Transcendent en immanent.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En als die zogenaamde "god" transcedent is, dan kan Supersoep of welke andere gelovige dan ook er helemaal geen contact mee maken; zinloos dus.
Het kan wel maar moeite die ik er nooit in steek.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nu al zo lang? Wordt nog wat als je de 25 gepasseerd bent.
Weet ik wat voor nerdgames er voorbij kwamen de afgelopen dagen...quote:
Het best kan je gewoon hard kankeren op alles, dat voelt goed.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt beter mensen hebben die van je houden en willen dat het goed met je komt dan een god als denkbeeldige steun.
Minpuntje.quote:
Misschien wil tijn dat wel.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het best kan je gewoon hard kankeren op alles, dat voelt goed.
Zeker op mensen die aankomen met ' het was godswil....' als je iets ergs overkomt. Flikker lekker op met die ouwe, anders zie ik ook ineens het licht en komt godswil ook tot mij door, waarschijnlijk in de vorm dat god wil dat ik een boomstam in zo iemands reet stamp tot er blaadjes uit zijn neus komen.
Ik heb een haat jegens hun, omdat hun een claim leggen op de waarheid, die duidelijk gebaseerd is op hersenspoeling op niveau Sinterklaas.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom al die haat tegen christenen? Laat ze.
Zij houdt van snelle seks, ze heeft ook nog andere dingen te doen.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan lijk je me al helemaal niet geschikt Cactus te bevredigen.
Mijn ervaring met vrouwen van 30+ is dat ze niet zo snel verzadigd zijn.
En gelukkig maar, ik ook niet.
Even schudden en boingboing roepen ok?quote:Op woensdag 7 december 2011 01:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zal ze even voor je vasthouden nu
Ik laat gewoon iedereen met rust, onafhankelijk van hun houding tegenover mij en wat ik doe.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zolang ze ons laten spacen, laat ik hen spacen.
Meestal is dat echter niet zo; gelovigen zijn zo fel anti-drugs omdat ze in de hogere sferen opgewekt door die middelen een -terechte!- concurrent voor hun eigen sprookjes zien.
Daar komt ze wel van terug.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Zij houdt van snelle seks, ze heeft ook nog andere dingen te doen.
Ik haat je niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik laat gewoon iedereen met rust, onafhankelijk van hun houding tegenover mij en wat ik doe.
Gewoon liefde voor iedereen, al haten ze mij. De enige die ik soms haat ben ik zelf omdat ik het idee heb dat ik faal in het naleven van mijn idealen.
Hoezo?quote:Op woensdag 7 december 2011 01:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zou best sad zijn als ik moeder was en om 1u 's nachts op Fok zat
Gedaan en er ook nog even in geknepen en TOET TOET geroepenquote:Op woensdag 7 december 2011 01:10 schreef ElDinosaur het volgende:
Even schudden en boingboing roepen ok?![]()
quote:Op woensdag 7 december 2011 01:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gedaan en er ook nog even in geknepen en TOET TOET geroepen
mja dat hangt een beetje van de leeftijd van de kids in kwestie afquote:Op woensdag 7 december 2011 01:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zou best sad zijn als ik moeder was en om 1u 's nachts op Fok zat
quote:Op woensdag 7 december 2011 01:09 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik heb een haat jegens hun, omdat hun een claim leggen op de waarheid, die duidelijk gebaseerd is op hersenspoeling op niveau Sinterklaas.
Maar wel snel weer snelle sex. Want ik ben ook onverzadigbaar na 2 maanden stilstandquote:Op woensdag 7 december 2011 01:10 schreef heloef het volgende:
Zij houdt van snelle seks, ze heeft ook nog andere dingen te doen.
Liefde voor iedereen maakt liefde waardeloos.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik laat gewoon iedereen met rust, onafhankelijk van hun houding tegenover mij en wat ik doe.
Gewoon liefde voor iedereen, al haten ze mij. De enige die ik soms haat ben ik zelf omdat ik het idee heb dat ik faal in het naleven van mijn idealen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |