SPOILER: Wie speelt wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
![]()
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
En geen hooischuur met blonde slanke boeren dochters!quote:
En geen tentfeesten.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:45 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
En geen hooischuur met blonde slanke boeren dochters!
Huh? Haten op boeren?quote:Op woensdag 7 december 2011 12:37 schreef Kutstudent het volgende:
Ik wist weinig beters, maar Michhas moet kappen met haten op boeren.
Ik ook en je kan zeker niet meer terug of wel?quote:Op woensdag 7 december 2011 12:53 schreef Kutstudent het volgende:
Ik vind die nieuwe dashboard echt om te janken trouwens.
Wat denk je zelfquote:Op woensdag 7 december 2011 13:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ook en je kan zeker niet meer terug of wel?
quote:Op woensdag 7 december 2011 13:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Huh? Haten op boeren?
Ik haat niet op boeren, waar zie je mij haten op boeren
quote:Op woensdag 7 december 2011 12:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jesus fuck, dit soort lui moeten echt opgesloten worden, wat een idioten
Ja jij zei dat ze de bodem van de maatschappij waren en dat ze allemaal stonken en in hun eigen stront sliepen.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Huh? Haten op boeren?
Ik haat niet op boeren, waar zie je mij haten op boeren
Ja niet updatenquote:Op woensdag 7 december 2011 13:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ik dacht jij weet vast wel een of ander trucje
Daar heb je internet voorquote:Op woensdag 7 december 2011 13:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ik kan toch niet ruiken hoe dat eruit ziet
Dat hebben ze hier ook een keer gedaan, goed grappigquote:Op woensdag 7 december 2011 13:19 schreef KneusTeun het volgende:
Lol rijd hier een coca cola truck door de straat die flessen cola uitdeelt aan de deuren.(met vrouwen in kerstman kostuum)
Wist geeneens dat er een update kwam. Ach zal er wel aan wennen denk ikquote:Op woensdag 7 december 2011 13:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daar heb je internet voorGenoeg sites waar het staat, dus ja..
Zie nu pas dat het voor serieuze aanvraag is.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat hebben ze hier ook een keer gedaan, goed grappig
Nja is hier ook al 3x voorbij gekomen en geen mailtje gehad dan?quote:Op woensdag 7 december 2011 13:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wist geeneens dat er een update kwam. Ach zal er wel aan wennen denk ik
3FM toch?quote:Op woensdag 7 december 2011 13:23 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zie nu pas dat het voor serieuze aanvraag is.
jup, statiegeld inzamelen, in ruil voor fles cola.quote:
Hoewel jullie mij waarschijnlijk allemaal als boer zien (omdat ik blijkbaar in twente woon en volgens alle westerlingen en zuiderlingen is iedereen hier boer) vind ik die lui wel vet chill! mooie grote huizen met beetje beestjes en mooie dikke schuren om feesten in te geven en ook vaak lijpe auto's die ze beetje opknappen. Die lui werken hard en hebben ook mooie manieren om zich te ontspannen!quote:Op woensdag 7 december 2011 13:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wie de boer laat stikken, heeft straks niks te bikken
Mail van microsoft komt binnen op mijn spam adres en daar kijk ik niet vaak op. Had wel iets gelezen over een update maar had er niet veel verder achter gezochtquote:Op woensdag 7 december 2011 13:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja is hier ook al 3x voorbij gekomen en geen mailtje gehad dan?
Oh dat was niet nodig hierquote:Op woensdag 7 december 2011 13:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
jup, statiegeld inzamelen, in ruil voor fles cola.
Mooi lullig dat ik gister ongeveer een winkel wagen vol flessen heb ingeleverd
Ja ach ik zou nog niet dood gevonden willen worden in zo'n boerengat groot huis of niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:29 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoewel jullie mij waarschijnlijk allemaal als boer zien (omdat ik blijkbaar in twente woon en volgens alle westerlingen en zuiderlingen is iedereen hier boer) vind ik die lui wel vet chill! mooie grote huizen met beetje beestjes en mooie dikke schuren om feesten in te geven en ook vaak lijpe auto's die ze beetje opknappen. Die lui werken hard en hebben ook mooie manieren om zich te ontspannen!
Uhm... dude, ik ben opgegroeid op een boerderij en heb 8 jaar lang elke zaterdag bij een loonbedrijf gewerktquote:Op woensdag 7 december 2011 13:29 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoewel jullie mij waarschijnlijk allemaal als boer zien (omdat ik blijkbaar in twente woon en volgens alle westerlingen en zuiderlingen is iedereen hier boer) vind ik die lui wel vet chill! mooie grote huizen met beetje beestjes en mooie dikke schuren om feesten in te geven en ook vaak lijpe auto's die ze beetje opknappen. Die lui werken hard en hebben ook mooie manieren om zich te ontspannen!
Ik woon niet in een boeren gat.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ach ik zou nog niet dood gevonden willen worden in zo'n boerengat groot huis of niet.
Ik zou nog niet dood gevonden willen worden in Duitsland, Limburgs sprekend of niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ach ik zou nog niet dood gevonden willen worden in zo'n boerengat groot huis of niet.
Dus je bent meer boer dan mijquote:Op woensdag 7 december 2011 13:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Uhm... dude, ik ben opgegroeid op een boerderij en heb 8 jaar lang elke zaterdag bij een loonbedrijf gewerkt
Gast, ik ben ook een boer hoor.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:29 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Geen probleem met duitsland hoorquote:Op woensdag 7 december 2011 13:35 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik zou nog niet dood gevonden willen worden in Duitsland, Limburgs sprekend of niet.
Vroeger...quote:Op woensdag 7 december 2011 13:36 schreef KneusTeun het volgende:
Ohja, leuk weetje, het dorp waar ik opgegroeid ben was veiligste gemeente (en grootste) van Nederland, met maar liefst 1 geregistreerde buitenlander
Dat heb ik bij elke SC... Ligt gewoon aan die kut reclame hoorquote:Op woensdag 7 december 2011 13:38 schreef dreamzk het volgende:
Dit topic loopt te buggen bij mij, kan de tweede pagina niet openen. Ik zeg, wat is deze?
Een van mijn buren van een paar huizen verderop is een Spanjaard en hij is echt een koning en een van m'n betere vrienden dus het kan wel.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Vroeger...
Toen we nog Nederlanders als buren hadden
Nu niet meer?quote:Op woensdag 7 december 2011 13:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Vroeger...
Toen we nog Nederlanders als buren hadden
Ik ben dan ook maar 1 of 2 dagen in Limburg de rest zit ik in Amsterdam of Tilburgquote:Op woensdag 7 december 2011 13:35 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik zou nog niet dood gevonden willen worden in Duitsland, Limburgs sprekend of niet.
Nee Amsterdam is een stad waar je vrolijk van wordt.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben dan ook maar 1 of 2 dagen in Limburg de rest zit ik in Amsterdam of Tilburg
Ik wordt vrolijk van Amsterdam het is een mooie stad, altijd wat te doen, veel cultuur, en je kan er goed uit gaan als je de juiste tenten weet.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee Amsterdam is een stad waar je vrolijk van wordt.
Een bekende van mij is een geboren Amsterdammer en een oude kroeg baas daar.
Die zegt dat Amsterdam helemaal kapot is, hij is ook verhuist daarom en heeft zijn kroeg verkocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |