quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:46 schreef Gerjann93 het volgende:
Beetje vaag, gister niet gerukt. Dat voel je meteen, best jammer soms
Ik voel me op dit moment het gaat wel. Poef.quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:07 schreef Houniet het volgende:
Ik irriteer me aan matthij5.
Poef.
OT: Goed maar geïrriteerd.
Poef?quote:
Mja meestal is het hier niet zo'n vrolijke bende, toch?quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:27 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat een negativiteit hier.
Ik voel me goed, kan na meer dan een jaar eindelijk weer aan m'n studie werken.
Nu het najaar is, is het hier nog negatiever. Winterdepressies heersen duidelijk.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:33 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Mja meestal is het hier niet zo'n vrolijke bende, toch?
Maar tof dat je met je studie verder kan gaan, betekent dat dat je momenteel in je geheel in wat rustiger vaarwater zit?
Is dat hetgene waar je niet over wilt praten? Maar mooi kloten is dat, kun je er op een later moment mee verder dan?quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:53 schreef Mishu het volgende:
Ik ben dus te veel afwezig geweest en nou mag ik het vak niet meer volgen. Waar ik heel erg veel werk en tijd in heb gestoken...
Ja volgend jaar weer, mag ik weer 2 keer per week op komen dagen een half jaarquote:Op woensdag 7 december 2011 00:18 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Is dat hetgene waar je niet over wilt praten? Maar mooi kloten is dat, kun je er op een later moment mee verder dan?
mischien onstaat er wel een spannende situaties zoals je die in films wel eens zietquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
Fucking irritant hoevaak die huisgenoot over de gang loopt. Kook verdomme in die keuken of kook niet, maar niet elke minuut op en neer
Ik moet me douchen, maar heb geen zin om dr tegen het lijf te lopen in m'n boxer
docenten kunnen soms zwaar kut uit de hoek komen.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:23 schreef Mishu het volgende:
Trouwens best wel naaistreek van die docent want ik had een smsje gestuurd hoe ik zat qua gemiste lessen en daar heb ik nooit antwoord op gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |