Kun je je überhaupt nog concentreren op een van de twee als je al constant bezig bent met verzitten omdat je nooit een chille houding kunt vinden op zo'n fatyboy?quote:Op donderdag 8 december 2011 15:05 schreef jogy het volgende:
[..]
2 24 inch schermen op mijn pc, een fatboy en een controller. Zo kan ik mijn series kijken terwijl ik een draak verneder of de stratosfeer in wordt gemept door een giant.
Bij de Action maar ik weet niet hoe de kwaliteit daarvan is.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:54 schreef vosss het volgende:
Is er ergens nog een hdmi kabel aanbieding van een meter of 3 te koop voor een appel en een ei?
Ik heb namelijk zo een wireless receiver ding in china besteld
had dan ook gelijk uit china gekochtquote:Op donderdag 8 december 2011 15:54 schreef vosss het volgende:
Is er ergens nog een hdmi kabel aanbieding van een meter of 3 te koop voor een appel en een ei?
Ik heb namelijk zo een wireless receiver ding in china besteld
Ondertussen ben ik een fatboy expert en weet ik precies hoe ik het ding moet bewerken alvorens erin te ploffen en ik prop em op in een hoek wat ook helpt qua rugsteunquote:Op donderdag 8 december 2011 15:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Kun je je überhaupt nog concentreren op een van de twee als je al constant bezig bent met verzitten omdat je nooit een chille houding kunt vinden op zo'n fatyboy?
quote:Op donderdag 8 december 2011 16:01 schreef boem-dikkie het volgende:
Skyrim dubstep.
http://soundcloud.com/ramesesb/rameses-b-skyrim-in-the-knee
Toch geen verzendkosten daar (en ik kon er geen vinden van 3 meterquote:Op donderdag 8 december 2011 15:55 schreef wise het volgende:
[..]
had dan ook gelijk uit china gekocht
quote:Op donderdag 8 december 2011 16:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Toch geen verzendkosten daar (en ik kon er geen vinden van 3 meter)
Als je kijkt naar audiouitvoerapparaten dan staat er wel iets van hdmi uitvoer dus als je die selecteert zal het waarschijnlijk wel doen,quote:Op donderdag 8 december 2011 16:21 schreef vosss het volgende:
Jamaar gaat mijn videokaart (ATi 6870) via de hdmi uitgang die er achterop zit ook geluid van mn interne geluidskaart doorsturen en hoe werkt dat dan?
Ik denk haast dat ik een losse kabel apart nog die kant op moet gooien of niet?
Tja, waarschijnlijk gokken ze de richting waar de pijl vandaan kwam elke keer goed, en gaan ze op een random geluid af zodra je je pijl ergens tegenaan schietquote:Op donderdag 8 december 2011 16:56 schreef Onmisbaar het volgende:
Ik vind het ook vreemd dat de vijanden naar je toekomen wanneer je een pijl op ze schiet, maar als je mis schiet, dan rennen ze naar de plek waar de pijl neergekomen is
Met de catalyst suite wordt de audio driver meteen meegeinstalleerd. Heb de 6970 en was direct werkend, moet je alleen in Windows even je source switchen..quote:Op donderdag 8 december 2011 16:21 schreef vosss het volgende:
Jamaar gaat mijn videokaart (ATi 6870) via de hdmi uitgang die er achterop zit ook geluid van mn interne geluidskaart doorsturen en hoe werkt dat dan?
Ik denk haast dat ik een losse kabel apart nog die kant op moet gooien of niet?
Ik zie daar inderdaad een AMD HDMI Output staan. Niet aangesloten staat erbij.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:43 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Als je kijkt naar audiouitvoerapparaten dan staat er wel iets van hdmi uitvoer dus als je die selecteert zal het waarschijnlijk wel doen,
* BurnaBoy heeft ook een 6870 dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werd nog aangevallen door een draak in Solitude zojuist. Draak dood, maar in de commotie per abuis ook twee burgers vermoord dmv een iets sterke magic attack,. Dikke bounty meteen..
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
quote:Op donderdag 8 december 2011 17:38 schreef SiemeN het volgende:
Ghehe, die quest in de civil war (empire)..Huh, kunnen draken in Solitude komen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werd nog aangevallen door een draak in Solitude zojuist. Draak dood, maar in de commotie per abuis ook twee burgers vermoord dmv een iets sterke magic attack,. Dikke bounty meteen..
No resentment ever evened out a weaker hand
quote:Op donderdag 8 december 2011 18:02 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
met dank aan Chocolatebear
quote:Op donderdag 8 december 2011 17:38 schreef SiemeN het volgende:
Ghehe, die quest in de civil war (empire)..oh diezelfde quest heb je ook bij de stormcloaks maar dan moet je hetelfde bij imperials doen en heb je precies dezelfde gespreksopties. teleurstellendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werd nog aangevallen door een draak in Solitude zojuist. Draak dood, maar in de commotie per abuis ook twee burgers vermoord dmv een iets sterke magic attack,. Dikke bounty meteen..
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
zwaar kut, ik dacht lekker een nieuw char te beginnen en dan de imperials te doen ipv de stormcloaks, maar als ik dit zo lees heb ik daar geen zin meer in.quote:Op donderdag 8 december 2011 18:13 schreef Degodvader het volgende:
Sowieso, zijn de 2 questlines niet gewoon identiek (behalve iets andere locaties en andere mensen die je moet afschoppen?)
Ziet er tof uitquote:Op donderdag 8 december 2011 01:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
IT IS I, BLACKSCALE!
[ afbeelding ]
Dat hele Imperial vs Stormcloak gebeuren is sowieso echt slecht uitgewerkt imo, terwijl het zoveel potentie heeft/had.quote:Op donderdag 8 december 2011 18:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zwaar kut, ik dacht lekker een nieuw char te beginnen en dan de imperials te doen ipv de stormcloaks, maar als ik dit zo lees heb ik daar geen zin meer in.
Dat is toch altijd zo in al die zogenaamd 'meerdere verhaallijnen'-gamesquote:Op donderdag 8 december 2011 18:13 schreef Degodvader het volgende:
Sowieso, zijn de 2 questlines niet gewoon identiek (behalve iets andere locaties en andere mensen die je moet afschoppen?)
Best chille muziek.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:01 schreef boem-dikkie het volgende:
Skyrim dubstep.
http://soundcloud.com/ramesesb/rameses-b-skyrim-in-the-knee
Had je maar 1 save dan?quote:Op donderdag 8 december 2011 18:39 schreef Booomer het volgende:
Wat een kutspel. Ik dacht ik maak eens een ander character aan, heeft ie het over mijn normale character heen gesaved.. Alles kwijt...![]()
Ja wie is hier dan de domme rukkerquote:Op donderdag 8 december 2011 18:39 schreef Booomer het volgende:
Wat een kutspel. Ik dacht ik maak eens een ander character aan, heeft ie het over mijn normale character heen gesaved.. Alles kwijt...![]()
In elk ander spel wordt gewoon een tweede save aangemaakt, hier saved ie het over je voorgaande character heen. Rukkers bij Bethesda dus...quote:Op donderdag 8 december 2011 18:42 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ja wie is hier dan de domme rukker
Volgens mij moet je zelf je block kiezen hoorquote:Op donderdag 8 december 2011 18:43 schreef Booomer het volgende:
[..]
In elk ander spel wordt gewoon een tweede save aangemaakt, hier saved ie het over je voorgaande character heen. Rukkers bij Bethesda dus...
Jij had heel je char opgeslagen in de auto/quick-saves?quote:Op donderdag 8 december 2011 18:43 schreef Booomer het volgende:
[..]
In elk ander spel wordt gewoon een tweede save aangemaakt, hier saved ie het over je voorgaande character heen. Rukkers bij Bethesda dus...
quote:Op donderdag 8 december 2011 18:39 schreef Booomer het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk bwehehehehequote:Op donderdag 8 december 2011 18:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij had heel je char opgeslagen in de auto/quick-saves?
Ik moet zeggen dat ik dat ook altijd doe.quote:Op donderdag 8 december 2011 18:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij had heel je char opgeslagen in de auto/quick-saves?
Maar ze hadden toch wel kunnen voorspellen dat mensen die eerst voor A kiezen, met een tweede char voor B gaan kiezenquote:Op donderdag 8 december 2011 18:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat is toch altijd zo in al die zogenaamd 'meerdere verhaallijnen'-games![]()
Aan het eind van het liedje heeft faction A ipv B gewonnen, is persoon X ipv Y koning en meer van dat soort simpele wisseltrucs.
Dat kan natuurlijk maar ik heb genoeg games gespeeld om te weten dat je nooit op een paar save slots moet vertrouwen ivm bugs of per ongeluk over een essentiële save heen saven. Hell, ik heb van de week zelfs nog mijn hele save game map van Skyrim gekopieerd zodat ik niet helemaal opnieuw hoef te beginnen mocht er iets grandioos mis gaan.quote:Op donderdag 8 december 2011 18:52 schreef Silv het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik dat ook altijd doe.Maar ik weet dan wel weer dat hij daar overheen saved als je een nieuw karakter aanmaakt.
Eens, ik vind die dingen ook nooit chillquote:Op donderdag 8 december 2011 15:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Kun je je überhaupt nog concentreren op een van de twee als je al constant bezig bent met verzitten omdat je nooit een chille houding kunt vinden op zo'n fatyboy?
Ja, en als beloning krijgen die mensen een net iets andere verhaallijn. Ongeveer net zo'n groot verschil als tussen de ene draugr cave en de andere....quote:Op donderdag 8 december 2011 18:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ze hadden toch wel kunnen voorspellen dat mensen die eerst voor A kiezen, met een tweede char voor B gaan kiezen
Nope, heb sinds de release nog maar 4 ctd's gehad (en ik speel gigantisch veelquote:Op donderdag 8 december 2011 19:45 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Knalt Skyrim er bij jullie ook constant uit nu?
Sinds de update van gister (toch?) knalt hij er bij mij constant uit...quote:Op donderdag 8 december 2011 19:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nope, heb sinds de release nog maar 4 ctd's gehad (en ik speel gigantisch veel)
Had je de 4GB mod erop staan?quote:Op donderdag 8 december 2011 19:50 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Sinds de update van gister (toch?) knalt hij er bij mij constant uit...
En voor al die quests loop je constant door dezelfde soort locaties, hell, niet zelden ben ik al 2 keer naar dezelfde locatie toegestuurd waar dan op magische wijze ineens weer een hoop vijanden rond lopen en een hoop kisten weer gevuld zijn.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:34 schreef jankaas020 het volgende:
Nee, dat is TES ten voete uit, een main quest verhaallijn, en een mageguild, thiefguild, fightersguild (companions) en een dark brotherhood verhaallijn (tje). Dat hadden ze ook met de imperials en de stormcloak kunnen doen, sowieso zijn dat een beetje knake quests, zeker als je er vanaf het begin zoveel aandacht op vestig.
Mocht je deze mod hebben, hem wellicht ff updaten: http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=180quote:Op donderdag 8 december 2011 19:55 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Nee heb ik niet. Heb alleen wat grafische mods, maar die deden het voor de update altijd perfect. Hij knalt er nu na een paar minuutjes uit constant...
Updateje:quote:Op donderdag 8 december 2011 19:55 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Nee heb ik niet. Heb alleen wat grafische mods, maar die deden het voor de update altijd perfect. Hij knalt er nu na een paar minuutjes uit constant...
Texture bug, heb ik ook verschillende keren gehad, laatste dagen niet meer trouwens. Bij mij 'verergerde' hij meestal als ik hem had. Dus dat steeds meer dingen lichtpaars werden, dat leverde ontzettende gay taferelen op in de local tavern waar mannen met ontbloot behaard bovenlijf in lila broeken rondliepenquote:Op donderdag 8 december 2011 20:02 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Updateje:
Wil ik lockpicken, is de lock niet mooi goud maar egaal lichtpaars. Lijkt me niet helemaal goed
Client opnieuw opstarten. Of anders de ganse pcquote:
Naar main menu gaan is voor mij altijd genoeg.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Client opnieuw opstarten. Of anders de ganse pc
Voor die mod om te werken, moet skyrim dan wel steeds opgestart worden met die skyrim4GB.exe? Of werkt die automatisch?quote:Op donderdag 8 december 2011 20:35 schreef vosss het volgende:
Probeer die 4GB mod eens, die helpt sowieso qua stabiliteit. Hier althans.
Ik heb nooit meer CTD's gehad sinds ik die erop heb staan
Waarom?quote:Op donderdag 8 december 2011 20:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb echt zo pleurisveel chars he, en bij elke heb ik op een gegeven moment iets van: "meh, geen zin om hiermee verder te gaan."
iig wel behoorlijk wat, simpelweg door met elk char gewoon een andere kant op te sjouwen ná Whiterunquote:Op donderdag 8 december 2011 21:55 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Waarom?ga me niet vertellen dat je ALLES al hebt gezien in Skyrim.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |