Godver!quote:Op woensdag 7 december 2011 00:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke, cool. Ik hou alleen niet van PM's sturen.
Ben ik ook van plan, maar hoe kan ik het op een aardige manier verwoorden. Ik ben meestal van het negeren.quote:
Er zitten genoeg pareltjes tussen hoor, believe you me.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:29 schreef gers het volgende:
[..]
de meeste foksters zijn toch dik en autistisch
Negeren is wel pijnlijk, gewoon kortaf doen nergens meer op ingaan en alles is beterquote:Op woensdag 7 december 2011 00:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ben ik ook van plan, maar hoe kan ik het op een aardige manier verwoorden. Ik ben meestal van het negeren.
die zijn zeldzamer als een glimmende charizardquote:Op woensdag 7 december 2011 00:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
Er zitten genoeg pareltjes tussen hoor, believe you me.
Wees duidelijk, als hij je leuk vindt zorgt negeren voor een knagende pijn.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ben ik ook van plan, maar hoe kan ik het op een aardige manier verwoorden. Ik ben meestal van het negeren.
quote:Op woensdag 7 december 2011 00:34 schreef Jajong het volgende:
"Hoi ik ben niet geïnteresseerd"
Moeilijk.
Ervaringsdeskundigen hoor ik?quote:Op woensdag 7 december 2011 00:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wees duidelijk, als hij je leuk vindt zorgt negeren voor een knagende pijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 december 2011 00:40 schreef Fanta-stick het volgende:
Wie weet er een leuk onderwerp?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die hatelijke TT van KLB SC.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op woensdag 7 december 2011 00:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]Goeien onderwerp wat is jouw cupmaat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 december 2011 00:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]niet haten op KLB SCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die hatelijke TT van KLB SC.
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Nee helemaal niet. Even makkelijk zelfs, aangezien je het moet... zeggen.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:39 schreef Fanta-stick het volgende:
Tja wel makkelijker gezegd dan gedaan.
quote:Op woensdag 7 december 2011 00:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Ervaringsdeskundigen hoor ik?Ik ben wel eens aan het lijntje gehouden ja, en heb ook wel eens mensen aan het lijntje gehoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
75Dquote:Op woensdag 7 december 2011 00:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Goeien onderwerp wat is jouw cupmaat?
Trusten ah broeder.quote:
KLB SC!!quote:
ALLE KOERDEN TERUG NAAR TURKIJEquote:Op woensdag 7 december 2011 00:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ze spellen het niet eens goed.
InB4 ALLE TURKEN TERUG NAAR MAROKKO.
Swag of noh?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |