SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!![]()
Flipsquote:
Ik vroeg het aan Cosje.quote:
Oke tot zoquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:50 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Delphi's denk ik, maar zie wel. Ga je bus niet missen.
Mjah... dit ging over massamoorden.. en dan wouden ze zo'n foto laten zien van een massagrafquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:08 schreef dralion13 het volgende:
Ik raad het af
Bij mijn presentatie over de doodstraf (2 jaar geleden) werd het ook niet heel erg gewaardeerd
hahaha!quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmmmmmm die kan dat wel schokkend vinden
Abortus?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Morgen een presentatie over conformisme doen..
Moet nog een vraag bedenken die ik aan de klas kan stellen, waarop ze eerst anoniem moeten antwoorden, en dat ze daarna de vraag echt moeten beantwoorden, om te kijken of ze dan hetzelfde zeggen, of door de groepsdruk het "normale" antwoord geven..
alleen kan geen vraag bedenken
Hoe bedoel je geaardheid?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Abortus?
Rechts stemmen?
Geaardheid?
Hoe reageer je wanneer je broer/zus homofiel blijkt te zijn. Of zo.quote:
Hmmhmm okquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoe reageer je wanneer je broer/zus homofiel blijkt te zijn. Of zo.
Gezien christelijke achtergrond ed.
Maar maar, hoe kan je weten of een persoon iets anders gestemd heeft als het de eerste keer anoniem stemmen is?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Morgen een presentatie over conformisme doen..
Moet nog een vraag bedenken die ik aan de klas kan stellen, waarop ze eerst anoniem moeten antwoorden, en dat ze daarna de vraag echt moeten beantwoorden, om te kijken of ze dan hetzelfde zeggen, of door de groepsdruk het "normale" antwoord geven..
alleen kan geen vraag bedenken
Hallo kijk jij GTST? Groetjes!quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:11 schreef JanPiraat het volgende:
Wanneer worden die walgelijke kutreclames van de 'plus' eens geboycot verdommemn maag draait 720 graden van die klotereclames... Elke keer weer
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dat we tot half 7 's morgens op TC zaten bijv.
Ik weet nog hoe jij eruit zag. Een goedlachse man met baardje en kaalgeschoren kapselquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:03 schreef HappyBob het volgende:
Gewoon met mensen die stil moesten zijn zodat moeders hen niet horen.. en mensen die tandpasta over hun toetsenbord heen spugen.. ik mis die tijden soms een beetje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |