Ja, dat doe ik ook al, normaal doe ik wel eens alleen fruit en dan pas een poosje later weer de borst, nu telkens eerst de borst en dan pas wat anders. Dat gaat er dus telkens helemaal in, omdat ze nog trek heeft. Arm schaap....quote:Op woensdag 7 december 2011 13:06 schreef WupWup het volgende:
Balen Juud, ik snap helemaal hoe je je voelt. Ik dip(te) ook zo enorm bij menstruaties. Je kunt niet veel meer doen dan aanleggen, aanleggen. Geef de borst voorrang op de bijvoeding. Het wordt de komende dagen alweer veel beter.
Die max. 3 uur geldt alleen voor de 1e twee weken volgens mij. Daarna is het een tijdje max. 6 uur en op den duur mag je ze gewoon laten slapenquote:Op woensdag 7 december 2011 14:36 schreef bitterend het volgende:
Dames wanneer kan ik beginnen met meer tijd tussen de voedingen te laten? de kraam zei 3 uur max en snachts mag ze zelf komen maar vandaag wakker gemaakt na 3 uur, ze dronk ongeveer 6-7 minutjes en toen weer in slaap gevallen
Het is voornamelijk wrijvingsirritatie tijdens het drinken Wup; dus ik twijfel zélf of het wel spruw is. Ik voel geen steken, geen brandende pijn etc, het is puur tijdens het drinken dat m'n tepel pijn doet. Vandaar de vraag of ik lanonline op de tepel kan smeren, hem behandelen alsof ik kloofjes heb zeg maar, zodat hij wat minder geirriteerd raakt ..quote:Op woensdag 7 december 2011 21:52 schreef WupWup het volgende:
Fijn Juud dat het alweer beter gaat.
Djmo, jij kunt het beste inschatten wat jouw huisarts van borstvoeding weet. Ik zou het oordeel van de mijne niet vertrouwen in dit geval.
Mooie curve ook mrien.
Ja, dat weet ik wel, soms drinkt ze om 21.00 uur en ga ik ergens daarna slapen, dan ligt ze nog in dr eigen bed en komt ze om 01.30 's nachts.quote:Op donderdag 8 december 2011 09:05 schreef Asyniur het volgende:
Juud, ik wachtte nooit. Ik ging gewoon naar bed als ik moe was. Kindlief meldt zich vanzelf wel weer.
Wup, mooie curves hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |