als 't goed is ja.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:21 schreef Klonk het volgende:
Ff een noobvraagje, heb voor die aanbiedingen even een 3V kaart gekocht en nu zie ik bij mijn transacties 1 euro staan voor GOOGLE CHECKOUT UK GB Purchase Approval wa's da?
Iets van een eenmaligs hopelijk toch?
Wat heb je met je O2X gedaan?quote:Op donderdag 8 december 2011 22:05 schreef Loveless85 het volgende:
Hier ook een Nexus S
Hopelijk nog 4.0 voor Kerst
welke rom?quote:Op donderdag 8 december 2011 22:05 schreef Loveless85 het volgende:
Hier ook een Nexus S
Hopelijk nog 4.0 voor Kerst
ga je het zo laten?quote:
Hoe kijkt ze die series? Streamend?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mijn ma kan op haar Xoom ineens geen serie kijken want die heeft Adobe Flash Player nodig. Hij deed het gisteren nog wel maar hij geeft nu een melding dat die geüpdatet moet worden terwijl ik dat al gedaan heb, heb hem ook opnieuw geïnstalleerd.
Ik had wel gelezen dat Flash op Android stopt maar dat het nog wel werkt en ondersteund wordt op de al draaiende Androids.
Hoe kan ik dit oplossen want een zeurende moeder is ook niks.
quote:Op donderdag 8 december 2011 21:28 schreef iBenny het volgende:
Dat poppetje bovenop die 10 miljardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hehe flauw, via de market app kan ik nu weer kopen maar nu lijkt de actiebanner van de site verdwenen.quote:
Ik nu ook niet meer idd, ik denk ook niet dat het aan 3V ligt. Maar dat zou ik graag bevestigd hebben van iemand zonder 3V.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:26 schreef Klonk het volgende:
Hier hetzelfde probleem, ook met 3V trouwens, maar het lijkt me toch niet dat daar het probleem ligt, het is gewoon een visacard...
Kan trouwens zowel via website als via de app niets kopen...
Ook met een cc lukt het niet om aps te kopen in de market.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:55 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik nu ook niet meer idd, ik denk ook niet dat het aan 3V ligt. Maar dat zou ik graag bevestigd hebben van iemand zonder 3V.
Laatst stond er reckless racing 2x in, waarvan 1 PLAY versie, dus ik dacht, die is alleen voor de experia play, dus niet gekocht.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:32 schreef Nizno het volgende:
betaling autoriseren geukt, download starten... blijft hangen, ook geen mail dat de betaling gelukt is...
dus lijkt idd probleem van de market.
correctie, inmiddels is hij aan het downloaden...
btw wel handig van android om paper camera er nog een keer in te doen. zo kom je wel op 100 apps, en jammer genoeg erg veel games![]()
Heb jij ook een bevestigingsmail gehad?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:46 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Zojuist Shazam gekocht voor 0.10, dus de market lijkt weer te werken.
Heb jij de paper camera nu 2x?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:53 schreef delano.888 het volgende:
Hier ook weer op tel, wel trager lijkt het.
Besef me net dat ik na deze 10 dagen 100 extra apps heb.. Damn..
Nou, 99 danquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
Heb jij de paper camera nu 2x?
Bij mij staat daar netjes bij dat ik hem al geinstalleerd heb.
Dat niet neequote:Op vrijdag 9 december 2011 19:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
Heb jij ook een bevestigingsmail gehad?
Geen zorgen.. Komen vast nog veul kids apps bij...quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:59 schreef delano.888 het volgende:
Oh nee, de todler & kids apps download ik niet, dus 89 extra apps heb ik na 10 dagen.
Wel heul veul..
oke, dan ga ik er vanuit dat die mail nog wel komt... Tzt.quote:
Ik dacht trouwens dat je tot 15 minuten de tijd had voor een eventuele teruggave. We zijn nu dik een half uur verder, en ik zou voor deze app nog steeds een teruggave kunnen doen. Heeft dat er misschien mee te maken dat die bevestigingsmail er nog niet is?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:46 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Er is toch een gratis versie ervan? Waarom zou je Shazam kopen terwijl er een ander programma ervoor is dat voor nop? Soundhound heet het.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:46 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Toch niet trip zijn alpha build¿ gast is vreemde vogel.. ik wacht wel op kmobs cm9 alphaquote:Op zaterdag 10 december 2011 02:25 schreef MichielPH het volgende:
Heb net ICS geflashed op mijn Sensation. Hartstikke leuk, ziet er gelikt uit,maar ben er nu wel mee uitgeklierd. Nu verschijnt m'n telefoon niet meer als schijf in deze computer, kan ik hiervoor iets installeren dat weer gebeurt? Heb al wel dropbox, maar de rom die ik wil is 360 MB en wifi doet het nog niet in m'n huidige rom, dus dat is wel tweede keuze.
Soundhound is ook niet gratis, was toevallig van de week ook in de aanbieding voor 0,10. Je hebt van beiden wel 'n gratis versie, maar dan heb je reclame en je mag maar 'n beperkt aantal nummers taggen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 03:10 schreef Verwerker het volgende:
[..]
Er is toch een gratis versie ervan? Waarom zou je Shazam kopen terwijl er een ander programma ervoor is dat voor nop? Soundhound heet het.
Gebruik dit: https://market.android.co(...)ntsdcard.widget.freequote:Op zaterdag 10 december 2011 02:25 schreef MichielPH het volgende:
Heb net ICS geflashed op mijn Sensation. Hartstikke leuk, ziet er gelikt uit,maar ben er nu wel mee uitgeklierd. Nu verschijnt m'n telefoon niet meer als schijf in deze computer, kan ik hiervoor iets installeren dat weer gebeurt? Heb al wel dropbox, maar de rom die ik wil is 360 MB en wifi doet het nog niet in m'n huidige rom, dus dat is wel tweede keuze.
Inderdaad van Trip, ik was ook niet van plan hem langdurig te gebruiken, maar wilde ICS toch eens bekijken. Heb m'n telefoon ook pas net gister geroot, dus via recovery kende ik nog niet. Dank!quote:Op zaterdag 10 december 2011 03:46 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Toch niet trip zijn alpha build¿ gast is vreemde vogel.. ik wacht wel op kmobs cm9 alpha
kom je ook niet via recovery in je sd mount?
Settings > Accounts & sync > Google > Sync contacts aanvinken.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:40 schreef MichielPH het volgende:
Hoe houd ik mijn contacten gesynchroniseerd met mijn gmail-account? Van gmail naar telefoon gebeurt al, andersom gebeurt het niet automatisch. Is dit mogelijk, zonder het zelf te moeten uploaden via mijn pc?
Dat werkt bij mij dus maar 1 kant op: van gmail naar telefoon. Ik wil het de andere kant op.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:47 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Settings > Accounts & sync > Google > Sync contacts aanvinken.
Dat hoort twee kanten op te werken, althans bij mij wel. Meer instellingen zijn er niet.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:52 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Dat werkt bij mij dus maar 1 kant op: van gmail naar telefoon. Ik wil het de andere kant op.
Nope, juist weer m'n Nandroid backup (dus stock) teruggezet, juist omdat ik nummers miste. Het lijk mij namelijk ook wel logisch dat het 2 kanten opwerkte. Ach, anders upload ik wel een .csv-bestandje naar gmail.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:04 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dat hoort twee kanten op te werken, althans bij mij wel. Meer instellingen zijn er niet.
-edit-
Ik zie net dat je je telefoon geroot hebt, draai te toevallig één of andere buggy custom rom?
"gedoe"quote:Op zaterdag 10 december 2011 10:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
Je hebt geen gedoe met icoontjes/widget op je homescreens plaatsen aangezien alles op de homescreens staat.
Idd haha ik moest ook lachen. Bij android kan je gewoon op menu drukken, heb je exact hetzelfde als wat bij ios je homescreens zijn. Mocht je meer willen kan je ze ook op je homescreens zetten, in de volgorde die je wil. Snap niet wat daar gedoe aan is.quote:
Sommige mensen houden niet van keus. In die zin bedient Apple een behoefte.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:11 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Idd haha ik moest ook lachen. Bij android kan je gewoon op menu drukken, heb je exact hetzelfde als wat bij ios je homescreens zijn. Mocht je meer willen kan je ze ook op je homescreens zetten, in de volgorde die je wil. Snap niet wat daar gedoe aan is.
Dan blijven er dus weinig (geen?) bezwaren over om over te stappen, of zie ik dat te simpel?quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:11 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Idd haha ik moest ook lachen. Bij android kan je gewoon op menu drukken, heb je exact hetzelfde als wat bij ios je homescreens zijn. Mocht je meer willen kan je ze ook op je homescreens zetten, in de volgorde die je wil. Snap niet wat daar gedoe aan is.
Ik kan geen serieuze bezwaren bedenken in ieder geval.. Android kan op 't eerste gezicht wat ingewikkelder lijken omdat je nu eenmaal meer aan kunt passen, maar alle opties zijn gewoon op logische plekken te vinden. Met de Nexus S heb je straks ook Ice Cream Sandwich wat volgens elke review nog overzichtelijk is geworden met als klein minpuntje dat 't systeem veel gebruik maakt van iconen i.p.v. tekst, waardoor je even zou moeten wennen aan de betekenis van sommige iconen. Ook dat lijkt me niet echt een serieus probleem.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dan blijven er dus weinig (geen?) bezwaren over om over te stappen, of zie ik dat te simpel?
(en bedankt voor de antwoorden allemaal trouwens)
Eigenlijk maakt het me niet uit en wil ik gewoon een MP3 speler met een grote capaciteit die over drag 'n drop beschikt. Die kan ik ook niet vinden. Maar het leek me dat het goed was voor de markt als Android ook die markt uitholt, vanuit concurrentieoverwegingen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:52 schreef Devolution het volgende:
Waarom wil je een mp3 speler zoals de iPod (ik neem aan dat je de Touch bedoelt)? Waarom zou je een gelimiteerde versie van een smartphone als mp3 speler willen (want dat is de Touch; het is een iPhone zonder bel -en smsfunctie)? Je kunt dat allemaal toch al op je telefoonIk heb ook een 'gewone' mp3 speler erbij en dat werkt super
Je homescreens zijn wat anders dan je menu, maar goed.quote:
Pure onzinquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daarnaast kun je het menu niet vergelijken, daar staat alles in een bepaalde volgorde (alfabetisch bijvoorbeeld) die je niet zelf kunt aangeven, wilt je dat wel, dan moet je ze inderdaad op je homescreen zetten. En als je er dan ergens opeens eentje tussen wilt zetten, nou dan kun je alles handmatig gaan opschuiven. Gedoe dus.
Ik kan ook kiezen: eigen volgorde (waar ik niet alles programma's heb in staan en dus niet alles kan instellen), alfabetisch (spreekt voor zich), meest gebruikt, en onlangs geïnstaleerd.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:38 schreef Nizno het volgende:
bull!
Ik heb mijn menu echt niet alfabetisch of anders standaard staan.
Gewoon zoals ik het hebben wil.
Niets roze bril. Gewoon RTFM!
Dank je. Ik heb al 2 jaar android...quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:42 schreef Nizno het volgende:
Ik heb gewoon even de moeite genomen om mijn programma's die ik op de eerste pagina wil hebben er neer te zetten. Instellingen er tussendoor die ik belangrijk vind. En op de andere pagina's net zo.
Kortom als jij graag een Apple wilt, prima, maar ga niet zeggen hoe het bij Android is zonder dat je er ervaring mee hebt.
Ik heb er ook geen probleem mee. Leer lezen. Het gaat over iemand die zelf zegt een digitale kneus te zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:44 schreef Nizno het volgende:
Dan wordt het hoog tijd dat je de handleiding gaat lezen. Ipv het gedoe te noemen.
Ah. Dus je moet eerst een handleiding gaan lezen alvorens je een telefoon (!!!!) kunt gebruiken. Lekker makkelijk, dat android dan... Kom op zeg...quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:46 schreef Nizno het volgende:
Een digitale kneus kan wel lezen hoor schat.
Moet iemand het hem wel vertellen, anders weet hij het niet. Het is namelijk niet vanzelfsprekend dat dit zo is. Mensen die er wat meer mee doen, die proberen vanalles uit. Voor andere mensen moet iets gewoon werken, die proberen dat niet uit en zullen dat dan ook niet te weten komen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:50 schreef Ireyon het volgende:
'k Denk niet dat een digitale kneus veel moeite heeft met een overzicht van applicaties op alfabetische volgorde danwel het scherm 1 seconde ingedrukt houden om widgets en snelkoppelingen toe te voegen, maargoed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |