Ja, dat is goed te doen, is mijn ervaring.quote:Op donderdag 8 december 2011 09:29 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik wel, soms drinkt ze om 21.00 uur en ga ik ergens daarna slapen, dan ligt ze nog in dr eigen bed en komt ze om 01.30 's nachts.
Maar als ik vroeg ga slapen, bijv rond 21.00 uur en ze komt de normale tijd, 22.30 uur, dan heb ik zoveel onderbrekingen in mijn nacht, aangezien ze 's nachts nog wel eens twee keer gevoed wil worden. Dus ja, dan kies ik ervoor om wakker te blijven....
Maar de meeste nachten slaap ik toch wel tussen 23.30 uur en 06.45 uur, met 1 voeding om 03.00 uur. Dat vind ik al heel netjes.![]()
Sorry, ik heb geen ervaring! Maar je zou eens kunnen rondkijken op www.borstvoeding.com of www.borstvoedingsforum.nl, daar worden wel vaker dit soort vragen gesteld en beantwoord door experts.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:16 schreef missi86 het volgende:
Hallo allemaal!
ik ben nieuw hier op fok en het lijkt met heel gezellig om met jullie mee te posten!
Even wat korte info:
ik heb een dochter van net 8 maanden en ze krijgt bv.
ik werk drie dagen in de week en op die dagen krijgt ze:
sochtends en savonds bv en overdag twee flessen 180cc nutri2.
de overige dagen krijgt ze volledig bv en sochtends pap van 100cc nutr2.
op de dagen drinkt ze ongeveer 4 keer en slaapt snachts van 2000 tot 0700 door.
De laatste weken kan ze zich moeilijk concentreren tijdens de voedingen overdag. Ze drinkt dan erg weinig. Ze eet overigens ook brood, fruit, warm eten, soms yoghurt en drinkt water/thee en soms sap (ongeveer 100 cc per dag)
Ze is verder niet hongerig en een heel vrolijk meisje!
Zou ik bijvoorbeeld naar 3 voedingen kunnen gaan of krijgt ze dan niet genoeg binnen?
Ervaringen met 8 maanden oude kindjes? hoe doen jullie het? hoeveel eten/drinken die?
tot hoever gaan de Anita voedingsbh's? Ik heb de mijne ook besteld; in G dus... maar weet niet of ze er ook groter zijn?quote:Op donderdag 8 december 2011 14:04 schreef jessie het volgende:
Hahahaha dat is degene die ik hebIn t schema dacht ik he die pas ik. Terwijl ik de foto al een beetje crusiaal vond. Als ik hem nu aanheb lijkt t net een marlies dekker, hahahahaha. Het open te klappen deel bedekt niet heel mijn borsten en waar t in moet hangen zeg maar dat komt er dan boven uit. verder zijn t zulke smalle bandjes dat de rug helemaal omhoog schiet.
Lief voor het meezoeken, maar dit is hem dus niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |