quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Je mag altijd een liefdesgedicht voor me maken Skunk.
Daar houd ik even veel van als punkers van punk.
En ik weet dat ik een man ben en jij zoekt naar een vrouwhunk
Maar vreemd als het ook is, we maken toch wel onze eigen funk.
Volgende keer iets minder lang in de oven danquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:36 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb mijn pizza van vanmiddag geloof ik verbrand. Honger!
Zo las ik het eerst ook idd...quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgende keer iets minder lang in de oven dan.
Dat.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
Zo las ik het eerst ook idd...![]()
Maar ik gok dat ze uit eten wil...
quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:51 schreef skunkasaur het volgende:
Hee lizzy, wat vond je broer van het sinterklaasgedicht? Hopelijk heeft het jullie relatie niet volkomen ontwricht.
Helaas realiseerde ik mij; de tijd voor rijmelarij is al weer lang en breed voorbij...
En tot mijn grote spijt...kerst kent geen rijm-jolijt.
Ik hoor idd ook veel goed over low carb als tijdelijk dieet. Lange termijn volhouden is voor veel mensen lastig. Voor mij is het nauwelijk haalbaar omdat ik in een week rustig 3/4 keer niet thuis eet.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:50 schreef skunkasaur het volgende:
Ik heb mij door een Zweedse laten vertellen dat low-carb ook wel kilo's kan vellen. Na een paar jaar tevergeefs geprobeerd te hebben af te vallen gooit ook zij nu de kilo's van de wallen. Dus zelf brood bakken van kokos-bloem, en geen pasta en aardappels in je diner doen. Geen idee welk programma dat is of hoe het heet maar ik dacht ik gooi het ff in de groep, wie weet.
Broodquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik houd te veel van brood om low-carb te eten.
quote:
Maar aardappelquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:18 schreef lezzer het volgende:
Low carb, ik zou zeggen, vraag het BlueEyes en ondergetekende... Bevalt goed hoor
gewattes?quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:13 schreef Vanyel het volgende:
Ik word gecorrumpeerd! Hele vakantie nog niet zo laat op geweest.
!quote:
Zoiets ja.quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 10:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als ik buienradar goed lees is het heel goed mogelijk dat wanneer ik over een uurtje een uurtje in Rotterdam ga wandelen, dat ik dat dan drooghoud toch?
V. gaan jullie vandaag naar huis?
Tuurlijk! Ik meet niet zomaar, je weet tochquote:
auto + kenteken staat er op. Gaat over meisje uit rotterdam. Wel slim eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 december 2011 09:55 schreef Vanyel het volgende:
Ik gok dat t vrij nieuw is.
Jammer dat t nodig is.
absoluut!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |