Ja fucking ik ben super zenuwachtig al... Maar gaat goed komen. Lyon scoort nooit meer dan 3 keer in Zagreb.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:57 schreef Sala-adin het volgende:
Nog nog iets meer dan 18 uur en dan is de aftrap AJAX-REAL ufff
Die foto's van minder naar daaaaaaaaaaaaaaaaaaaamn son.quote:Op woensdag 7 december 2011 02:05 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb vandaag nieuwe eyecandy ontdekt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Same here! Eindelijk weer eens overwinteren!quote:Op woensdag 7 december 2011 01:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja fucking ik ben super zenuwachtig al... Maar gaat goed komen. Lyon scoort nooit meer dan 3 keer in Zagreb.
Klopt maar geen zin in nuquote:Op woensdag 7 december 2011 02:12 schreef Jajong het volgende:
[..]
Die foto's van minder naar daaaaaaaaaaaaaaaaaaaamn son.
Jaquote:Op woensdag 7 december 2011 02:13 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Same here! Eindelijk weer eens overwinteren!
Kijk liever naar vrouwen met kleren aan tbhquote:Op woensdag 7 december 2011 02:14 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Klopt maar geen zin in nuZe heeft ook niet echt veel bloot fotos maar ze is
Ook lekker jaquote:Op woensdag 7 december 2011 02:18 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja. 5 jaar geleden
.
[..]
Kijk liever naar vrouwen met kleren aan tbh.
Yeahquote:Op woensdag 7 december 2011 02:45 schreef Sala-adin het volgende:
Oja onze belgische beertje is trouwens geblesseerd
Dan heb liever Ooijerquote:Op woensdag 7 december 2011 02:46 schreef Jajong het volgende:
[..]
Yeah. Blind als vervanger
. Maar goed die is stukken beter centraal dan op de flank, voor linksback issie gewoon te traag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor Vaseline_, omdat ze het wilde proberen.
Shit is legit.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Cool story bro!quote:Op woensdag 7 december 2011 09:43 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Vind dat mokkel hierboven niet eens lekker.
Me neither, meisjes zonder voorhoofd.quote:Op woensdag 7 december 2011 09:43 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Vind dat mokkel hierboven niet eens lekker.
Ze komt me bekend voor..quote:Op woensdag 7 december 2011 02:05 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb vandaag nieuwe eyecandy ontdekt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
You were in my dream.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:56 schreef Allure_ het volgende:
Om 09:00 wakker worden door seksende huisgenootjes, wat een luxe.
Jij komt als laatste binnen kakken.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:59 schreef Allure_ het volgende:
Ik wil tevens mijn excuses aanbieden dat de halve KLB SC zich hier ineens bevindt. Ik heb niks gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |