SPOILER: Wie speelt wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
![]()
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
En geen hooischuur met blonde slanke boeren dochters!quote:
En geen tentfeesten.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:45 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
En geen hooischuur met blonde slanke boeren dochters!
Huh? Haten op boeren?quote:Op woensdag 7 december 2011 12:37 schreef Kutstudent het volgende:
Ik wist weinig beters, maar Michhas moet kappen met haten op boeren.
Ik ook en je kan zeker niet meer terug of wel?quote:Op woensdag 7 december 2011 12:53 schreef Kutstudent het volgende:
Ik vind die nieuwe dashboard echt om te janken trouwens.
Wat denk je zelfquote:Op woensdag 7 december 2011 13:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ook en je kan zeker niet meer terug of wel?
quote:Op woensdag 7 december 2011 13:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Huh? Haten op boeren?
Ik haat niet op boeren, waar zie je mij haten op boeren
quote:Op woensdag 7 december 2011 12:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jesus fuck, dit soort lui moeten echt opgesloten worden, wat een idioten
Ja jij zei dat ze de bodem van de maatschappij waren en dat ze allemaal stonken en in hun eigen stront sliepen.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Huh? Haten op boeren?
Ik haat niet op boeren, waar zie je mij haten op boeren
Ja niet updatenquote:Op woensdag 7 december 2011 13:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ik dacht jij weet vast wel een of ander trucje
Daar heb je internet voorquote:Op woensdag 7 december 2011 13:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ik kan toch niet ruiken hoe dat eruit ziet
Dat hebben ze hier ook een keer gedaan, goed grappigquote:Op woensdag 7 december 2011 13:19 schreef KneusTeun het volgende:
Lol rijd hier een coca cola truck door de straat die flessen cola uitdeelt aan de deuren.(met vrouwen in kerstman kostuum)
Wist geeneens dat er een update kwam. Ach zal er wel aan wennen denk ikquote:Op woensdag 7 december 2011 13:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daar heb je internet voorGenoeg sites waar het staat, dus ja..
Zie nu pas dat het voor serieuze aanvraag is.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat hebben ze hier ook een keer gedaan, goed grappig
Nja is hier ook al 3x voorbij gekomen en geen mailtje gehad dan?quote:Op woensdag 7 december 2011 13:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wist geeneens dat er een update kwam. Ach zal er wel aan wennen denk ik
3FM toch?quote:Op woensdag 7 december 2011 13:23 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zie nu pas dat het voor serieuze aanvraag is.
jup, statiegeld inzamelen, in ruil voor fles cola.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |