quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je hebt altijd wel een beetje voorspel nodig. Je kan m er echt niet zomaar inrammen als meisje nog niet vochtig is
Vrouwen verschillen te veel, dit begint te verwarren.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen idee wanneer dat nou gebeurt bij mij, maar volgens mij heb ik daar niet echt voorspel voor nodig
Je kan dat op basis van internetcontact niet beslissen maar stiekem is ze wel echt leuk?quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik neem ook geen contact op, zij doet dat. Ga dan ook niet kortaf doen natuurlijk, want stiekem is ze echt wel leuk. Het is gewoon niet mijn 'pace', dit eindeloze gemail/whatsapp.
[..]
Praatjes vullen geen gaatjes. Ik kan niet beslissen of ik iemand wel echt leuk vind gebaseerd op een los telefoongesprek/mailconverstatie hier en daar en een stapel foto's. Vooruit met de geit.
Voorspel. Wat denk je nou? Droog er in rammen?quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:51 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Vrouwen verschillen te veel, dit begint te verwarren.
Ik denk voorlopig even niets.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Voorspel. Wat denk je nou? Droog er in rammen?____!
Loka brengt je onterecht op de verkeerde been. Gewoon foreplay doen, meestal krijg je daar iets voor terugquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:51 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Vrouwen verschillen te veel, dit begint te verwarren.
Ligt er maar aan wat je onder voorspel verstaat. Zoenen of een aanraking kan soms al genoeg zijnquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:51 schreef Lokasenna het volgende:
Geen idee wanneer dat nou gebeurt bij mij, maar volgens mij heb ik daar niet echt voorspel voor nodig
Precies, om om dat gedrag bij mij te voorkomen wil ik na een paar berichten al snel afspreken. Dan kan ik mij vlot laten beroven van de illusie. Of niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik herken dit gedrag wel hoor. Stiekem geniet je van de aandacht en van het idee dat de ander wel eens de match kan zijn, maar afspreken wordt daardoor enger, want wat als hij het (weer) niet is. Nu ben je nog blij en vrolijk en dan is het weer een illusie armer. Ik stelde het daardoor ook wel vaak uit
Inderdaad jaquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ligt er maar aan wat je onder voorspel verstaat. Zoenen of een aanraking kan soms al genoeg zijn
Of een teken van laksheid omdat je al iemand hebt. Doet me denken aan sommige huisvrouwen die zichzelf loslaten qua dieetquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:54 schreef lanterfanteraar het volgende:
Sinds ik een vriend heb, weet ik mezelf zonder make-up beter te waarderen. Ik ga straks naar de winkels zonder make-up.
Sommige meisjes zijn het wachten waardquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Precies, om om dat gedrag bij mij te voorkomen wil ik na een paar berichten al snel afspreken. Dan kan ik mij vlot laten beroven van de illusie. Of niet natuurlijk.
Ik wil vooral ook snel afspreken omdat het echt een 'meisje-meisje' is. Ook supersportief, normaal gesproken niet de types die voor mij gaan. Ik trek toch iets meer trashy types aan, doorgaansIk wil dus ook niet dat zij haar hopes up krijgt. Maar goed, misschien valt ze stiekem wel op types als ik. Hoe dan ook, ik wil gewoon afspreken verdomme!
Een ander gister een berichtje gestuurd, in de chat klikte het goed en zij vroeg of er nog een vervolg aan kwam. Ik heb gereageerd dat we maar eens af moesten spreken en daar reageerde ze positief op, nu een voorstel gedaan. Daar houd ik meer van, spijkers met koppen slaan.
Goed zo, boeiend wat anderen vinden, je wordt zonder ook wel gewaardeerd.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:54 schreef lanterfanteraar het volgende:
Sinds ik een vriend heb, weet ik mezelf zonder make-up beter te waarderen. Ik ga straks naar de winkels zonder make-up.
Message received.quote:
Joggingspak wordt vaste kledingstuk, vettig haar en SBS6 kijken behoort ook tot deze dingen hè?quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:56 schreef Sinji het volgende:
Of een teken van laksheid omdat je al iemand hebt. Doet me denken aan sommige huisvrouwen die zichzelf loslaten qua dieet
Kijk, als het vocht uit der doos druipt, oke, maar eerst helemaal gek maken werkt veel beter, ook in jouw voordeel.quote:
Mijn ervaring leert dat juist meisje-meisjes wat voorzichtiger zijn dan de 'trashy'-types en daarom ook wat langer wachten voordat ze willen afspreken...quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Precies, om om dat gedrag bij mij te voorkomen wil ik na een paar berichten al snel afspreken. Dan kan ik mij vlot laten beroven van de illusie. Of niet natuurlijk.
Ik wil vooral ook snel afspreken omdat het echt een 'meisje-meisje' is. Ook supersportief, normaal gesproken niet de types die voor mij gaan. Ik trek toch iets meer trashy types aan, doorgaansIk wil dus ook niet dat zij haar hopes up krijgt. Maar goed, misschien valt ze stiekem wel op types als ik. Hoe dan ook, ik wil gewoon afspreken verdomme!
Een ander gister een berichtje gestuurd, in de chat klikte het goed en zij vroeg of er nog een vervolg aan kwam. Ik heb gereageerd dat we maar eens af moesten spreken en daar reageerde ze positief op, nu een voorstel gedaan. Daar houd ik meer van, spijkers met koppen slaan.
Zo wijs, jijquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Joggingspak wordt vaste kledingstuk, vettig haar en SBS6 kijken behoort ook tot deze dingen hè?
Dan nog, laat haar er maar om smeken. Teasen is nooit erg.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Kijk, als het vocht uit der doos druipt, oke, maar eerst helemaal gek maken werkt veel beter, ook in jouw voordeel.
deze man weetquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan nog, laat haar er maar om smeken. Teasen is nooit erg.
Da's waar, langer wachten is altijd beter.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Probably right. Ik heb ook gewoon geen ervaring met dit typequote:Op dinsdag 6 december 2011 11:59 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Mijn ervaring leert dat juist meisje-meisjes wat voorzichtiger zijn dan de 'trashy'-types en daarom ook wat langer wachten voordat ze willen afspreken...
Teasenquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik draag nooit make-upquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:56 schreef Sinji het volgende:
[..]
Of een teken van laksheid omdat je al iemand hebt. Doet me denken aan sommige huisvrouwen die zichzelf loslaten qua dieet
Klassieker!quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:08 schreef Lokasenna het volgende:
Kennen jullie Fantasia, die Disneyfilm?
Maar ook weer niet te lang, anders laat ze zich uitwonen door een andere harde lulquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Da's waar, langer wachten is altijd beter.
Ik ook, met de juiste geestverruimende middelenquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan echt tijden achter elkaar naar dat deel met die dansende bloemen en feeën kijken
Okido.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Kijk, als het vocht uit der doos druipt, oke, maar eerst helemaal gek maken werkt veel beter, ook in jouw voordeel.
Ik doe alleen wat aan mijn uiterlijk als het om iets anders dan school gaat.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:09 schreef heloef het volgende:
Ik doe weinig aan mijn uiterlijk nu, dan kunnen ze in de toekomst ook niet klagen dat ik mijn uiterlijk laat versloffen, ik denk vooruit.
Jammer alleen dat je er nu zo weinig tot geen voordeel mee behaaldquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:09 schreef heloef het volgende:
Ik doe weinig aan mijn uiterlijk nu, dan kunnen ze in de toekomst ook niet klagen dat ik mijn uiterlijk laat versloffen, ik denk vooruit.
Heb gezien toen ik 8 was.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:08 schreef Lokasenna het volgende:
Kennen jullie Fantasia, die Disneyfilm?
Ooit wil ik hem ook een keer onder invloed zien ja.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:10 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Ik ook, met de juiste geestverruimende middelen
Ik ook eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:10 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik doe alleen wat aan mijn uiterlijk als het om iets anders dan school gaat.
Ze viel niet op negers, dat was het probleem.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jammer alleen dat je er nu zo weinig tot geen voordeel mee behaald
Naja als ik naar Appie ga dan is het onbelangrijk. Voor de rest kan een beetje persoonlijke verzorging geen kwaad lijkt mequote:Op dinsdag 6 december 2011 12:12 schreef ook_gek het volgende:
Ik doe altijd wat wat aan me uiterlijk en kleding
Ik doe altijd even veelquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:12 schreef ook_gek het volgende:
Ik doe altijd wat wat aan me uiterlijk en kleding
Maar stel nou dat ik een vriend heb. Dan wil ik dat hij zegt 'dit is fayequote:Op dinsdag 6 december 2011 12:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk.![]()
Als ik uit ga doe ik een luchtje op, gel in mijn haar enz.
Ach ik denk dat die theoretische vriend dat geen moer kan schelen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:14 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Maar stel nou dat ik een vriend heb. Dan wil ik dat hij zegt 'dit is faye' en niet 'ja, nou.. em, dit is faye... Ze is best leuk enzo
maar dat zie je niet nu.'
Theoretische ik geeft er wel om. Het oog wil ook wat hequote:Op dinsdag 6 december 2011 12:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach ik denk dat die theoretische vriend dat geen moer kan schelen.
Die theoretische jongen die je in theorie afwees kon het ook geen ene moer schelen.
zolang de ander er niet als een zwerver uit ziet...quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:18 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Theoretische ik geeft er wel om. Het oog wil ook wat he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |