+ 20 bazigheid zit daar op.quote:
Orly?quote:Op woensdag 7 december 2011 01:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
+ 20 bazigheid zit daar op.
turkije toch ?quote:Op woensdag 7 december 2011 00:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]Koerden hebben heul geen land.
Epische muts.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
+ 20 bazigheid zit daar op.
Geen idee heb er geen verstand van. Het zijn meer de marokkanen in nederland. Althans dat vinden de meesten.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:01 schreef gers het volgende:
[..]
turkije toch ?
koerden zijn de friezen van turkije
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Ik slaap nooit eerder dan een uurtje of 4. 4/5 uur slaap is voldoende yo.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:39 schreef Vaseline_ het volgende:
Dat jullie nog online zijn om dit uur zeg
Met zoveel lichamelijke inspanning?Sure.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:40 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik slaap nooit eerder dan een uurtje of 4. 4/5 uur slaap is voldoende yo.
Was vergeten dat jij alles weet over dit onderwerp, dat krijg je inderdaad tegenwoordig in 4HAVO al.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Met zoveel lichamelijke inspanning?Sure.
Elke mongool weet dat e overdrijft btw ik zit in 5havo.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:47 schreef Jajong het volgende:
[..]
Was vergeten dat jij alles weet over dit onderwerp, dat krijg je inderdaad tegenwoordig in 4HAVO al.
Je hebt 4HAVO al afgerond dus, hence my post. Ze laten ook iedereen toe op de HAVO hequote:Op woensdag 7 december 2011 01:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Elke mongool weet dat e overdrijft btw ik zit in 5havo.
Jep. We be spammin'quote:Op woensdag 7 december 2011 01:48 schreef Sala-adin het volgende:
Mijn laatste post was in nummert 32 en nu alweer 35. Het gaat hard hier
Tja via vwo kom jemakkelijk op de havoquote:Op woensdag 7 december 2011 01:51 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je hebt 4HAVO al afgerond dus, hence my post. Ze laten ook iedereen toe op de HAVO he.
No that feel.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:53 schreef Sala-adin het volgende:
Ik moet om fakkin kwart voor 8 weer op maar wil niet pitten
Nachtje doortrekken *-)quote:Op woensdag 7 december 2011 01:53 schreef Sala-adin het volgende:
Ik moet om fakkin kwart voor 8 weer op maar wil niet pitten
Ja fucking ik ben super zenuwachtig al... Maar gaat goed komen. Lyon scoort nooit meer dan 3 keer in Zagreb.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:57 schreef Sala-adin het volgende:
Nog nog iets meer dan 18 uur en dan is de aftrap AJAX-REAL ufff
Die foto's van minder naar daaaaaaaaaaaaaaaaaaaamn son.quote:Op woensdag 7 december 2011 02:05 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb vandaag nieuwe eyecandy ontdekt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Same here! Eindelijk weer eens overwinteren!quote:Op woensdag 7 december 2011 01:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja fucking ik ben super zenuwachtig al... Maar gaat goed komen. Lyon scoort nooit meer dan 3 keer in Zagreb.
Klopt maar geen zin in nuquote:Op woensdag 7 december 2011 02:12 schreef Jajong het volgende:
[..]
Die foto's van minder naar daaaaaaaaaaaaaaaaaaaamn son.
Jaquote:Op woensdag 7 december 2011 02:13 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Same here! Eindelijk weer eens overwinteren!
Kijk liever naar vrouwen met kleren aan tbhquote:Op woensdag 7 december 2011 02:14 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Klopt maar geen zin in nuZe heeft ook niet echt veel bloot fotos maar ze is
Ook lekker jaquote:Op woensdag 7 december 2011 02:18 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja. 5 jaar geleden
.
[..]
Kijk liever naar vrouwen met kleren aan tbh.
Yeahquote:Op woensdag 7 december 2011 02:45 schreef Sala-adin het volgende:
Oja onze belgische beertje is trouwens geblesseerd
Dan heb liever Ooijerquote:Op woensdag 7 december 2011 02:46 schreef Jajong het volgende:
[..]
Yeah. Blind als vervanger
. Maar goed die is stukken beter centraal dan op de flank, voor linksback issie gewoon te traag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor Vaseline_, omdat ze het wilde proberen.
Shit is legit.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Cool story bro!quote:Op woensdag 7 december 2011 09:43 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Vind dat mokkel hierboven niet eens lekker.
Me neither, meisjes zonder voorhoofd.quote:Op woensdag 7 december 2011 09:43 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Vind dat mokkel hierboven niet eens lekker.
Ze komt me bekend voor..quote:Op woensdag 7 december 2011 02:05 schreef Sala-adin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
You were in my dream.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:56 schreef Allure_ het volgende:
Om 09:00 wakker worden door seksende huisgenootjes, wat een luxe.
Jij komt als laatste binnen kakken.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:59 schreef Allure_ het volgende:
Ik wil tevens mijn excuses aanbieden dat de halve KLB SC zich hier ineens bevindt. Ik heb niks gezegd.
Wow, leef jij ook nog?quote:Op woensdag 7 december 2011 11:04 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Panjamuis moet je vandaag naar scorro?
Oh, ik dacht dat bobby a_f en panz pas later kwamenquote:Op woensdag 7 december 2011 11:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij komt als laatste binnen kakken.
quote:Op woensdag 7 december 2011 04:39 schreef Chocolatebear het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor Vaseline_, omdat ze het wilde proberen.
Shit is legit.holylord
Ik ging gewoon Tli achterna hoor. Ik ging juist hierheen om jou te ontwijken.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat bobby a_f en panz pas later kwamen![]()
.
Ik had gewoon betere dingen te doen.
Try harder, hunt or be hunted.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:09 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ja dan kan ik je natuurlijk nooit spotten.
wdfquote:Op woensdag 7 december 2011 11:11 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Heb je mij geblockt op msn of zo :S
quote:Op woensdag 7 december 2011 11:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ging gewoon Tli achterna hoor. Ik ging juist hierheen om jou te ontwijken.
Deze chick speelt toch in New Girl..Elke dinsdag 21.30 blabla?quote:Op woensdag 7 december 2011 02:05 schreef Sala-adin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wait for it. Nog requests?quote:Op woensdag 7 december 2011 11:28 schreef Vaseline_ het volgende:
Beetje droog al die users die hier posten en geen ene zier met fernandes te maken hebben en geen foto posten met fernandes erin.
M.a.w. Maak een foto.
Hou op man ze is 16quote:Op woensdag 7 december 2011 11:33 schreef Allure_ het volgende:
Hoezo heeft dromenvangertje 10 jongens gemeet? Dit riekt naar een orgie.
En op je 16e heb je geen seks?quote:Op woensdag 7 december 2011 11:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wait for it. Nog requests?
[..]
Hou op man ze is 16
Waarom meteen vieze gedachtes over dat meisje? Denk dat ze gewoon bij de Mac zijn gaan eten.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:33 schreef Allure_ het volgende:
Hoezo heeft dromenvangertje 10 jongens gemeet? Dit riekt naar een orgie.
quote:Op woensdag 7 december 2011 11:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
En op je 16e heb je geen seks?
Ook echt met van die boerenkinkels, ik vind het schattig.
Ik bespaar je die ellende lieverquote:Op woensdag 7 december 2011 11:28 schreef Vaseline_ het volgende:
Beetje droog al die users die hier posten en geen ene zier met fernandes te maken hebben en geen foto posten met fernandes erin.
M.a.w. Maak een foto.
Dat eerste. Denk ik. Zal t even vragen aan matties.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Word die shit gewoon in je brievenbus gedumpt of moet ik handtekening zetten/id tonen?
Gheh. Nouja ik heb t al besteld iig.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:49 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat eerste. Denk ik. Zal t even vragen aan matties.
Nooit, mijn lieve dimsummetje.quote:
Hehequote:Op woensdag 7 december 2011 11:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom meteen vieze gedachtes over dat meisje? Denk dat ze gewoon bij de Mac zijn gaan eten.
Oh ze ziet er wel DTF uitquote:Op woensdag 7 december 2011 11:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nooit, mijn lieve dimsummetje.
[..]
Hehe.
Maar Dromenvangertje zal die freaky shit niet doen, daar heb ik vertrouwen in.
niet iedereen doet uitsluitend kleurlingen, hoewel dat ook schattig is. Wil je me trouwens iets vertellen?quote:Op woensdag 7 december 2011 11:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
En op je 16e heb je geen seks?
Ook echt met van die boerenkinkels, ik vind het schattig.
Bwohohoho u_uquote:
Wat is er mis met kleurlingen?quote:Op woensdag 7 december 2011 11:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
niet iedereen doet uitsluitend kleurlingen, hoewel dat ook schattig is. Wil je me trouwens iets vertellen?![]()
DTF gebruik je doorgaans in andere situaties.quote:
Ill allow itquote:Op woensdag 7 december 2011 12:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
DTF gebruik je doorgaans in andere situaties.
Tolerant vandaagquote:Op woensdag 7 december 2011 12:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ill allow it
Also die Dromenvangertje is te dom om te schijten brah, ik hoop dat ik haar een keer spot hier in Grunn dan zal ik haar IRL trollen.
Wie weet bedoelt ze dat Dromenvangertje er uit ziet alsof ze naar pik snakt?quote:Op woensdag 7 december 2011 12:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ill allow it
Also die Dromenvangertje is te dom om te schijten brah, ik hoop dat ik haar een keer spot hier in Grunn dan zal ik haar IRL trollen.
Dat sowieso. Ze heeft wel zaadvragende ogen. En 16 is legaal hier in ons mooie landje dus laat haar lekker. Als ik single was had ik haar prepuberale bekkie allang geruineerd.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wie weet bedoelt ze dat Dromenvangertje er uit ziet alsof ze naar pik snakt?
Alsof zij valt op baarden. Please.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:08 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ze heeft wel zaadvragende ogen. En 16 is legaal hier in ons mooie landje dus laat haar lekker. Als ik single was had ik haar prepuberale bekkie allang geruineerd.
He fuck jou nou eventjes kuttekopquote:Op woensdag 7 december 2011 12:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Alsof zij valt op baarden. Please.
Ik beat je ass jongen pindaquote:Op woensdag 7 december 2011 12:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
He fuck jou nou eventjes kuttekop.
Ik ben geen pinda, negermatrasje.quote:
Niet zo tegen Allyquote:
Ze woont in Groningen, derhalve kunnen wij concluderen dat ze bang is voor allochtonen.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:08 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ze heeft wel zaadvragende ogen. En 16 is legaal hier in ons mooie landje dus laat haar lekker. Als ik single was had ik haar prepuberale bekkie allang geruineerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |