die heeft sex.quote:
Knuffel erop.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:23 schreef Nizno het volgende:
geen idee.. was gewoon onrustig, maar wel hardstikke moe.. dus daar werd ik nog onrustigerder van..
quote:Op donderdag 8 december 2011 12:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, het was leuk en de rest wil je niet horen omdat we mannen zijn. Maar ik ben net weer thuis. En vier oud en nieuw bij hem
![]()
.
Ik kan nog steeds niet echt geloven dat iemand zoals hij op iemand zoals ik valt. Met z'n slanke onbehaarde lichaam
. Maar klaarblijkelijk doet ie dat wel
.
ik deed niets!quote:Op donderdag 8 december 2011 12:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Jullie waren geen seconde uit mijn gedachten met z'n allen.
quote:Op donderdag 8 december 2011 12:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, het was leuk en de rest wil je niet horen omdat we mannen zijn. Maar ik ben net weer thuis. En vier oud en nieuw bij hem
![]()
.
Ik kan nog steeds niet echt geloven dat iemand zoals hij op iemand zoals ik valt. Met z'n slanke onbehaarde lichaam
. Maar klaarblijkelijk doet ie dat wel
.
Ja, nou, wel dus blijkbaar...quote:Op donderdag 8 december 2011 17:03 schreef Vanyel het volgende:
Weet ik niet uit mijn hoofd, maar dat heb je vast zo opgezocht.
Ahh.. Wat heb jij een vervelend leven op het moment zeg... Wijn.. Hotelkamer.. Bah bah.. Ik vindt je zo lief, zou willen dat ik deze zware last van je over kon nemen..quote:Op donderdag 8 december 2011 19:54 schreef Vanyel het volgende:
Dan maar met een glas wijn op de hotelkamer.
Proost!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |