Wow, leef jij ook nog?quote:Op woensdag 7 december 2011 11:04 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Panjamuis moet je vandaag naar scorro?
Oh, ik dacht dat bobby a_f en panz pas later kwamenquote:Op woensdag 7 december 2011 11:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij komt als laatste binnen kakken.
quote:Op woensdag 7 december 2011 04:39 schreef Chocolatebear het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor Vaseline_, omdat ze het wilde proberen.
Shit is legit.holylord
Ik ging gewoon Tli achterna hoor. Ik ging juist hierheen om jou te ontwijken.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat bobby a_f en panz pas later kwamen![]()
.
Ik had gewoon betere dingen te doen.
Try harder, hunt or be hunted.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:09 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ja dan kan ik je natuurlijk nooit spotten.
wdfquote:Op woensdag 7 december 2011 11:11 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Heb je mij geblockt op msn of zo :S
quote:Op woensdag 7 december 2011 11:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ging gewoon Tli achterna hoor. Ik ging juist hierheen om jou te ontwijken.
Deze chick speelt toch in New Girl..Elke dinsdag 21.30 blabla?quote:Op woensdag 7 december 2011 02:05 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb vandaag nieuwe eyecandy ontdekt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wait for it. Nog requests?quote:Op woensdag 7 december 2011 11:28 schreef Vaseline_ het volgende:
Beetje droog al die users die hier posten en geen ene zier met fernandes te maken hebben en geen foto posten met fernandes erin.
M.a.w. Maak een foto.
Hou op man ze is 16quote:Op woensdag 7 december 2011 11:33 schreef Allure_ het volgende:
Hoezo heeft dromenvangertje 10 jongens gemeet? Dit riekt naar een orgie.
En op je 16e heb je geen seks?quote:Op woensdag 7 december 2011 11:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wait for it. Nog requests?
[..]
Hou op man ze is 16
Waarom meteen vieze gedachtes over dat meisje? Denk dat ze gewoon bij de Mac zijn gaan eten.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:33 schreef Allure_ het volgende:
Hoezo heeft dromenvangertje 10 jongens gemeet? Dit riekt naar een orgie.
quote:Op woensdag 7 december 2011 11:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
En op je 16e heb je geen seks?
Ook echt met van die boerenkinkels, ik vind het schattig.
Ik bespaar je die ellende lieverquote:Op woensdag 7 december 2011 11:28 schreef Vaseline_ het volgende:
Beetje droog al die users die hier posten en geen ene zier met fernandes te maken hebben en geen foto posten met fernandes erin.
M.a.w. Maak een foto.
Dat eerste. Denk ik. Zal t even vragen aan matties.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Word die shit gewoon in je brievenbus gedumpt of moet ik handtekening zetten/id tonen?
Gheh. Nouja ik heb t al besteld iig.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:49 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat eerste. Denk ik. Zal t even vragen aan matties.
Nooit, mijn lieve dimsummetje.quote:
Hehequote:Op woensdag 7 december 2011 11:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom meteen vieze gedachtes over dat meisje? Denk dat ze gewoon bij de Mac zijn gaan eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |