+ 20 bazigheid zit daar op.quote:
Orly?quote:Op woensdag 7 december 2011 01:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
+ 20 bazigheid zit daar op.
turkije toch ?quote:Op woensdag 7 december 2011 00:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]Koerden hebben heul geen land.
Epische muts.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
+ 20 bazigheid zit daar op.
Geen idee heb er geen verstand van. Het zijn meer de marokkanen in nederland. Althans dat vinden de meesten.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:01 schreef gers het volgende:
[..]
turkije toch ?
koerden zijn de friezen van turkije
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Ik slaap nooit eerder dan een uurtje of 4. 4/5 uur slaap is voldoende yo.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:39 schreef Vaseline_ het volgende:
Dat jullie nog online zijn om dit uur zeg
Met zoveel lichamelijke inspanning?Sure.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:40 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik slaap nooit eerder dan een uurtje of 4. 4/5 uur slaap is voldoende yo.
Was vergeten dat jij alles weet over dit onderwerp, dat krijg je inderdaad tegenwoordig in 4HAVO al.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Met zoveel lichamelijke inspanning?Sure.
Elke mongool weet dat e overdrijft btw ik zit in 5havo.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:47 schreef Jajong het volgende:
[..]
Was vergeten dat jij alles weet over dit onderwerp, dat krijg je inderdaad tegenwoordig in 4HAVO al.
Je hebt 4HAVO al afgerond dus, hence my post. Ze laten ook iedereen toe op de HAVO hequote:Op woensdag 7 december 2011 01:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Elke mongool weet dat e overdrijft btw ik zit in 5havo.
Jep. We be spammin'quote:Op woensdag 7 december 2011 01:48 schreef Sala-adin het volgende:
Mijn laatste post was in nummert 32 en nu alweer 35. Het gaat hard hier
Tja via vwo kom jemakkelijk op de havoquote:Op woensdag 7 december 2011 01:51 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je hebt 4HAVO al afgerond dus, hence my post. Ze laten ook iedereen toe op de HAVO he.
No that feel.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:53 schreef Sala-adin het volgende:
Ik moet om fakkin kwart voor 8 weer op maar wil niet pitten
Nachtje doortrekken *-)quote:Op woensdag 7 december 2011 01:53 schreef Sala-adin het volgende:
Ik moet om fakkin kwart voor 8 weer op maar wil niet pitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |