quote:
Karma!quote:Op woensdag 7 december 2011 16:53 schreef Sharonetje_97 het volgende:
Dit is gewoon puur censuur wel vrouwen posten die bijna naakt zijn en als ik dat doe bij een man is het gelijk ban!
wat karma dit is gewoon omdat het grootste gedeelte van de mods mannen zijn en ze gelijk gaan huilen als ze een echte man zien in een sixpack!quote:
ik doe ze niet helemaal naakt ofzo :/quote:Op woensdag 7 december 2011 16:55 schreef Sharonetje_97 het volgende:
[..]
wat karma dit is gewoon omdat het grootste gedeelte van de mods mannen zijn en ze gelijk gaan huilen als ze een echte man zien in een sixpack!
ow oke ik ben nog nieuw :pquote:Op woensdag 7 december 2011 16:55 schreef Lithia het volgende:
Volgende keer zou ik ze mailen als ik jou was. Klonen tijdens een ban is nooit goed.
In KPD wel ja.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:53 schreef Sharonetje_97 het volgende:
Dit is gewoon puur censuur wel vrouwen posten die bijna naakt zijn en als ik dat doe bij een man is het gelijk ban!
Je wist toch niet waarom je een ban had?quote:Op woensdag 7 december 2011 16:57 schreef Sharonetje_97 het volgende:
[..]
Je ziet geen piemels dus wat hebben ze te klagen gewoon mannen in hun onderbroek ....
Ik denk niet dat het alleen om dat topic gaat, anders hadden ze die wel op slot gegooid,quote:Op woensdag 7 december 2011 16:57 schreef Sharonetje_97 het volgende:
[..]
Je ziet geen piemels dus wat hebben ze te klagen gewoon mannen in hun onderbroek ....
het kan alleen dit zijn omdat dit het enigste is wat ik heb gedaan laaste uur...quote:Op woensdag 7 december 2011 16:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je wist toch niet waarom je een ban had?
Oh ja. 'Echte mannen' en dan Justin Bieber posten.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:58 schreef Sharonetje_97 het volgende:
[..]
het kan alleen dit zijn omdat dit het enigste is wat ik heb gedaan laaste uur...
Eerst vragen wat er gaande is, dan conclusies maken. Er waren geen posts verwijderd in dat topic, het zit niet op slot en er is geen commentaar van een modje geplaatst.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:58 schreef Sharonetje_97 het volgende:
[..]
het kan alleen dit zijn omdat dit het enigste is wat ik heb gedaan laaste uur...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |