abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105256563
Two and a Half Men is een Amerikaanse sitcom die wordt uitgezonden sinds 2003. De (huidige) hoofdrollen worden vertolkt door Jon Cryer, Angus T. Jones en Ashton Kutcher.

In eerste instantie, gedurende het eerste tot en met het achtste seizoen, was Charlie Sheen een van de hoofdrolspelers, naast Cryer en Jones. Echter, door drank- en drugsproblemen van Sheen werd de serie in 2011 tijdelijk stopgezet. Alhoewel er in 2010 al contractueel is vastgelegd dat er ten minste tot en met het jaar 2012 nieuwe afleveringen zullen worden geproduceerd, hebben de makers nadat Sheen producent Chuck Lorre openlijk afviel de productie van seizoen acht halverwege afgebroken.

Nadat Sheen, die de rol van Charlie Harper speelde, uiteindelijk werd ontslagen uit Two and a Half Men tekende Ashton Kutcher voor de nieuwe hoofdrol van Walden Schmidt.

Oude topics
Topicreeks: Two and a half men

[ Bericht 9% gewijzigd door Tegan op 06-12-2011 16:36:18 ]
  dinsdag 6 december 2011 @ 17:49:38 #2
346625 DeMessias
I am the one who knocks
pi_105260608
Back on track!
  dinsdag 6 december 2011 @ 22:04:01 #3
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_105273306
Leuke aflevering :)

nu is de volgende vast weer bagger en die daarna vast weer leuk

en eindelijk rose terug *O*
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_105273705
Sowieso de leukste aflevering sinds begin vorig seizoen! :D
pi_105278863
Hoe Alan "advies" geeft aan walden voor welke vrouw hij móet gaan, geweldig :D
pi_105288669
MIJN GOD, dit seizoen was al niet hoogstaand maar deze aflevering was toch wel het absolute dieptepunt.

- Walden die een pen wil lenen en niemand heeft er een, hij biedt 100 dollar en ineens heeft iedereen een pen, LEUK MAN
- Walden die een slecht Brits accent nadoet met typische jolige, Engelse woorden en dat moet dan supergrappig zijn
- Jake die met zijn opmerkingen nu echt het niveau zwakzinnig nadert (Alan doet er goed aan die jongen op het speciaal onderwijs te zetten)

En om dan nog maar te zwijgen over de lame, voorspelbare verhaallijn met die Engelse chick (ik heb veel geld dus we gaan uit eten in Mexico haha) en die ex van hem die hem dan ineens weer terug wil.

Sjongejongejonge. Ik stop met kijken.
Amen.
pi_105288793
quote:
13s.gif Op woensdag 7 december 2011 11:47 schreef Jivis het volgende:
MIJN GOD, dit seizoen was al niet hoogstaand maar deze aflevering was toch wel het absolute dieptepunt.

- Walden die een pen wil lenen en niemand heeft er een, hij biedt 100 dollar en ineens heeft iedereen een pen, LEUK MAN
- Walden die een slecht Brits accent nadoet met typische jolige, Engelse woorden en dat moet dan supergrappig zijn
- Jake die met zijn opmerkingen nu echt het niveau zwakzinnig nadert (Alan doet er goed aan die jongen op het speciaal onderwijs te zetten)

En om dan nog maar te zwijgen over de lame, voorspelbare verhaallijn met die Engelse chick (ik heb veel geld dus we gaan uit eten in Mexico haha) en die ex van hem die hem dan ineens weer terug wil.

Ik zag juist voor het eerst een compleet nieuwe serie, die niets meer te maken heeft met Charlie. Simpele domme comedy.
pi_105288916
Ook een beetje obvious dat we elke aflevering wel een keer Kutcher's torso zien.
Amen.
pi_105289842
quote:
13s.gif Op woensdag 7 december 2011 11:47 schreef Jivis het volgende:

Oke :)
  woensdag 7 december 2011 @ 12:37:08 #10
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_105290407
Vond de laatste aflevering echt verschrikkelijk, slechtste tot nu toe. Die engelse chick vind ik wel verschrikkelijk mooi O+
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
pi_105290904
quote:
10s.gif Op woensdag 7 december 2011 11:53 schreef Jivis het volgende:
Ook een beetje obvious dat we elke aflevering wel een keer Kutcher's torso zien.
Wat ik overigens niet goed snap, want de dames kennen hem als het goed is ook in de film waar hij reddingszwemmer is. toen ook al niet met een echt noemenswaardig wasbord overigens, zoals wel vaker bij snel-trainen-voor-een-film.

Echter kennelijk is het dus een latje van nature die niet van trainen houdt, want hij is alles daarvan nu al kwijt.. Het is zelfs geen gespierde spijker zoals bijv. atleten kunnen zijn, hij is gewoon weer that 70's show mager, en ja dan zie je ook 'spieren'.
Net als in weeds, de deal-moeder Nancy, heeft ie dan ook nog eens skinny-fat..
Dus of de dames bij meerderheid zijn 'torso' waarderen...? ik vraag het mij af.

De show an sich was wel weer heel leuk, dankzij Allen! :)
En Rose komt (blijft?) terug zo te zien, de ontwikkeling met de wel/niet scheiding.. ja hoor volgende keer kijk ik gewoon weer :)
Signature
pi_105375585
Ik vond de nieuwe aflevering juist prima! :) Evenals de voorgaande eps dus.
Er zit duidelijk een stijgende lijn in, en dat is mooi.

Alleen die scene dat Bridget met haar auto inrijd op het huis was een beetje over the top.
pi_105535714
Wow
Ik heb veel beroerde afleveringen van series gezien, maar ik heb nog nooit zoiets absurd slechts gezien als deze aflevering :{
Hoe verzinnen ze het om zo'n aflevering te maken en te denken dat iemand dit grappig vindt of gelooft? :{ :{ :{ :{
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  Moderator dinsdag 13 december 2011 @ 14:49:14 #14
9859 crew  Karina
Woman
pi_105535734
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 13:44 schreef Nickske1912 het volgende:
Ik vond de nieuwe aflevering juist prima! :) Evenals de voorgaande eps dus.
Er zit duidelijk een stijgende lijn in, en dat is mooi.

Alleen die scene dat Bridget met haar auto inrijd op het huis was een beetje over the top.
Beetje van House gejat.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_105535768
O en die Engelse ouders en die chick zijn ook het toppunt van nep :{
Kutaccent, kutstem, kut geacteerd.

Jammer.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_105537006
Was weer slecht ja, ik hoop dat dit het laatste seizoen is. Ik stop na dit seizoen iig hoe dan ook met kijken.
pi_105537052
:{ ;( :r
  dinsdag 13 december 2011 @ 16:46:01 #18
346625 DeMessias
I am the one who knocks
pi_105540119
:') wat was dit?
pi_105540343
ik heb al weken niet gekeken, heb ik wat gemist?
niet meer
pi_105541821
Dit was wel een beetje belachelijk ja :') Maar bij momenten wel gelachen...

Die apple grap :')
  dinsdag 13 december 2011 @ 17:44:48 #21
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_105542046
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 15:21 schreef VacaLoca het volgende:
Was weer slecht ja, ik hoop dat dit het laatste seizoen is. Ik stop na dit seizoen iig hoe dan ook met kijken.
geen wonder dat ik op itunes geen seasonpass kon kopen hahaha
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  dinsdag 13 december 2011 @ 21:07:36 #22
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_105551107
Waar heb ik naar gekeken ;(
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_105552653
waar kijk ik naar ?
pi_105553169
Het heeft iig niets meer met de oude serie te maken. Een aap op het dak? :')

Laat ze een Jake spinoff maken :D
pi_105553530
Ik probeer het grappig te vinden, maar het lukt me gewoon niet. Ik mis Charlie ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')