Is ie toch prestige gegaan.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:27 schreef SoldMayor het volgende:
Zo, heel de avond positief gespeeld in MW3.
Zelfs in een potje van lvl 22 naar 26 gegaan.
Mischien wordt het dan toch nog iets.
ik ook, lekker Optimelquote:
ik sta nu langs de A27 in een conference callquote:Op donderdag 8 december 2011 09:19 schreef Rossdale het volgende:
O kut, merk nu pas dat ik 18 minuten geleden al in een meeting had moeten zitten
Nouja ze hebben me niet gebeld, dus ze zullen me wel niet missen
heb ik trouwens ook zin in, maar dan moet ik de auto uit (tankstation) en je zult dan net zien dat ze een vraag voor mij hebbenquote:
ben je er zo eenquote:Op donderdag 8 december 2011 09:20 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ik sta nu langs de A27 in een conference call![]()
saai
Herkenbaar jaquote:Op donderdag 8 december 2011 09:22 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
heb ik trouwens ook zin in, maar dan moet ik de auto uit (tankstation) en je zult dan net zien dat ze een vraag voor mij hebben
ligt er aan welke kant opquote:Op donderdag 8 december 2011 09:57 schreef Pixell het volgende:
Haha gewoon een uur vergissen in de tijd, eigenlijk toch wel lekker!
Ik zit tussen een aantal Roemenen, zo te beoordelen aan de taal.quote:Op donderdag 8 december 2011 10:59 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik zat net in de trein en er zat zo'n wijf, meest irritante kutstem ooit
In een spel of ook gewoon wanneer je bij het dashboard bent?quote:Op donderdag 8 december 2011 10:59 schreef KneusTeun het volgende:
Ik denk dat me xbox stervende is
Ding loopt steeds vaker vast...
Spel, bijna elk potje BFquote:Op donderdag 8 december 2011 11:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
In een spel of ook gewoon wanneer je bij het dashboard bent?
Ik heb het af en toe bij Skyrim, een freeze. Ook 1x gehad bij Forza 4 en paar keer bij MW3. Maar elk potje is wel erg veel... Bij Fifa trouwens ook nog, maar dan was je savegame corrupt..quote:
Ik vraag wel een slim aan me vriendin.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb het af en toe bij Skyrim, een freeze. Ook 1x gehad bij Forza 4 en paar keer bij MW3. Maar elk potje is wel erg veel... Bij Fifa trouwens ook nog, maar dan was je savegame corrupt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
quote:Ajax
Ajax komt donderdagmiddag met een verklaring over de gebeurtenissen tijdens de wedstrijden in de Champions League van woensdag tussen Ajax en Real Madrid.
De Portugese arbitrage keurde in de Arena twee keer onterecht een treffer van de Amsterdamse club wegens buitenspel af. ''Wij waren al aan het uitzoeken of we iets richting de UEFA kunnen doen'', zegt een woordvoerder van Ajax. ''We kijken niet zozeer naar de twee fouten van de arbitrage in Amsterdam maar vooral naar de gebeurtenissen in Zagreb.''
Kijk naar trapsonspor, die zaten niet eens in de CL (vanwege dat omkoop schandaal in Turkije, mocht trapsonspor ipv een andere club mee doen aan de CL ) en gaan nu ook gewoon door in de ELquote:Op donderdag 8 december 2011 13:37 schreef Pixell het volgende:
Draait toch op niks uit en dan nog, wil je serieus zo je plek in de CL verzekeren, want op eigen kracht kunnen ze het niet..
Tuurlijk zat het ze wat tegen, maar 1x scoren moet kunnen in die 2e helft
Zag hem idd, vanavond ook maar eens de xbox updatenquote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 15:35 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Maar de PS3 heeft geen spellen.
[..]
[..]
I dont care of we eruit vliegen in de eerste ronde hierna maar het geld kunnen wij zo goed gebruiken, daar gaat het mij vooral om. Met united en city in EL winnen we die toch niet.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:37 schreef Pixell het volgende:
Draait toch op niks uit en dan nog, wil je serieus zo je plek in de CL verzekeren, want op eigen kracht kunnen ze het niet..
Tuurlijk zat het ze wat tegen, maar 1x scoren moet kunnen in die 2e helft
Bozz de soldaat alles, MW2 ervaring in real life gaan uitproberen. Niet gaan proberen te ragequittenquote:Op donderdag 8 december 2011 14:56 schreef Bozz187 het volgende:
Shiiit defensie heeft echt een goed werkend systeem zeg! Je kan alleen maar solliciteren als je alle gegevens invult op de site, anders kan ie niet versturen. wordt ik net gebelt, ja we hebben niet alle gegevens ontvangen. Voor welke functie solliciteer je?
Bron?quote:Op donderdag 8 december 2011 18:07 schreef SoldMayor het volgende:
Wat?????????
Lyon heeft mogelijk 2,1 miljoen aan zagreb betaald?
Echt als dat waar is, hoop ik dat deze uitslag wordt geschrapt en dan zowel lyon als zagreb de komende 5 jaar worden geschorst aan alle toernooien.
not again,quote:Virginia Tech sends out alert about report of gun shots being fired on campus; advising people to stay indoors - @wsls http://bit.ly/rB3Wia
7 minuten geleden
Je weet dat het complete dorpen zijn daar?quote:Op donderdag 8 december 2011 19:00 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
dan ligt het toch echt aan die school hoor als het zo is
Politie agent doodgeschoten en schutter is de stad ingelopen zegt ANPquote:
dood neereschoten??quote:Op donderdag 8 december 2011 20:05 schreef Pixell het volgende:
Op nu.nl staat neergeschoten, dat is wat anders dan dood
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:05 schreef Pixell het volgende:
Op nu.nl staat neergeschoten, dat is wat anders dan dood
I rest my case. Pixell ik heb die betrouwbare bronnen jwzzzquote:Op donderdag 8 december 2011 20:09 schreef SoldMayor het volgende:
2 killed in shooting at Virginia Tech, university spokesman says - Reuters
Sry swa, ik werk nog aan die connecties man, jwzquote:Op donderdag 8 december 2011 20:14 schreef dreamzk het volgende:
[..]
[..]
I rest my case. Pixell ik heb die betrouwbare bronnen jwzzz
Zwak.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:05 schreef SoldMayor het volgende:
Oh shit helemaal los in MW3 eindelijk.. 41-7 in tdm bam bam.
Franse bank, die in ponden gaat betalen, nahquote:Op donderdag 8 december 2011 18:07 schreef SoldMayor het volgende:
Wat?????????
Lyon heeft mogelijk 2,1 miljoen aan zagreb betaald?
Echt als dat waar is, hoop ik dat deze uitslag wordt geschrapt en dan zowel lyon als zagreb de komende 5 jaar worden geschorst aan alle toernooien.
Die is fake, kwam gister van een hele andere site afquote:
kom je nog ooit mw3 doen?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Franse bank, die in ponden gaat betalen, nah
[..]
Die is fake, kwam gister van een hele andere site af
quote:Op donderdag 8 december 2011 21:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Franse bank, die in ponden gaat betalen, nah
[..]
Die is fake, kwam gister van een hele andere site af
quote:Op donderdag 8 december 2011 18:28 schreef dreamzk het volgende:
Never mind, dat afschrift is zo fake als het maar kan
Kijk naar die tijden, OPEN JE OGEN NICKLASSSSS!!!!quote:
Ik ookquote:Op donderdag 8 december 2011 21:36 schreef Pixell het volgende:
Reactie bij een nieuwsstream over die shooting in virginia tech:
"i used to do schoolshootings then i took an arrow to the knee"
Ik geef eerlijk toe dat ik moest lachen
Niks mee idd, alleen was het weer ff zoeken hoe je een theme changed, maar gevondenquote:
no shit sherlockquote:
oh wacht, internet is van Stomaquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:01 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Haal die zooi van je eigen gevonden site [ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
oh wacht, internet is van Stoma
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |