quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:46 schreef Gerjann93 het volgende:
Beetje vaag, gister niet gerukt. Dat voel je meteen, best jammer soms
Ik voel me op dit moment het gaat wel. Poef.quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:07 schreef Houniet het volgende:
Ik irriteer me aan matthij5.
Poef.
OT: Goed maar geïrriteerd.
Poef?quote:
Mja meestal is het hier niet zo'n vrolijke bende, toch?quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:27 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat een negativiteit hier.
Ik voel me goed, kan na meer dan een jaar eindelijk weer aan m'n studie werken.
Nu het najaar is, is het hier nog negatiever. Winterdepressies heersen duidelijk.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:33 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Mja meestal is het hier niet zo'n vrolijke bende, toch?
Maar tof dat je met je studie verder kan gaan, betekent dat dat je momenteel in je geheel in wat rustiger vaarwater zit?
Is dat hetgene waar je niet over wilt praten? Maar mooi kloten is dat, kun je er op een later moment mee verder dan?quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:53 schreef Mishu het volgende:
Ik ben dus te veel afwezig geweest en nou mag ik het vak niet meer volgen. Waar ik heel erg veel werk en tijd in heb gestoken...
Ja volgend jaar weer, mag ik weer 2 keer per week op komen dagen een half jaarquote:Op woensdag 7 december 2011 00:18 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Is dat hetgene waar je niet over wilt praten? Maar mooi kloten is dat, kun je er op een later moment mee verder dan?
mischien onstaat er wel een spannende situaties zoals je die in films wel eens zietquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
Fucking irritant hoevaak die huisgenoot over de gang loopt. Kook verdomme in die keuken of kook niet, maar niet elke minuut op en neer
Ik moet me douchen, maar heb geen zin om dr tegen het lijf te lopen in m'n boxer
docenten kunnen soms zwaar kut uit de hoek komen.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:23 schreef Mishu het volgende:
Trouwens best wel naaistreek van die docent want ik had een smsje gestuurd hoe ik zat qua gemiste lessen en daar heb ik nooit antwoord op gehad.
quote:Op woensdag 7 december 2011 00:31 schreef Under_Score het volgende:
[..]
mischien onstaat er wel een spannende situaties zoals je die in films wel eens ziet![]()
voel me een beetje.. meh. dom gezeik op het werk.
Maar dat mag toch niet zomaar? Of ligt dat aan mij?quote:Op woensdag 7 december 2011 00:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
docenten kunnen soms zwaar kut uit de hoek komen.
Heb het zelf onlangs meegemaakt..
*hug* niet druk om maken, dat brengt je niet dichterbij je wens
ik heb eerlijk gezegd geen idee of jouw situatie zomaar mag plaatsvinden. Ik had een ander geval dan jij nu beschrijft.. dat betrof ook een kutstreek van een docent. Dat probleem ligt momenteel bij de examencommissie..quote:Op woensdag 7 december 2011 00:33 schreef Mishu het volgende:
[..]
Maar dat mag toch niet zomaar? Of ligt dat aan mij?
Ja dat gevoel heb ik nou ookquote:Op woensdag 7 december 2011 00:41 schreef Mishu het volgende:
Nee ja, heb een mail naar de examencommissie gestuurd maar ik twijfel de hele tijd of ik het wel goed gebracht heb dat ze me geloven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cuz I'm Mr. Brightside
quote:Op woensdag 7 december 2011 00:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja dat gevoel heb ik nou ookbinnen 3 weken krijg ik mijn uitslag iig..
Ik hoop iig dat je het vak gewoon mag blijven volgen.
Om welk vak gaat het eigenlijk?Mjah een werkgroep op de universiteit... wegens privacy zeg ik niet meer dan dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[offtopic]Heb jij nou je UI een kerstmuts opgegeven?[/offtopic]
Als ik wat van mijn Engelse spreekvaardigheid aan je geef, mag ik dan wat presentatieskills van je?quote:Op woensdag 7 december 2011 11:10 schreef Flippiee het volgende:
Bloedje nerveus. Vandaag presentatie geven in het Engels. Presenteren kan ik wel, maar in het Engels
Dat heb je goed gezienquote:Op woensdag 7 december 2011 02:14 schreef Mishu het volgende:
[..]
Mjah een werkgroep op de universiteit... wegens privacy zeg ik niet meer dan dat.
[offtopic]Heb jij nou je UI een kerstmuts opgegeven?[/offtopic]
Leuke weekenden?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:12 schreef zwartedoos het volgende:
Als ik daar nu eens een paar van in de maand had
Wat ga je doen?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:09 schreef shifto het volgende:
Zin in dit weekend! Allemaal leuke dingen!Alleen nog even die paar dagen werken..
die heb ik 4x per maandquote:
Hier ookquote:Op woensdag 7 december 2011 18:19 schreef Bienelientjee het volgende:
Kerstboom opgetuigd, in de kerstsfeer dus!
Als de plannen zich buiten bevonden zou ik het niet heel erg vinden dat het niet door gaat.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:28 schreef patrickpsv het volgende:
Zit een beetje tegen vandaag, had de hele avond volgepland, gaat er niks door.
Die ruil zou ik maar wat graag aan gaan als het mogelijk was.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:14 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Als ik wat van mijn Engelse spreekvaardigheid aan je geef, mag ik dan wat presentatieskills van je?
OT: meh, deze week gaat hem niet worden vrees ik.
Sterkte ermeequote:Op woensdag 7 december 2011 20:03 schreef Mishu het volgende:
Klote, m'n zus heeft uitzaaiingen. We weten dinsdag meer (of het heel erg is of niet).
Klote, klote, klote. Dit kan ik er ook nog wel even bij hebben
Gelukkig heb ik wel nog mezelf en kan ik nog van kleine dingen genieten.
Wow shitquote:Op woensdag 7 december 2011 20:03 schreef Mishu het volgende:
Klote, m'n zus heeft uitzaaiingen. We weten dinsdag meer (of het heel erg is of niet).
Heel erg veel sterkte.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:03 schreef Mishu het volgende:
Ai, heel veel sterkte.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:03 schreef Mishu het volgende:
Sterktequote:Op woensdag 7 december 2011 20:03 schreef Mishu het volgende:
Heel veel sterkte toegewenst.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:03 schreef Mishu het volgende:
Kwaadquote:Op woensdag 7 december 2011 20:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wow shitheel veel sterkte ermee...
OT: ik ga Ajax kijken en hopen op een goede aflooponder het genot van een pilsje.
Zo voel ik mequote:Waarom komt die post niet gewoon meteen om 13:15u als er staat tussen 13:15 en 17:15u... Nu kan ik verdomme heel de middag thuis blijven om me pakketje niet nog een keer te missen... *Grom*
De spaggeti bolognese vind ik ook niet te eten...quote:Op donderdag 8 december 2011 18:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
Lasagne ovenschotel pittige kip van de AH nooit kopen
ranzige kutzooi
Die macaroni bolognese is ook veel te ranzig.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:09 schreef cafpow het volgende:
[..]
De spaggeti bolognese vind ik ook niet te eten...![]()
Als je honger hebt, is dat best goed te doenquote:Op donderdag 8 december 2011 22:09 schreef cafpow het volgende:
[..]
De spaggeti bolognese vind ik ook niet te eten...![]()
Kutje.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:10 schreef Neo-Mullen het volgende:
Verdomme, moet naar huis maar geen zin in drukke treinen, maar daar ben ik nu al te laat mee
Oh en zojuist 2 boterhammen met tonijn op en nu ben ik misselijk![]()
pas op jij ;pquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:55 schreef Mishu het volgende:
[..]
Kutje.
OT: eindelijk weer goed nieuws, heb een 8,4 gehaald voor een tentamen.
Sterkte, ik heb al honderd keer hetzelfde gehad.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:49 schreef Knieschijfkapot het volgende:
allerlaatste poging naar mijn ex toe gedaan om haar terug te winnen.
vroeg haar mee uit,
nu zenuwachtig al weet ik dat ze niet wil, wil eigenlijk gewoon volledig afgewezen worden,
zodat ik van mijn hoop afkom, zodat ik misschien normaal kan feesten vanavond![]()
Weekend!!!!
Daar heb ik groot respect voor.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:32 schreef LostInSpace het volgende:
Aan het genieten van The Rolling Stones.
Een soort therapie voor het feit dat mijn ex vreemdging met een gozer die helemaal gek van de stones is. Ik laat het mijn liefde voor hun muziek niet bederven!
Gefeliquote:
WBquote:
Bed verkopen!quote:
En dat zo vroeg op een vrije dag....quote:Op zaterdag 10 december 2011 10:58 schreef cafpow het volgende:
stom, geirriteerd, woedend..kortom kut.
dat krijg je als dingen als dingen thuis niet goed lopen en het de avond ervoor goed misgaat.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:12 schreef theKiD het volgende:
[..]
En dat zo vroeg op een vrije dag....
Het IS overdag??? Bedoel je niet savonds?quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:37 schreef kwiwi het volgende:
Wakker.. Maar ik moet even nog verder slapen anders ben ik overdag zo moe
Nee, het is hier pas 5.40uquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:38 schreef theKiD het volgende:
[..]
Het IS overdag??? Bedoel je niet savonds?
Morfine en alle daarbij behorende derivatenquote:Op zondag 11 december 2011 00:27 schreef marcb1974 het volgende:
De pijn valt redelijk mee
Of de morfine werkt een keer wel
Is maar een selffulfilling prophecy, uitwaaien is af en toe ook lekkerquote:Op zondag 11 december 2011 04:33 schreef Mishu het volgende:
Lijkt wel alsof iedereen, zowel hier als in real life, totaal depri en futloos word van dit weer.
in t ziekenhuis? dan vraag je je eigen tv aan,of je laptop laten meenemen,je hebt vast wifi op de afdeling?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:22 schreef summer2bird het volgende:
Kut, echt heel kut.
Ik wil het weekeind zijn bij mijn ouders en niet verdomme op die kut afdeling met die Kut bejaarde die de hele tijd dat KUT voetbal kijkt en niet verder zapt dan ned 3.![]()
![]()
Gezien het tijdstip waarop je post is de kans ook groot dat je je straks gewoon erg brak voelt. Of je werkt in een bakkerij, dan heb ik niks gezegd.quote:Op zondag 11 december 2011 05:00 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik voel me straks of geweldig of een enorme kneus...
Sfay tuned
Haha dat was precies wat ik het leukste vond aan op kamers gaan wonen, slapen zo laat en zo lang als ik wildequote:Op zondag 11 december 2011 11:05 schreef Bienelientjee het volgende:
Heerlijk blijven liggen tot 10.00, maar dan wakker geroepen worden door je moeder.![]()
Wat wil ik toch graag op mezelf!
overdag graadje of 20, 's nachts 10.quote:Op maandag 12 december 2011 05:15 schreef welkominspace het volgende:
ja, jij hebt daar zeker lekker weer
kutwinter en z'n depressies hier
Mijn appartementquote:Op maandag 12 december 2011 05:26 schreef welkominspace het volgende:
tja, dan kun je moeilijk depri zijn
ik weet het, ik ga volgend jaarquote:Op maandag 12 december 2011 05:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn appartement![]()
![]()
En dat voor 100.000 in de maand.
Gezellig. Vakantie? Laat maar weten dan.quote:Op maandag 12 december 2011 05:33 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik weet het, ik ga volgend jaar
rentenieren aan de kust eerderquote:Op maandag 12 december 2011 05:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gezellig. Vakantie? Laat maar weten dan.
Cartagena?quote:Op maandag 12 december 2011 05:41 schreef welkominspace het volgende:
[..]
rentenieren aan de kust eerder
Eh, dat is niet hetzelfde land he?quote:Op maandag 12 december 2011 05:44 schreef welkominspace het volgende:
costa blanca
spoedcursus spaans nu
8000 km verderop.quote:Op maandag 12 december 2011 05:46 schreef welkominspace het volgende:
oh, ik zou toch zweren dat je in spanje zat
Heel veel sterktequote:Op maandag 12 december 2011 17:22 schreef cafpow het volgende:
Zwaar kut, oma heeft een beroerte gehad en ligt in een soort van coma en mogelijk zelfs haar sterbed..en alles is afwachten en afwachten en ik hou het niet meer uit!
Wij hebben ook nog de urn van de kat staan hier thuis. Toch een mooi aandenken aan een lieve kat.quote:Op maandag 12 december 2011 17:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Heel veel sterkte
OT: we gaan zometeen de urn van onze kat ophalen. Vanavond weer met de trein terug naar m'n stekkie.
Have funquote:Op maandag 12 december 2011 15:42 schreef Bienelientjee het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik mag in februari mee op Wintersportvakantie met mijn vrijwilligerswerk!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja precies, een mooi symbool en aandenken aan je huisdier.quote:Op maandag 12 december 2011 17:38 schreef Mishu het volgende:
[..]
Wij hebben ook nog de urn van de kat staan hier thuis. Toch een mooi aandenken aan een lieve kat.
Heb ook net een sms de deur uit gedaan.quote:Op maandag 12 december 2011 18:16 schreef Vandaag... het volgende:
[..]Bel even iemand, dan voel je je nog wat meer ok.
Hier hetzelfde maar net iemand gebeld
Wat is er gebeurt?quote:Op maandag 12 december 2011 20:55 schreef Tamashii het volgende:
Om de een of andere kutreden gekwetst. Maar ook dat gaat over.
Dat. En verdietig, heb vanavond te horen gekregen dat een goede bekende is overleden.quote:
Wat is er aan de hand dan?quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:37 schreef Lithia het volgende:
Eigenlijk hoor ik nu slecht te voelen, maar ik voel me vrij gelukkig dat ik weet dat er mensen zijn die mij steunen en een handje helpen, want deze beslissing is niet erg makkelijk.
Nu wordt het een kwestie van doorbijten, door alles heen knallen en mijn best blijven doen.
Och, ik voel me zo gemotiveerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |