SPOILER: Wie speelt wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
![]()
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
En geen hooischuur met blonde slanke boeren dochters!quote:
En geen tentfeesten.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:45 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
En geen hooischuur met blonde slanke boeren dochters!
Huh? Haten op boeren?quote:Op woensdag 7 december 2011 12:37 schreef Kutstudent het volgende:
Ik wist weinig beters, maar Michhas moet kappen met haten op boeren.
Ik ook en je kan zeker niet meer terug of wel?quote:Op woensdag 7 december 2011 12:53 schreef Kutstudent het volgende:
Ik vind die nieuwe dashboard echt om te janken trouwens.
Wat denk je zelfquote:Op woensdag 7 december 2011 13:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ook en je kan zeker niet meer terug of wel?
quote:Op woensdag 7 december 2011 13:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Huh? Haten op boeren?
Ik haat niet op boeren, waar zie je mij haten op boeren
quote:Op woensdag 7 december 2011 12:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jesus fuck, dit soort lui moeten echt opgesloten worden, wat een idioten
Ja jij zei dat ze de bodem van de maatschappij waren en dat ze allemaal stonken en in hun eigen stront sliepen.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Huh? Haten op boeren?
Ik haat niet op boeren, waar zie je mij haten op boeren
Ja niet updatenquote:Op woensdag 7 december 2011 13:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ik dacht jij weet vast wel een of ander trucje
Daar heb je internet voorquote:Op woensdag 7 december 2011 13:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ik kan toch niet ruiken hoe dat eruit ziet
Dat hebben ze hier ook een keer gedaan, goed grappigquote:Op woensdag 7 december 2011 13:19 schreef KneusTeun het volgende:
Lol rijd hier een coca cola truck door de straat die flessen cola uitdeelt aan de deuren.(met vrouwen in kerstman kostuum)
Wist geeneens dat er een update kwam. Ach zal er wel aan wennen denk ikquote:Op woensdag 7 december 2011 13:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daar heb je internet voorGenoeg sites waar het staat, dus ja..
Zie nu pas dat het voor serieuze aanvraag is.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat hebben ze hier ook een keer gedaan, goed grappig
Nja is hier ook al 3x voorbij gekomen en geen mailtje gehad dan?quote:Op woensdag 7 december 2011 13:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wist geeneens dat er een update kwam. Ach zal er wel aan wennen denk ik
3FM toch?quote:Op woensdag 7 december 2011 13:23 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zie nu pas dat het voor serieuze aanvraag is.
jup, statiegeld inzamelen, in ruil voor fles cola.quote:
Hoewel jullie mij waarschijnlijk allemaal als boer zien (omdat ik blijkbaar in twente woon en volgens alle westerlingen en zuiderlingen is iedereen hier boer) vind ik die lui wel vet chill! mooie grote huizen met beetje beestjes en mooie dikke schuren om feesten in te geven en ook vaak lijpe auto's die ze beetje opknappen. Die lui werken hard en hebben ook mooie manieren om zich te ontspannen!quote:Op woensdag 7 december 2011 13:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wie de boer laat stikken, heeft straks niks te bikken
Mail van microsoft komt binnen op mijn spam adres en daar kijk ik niet vaak op. Had wel iets gelezen over een update maar had er niet veel verder achter gezochtquote:Op woensdag 7 december 2011 13:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja is hier ook al 3x voorbij gekomen en geen mailtje gehad dan?
Oh dat was niet nodig hierquote:Op woensdag 7 december 2011 13:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
jup, statiegeld inzamelen, in ruil voor fles cola.
Mooi lullig dat ik gister ongeveer een winkel wagen vol flessen heb ingeleverd
Ja ach ik zou nog niet dood gevonden willen worden in zo'n boerengat groot huis of niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:29 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoewel jullie mij waarschijnlijk allemaal als boer zien (omdat ik blijkbaar in twente woon en volgens alle westerlingen en zuiderlingen is iedereen hier boer) vind ik die lui wel vet chill! mooie grote huizen met beetje beestjes en mooie dikke schuren om feesten in te geven en ook vaak lijpe auto's die ze beetje opknappen. Die lui werken hard en hebben ook mooie manieren om zich te ontspannen!
Uhm... dude, ik ben opgegroeid op een boerderij en heb 8 jaar lang elke zaterdag bij een loonbedrijf gewerktquote:Op woensdag 7 december 2011 13:29 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoewel jullie mij waarschijnlijk allemaal als boer zien (omdat ik blijkbaar in twente woon en volgens alle westerlingen en zuiderlingen is iedereen hier boer) vind ik die lui wel vet chill! mooie grote huizen met beetje beestjes en mooie dikke schuren om feesten in te geven en ook vaak lijpe auto's die ze beetje opknappen. Die lui werken hard en hebben ook mooie manieren om zich te ontspannen!
Ik woon niet in een boeren gat.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ach ik zou nog niet dood gevonden willen worden in zo'n boerengat groot huis of niet.
Ik zou nog niet dood gevonden willen worden in Duitsland, Limburgs sprekend of niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ach ik zou nog niet dood gevonden willen worden in zo'n boerengat groot huis of niet.
Dus je bent meer boer dan mijquote:Op woensdag 7 december 2011 13:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Uhm... dude, ik ben opgegroeid op een boerderij en heb 8 jaar lang elke zaterdag bij een loonbedrijf gewerkt
Gast, ik ben ook een boer hoor.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:29 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Geen probleem met duitsland hoorquote:Op woensdag 7 december 2011 13:35 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik zou nog niet dood gevonden willen worden in Duitsland, Limburgs sprekend of niet.
Vroeger...quote:Op woensdag 7 december 2011 13:36 schreef KneusTeun het volgende:
Ohja, leuk weetje, het dorp waar ik opgegroeid ben was veiligste gemeente (en grootste) van Nederland, met maar liefst 1 geregistreerde buitenlander
Dat heb ik bij elke SC... Ligt gewoon aan die kut reclame hoorquote:Op woensdag 7 december 2011 13:38 schreef dreamzk het volgende:
Dit topic loopt te buggen bij mij, kan de tweede pagina niet openen. Ik zeg, wat is deze?
Een van mijn buren van een paar huizen verderop is een Spanjaard en hij is echt een koning en een van m'n betere vrienden dus het kan wel.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Vroeger...
Toen we nog Nederlanders als buren hadden
Nu niet meer?quote:Op woensdag 7 december 2011 13:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Vroeger...
Toen we nog Nederlanders als buren hadden
Ik ben dan ook maar 1 of 2 dagen in Limburg de rest zit ik in Amsterdam of Tilburgquote:Op woensdag 7 december 2011 13:35 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik zou nog niet dood gevonden willen worden in Duitsland, Limburgs sprekend of niet.
Nee Amsterdam is een stad waar je vrolijk van wordt.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben dan ook maar 1 of 2 dagen in Limburg de rest zit ik in Amsterdam of Tilburg
Ik wordt vrolijk van Amsterdam het is een mooie stad, altijd wat te doen, veel cultuur, en je kan er goed uit gaan als je de juiste tenten weet.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee Amsterdam is een stad waar je vrolijk van wordt.
Een bekende van mij is een geboren Amsterdammer en een oude kroeg baas daar.
Die zegt dat Amsterdam helemaal kapot is, hij is ook verhuist daarom en heeft zijn kroeg verkocht.
Herkenbaar, in het dorp waar ik opgegroeid ben woonde maar één buitenlandse familie. En dat waren Portugezenquote:Op woensdag 7 december 2011 13:36 schreef KneusTeun het volgende:
Ohja, leuk weetje, het dorp waar ik opgegroeid ben was veiligste gemeente (en grootste) van Nederland, met maar liefst 1 geregistreerde buitenlander
Totaal aantal inwoners : 5474
Volgens mij is Amsterdam eind jaren 90 al zijn oude glans verloren.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee Amsterdam is een stad waar je vrolijk van wordt.
Een bekende van mij is een geboren Amsterdammer en een oude kroeg baas daar.
Die zegt dat Amsterdam helemaal kapot is, hij is ook verhuist daarom en heeft zijn kroeg verkocht.
Ja maar de echte Amsterdammer bestaat al bijna niet meer, het is allemaal import en veel van de mooie plekken worden bezet door yuppen.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik wordt vrolijk van Amsterdam het is een mooie stad, altijd wat te doen, veel cultuur, en je kan er goed uit gaan als je de juiste tenten weet.
Ik denk dat dat met Utrecht ook wel gaat gebeuren op korte termijn trouwens.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja maar de echte Amsterdammer bestaat al bijna niet meer, het is allemaal import en veel van de mooie plekken worden bezet door yuppen.
Huizen zijn voor de Amsterdammer zelf niet meer te betalen.
Wat is een echte Amsterdammer als er op jou paspoort staat dat je er geboren bent ben je ook een Amsterdammer. Ja ach en iedereen wil natuurlijk in de mooiste stad van Nederland wonen dus ik snap wel dat mensen daar naar toe verhuizen.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja maar de echte Amsterdammer bestaat al bijna niet meer, het is allemaal import en veel van de mooie plekken worden bezet door yuppen.
Huizen zijn voor de Amsterdammer zelf niet meer te betalen.
Ik vind het niet de mooiste stad.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat is een echte Amsterdammer als er op jou paspoort staat dat je er geboren bent ben je ook een Amsterdammer. Ja ach en iedereen wil natuurlijk in de mooiste stad van Nederland wonen dus ik snap wel dat mensen daar naar toe verhuizen.
Nou begint het gewoon op getroll te lijken. Je weet best wat hij bedoelt met de echte Amsterdammer. En inderdaad die yuppen die elke stad aan het overspoelen zijn dat zijn geen Amsterdammers/Utrechtenaren/Hagenezen/Delftenaren. Je ziet het overal. Zelfs in de buitenwijken van Den Bosch is dit al aan de gang.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat is een echte Amsterdammer als er op jou paspoort staat dat je er geboren bent ben je ook een Amsterdammer. Ja ach en iedereen wil natuurlijk in de mooiste stad van Nederland wonen dus ik snap wel dat mensen daar naar toe verhuizen.
Nee ik troll niet vind het begrip echte Amsterdammer, Utrechtenaar of Hagenees gewoon een belachelijk begrip. Steden groeien en veranderen steeds en als je graag die nostalgie wil kun je gewoon naar de pijp gaan en daar is het nog zoals vroeger. New York is toch ook het New York van vroeger niet meer?quote:Op woensdag 7 december 2011 13:51 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nou begint het gewoon op getroll te lijken. Je weet best wat hij bedoelt met de echte Amsterdammer. En inderdaad die yuppen die elke stad aan het overspoelen zijn dat zijn geen Amsterdammers/Utrechtenaren/Hagenezen/Delftenaren. Je ziet het overal. Zelfs in de buitenwijken van Den Bosch is dit al aan de gang.
Haha ik nog nooit in de buurt van Enschedequote:Op woensdag 7 december 2011 13:54 schreef KneusTeun het volgende:
BEn nog nooit in Den Bosch,Tilburg,Delft of Breda geweest btw
Ik denk dat het vooral in studentensteden gebeurd. Tilburg zal het ook wel gebeuren, gewoon omdat een hoop studenten blijven hangen en inderdaad van die yuppen worden.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:54 schreef KneusTeun het volgende:
BEn nog nooit in Den Bosch,Tilburg,Delft of Breda geweest btw
EHV?quote:Op woensdag 7 december 2011 13:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha ik nog nooit in de buurt van Enschede. Maar EHV ben je dan wel weer geweest?
Nouja als je kijkt wonen de "echte" families uit die steden er natuurlijk sinds de industriële revolutie en de 2e wereldoorlog, dus die wonen er al zodanig lang dat ze zich met recht een inwoner van die stad mogen noemen. Maar nu een hoop mensen meer geld hebben en graag in de stad willen wonen krijg je een hele nieuwe migratiestroom, en die verneukt niet het karakter van de stad (want dat zit echt te ver ingebakken en ligt aan veel meer factoren) maar wel de sfeer, want die moet vanuit de mensen zelf komen.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee ik troll niet vind het begrip echte Amsterdammer, Utrechtenaar of Hagenees gewoon een belachelijk begrip. Steden groeien en veranderen steeds en als je graag die nostalgie wil kun je gewoon naar de pijp gaan en daar is het nog zoals vroeger. New York is toch ook het New York van vroeger niet meer?
uuhmm weet ik niet zeker, ik denk het dan niet.quote:
Ga ik er wel is heen om te kijken.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:11 schreef Rossdale het volgende:
Breda, mooiste binnenstad 2010/2011
Ik ben het er wel mee eens, ik ben niet voor niets hierheen verhuisdErg mooie stad
In de zomer zijn er toffe evenementen genoegquote:Op woensdag 7 december 2011 14:13 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ga ik er wel is heen om te kijken.
Is er ook wat te doen?
Eerste hit Boxtel :quote:Op woensdag 7 december 2011 14:12 schreef KneusTeun het volgende:
Enschede eerste hit op youtube
Eindhoven
Amsterdam
Tilburg
![]()
Breda
Ik ga binnenkort trouwens in Breda stappen, heb je nog aanranders?quote:Op woensdag 7 december 2011 14:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
In de zomer zijn er toffe evenementen genoeg
Brooklyn, Dependance of Bruxelles. Graanbeurs is lang dicht geweest maar was vroeger heel tof, geen idee of het nu nog iets is. Na 2 uur gaat er een hoop dicht, maar jouw doelgroep zit dan in Kerkplein.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:15 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort trouwens in Breda stappen, heb je nog aanranders?
Kerkpleinquote:Op woensdag 7 december 2011 14:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Brooklyn, Dependance of Bruxelles. Graanbeurs is lang dicht geweest maar was vroeger heel tof, geen idee of het nu nog iets is. Na 2 uur gaat er een hoop dicht, maar jouw doelgroep zit dan in Kerkplein.
Mijn doelgroep? 16+?quote:Op woensdag 7 december 2011 14:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Brooklyn, Dependance of Bruxelles. Graanbeurs is lang dicht geweest maar was vroeger heel tof, geen idee of het nu nog iets is. Na 2 uur gaat er een hoop dicht, maar jouw doelgroep zit dan in Kerkplein.
Na 2 uur al? is dat niet wat vroeg?quote:Op woensdag 7 december 2011 14:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Beetje die VOC mentaliteitquote:Op woensdag 7 december 2011 14:27 schreef Kutstudent het volgende:
Maargoed, je kan zeggen wat je wil, maar uiteindelijk is iedereen die zich ook maar een beetje Nederlander voelt trots op steden als Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Den Haag, Den Bosch. Niet op wat ze geworden zijn, maar op wat ze vroeger waren. Allemaal monumenten van hoe groot Nederland vroeger is geweest.
*wacht op shitstorm*
Ja, om 2 uur gaan een hoop kroegen dicht maar er gaan er ook een hoop door tot 4 uur.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:23 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Na 2 uur al? is dat niet wat vroeg?
Nee. Dat vind ik echt een vreselijk uit z'n context gerukt woord, met dank aan de heer Balkenende.quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:27 schreef Kutstudent het volgende:
Maargoed, je kan zeggen wat je wil, maar uiteindelijk is iedereen die zich ook maar een beetje Nederlander voelt trots op steden als Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Den Haag, Den Bosch. Niet op wat ze geworden zijn, maar op wat ze vroeger waren. Allemaal monumenten van hoe groot Nederland vroeger is geweest.
*wacht op shitstorm*
Niks mis met de VOC, maar dat begrip "VOC mentaliteit" van Balkenende, bedoelde hij heel anders.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:18 schreef KneusTeun het volgende:
Wat is er mis met VOC?
We hebben landen ontdekt en grensen verlegd.
Tuurlijk slaven handel, maarja nike en dergelijke doen het nog steeds met kinderarbeid, en als je kijkt naar de VS dan zijn gevangenen ook gewoon slaven. Ik praat het niet goed, maar dat was toen net zo normaal als sterven aan diaree.
Gouden eeuw en zonder dat was het nooit wat geworden.
Nee hoor, hoe dan?quote:Op woensdag 7 december 2011 15:37 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Niks mis met de VOC, maar dat begrip "VOC mentaliteit" van Balkenende, bedoelde hij heel anders.
Precies. Alsof ze bij de VOC zo'n "harde werkers" mentaliteit hadden die Balkenende ermee bedoeld.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:10 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hard aanpakken,
De voc was vooral van roll with us or get rolled over
"we"... Wij hebben er niets mee te maken gehad hoor.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:18 schreef KneusTeun het volgende:
Wat is er mis met VOC?
We hebben landen ontdekt en grensen verlegd.
quote:
Ik kan wel zien dat je een bètaprofiel hebt gehad op de middelbare schoolquote:Op woensdag 7 december 2011 16:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Precies. Alsof ze bij de VOC zo'n "harde werkers" mentaliteit hadden die Balkenende ermee bedoeld.
quote:
Beter onder je oog dan in je oog.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:54 schreef PierreTT het volgende:
Kut, een of andere mongool heeft gisteren een peuk in mijn gezicht gedrukt. Woeste brandplek halve centimeter onder mijn oog
Bewust ofzo?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:54 schreef PierreTT het volgende:
Kut, een of andere mongool heeft gisteren een peuk in mijn gezicht gedrukt. Woeste brandplek halve centimeter onder mijn oog
Jij ook als ik dit zo lees, want anders was je wel met fatsoenlijke argumenten gekomen in plaats van bovenstaande. Maargoed, ik maak er verder geen woorden meer aan vuil, jij kan volgens mij toch louter klagen.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:52 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik kan wel zien dat je een bètaprofiel hebt gehad op de middelbare school
THAT'S WHAT SHE SAID!quote:Op woensdag 7 december 2011 17:56 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Beter onder je oog dan in je oog.
Ja, bezopen gasten die ruzie zoeken omdat je aan de bar bier staat te drinken. Van die gasten die alleen uitgaan om te rellen. Triest sneu volk dat het is, te stom om te poepen. En dan peuken in iemands gezicht drukken, wat de fuck is er mis met je.quote:
lol idioten...quote:Op woensdag 7 december 2011 18:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, bezopen gasten die ruzie zoeken omdat je aan de bar bier staat te drinken. Van die gasten die alleen uitgaan om te rellen. Triest sneu volk dat het is, te stom om te poepen. En dan peuken in iemands gezicht drukken, wat de fuck is er mis met je.
Gewoon swaffelen met die monsterpenis van je, dan zijn ze meteen knock out.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, bezopen gasten die ruzie zoeken omdat je aan de bar bier staat te drinken. Van die gasten die alleen uitgaan om te rellen. Triest sneu volk dat het is, te stom om te poepen. En dan peuken in iemands gezicht drukken, wat de fuck is er mis met je.
Ik klaag niet, ik hou alleen niet van mensen die onzin uitkramen. Ik wil je best nog een keer een lesje Geschiedenis geven als je dat wilt, hoor.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:40 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij ook als ik dit zo lees, want anders was je wel met fatsoenlijke argumenten gekomen in plaats van bovenstaande. Maargoed, ik maak er verder geen woorden meer aan vuil, jij kan volgens mij toch louter klagen.
Ik heb ook geschiedenis gehad, en daar wil ik even bij zeggen dat het vak officiëel "Geschiedenis en staatsgeleerdheid" of iets dergelijks en legt het zich op het vwo vooral toe op de politiek binnen bepaalde periodes en ik heb op m'n eindexamen de gouden eeuw en Viëtnam gehad en ik kan je dus wel vertellen dat je niks, maar dan ook niks over de onderwerpen krijgt waar we het hier net over hadden. In de politiek waren arbeidsomstandigheden en dergelijke toendertijd namelijk totaal niet relevant, en daarom kon de VOC zo snel en makkelijk over de ruggen van anderen steenrijk en machtig worden, en met de VOC Nederland, dat slaat dus als een tang op een varken met wat Balkenende ermee wil zeggen. Met zijn gezeik over visie, daadkracht en durf. De 2 situaties zijn totaal niet te vergelijken, aangezien de VOC zo'n beetje geen regels had om zich aan te houden en in de beginjaren ook echt 0 concurrentie.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:02 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik klaag niet, ik hou alleen niet van mensen die onzin uitkramen. Ik wil je best nog een keer een lesje Geschiedenis geven als je dat wilt, hoor.
Herkenbaar ja, meteen hoeken en weglopenquote:Op woensdag 7 december 2011 18:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ok, ik snap je punt. En nu stop ik met discussiëren als je het niet erg vindt, want ik ben er eigenlijk veel te lam voorquote:Op woensdag 7 december 2011 19:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb ook geschiedenis gehad, en daar wil ik even bij zeggen dat het vak officiëel "Geschiedenis en staatsgeleerdheid" of iets dergelijks en legt het zich op het vwo vooral toe op de politiek binnen bepaalde periodes en ik heb op m'n eindexamen de gouden eeuw en Viëtnam gehad en ik kan je dus wel vertellen dat je niks, maar dan ook niks over de onderwerpen krijgt waar we het hier net over hadden. In de politiek waren arbeidsomstandigheden en dergelijke toendertijd namelijk totaal niet relevant, en daarom kon de VOC zo snel en makkelijk over de ruggen van anderen steenrijk en machtig worden, en met de VOC Nederland, dat slaat dus als een tang op een varken met wat Balkenende ermee wil zeggen. Met zijn gezeik over visie, daadkracht en durf. De 2 situaties zijn totaal niet te vergelijken, aangezien de VOC zo'n beetje geen regels had om zich aan te houden en in de beginjaren ook echt 0 concurrentie.
En toen niks. Mijn vrienden houden niet zo van zulk gedrag, en terwijl ik liep te koelen met ijsblokjes hoeken zij die gasten de grond in, samen met de uitsmijtersquote:Op woensdag 7 december 2011 18:55 schreef Bozz187 het volgende:
Kut kabout zou ze met gelijke munt terug betalen.
Maar, en toen pierre
Topic?!quote:Op woensdag 7 december 2011 20:06 schreef Tauchmeister het volgende:
Dat geklooi met dat uitzendbureau is trouwens na veel moeite opgelost. Als 'dank' heb ik voor het hoofdkantoor tien taarten besteld met daarbij een wenskaart met een leuke tekst.
Tauch, daten?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:06 schreef Tauchmeister het volgende:
Dat geklooi met dat uitzendbureau is trouwens na veel moeite opgelost. Als 'dank' heb ik voor het hoofdkantoor tien taarten besteld met daarbij een wenskaart met een leuke tekst.
Je bedoelt de grensrechter, de scheidsrechter kan dat niet zien.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die scheids bij Ajax - Realgeef die man eens de elektrische stoel ofzo.
Ja ja ja ja maar ik kan me altijd best in leven bij een foutje van de grens of scheids maar dit is gewoon idioot. Dit duel gaat om 25 miljoen en dan 100% goals afkeuren terwijl het aanvallende team altijd het voordeel van de twijfel moet hebben is absurd,quote:Op woensdag 7 december 2011 21:26 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Je bedoelt de grensrechter, de scheidsrechter kan dat niet zien.
Die 25 miljoen boeit geen fuck. Ook al was het een oefenwedstrijd, dan moet er nog fatsoenlijk gefloten worden.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ja ja ja maar ik kan me altijd best in leven bij een foutje van de grens of scheids maar dit is gewoon idioot. Dit duel gaat om 25 miljoen en dan 100% goals afkeuren terwijl het aanvallende team altijd het voordeel van de twijfel moet hebben is absurd,
True, maar het maakt het net wat vervelender dat het zo'n belangrijk duel is..quote:Op woensdag 7 december 2011 21:37 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Die 25 miljoen boeit geen fuck. Ook al was het een oefenwedstrijd, dan moet er nog fatsoenlijk gefloten worden.
Ajax supporters zouden precies het zelfde doen.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dit is overigens precies de reden waarom voetbal mij steeds minder en minder doet iedere keer als je hoop hebt dat Ajax het eens goed gaat doen verneuken ze het toch weer. Ik kan alleen nog steeds slecht tegen dat kinderachtige gedoe van PSV en Feyenoord supporters die nu weer plots voor Lyon zijn!
Is bullshit als PSV CL speelt ben ik nooit voor de tegenstander van PSV maar kan het mij mijn reet roesten wat PSV doet.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:07 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ajax supporters zouden precies het zelfde doen.
Dus ja....
Maar lyon zal niet stoppen met scorenquote:
Een echte supporter.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ajax gaat dit nog weg geven ook denk dat ik het aankomende jaar verdacht weinig voetbal ga zien. Misschien het EK maar voor de rest boeit het me echt niet meer.
/care jij bent de afgelopen 10 jaar niet keer op keer op je ziel getrapt en treurig geweest om je club. 6 jaar lang een seizoenskaart gehad zonder ook maar een enkele prijs behalve wat bekers. Kut voetbal moeten zien met als enige lichtpuntje Suarez. Voetbal is geen eerlijke sport meer sinds het allemaal om de grote bedragen gaat.quote:
Jawel al 3 jaar is het minder maar ach...quote:Op woensdag 7 december 2011 22:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
/care jij bent de afgelopen 10 jaar niet keer op keer op je ziel getrapt en treurig geweest om je club. 6 jaar lang een seizoenskaart gehad zonder ook maar een enkele prijs behalve wat bekers. Kut voetbal moeten zien met als enige lichtpuntje Suarez. Voetbal is geen eerlijke sport meer sinds het allemaal om de grote bedragen gaat.
Sorry hoor 1 keer kampioen in 10 jaar het zou godverdomme eens tijd worden. Ajax verneukt het keer op keer voor zichzelf niets ten aanzien van PSV of Twente.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:23 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Jawel al 3 jaar is het minder maar ach...
En vorig jaar kampioen dan? en verder hebben al nl clubs de afgelopen jaren hopelloos gespeeld in de EU.
Zo'n speler wordt gekocht voor 60 miljoen en is geeneens basisspeler bij Realquote:
Had PSV toen de beste papieren om door te gaan? Waren er toen 2 goals die nu het verschil zouden maken van je gestolen door de arbitrage?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:27 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik weet hoe jullie je nu voelen. Kan nog steeds janken om PSV - AC Milan.
Nee, maar als je zo dichtbij bent is het altijd kut.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:28 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Had PSV toen de beste papieren om door te gaan? Waren er toen 2 goals die nu het verschil zouden maken van je gestolen door de arbitrage?
Bijna finale CLquote:Op woensdag 7 december 2011 22:27 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik weet hoe jullie je nu voelen. Kan nog steeds janken om PSV - AC Milan.
Buitenspelgoals...quote:Op woensdag 7 december 2011 22:30 schreef dreamzk het volgende:
wat is deze?
45' [1 - 1] B. Gomis
48' [1 - 2] B. Gomis
48' [1 - 3] M. Gonalons
Hoe kankerhard faal je als team dan?
Dat blijf je houden en de UEFA gaat de nieuwe regels ook niet invoeren, dus dit blijft voorlopig wel ff zoquote:Op woensdag 7 december 2011 22:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zo'n speler wordt gekocht voor 60 miljoen en is geeneens basisspeler bij Real. Hierdoor is voetbal compleet ziek en verneukt geworden het is voor een topploeg uit een kleiner land gewoon onmogelijk om wat te presteren internationaal.
Dat geloof ik nietquote:Op woensdag 7 december 2011 22:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jonge Zagreb is gewoon omgekocht dat is 1 ding wat zeker is. Het is geen eerlijke sport meer
Nja bewijs hebben we toch nietquote:Op woensdag 7 december 2011 22:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gast Lyon mag 3 keer scoren in 4 minuten. Waarvan 2 goals in 1 minuut hoe duidelijk wil je het hebben. Weet niet of iemand zich nog die 13-0 overwinning oid van Spanje tegen San Marino of iets dergelijks herinneren waardoor Nederland uitgeschakeld werd precies hetzelfde verhaaltje.
Ja klopt sinds het alleen maar om het geld draait en niet meer om de sport voetbal is heel het spel verneukt.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja bewijs hebben we toch nieten dat was toen 12-1 ofzo?!
Die speler bij de 1-3 die in het penaltygebied op de grond gaat liggen uit het niets of die keeper bij de 1-4 die naar de bal duikt en dan zijn hand intrekt. Rot op man kanker sport is het.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:59 schreef dreamzk het volgende:
Lol alsof zagreb nog moeite doet. Wtf
Was te verwachten, heb de goals al gezien bij Sport1 meteen naar de wedstrijd, het is idd apartquote:Op woensdag 7 december 2011 22:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kijk die goals dan tering zeg kanker maar op met heel het voetbal.
Apart is het minimaal die keeper komt van de lijn en steekt geeneens zijn hand uit naar een bal terwijl de bal hem zowat raakt sorry hoor maar dan kun je mij nog beter in die goal zetten.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Was te verwachten, heb de goals al gezien bij Sport1 meteen naar de wedstrijd, het is idd apart
Ik moet zeggen, ik kan absoluut niet voetballen maar ik denk dat ik beter positiespel had dan zagreb.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Apart is het minimaal die keeper komt van de lijn en steekt geeneens zijn hand uit naar een bal terwijl de bal hem zowat raakt sorry hoor maar dan kun je mij nog beter in die goal zetten.
De verdediging van IJselmeervogels had nog beter gestaan dan die van Zagrebquote:Op woensdag 7 december 2011 23:05 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, ik kan absoluut niet voetballen maar ik denk dat ik beter positiespel had dan zagreb.
Dat je dan met 0-3 of 0-4 verliest kan ik zeker inkomen maar kom op ze lieten die ballen er expres door dat staat voor mij als een paal boven water.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
Vergeet niet dat Zagreb helemaal nergens kans op had hè
NOS denkt precies hetzelfde lees ik, maar goed NOSquote:Op woensdag 7 december 2011 23:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat je dan met 0-3 of 0-4 verliest kan ik zeker inkomen maar kom op ze lieten die ballen er expres door dat staat voor mij als een paal boven water.
Die presentator net ook al:quote:Op woensdag 7 december 2011 23:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
NOS denkt precies hetzelfde lees ik, maar goed NOS
Dat verhaal geloof je toch niet?! Zag iemand zoiets net ook al postenquote:Op woensdag 7 december 2011 23:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als de directie van Ajax dat heeft gedaan is het diep en diep triest.
Mwoah überhaupt als Ajax een klacht in zo dienen zou het triest zijn. Ze hadden gewoon moeten scoren zo makkelijk is het.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat verhaal geloof je toch niet?! Zag iemand zoiets net ook al posten
Had het erover dat je misschien dat dit door Ajax zelf bedacht isquote:Op woensdag 7 december 2011 23:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mwoah überhaupt als Ajax een klacht in zo dienen zou het triest zijn. Ze hadden gewoon moeten scoren zo makkelijk is het.
Is ie toch prestige gegaan.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:27 schreef SoldMayor het volgende:
Zo, heel de avond positief gespeeld in MW3.
Zelfs in een potje van lvl 22 naar 26 gegaan.
Mischien wordt het dan toch nog iets.
ik ook, lekker Optimelquote:
ik sta nu langs de A27 in een conference callquote:Op donderdag 8 december 2011 09:19 schreef Rossdale het volgende:
O kut, merk nu pas dat ik 18 minuten geleden al in een meeting had moeten zitten
Nouja ze hebben me niet gebeld, dus ze zullen me wel niet missen
heb ik trouwens ook zin in, maar dan moet ik de auto uit (tankstation) en je zult dan net zien dat ze een vraag voor mij hebbenquote:
ben je er zo eenquote:Op donderdag 8 december 2011 09:20 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ik sta nu langs de A27 in een conference call![]()
saai
Herkenbaar jaquote:Op donderdag 8 december 2011 09:22 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
heb ik trouwens ook zin in, maar dan moet ik de auto uit (tankstation) en je zult dan net zien dat ze een vraag voor mij hebben
ligt er aan welke kant opquote:Op donderdag 8 december 2011 09:57 schreef Pixell het volgende:
Haha gewoon een uur vergissen in de tijd, eigenlijk toch wel lekker!
Ik zit tussen een aantal Roemenen, zo te beoordelen aan de taal.quote:Op donderdag 8 december 2011 10:59 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik zat net in de trein en er zat zo'n wijf, meest irritante kutstem ooit
In een spel of ook gewoon wanneer je bij het dashboard bent?quote:Op donderdag 8 december 2011 10:59 schreef KneusTeun het volgende:
Ik denk dat me xbox stervende is
Ding loopt steeds vaker vast...
Spel, bijna elk potje BFquote:Op donderdag 8 december 2011 11:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
In een spel of ook gewoon wanneer je bij het dashboard bent?
Ik heb het af en toe bij Skyrim, een freeze. Ook 1x gehad bij Forza 4 en paar keer bij MW3. Maar elk potje is wel erg veel... Bij Fifa trouwens ook nog, maar dan was je savegame corrupt..quote:
Ik vraag wel een slim aan me vriendin.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb het af en toe bij Skyrim, een freeze. Ook 1x gehad bij Forza 4 en paar keer bij MW3. Maar elk potje is wel erg veel... Bij Fifa trouwens ook nog, maar dan was je savegame corrupt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
quote:Ajax
Ajax komt donderdagmiddag met een verklaring over de gebeurtenissen tijdens de wedstrijden in de Champions League van woensdag tussen Ajax en Real Madrid.
De Portugese arbitrage keurde in de Arena twee keer onterecht een treffer van de Amsterdamse club wegens buitenspel af. ''Wij waren al aan het uitzoeken of we iets richting de UEFA kunnen doen'', zegt een woordvoerder van Ajax. ''We kijken niet zozeer naar de twee fouten van de arbitrage in Amsterdam maar vooral naar de gebeurtenissen in Zagreb.''
Kijk naar trapsonspor, die zaten niet eens in de CL (vanwege dat omkoop schandaal in Turkije, mocht trapsonspor ipv een andere club mee doen aan de CL ) en gaan nu ook gewoon door in de ELquote:Op donderdag 8 december 2011 13:37 schreef Pixell het volgende:
Draait toch op niks uit en dan nog, wil je serieus zo je plek in de CL verzekeren, want op eigen kracht kunnen ze het niet..
Tuurlijk zat het ze wat tegen, maar 1x scoren moet kunnen in die 2e helft
Zag hem idd, vanavond ook maar eens de xbox updatenquote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 15:35 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Maar de PS3 heeft geen spellen.
[..]
[..]
I dont care of we eruit vliegen in de eerste ronde hierna maar het geld kunnen wij zo goed gebruiken, daar gaat het mij vooral om. Met united en city in EL winnen we die toch niet.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:37 schreef Pixell het volgende:
Draait toch op niks uit en dan nog, wil je serieus zo je plek in de CL verzekeren, want op eigen kracht kunnen ze het niet..
Tuurlijk zat het ze wat tegen, maar 1x scoren moet kunnen in die 2e helft
Bozz de soldaat alles, MW2 ervaring in real life gaan uitproberen. Niet gaan proberen te ragequittenquote:Op donderdag 8 december 2011 14:56 schreef Bozz187 het volgende:
Shiiit defensie heeft echt een goed werkend systeem zeg! Je kan alleen maar solliciteren als je alle gegevens invult op de site, anders kan ie niet versturen. wordt ik net gebelt, ja we hebben niet alle gegevens ontvangen. Voor welke functie solliciteer je?
Bron?quote:Op donderdag 8 december 2011 18:07 schreef SoldMayor het volgende:
Wat?????????
Lyon heeft mogelijk 2,1 miljoen aan zagreb betaald?
Echt als dat waar is, hoop ik dat deze uitslag wordt geschrapt en dan zowel lyon als zagreb de komende 5 jaar worden geschorst aan alle toernooien.
not again,quote:Virginia Tech sends out alert about report of gun shots being fired on campus; advising people to stay indoors - @wsls http://bit.ly/rB3Wia
7 minuten geleden
Je weet dat het complete dorpen zijn daar?quote:Op donderdag 8 december 2011 19:00 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
dan ligt het toch echt aan die school hoor als het zo is
Politie agent doodgeschoten en schutter is de stad ingelopen zegt ANPquote:
dood neereschoten??quote:Op donderdag 8 december 2011 20:05 schreef Pixell het volgende:
Op nu.nl staat neergeschoten, dat is wat anders dan dood
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:05 schreef Pixell het volgende:
Op nu.nl staat neergeschoten, dat is wat anders dan dood
I rest my case. Pixell ik heb die betrouwbare bronnen jwzzzquote:Op donderdag 8 december 2011 20:09 schreef SoldMayor het volgende:
2 killed in shooting at Virginia Tech, university spokesman says - Reuters
Sry swa, ik werk nog aan die connecties man, jwzquote:Op donderdag 8 december 2011 20:14 schreef dreamzk het volgende:
[..]
[..]
I rest my case. Pixell ik heb die betrouwbare bronnen jwzzz
Zwak.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:05 schreef SoldMayor het volgende:
Oh shit helemaal los in MW3 eindelijk.. 41-7 in tdm bam bam.
Franse bank, die in ponden gaat betalen, nahquote:Op donderdag 8 december 2011 18:07 schreef SoldMayor het volgende:
Wat?????????
Lyon heeft mogelijk 2,1 miljoen aan zagreb betaald?
Echt als dat waar is, hoop ik dat deze uitslag wordt geschrapt en dan zowel lyon als zagreb de komende 5 jaar worden geschorst aan alle toernooien.
Die is fake, kwam gister van een hele andere site afquote:
kom je nog ooit mw3 doen?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Franse bank, die in ponden gaat betalen, nah
[..]
Die is fake, kwam gister van een hele andere site af
quote:Op donderdag 8 december 2011 21:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Franse bank, die in ponden gaat betalen, nah
[..]
Die is fake, kwam gister van een hele andere site af
quote:Op donderdag 8 december 2011 18:28 schreef dreamzk het volgende:
Never mind, dat afschrift is zo fake als het maar kan
Kijk naar die tijden, OPEN JE OGEN NICKLASSSSS!!!!quote:
Ik ookquote:Op donderdag 8 december 2011 21:36 schreef Pixell het volgende:
Reactie bij een nieuwsstream over die shooting in virginia tech:
"i used to do schoolshootings then i took an arrow to the knee"
Ik geef eerlijk toe dat ik moest lachen
Niks mee idd, alleen was het weer ff zoeken hoe je een theme changed, maar gevondenquote:
no shit sherlockquote:
oh wacht, internet is van Stomaquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:01 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Haal die zooi van je eigen gevonden site [ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
oh wacht, internet is van Stoma
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |