Brooklyn, Dependance of Bruxelles. Graanbeurs is lang dicht geweest maar was vroeger heel tof, geen idee of het nu nog iets is. Na 2 uur gaat er een hoop dicht, maar jouw doelgroep zit dan in Kerkplein.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:15 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort trouwens in Breda stappen, heb je nog aanranders?
Kerkpleinquote:Op woensdag 7 december 2011 14:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Brooklyn, Dependance of Bruxelles. Graanbeurs is lang dicht geweest maar was vroeger heel tof, geen idee of het nu nog iets is. Na 2 uur gaat er een hoop dicht, maar jouw doelgroep zit dan in Kerkplein.
Mijn doelgroep? 16+?quote:Op woensdag 7 december 2011 14:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Brooklyn, Dependance of Bruxelles. Graanbeurs is lang dicht geweest maar was vroeger heel tof, geen idee of het nu nog iets is. Na 2 uur gaat er een hoop dicht, maar jouw doelgroep zit dan in Kerkplein.
Na 2 uur al? is dat niet wat vroeg?quote:Op woensdag 7 december 2011 14:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Beetje die VOC mentaliteitquote:Op woensdag 7 december 2011 14:27 schreef Kutstudent het volgende:
Maargoed, je kan zeggen wat je wil, maar uiteindelijk is iedereen die zich ook maar een beetje Nederlander voelt trots op steden als Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Den Haag, Den Bosch. Niet op wat ze geworden zijn, maar op wat ze vroeger waren. Allemaal monumenten van hoe groot Nederland vroeger is geweest.
*wacht op shitstorm*
Ja, om 2 uur gaan een hoop kroegen dicht maar er gaan er ook een hoop door tot 4 uur.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:23 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Na 2 uur al? is dat niet wat vroeg?
Nee. Dat vind ik echt een vreselijk uit z'n context gerukt woord, met dank aan de heer Balkenende.quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:27 schreef Kutstudent het volgende:
Maargoed, je kan zeggen wat je wil, maar uiteindelijk is iedereen die zich ook maar een beetje Nederlander voelt trots op steden als Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Den Haag, Den Bosch. Niet op wat ze geworden zijn, maar op wat ze vroeger waren. Allemaal monumenten van hoe groot Nederland vroeger is geweest.
*wacht op shitstorm*
Niks mis met de VOC, maar dat begrip "VOC mentaliteit" van Balkenende, bedoelde hij heel anders.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:18 schreef KneusTeun het volgende:
Wat is er mis met VOC?
We hebben landen ontdekt en grensen verlegd.
Tuurlijk slaven handel, maarja nike en dergelijke doen het nog steeds met kinderarbeid, en als je kijkt naar de VS dan zijn gevangenen ook gewoon slaven. Ik praat het niet goed, maar dat was toen net zo normaal als sterven aan diaree.
Gouden eeuw en zonder dat was het nooit wat geworden.
Nee hoor, hoe dan?quote:Op woensdag 7 december 2011 15:37 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Niks mis met de VOC, maar dat begrip "VOC mentaliteit" van Balkenende, bedoelde hij heel anders.
Precies. Alsof ze bij de VOC zo'n "harde werkers" mentaliteit hadden die Balkenende ermee bedoeld.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:10 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hard aanpakken,
De voc was vooral van roll with us or get rolled over
"we"... Wij hebben er niets mee te maken gehad hoor.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:18 schreef KneusTeun het volgende:
Wat is er mis met VOC?
We hebben landen ontdekt en grensen verlegd.
quote:
Ik kan wel zien dat je een bčtaprofiel hebt gehad op de middelbare schoolquote:Op woensdag 7 december 2011 16:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Precies. Alsof ze bij de VOC zo'n "harde werkers" mentaliteit hadden die Balkenende ermee bedoeld.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |