SPOILER: Wie speelt wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
![]()
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
En geen hooischuur met blonde slanke boeren dochters!quote:
En geen tentfeesten.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:45 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
En geen hooischuur met blonde slanke boeren dochters!
Huh? Haten op boeren?quote:Op woensdag 7 december 2011 12:37 schreef Kutstudent het volgende:
Ik wist weinig beters, maar Michhas moet kappen met haten op boeren.
Ik ook en je kan zeker niet meer terug of wel?quote:Op woensdag 7 december 2011 12:53 schreef Kutstudent het volgende:
Ik vind die nieuwe dashboard echt om te janken trouwens.
Wat denk je zelfquote:Op woensdag 7 december 2011 13:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ook en je kan zeker niet meer terug of wel?
quote:Op woensdag 7 december 2011 13:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Huh? Haten op boeren?
Ik haat niet op boeren, waar zie je mij haten op boeren
quote:Op woensdag 7 december 2011 12:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jesus fuck, dit soort lui moeten echt opgesloten worden, wat een idioten
Ja jij zei dat ze de bodem van de maatschappij waren en dat ze allemaal stonken en in hun eigen stront sliepen.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Huh? Haten op boeren?
Ik haat niet op boeren, waar zie je mij haten op boeren
Ja niet updatenquote:Op woensdag 7 december 2011 13:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ik dacht jij weet vast wel een of ander trucje
Daar heb je internet voorquote:Op woensdag 7 december 2011 13:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ik kan toch niet ruiken hoe dat eruit ziet
Dat hebben ze hier ook een keer gedaan, goed grappigquote:Op woensdag 7 december 2011 13:19 schreef KneusTeun het volgende:
Lol rijd hier een coca cola truck door de straat die flessen cola uitdeelt aan de deuren.(met vrouwen in kerstman kostuum)
Wist geeneens dat er een update kwam. Ach zal er wel aan wennen denk ikquote:Op woensdag 7 december 2011 13:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daar heb je internet voorGenoeg sites waar het staat, dus ja..
Zie nu pas dat het voor serieuze aanvraag is.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat hebben ze hier ook een keer gedaan, goed grappig
Nja is hier ook al 3x voorbij gekomen en geen mailtje gehad dan?quote:Op woensdag 7 december 2011 13:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wist geeneens dat er een update kwam. Ach zal er wel aan wennen denk ik
3FM toch?quote:Op woensdag 7 december 2011 13:23 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zie nu pas dat het voor serieuze aanvraag is.
jup, statiegeld inzamelen, in ruil voor fles cola.quote:
Hoewel jullie mij waarschijnlijk allemaal als boer zien (omdat ik blijkbaar in twente woon en volgens alle westerlingen en zuiderlingen is iedereen hier boer) vind ik die lui wel vet chill! mooie grote huizen met beetje beestjes en mooie dikke schuren om feesten in te geven en ook vaak lijpe auto's die ze beetje opknappen. Die lui werken hard en hebben ook mooie manieren om zich te ontspannen!quote:Op woensdag 7 december 2011 13:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wie de boer laat stikken, heeft straks niks te bikken
Mail van microsoft komt binnen op mijn spam adres en daar kijk ik niet vaak op. Had wel iets gelezen over een update maar had er niet veel verder achter gezochtquote:Op woensdag 7 december 2011 13:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja is hier ook al 3x voorbij gekomen en geen mailtje gehad dan?
Oh dat was niet nodig hierquote:Op woensdag 7 december 2011 13:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
jup, statiegeld inzamelen, in ruil voor fles cola.
Mooi lullig dat ik gister ongeveer een winkel wagen vol flessen heb ingeleverd
Ja ach ik zou nog niet dood gevonden willen worden in zo'n boerengat groot huis of niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:29 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoewel jullie mij waarschijnlijk allemaal als boer zien (omdat ik blijkbaar in twente woon en volgens alle westerlingen en zuiderlingen is iedereen hier boer) vind ik die lui wel vet chill! mooie grote huizen met beetje beestjes en mooie dikke schuren om feesten in te geven en ook vaak lijpe auto's die ze beetje opknappen. Die lui werken hard en hebben ook mooie manieren om zich te ontspannen!
Uhm... dude, ik ben opgegroeid op een boerderij en heb 8 jaar lang elke zaterdag bij een loonbedrijf gewerktquote:Op woensdag 7 december 2011 13:29 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoewel jullie mij waarschijnlijk allemaal als boer zien (omdat ik blijkbaar in twente woon en volgens alle westerlingen en zuiderlingen is iedereen hier boer) vind ik die lui wel vet chill! mooie grote huizen met beetje beestjes en mooie dikke schuren om feesten in te geven en ook vaak lijpe auto's die ze beetje opknappen. Die lui werken hard en hebben ook mooie manieren om zich te ontspannen!
Ik woon niet in een boeren gat.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ach ik zou nog niet dood gevonden willen worden in zo'n boerengat groot huis of niet.
Ik zou nog niet dood gevonden willen worden in Duitsland, Limburgs sprekend of niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ach ik zou nog niet dood gevonden willen worden in zo'n boerengat groot huis of niet.
Dus je bent meer boer dan mijquote:Op woensdag 7 december 2011 13:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Uhm... dude, ik ben opgegroeid op een boerderij en heb 8 jaar lang elke zaterdag bij een loonbedrijf gewerkt
Gast, ik ben ook een boer hoor.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:29 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Geen probleem met duitsland hoorquote:Op woensdag 7 december 2011 13:35 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik zou nog niet dood gevonden willen worden in Duitsland, Limburgs sprekend of niet.
Vroeger...quote:Op woensdag 7 december 2011 13:36 schreef KneusTeun het volgende:
Ohja, leuk weetje, het dorp waar ik opgegroeid ben was veiligste gemeente (en grootste) van Nederland, met maar liefst 1 geregistreerde buitenlander
Dat heb ik bij elke SC... Ligt gewoon aan die kut reclame hoorquote:Op woensdag 7 december 2011 13:38 schreef dreamzk het volgende:
Dit topic loopt te buggen bij mij, kan de tweede pagina niet openen. Ik zeg, wat is deze?
Een van mijn buren van een paar huizen verderop is een Spanjaard en hij is echt een koning en een van m'n betere vrienden dus het kan wel.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Vroeger...
Toen we nog Nederlanders als buren hadden
Nu niet meer?quote:Op woensdag 7 december 2011 13:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Vroeger...
Toen we nog Nederlanders als buren hadden
Ik ben dan ook maar 1 of 2 dagen in Limburg de rest zit ik in Amsterdam of Tilburgquote:Op woensdag 7 december 2011 13:35 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik zou nog niet dood gevonden willen worden in Duitsland, Limburgs sprekend of niet.
Nee Amsterdam is een stad waar je vrolijk van wordt.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben dan ook maar 1 of 2 dagen in Limburg de rest zit ik in Amsterdam of Tilburg
Ik wordt vrolijk van Amsterdam het is een mooie stad, altijd wat te doen, veel cultuur, en je kan er goed uit gaan als je de juiste tenten weet.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee Amsterdam is een stad waar je vrolijk van wordt.
Een bekende van mij is een geboren Amsterdammer en een oude kroeg baas daar.
Die zegt dat Amsterdam helemaal kapot is, hij is ook verhuist daarom en heeft zijn kroeg verkocht.
Herkenbaar, in het dorp waar ik opgegroeid ben woonde maar één buitenlandse familie. En dat waren Portugezenquote:Op woensdag 7 december 2011 13:36 schreef KneusTeun het volgende:
Ohja, leuk weetje, het dorp waar ik opgegroeid ben was veiligste gemeente (en grootste) van Nederland, met maar liefst 1 geregistreerde buitenlander
Totaal aantal inwoners : 5474
Volgens mij is Amsterdam eind jaren 90 al zijn oude glans verloren.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee Amsterdam is een stad waar je vrolijk van wordt.
Een bekende van mij is een geboren Amsterdammer en een oude kroeg baas daar.
Die zegt dat Amsterdam helemaal kapot is, hij is ook verhuist daarom en heeft zijn kroeg verkocht.
Ja maar de echte Amsterdammer bestaat al bijna niet meer, het is allemaal import en veel van de mooie plekken worden bezet door yuppen.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik wordt vrolijk van Amsterdam het is een mooie stad, altijd wat te doen, veel cultuur, en je kan er goed uit gaan als je de juiste tenten weet.
Ik denk dat dat met Utrecht ook wel gaat gebeuren op korte termijn trouwens.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja maar de echte Amsterdammer bestaat al bijna niet meer, het is allemaal import en veel van de mooie plekken worden bezet door yuppen.
Huizen zijn voor de Amsterdammer zelf niet meer te betalen.
Wat is een echte Amsterdammer als er op jou paspoort staat dat je er geboren bent ben je ook een Amsterdammer. Ja ach en iedereen wil natuurlijk in de mooiste stad van Nederland wonen dus ik snap wel dat mensen daar naar toe verhuizen.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja maar de echte Amsterdammer bestaat al bijna niet meer, het is allemaal import en veel van de mooie plekken worden bezet door yuppen.
Huizen zijn voor de Amsterdammer zelf niet meer te betalen.
Ik vind het niet de mooiste stad.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat is een echte Amsterdammer als er op jou paspoort staat dat je er geboren bent ben je ook een Amsterdammer. Ja ach en iedereen wil natuurlijk in de mooiste stad van Nederland wonen dus ik snap wel dat mensen daar naar toe verhuizen.
Nou begint het gewoon op getroll te lijken. Je weet best wat hij bedoelt met de echte Amsterdammer. En inderdaad die yuppen die elke stad aan het overspoelen zijn dat zijn geen Amsterdammers/Utrechtenaren/Hagenezen/Delftenaren. Je ziet het overal. Zelfs in de buitenwijken van Den Bosch is dit al aan de gang.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat is een echte Amsterdammer als er op jou paspoort staat dat je er geboren bent ben je ook een Amsterdammer. Ja ach en iedereen wil natuurlijk in de mooiste stad van Nederland wonen dus ik snap wel dat mensen daar naar toe verhuizen.
Nee ik troll niet vind het begrip echte Amsterdammer, Utrechtenaar of Hagenees gewoon een belachelijk begrip. Steden groeien en veranderen steeds en als je graag die nostalgie wil kun je gewoon naar de pijp gaan en daar is het nog zoals vroeger. New York is toch ook het New York van vroeger niet meer?quote:Op woensdag 7 december 2011 13:51 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nou begint het gewoon op getroll te lijken. Je weet best wat hij bedoelt met de echte Amsterdammer. En inderdaad die yuppen die elke stad aan het overspoelen zijn dat zijn geen Amsterdammers/Utrechtenaren/Hagenezen/Delftenaren. Je ziet het overal. Zelfs in de buitenwijken van Den Bosch is dit al aan de gang.
Haha ik nog nooit in de buurt van Enschedequote:Op woensdag 7 december 2011 13:54 schreef KneusTeun het volgende:
BEn nog nooit in Den Bosch,Tilburg,Delft of Breda geweest btw
Ik denk dat het vooral in studentensteden gebeurd. Tilburg zal het ook wel gebeuren, gewoon omdat een hoop studenten blijven hangen en inderdaad van die yuppen worden.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:54 schreef KneusTeun het volgende:
BEn nog nooit in Den Bosch,Tilburg,Delft of Breda geweest btw
EHV?quote:Op woensdag 7 december 2011 13:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha ik nog nooit in de buurt van Enschede. Maar EHV ben je dan wel weer geweest?
Nouja als je kijkt wonen de "echte" families uit die steden er natuurlijk sinds de industriële revolutie en de 2e wereldoorlog, dus die wonen er al zodanig lang dat ze zich met recht een inwoner van die stad mogen noemen. Maar nu een hoop mensen meer geld hebben en graag in de stad willen wonen krijg je een hele nieuwe migratiestroom, en die verneukt niet het karakter van de stad (want dat zit echt te ver ingebakken en ligt aan veel meer factoren) maar wel de sfeer, want die moet vanuit de mensen zelf komen.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee ik troll niet vind het begrip echte Amsterdammer, Utrechtenaar of Hagenees gewoon een belachelijk begrip. Steden groeien en veranderen steeds en als je graag die nostalgie wil kun je gewoon naar de pijp gaan en daar is het nog zoals vroeger. New York is toch ook het New York van vroeger niet meer?
uuhmm weet ik niet zeker, ik denk het dan niet.quote:
Ga ik er wel is heen om te kijken.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:11 schreef Rossdale het volgende:
Breda, mooiste binnenstad 2010/2011
Ik ben het er wel mee eens, ik ben niet voor niets hierheen verhuisdErg mooie stad
In de zomer zijn er toffe evenementen genoegquote:Op woensdag 7 december 2011 14:13 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ga ik er wel is heen om te kijken.
Is er ook wat te doen?
Eerste hit Boxtel :quote:Op woensdag 7 december 2011 14:12 schreef KneusTeun het volgende:
Enschede eerste hit op youtube
Eindhoven
Amsterdam
Tilburg
![]()
Breda
Ik ga binnenkort trouwens in Breda stappen, heb je nog aanranders?quote:Op woensdag 7 december 2011 14:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
In de zomer zijn er toffe evenementen genoeg
Brooklyn, Dependance of Bruxelles. Graanbeurs is lang dicht geweest maar was vroeger heel tof, geen idee of het nu nog iets is. Na 2 uur gaat er een hoop dicht, maar jouw doelgroep zit dan in Kerkplein.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:15 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort trouwens in Breda stappen, heb je nog aanranders?
Kerkpleinquote:Op woensdag 7 december 2011 14:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Brooklyn, Dependance of Bruxelles. Graanbeurs is lang dicht geweest maar was vroeger heel tof, geen idee of het nu nog iets is. Na 2 uur gaat er een hoop dicht, maar jouw doelgroep zit dan in Kerkplein.
Mijn doelgroep? 16+?quote:Op woensdag 7 december 2011 14:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Brooklyn, Dependance of Bruxelles. Graanbeurs is lang dicht geweest maar was vroeger heel tof, geen idee of het nu nog iets is. Na 2 uur gaat er een hoop dicht, maar jouw doelgroep zit dan in Kerkplein.
Na 2 uur al? is dat niet wat vroeg?quote:Op woensdag 7 december 2011 14:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Beetje die VOC mentaliteitquote:Op woensdag 7 december 2011 14:27 schreef Kutstudent het volgende:
Maargoed, je kan zeggen wat je wil, maar uiteindelijk is iedereen die zich ook maar een beetje Nederlander voelt trots op steden als Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Den Haag, Den Bosch. Niet op wat ze geworden zijn, maar op wat ze vroeger waren. Allemaal monumenten van hoe groot Nederland vroeger is geweest.
*wacht op shitstorm*
Ja, om 2 uur gaan een hoop kroegen dicht maar er gaan er ook een hoop door tot 4 uur.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:23 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Na 2 uur al? is dat niet wat vroeg?
Nee. Dat vind ik echt een vreselijk uit z'n context gerukt woord, met dank aan de heer Balkenende.quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:27 schreef Kutstudent het volgende:
Maargoed, je kan zeggen wat je wil, maar uiteindelijk is iedereen die zich ook maar een beetje Nederlander voelt trots op steden als Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Den Haag, Den Bosch. Niet op wat ze geworden zijn, maar op wat ze vroeger waren. Allemaal monumenten van hoe groot Nederland vroeger is geweest.
*wacht op shitstorm*
Niks mis met de VOC, maar dat begrip "VOC mentaliteit" van Balkenende, bedoelde hij heel anders.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:18 schreef KneusTeun het volgende:
Wat is er mis met VOC?
We hebben landen ontdekt en grensen verlegd.
Tuurlijk slaven handel, maarja nike en dergelijke doen het nog steeds met kinderarbeid, en als je kijkt naar de VS dan zijn gevangenen ook gewoon slaven. Ik praat het niet goed, maar dat was toen net zo normaal als sterven aan diaree.
Gouden eeuw en zonder dat was het nooit wat geworden.
Nee hoor, hoe dan?quote:Op woensdag 7 december 2011 15:37 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Niks mis met de VOC, maar dat begrip "VOC mentaliteit" van Balkenende, bedoelde hij heel anders.
Precies. Alsof ze bij de VOC zo'n "harde werkers" mentaliteit hadden die Balkenende ermee bedoeld.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:10 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hard aanpakken,
De voc was vooral van roll with us or get rolled over
"we"... Wij hebben er niets mee te maken gehad hoor.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:18 schreef KneusTeun het volgende:
Wat is er mis met VOC?
We hebben landen ontdekt en grensen verlegd.
quote:
Ik kan wel zien dat je een bčtaprofiel hebt gehad op de middelbare schoolquote:Op woensdag 7 december 2011 16:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Precies. Alsof ze bij de VOC zo'n "harde werkers" mentaliteit hadden die Balkenende ermee bedoeld.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |