SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!![]()
Flipsquote:
Ik vroeg het aan Cosje.quote:
Oke tot zoquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:50 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Delphi's denk ik, maar zie wel. Ga je bus niet missen.
Mjah... dit ging over massamoorden.. en dan wouden ze zo'n foto laten zien van een massagrafquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:08 schreef dralion13 het volgende:
Ik raad het af
Bij mijn presentatie over de doodstraf (2 jaar geleden) werd het ook niet heel erg gewaardeerd
hahaha!quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmmmmmm die kan dat wel schokkend vinden
Abortus?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Morgen een presentatie over conformisme doen..
Moet nog een vraag bedenken die ik aan de klas kan stellen, waarop ze eerst anoniem moeten antwoorden, en dat ze daarna de vraag echt moeten beantwoorden, om te kijken of ze dan hetzelfde zeggen, of door de groepsdruk het "normale" antwoord geven..
alleen kan geen vraag bedenken
Hoe bedoel je geaardheid?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Abortus?
Rechts stemmen?
Geaardheid?
Hoe reageer je wanneer je broer/zus homofiel blijkt te zijn. Of zo.quote:
Hmmhmm okquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoe reageer je wanneer je broer/zus homofiel blijkt te zijn. Of zo.
Gezien christelijke achtergrond ed.
Maar maar, hoe kan je weten of een persoon iets anders gestemd heeft als het de eerste keer anoniem stemmen is?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Morgen een presentatie over conformisme doen..
Moet nog een vraag bedenken die ik aan de klas kan stellen, waarop ze eerst anoniem moeten antwoorden, en dat ze daarna de vraag echt moeten beantwoorden, om te kijken of ze dan hetzelfde zeggen, of door de groepsdruk het "normale" antwoord geven..
alleen kan geen vraag bedenken
Hallo kijk jij GTST? Groetjes!quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:11 schreef JanPiraat het volgende:
Wanneer worden die walgelijke kutreclames van de 'plus' eens geboycot verdommemn maag draait 720 graden van die klotereclames... Elke keer weer
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dat we tot half 7 's morgens op TC zaten bijv.
Ik weet nog hoe jij eruit zag. Een goedlachse man met baardje en kaalgeschoren kapselquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:03 schreef HappyBob het volgende:
Gewoon met mensen die stil moesten zijn zodat moeders hen niet horen.. en mensen die tandpasta over hun toetsenbord heen spugen.. ik mis die tijden soms een beetje..
goeie aanpassingquote:
Frannehhhquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:03 schreef HappyBob het volgende:
Gewoon met mensen die stil moesten zijn zodat moeders hen niet horen.. en mensen die tandpasta over hun toetsenbord heen spugen.. ik mis die tijden soms een beetje..
Ik weet nog dat ie zo een vaas met kerstballen en lichtjes erin had en een grijze bank geloof ik en en en en altijd hamburgers etenquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik weet nog hoe jij eruit zag. Een goedlachse man met baardje en kaalgeschoren kapsel
Kortharigquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik weet nog hoe jij eruit zag. Een goedlachse man met baardje en kaalgeschoren kapsel
Samenwonen en alles toch? Daar had ze het in de zomer over geloof ikquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Frannehhh![]()
Ze is verhuisd he, ze heeft super druk maar ik mag wel bij haar op bezoek komen als het af is
Hamburger al zo lang niet meer gegetenquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ie zo een vaas met kerstballen en lichtjes erin had en een grijze bank geloof ik en en en en altijd hamburgers eten
Jaaa ze woont samenquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
KortharigJij altijd met je blozende onschuldige kop
Vroeger..
[..]
Samenwonen en alles toch? Daar had ze het in de zomer over geloof ikMaar leuk om te horen dat ze er dan eindelijk in zit. Ik ben niet eens uitgenodigd
Mag je een +1 meenemen?
[..]
Hamburger al zo lang niet meer gegetenSinds ik fanatiek aan het sporten ben, laat ik mijn hamburgers een beetje in de steek
Ik ging even het gesprek terugzoeken, en een half jaar geleden zei ze inderdaad dat het iets van een half jaar nog zou duren als alles een beetje goed ging. En nu is het op 6 dagen na precies een half jaar geledenquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaa ze woont samenEn ze heeft nu sinds 2 weken ofzo de sleutel van haar woning
En ik denk het wel hoor
Haha arme hamburgers![]()
Maar sporten is ook wel fijn
flipsels beloofde mij pics van flipsels en haar zusje, nakend, vuile oplichtsterquote:
Dat was het dusquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
flipsels beloofde mij pics van flipsels en haar zusje, nakend, vuile oplichtster
Ik zou ook boos zijn als ze zoiets niet stuurt ondanks belofte, ik sta aan jouw kant.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
flipsels beloofde mij pics van flipsels en haar zusje, nakend, vuile oplichtster
Ga lekker met je piemel spelen terwijl je lekker denkt aan Lucille Werner of zo. Joe.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wie is Joe?quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ga lekker met je piemel spelen terwijl je lekker denkt aan Lucille Werner of zo. Joe.
ja dit doet ze vaker hoorquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik zou ook boos zijn als ze zoiets niet stuurt ondanks belofte, ik sta aan jouw kant.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij mag altijd mijn +1 zijn Bobjequote:Op dinsdag 6 december 2011 21:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ging even het gesprek terugzoeken, en een half jaar geleden zei ze inderdaad dat het iets van een half jaar nog zou duren als alles een beetje goed ging. En nu is het op 6 dagen na precies een half jaar geledenMaar mag ik jouw +1 dan zijn?
Oh my..dat klinkt best sexy
Ik zal binnenkort wel weer wat aandacht aan een hamburgertje schenkenNu is het toch winterstop. Maar ga proberen hele winter te blijven stoppen om m'n lichaam in goede conditie te houden.
Laat maar weten wanneer de housewarming is danquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij mag altijd mijn +1 zijn Bobje![]()
![]()
Mocht je ook willen TCenDan hossel ik Franneh wel
Dan moet jij laten weten wanneer je nieuwe laptop hebtquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Laat maar weten wanneer de housewarming is dan
TC komt wel weer zodra ik een nieuwe laptop heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |