Niet eensquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:15 schreef lezzer het volgende:
[..]
ik denk dat jullie lesbeau zouden opnaaien over de inhoud van jullie gesprek
waar zie jij ons voor aan?quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:15 schreef lezzer het volgende:
[..]
ik denk dat jullie lesbeau zouden opnaaien over de inhoud van jullie gesprek
toch houden we wel van je hoor..........quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:39 schreef lezzer het volgende:
Ja, ik was er niet bij, ik doe ook maar een gok
ow.... dan iets wat met auto of trein te bereiken is?quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:28 schreef Vanyel het volgende:
Dan zijn wij er niet meer bij hoor. 1x gran canaria was genoeg voor ons.
Vonden jullie het moeilijk zonder mij?quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:46 schreef Vanyel het volgende:
Volgende keer moet je maar mee op vakantie.
Jullie zijn alweer terug?quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:24 schreef Vanyel het volgende:
Afschuwelijk. Dat we het hebben volgehouden zeg!
hier ook niet hoorquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:27 schreef skunkasaur het volgende:
Erik
Bakfiets
Wij zijn een triominos.
HEEE hebben jullie in Nederland eigenlijk al sneeuw? Ik wil sneeuw. Maar het schijnt overal te sneeuwen behalve hier.
zo vervelend he... op weg naar huis....... ik heb medelijden met jullie!quote:
He bahquote:
Het nieuws zei dat het in mid-Zweden 10 tot 20 cm had gesneeuwd.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:27 schreef skunkasaur het volgende:
HEEE hebben jullie in Nederland eigenlijk al sneeuw? Ik wil sneeuw. Maar het schijnt overal te sneeuwen behalve hier.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:42 schreef Nirak het volgende:
[..]
He bahjammer dat vakanties altijd op die suffe, kleffe vliegvelden eindigen... Maarrr, straks zie je Dot weer, dat is een mooi vooruitzicht toch?
Zullen we er doorheen rollen alsof we oliebollen zijnquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:08 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Kom dan maar hier, ik heb vijf kilo poedersuiker.
Kan niet, want Erik wil ook en ik heb niet genoeg postzegels om ze allebei op te sturen. Dus je komt maar fijn hier heenquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:11 schreef skunkasaur het volgende:
Stuur maar op. Wel inpakken als kerstkado.
Natuurlijk, zolang we maar gefrituurd zijnquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:16 schreef Bakfiets. het volgende:
Ja.Of cheesecake, want we mogen Paula Deen niet teleurstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |