quote:Op woensdag 7 december 2011 07:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee joh. Misschien vannacht.
Ik blijf slapen.
Ik mis iets?quote:Op woensdag 7 december 2011 08:07 schreef Vanyel het volgende:
Nee van de new kids! Lalalalalala tonight.
Mmm, ik heb even geluisterd, maar toch maar liever Loïs Lanequote:Op woensdag 7 december 2011 08:48 schreef Vanyel het volgende:
Zoek maar op YouTube. Tonight van the new kids on the block. Jeugdsentiment.
Luiaard! Wij hebben er al bijna een rondje eiland opzitten. Even tapastijd en dan het laatste stukje langs de kust.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:07 schreef Nizno het volgende:
En nu ga ik eens opstaan, aankleden en een winkelcentrum opzoeken... de zon is ook te lui om achter de wolken vandaan te komen....
Volgens mij is het in februari minder goed dan in december.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:33 schreef Vanyel het volgende:
Volgens mij zou t dan weer beter worden, niet?
Spannend hè?!quote:We leuk rijden zo, net een of ander kartspelletje.
niet vergeten over de paddenstoelen heen te rijden, dan krijg je one up!quote:Op woensdag 7 december 2011 13:33 schreef Vanyel het volgende:
Volgens mij zou t dan weer beter worden, niet?
We leuk rijden zo, net een of ander kartspelletje.
quote:Op woensdag 7 december 2011 13:50 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]
niet vergeten over de paddenstoelen heen te rijden, dan krijg je one up!
erg leuk iddquote:Op woensdag 7 december 2011 17:13 schreef skunkasaur het volgende:
Hihhihihi dit topic: Kan een mod me helpen
jah heuj, mijn vakantie is luiheid. Dat is het al jaren! Bevalt me primaquote:Op woensdag 7 december 2011 13:29 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Luiaard! Wij hebben er al bijna een rondje eiland opzitten. Even tapastijd en dan het laatste stukje langs de kust.
Wel oneerlijk, vandaag zou de mooiste dag van de week zijn, schijnt de zon niet eens
Gewoon duwen, dat past wel. Moet jij alsquote:Op woensdag 7 december 2011 19:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb dus mijn hele boom opgetuigd en nu wil ik de (L) piek (L) er op zetten, maar dat topje zit er nog op![]()
Wedden dat ik mijn hele boom omgooi?
Hahaha. Ahaha. Ha.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:17 schreef skunkasaur het volgende:
NOU HET WAS ANDERS BEDOELD ALS BLIJE LACH POST
Ik snapte er gewoon niks vanquote:Op woensdag 7 december 2011 23:17 schreef skunkasaur het volgende:
NOU HET WAS ANDERS BEDOELD ALS BLIJE LACH POST
*Knuffelt Skunkje weer in slaap*quote:Op donderdag 8 december 2011 03:46 schreef skunkasaur het volgende:
Ik had een nare droom. Die heb ik zelden. En nu wil ik niet meer slapen maar het is nog maar kwart voor vier.
Dat weet ik welquote:
quote:
Kusje d'r opquote:Op donderdag 8 december 2011 03:46 schreef skunkasaur het volgende:
Ik had een nare droom. Die heb ik zelden. En nu wil ik niet meer slapen maar het is nog maar kwart voor vier.
die heeft sex.quote:
Knuffel erop.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:23 schreef Nizno het volgende:
geen idee.. was gewoon onrustig, maar wel hardstikke moe.. dus daar werd ik nog onrustigerder van..
quote:Op donderdag 8 december 2011 12:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, het was leuk en de rest wil je niet horen omdat we mannen zijn. Maar ik ben net weer thuis. En vier oud en nieuw bij hem
![]()
.
Ik kan nog steeds niet echt geloven dat iemand zoals hij op iemand zoals ik valt. Met z'n slanke onbehaarde lichaam
. Maar klaarblijkelijk doet ie dat wel
.
ik deed niets!quote:Op donderdag 8 december 2011 12:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Jullie waren geen seconde uit mijn gedachten met z'n allen.
quote:Op donderdag 8 december 2011 12:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, het was leuk en de rest wil je niet horen omdat we mannen zijn. Maar ik ben net weer thuis. En vier oud en nieuw bij hem
![]()
.
Ik kan nog steeds niet echt geloven dat iemand zoals hij op iemand zoals ik valt. Met z'n slanke onbehaarde lichaam
. Maar klaarblijkelijk doet ie dat wel
.
Ja, nou, wel dus blijkbaar...quote:Op donderdag 8 december 2011 17:03 schreef Vanyel het volgende:
Weet ik niet uit mijn hoofd, maar dat heb je vast zo opgezocht.
Ahh.. Wat heb jij een vervelend leven op het moment zeg... Wijn.. Hotelkamer.. Bah bah.. Ik vindt je zo lief, zou willen dat ik deze zware last van je over kon nemen..quote:Op donderdag 8 december 2011 19:54 schreef Vanyel het volgende:
Dan maar met een glas wijn op de hotelkamer.
Proost!
Waarom je wekker?quote:Op vrijdag 9 december 2011 02:17 schreef Nizno het volgende:
2uurtjes geslapen.... En weer wakker...
Over 6uurtjes gaat mn wekker... Hoop op veel zon want dan slaap ik nog 2u door...
Op internet niets te beleven... Dus maar ff tv kijken......
Veel plezierquote:
Succes!quote:
Omdat ik vandaag maar eens op stap ga...quote:
We gaan zaterdag gewoon een eetdate doen... Kun je kijken of je vrouw gelijk had.quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:18 schreef Vanyel het volgende:
Vrouw dacht net dat ze nizno spotte.
Tot we haar nagels zagen
Pak haar, dit is het juiste moment!quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
O god.
Defeeks
moet weer ongesteld worden...
Ze moet ongesteld worden, ze is het nog niet neem ik aan...quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:51 schreef Vanyel het volgende:
Goh lezzer, ik wist niet dat jij dat zo aantrekkelijk vond
Nou, voor een eerste keer moet ik wel echt heel dronken zijn om daar achter te komen hoor...quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
"Iemand" vertelde mij eens dat het dan juist naar accuzuur smaakt...
Ik ken iemand die dat overkomen isquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:27 schreef Bakfiets. het volgende:
Ja maar stel je voor, ben je net bezig en dan flats.
Appelmoes.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:55 schreef LizzyAdam het volgende:
verslikken in wat?![]()
* LizzyAdam vraagt zich af of ze dat eigenlijk wel wil weten
Oh?quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
"Iemand" vertelde mij eens dat het dan juist naar accuzuur smaakt...
moet ik me nu afvragen wie die iemand is??quote:
Je stelt je het alleen zo voor?quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:22 schreef Vanyel het volgende:
Ik weet trouwens ook niet of accuzuur zo smaakt.
grijnz, ja dat is dan weer het voordeel van de laatste dagen van de vakantie.. degenen die je mist weer terug zien......quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:21 schreef Vanyel het volgende:
Schijnt de zon, zitten we lekker aan bier en brood met aioli, is er zoooo'n poppig kindje in beeld dat we acuut allebei Dot missen.
Zo is het wel minder erg als je vakantie bijna afgelopen is
quote:
nou euh.... ik wilde er niet over door gaan aangezien ik er zelf ook aan moet geloven...quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:45 schreef Vanyel het volgende:
Niemand onder de indruk van mijn 10kiloplan?
DP, zeker van jou had ik wel aanmoediging en tips verwacht. Voor januari dan, maar toch.
Elke dag samen op de Wii is het snode plan van de Mrs. En in t weekend echt sporten natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:46 schreef lezzer het volgende:
Als je er ook bij op let met eten lijkt me dat niet verkeerd. Moet je wel elke dag op de Wii.
samen op de wii kan erg leuk zijn... En als Dottir dan een beetje mee werkt kan zij ook al mee doenquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:52 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Elke dag samen op de Wii is het snode plan van de Mrs. En in t weekend echt sporten natuurlijk.
Vitamietjes.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:23 schreef Bakfiets. het volgende:
Weet iemand iets dat goed is voor je weerstand? Dit is nou al de vierde keer dat ik echt ziek ben in de laatste drie maanden.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Je mag altijd een liefdesgedicht voor me maken Skunk.
Daar houd ik even veel van als punkers van punk.
En ik weet dat ik een man ben en jij zoekt naar een vrouwhunk
Maar vreemd als het ook is, we maken toch wel onze eigen funk.
Volgende keer iets minder lang in de oven danquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:36 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb mijn pizza van vanmiddag geloof ik verbrand. Honger!
Zo las ik het eerst ook idd...quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgende keer iets minder lang in de oven dan.
Dat.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
Zo las ik het eerst ook idd...![]()
Maar ik gok dat ze uit eten wil...
quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:51 schreef skunkasaur het volgende:
Hee lizzy, wat vond je broer van het sinterklaasgedicht? Hopelijk heeft het jullie relatie niet volkomen ontwricht.
Helaas realiseerde ik mij; de tijd voor rijmelarij is al weer lang en breed voorbij...
En tot mijn grote spijt...kerst kent geen rijm-jolijt.
Ik hoor idd ook veel goed over low carb als tijdelijk dieet. Lange termijn volhouden is voor veel mensen lastig. Voor mij is het nauwelijk haalbaar omdat ik in een week rustig 3/4 keer niet thuis eet.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:50 schreef skunkasaur het volgende:
Ik heb mij door een Zweedse laten vertellen dat low-carb ook wel kilo's kan vellen. Na een paar jaar tevergeefs geprobeerd te hebben af te vallen gooit ook zij nu de kilo's van de wallen. Dus zelf brood bakken van kokos-bloem, en geen pasta en aardappels in je diner doen. Geen idee welk programma dat is of hoe het heet maar ik dacht ik gooi het ff in de groep, wie weet.
Broodquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik houd te veel van brood om low-carb te eten.
quote:
Maar aardappelquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:18 schreef lezzer het volgende:
Low carb, ik zou zeggen, vraag het BlueEyes en ondergetekende... Bevalt goed hoor
gewattes?quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:13 schreef Vanyel het volgende:
Ik word gecorrumpeerd! Hele vakantie nog niet zo laat op geweest.
!quote:
Zoiets ja.quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 10:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als ik buienradar goed lees is het heel goed mogelijk dat wanneer ik over een uurtje een uurtje in Rotterdam ga wandelen, dat ik dat dan drooghoud toch?
V. gaan jullie vandaag naar huis?
Tuurlijk! Ik meet niet zomaar, je weet tochquote:
auto + kenteken staat er op. Gaat over meisje uit rotterdam. Wel slim eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 december 2011 09:55 schreef Vanyel het volgende:
Ik gok dat t vrij nieuw is.
Jammer dat t nodig is.
absoluut!quote:
Toch nog een beetje herfstig. Met vlagen.quote:
Enjoy!quote:
Dottir heeft eigen willetje... die weet dat jullie er morgenvroeg zijn dus denkt... zoek t lekker uit joh!quote:
Die moet als de wiedeweerga het huis schoonmaken en de condooms uit de struiken trekkenquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dottir heeft eigen willetje... die weet dat jullie er morgenvroeg zijn dus denkt... zoek t lekker uit joh!
ook een optie idd....quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Die moet als de wiedeweerga het huis schoonmaken en de condooms uit de struiken trekken
Skunkasaur, lieve vrouwe, zulks een parelschoon gedichtquote:Op zaterdag 10 december 2011 08:55 schreef skunkasaur het volgende:
En:
Erik, mijn lief, ik heb u gefaald
Mijn dichtkunst heeft niet de zonsopgang gehaald.
Ik bidt u, oh erik, vergeeft u mij toch
Want zonder uw liefde, wat ben ik dan nog?
Uw ogen zo blauw als de morgenstond
Uw glimlach een zweem van what lies beyond
Als u hier niet was, vergeef mij de gok,
Wat zou er dan worden van ons ganse FOK!?
Zeker over condooms!quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:28 schreef Nizno het volgende:
we hebben afgesproken dat er niet gesproken zou worden over gisteren dus ik zwijg
Niet huilen, lieve tere Bakfiets, kindquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:47 schreef Bakfiets. het volgende:
Er werd nooit over mij gedicht
Door Skunk en die verliefde nicht
Gihihihihi.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:47 schreef Bakfiets. het volgende:
Er werd nooit over mij gedicht
Door Skunk en die verliefde nicht
ik zal zwijgen over dat twee persoonsbed en de condooms en niet te vergeten de voorbinddildo.quote:
Niet eensquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:15 schreef lezzer het volgende:
[..]
ik denk dat jullie lesbeau zouden opnaaien over de inhoud van jullie gesprek
waar zie jij ons voor aan?quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:15 schreef lezzer het volgende:
[..]
ik denk dat jullie lesbeau zouden opnaaien over de inhoud van jullie gesprek
toch houden we wel van je hoor..........quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:39 schreef lezzer het volgende:
Ja, ik was er niet bij, ik doe ook maar een gok
ow.... dan iets wat met auto of trein te bereiken is?quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:28 schreef Vanyel het volgende:
Dan zijn wij er niet meer bij hoor. 1x gran canaria was genoeg voor ons.
Vonden jullie het moeilijk zonder mij?quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:46 schreef Vanyel het volgende:
Volgende keer moet je maar mee op vakantie.
Jullie zijn alweer terug?quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:24 schreef Vanyel het volgende:
Afschuwelijk. Dat we het hebben volgehouden zeg!
hier ook niet hoorquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:27 schreef skunkasaur het volgende:
Erik
Bakfiets
Wij zijn een triominos.
HEEE hebben jullie in Nederland eigenlijk al sneeuw? Ik wil sneeuw. Maar het schijnt overal te sneeuwen behalve hier.
zo vervelend he... op weg naar huis....... ik heb medelijden met jullie!quote:
He bahquote:
Het nieuws zei dat het in mid-Zweden 10 tot 20 cm had gesneeuwd.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:27 schreef skunkasaur het volgende:
HEEE hebben jullie in Nederland eigenlijk al sneeuw? Ik wil sneeuw. Maar het schijnt overal te sneeuwen behalve hier.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:42 schreef Nirak het volgende:
[..]
He bahjammer dat vakanties altijd op die suffe, kleffe vliegvelden eindigen... Maarrr, straks zie je Dot weer, dat is een mooi vooruitzicht toch?
Zullen we er doorheen rollen alsof we oliebollen zijnquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:08 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Kom dan maar hier, ik heb vijf kilo poedersuiker.
Kan niet, want Erik wil ook en ik heb niet genoeg postzegels om ze allebei op te sturen. Dus je komt maar fijn hier heenquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:11 schreef skunkasaur het volgende:
Stuur maar op. Wel inpakken als kerstkado.
Natuurlijk, zolang we maar gefrituurd zijnquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:16 schreef Bakfiets. het volgende:
Ja.Of cheesecake, want we mogen Paula Deen niet teleurstellen.
Maar dan moeten we wel eerst in een deegmengsel rollen. Ik ben anders te poreus en dan zit ik straks vol met olie.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Natuurlijk, zolang we maar gefrituurd zijn.
Licht. Op Schiphol.quote:
Dat.quote:Op maandag 12 december 2011 10:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wow. Dat woord kende ik dus totaal niet.
Het gebruik wel.
Weer zo'n term die ik niet ken.quote:
Nou, ik dacht dat jullie ook wel konden kartrekken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gooi er eens iets nieuws in dan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Betraptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |