Klassieker!quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:08 schreef Lokasenna het volgende:
Kennen jullie Fantasia, die Disneyfilm?
Maar ook weer niet te lang, anders laat ze zich uitwonen door een andere harde lulquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Da's waar, langer wachten is altijd beter.
Ik ook, met de juiste geestverruimende middelenquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan echt tijden achter elkaar naar dat deel met die dansende bloemen en feeën kijken
Okido.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Kijk, als het vocht uit der doos druipt, oke, maar eerst helemaal gek maken werkt veel beter, ook in jouw voordeel.
Ik doe alleen wat aan mijn uiterlijk als het om iets anders dan school gaat.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:09 schreef heloef het volgende:
Ik doe weinig aan mijn uiterlijk nu, dan kunnen ze in de toekomst ook niet klagen dat ik mijn uiterlijk laat versloffen, ik denk vooruit.
Jammer alleen dat je er nu zo weinig tot geen voordeel mee behaaldquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:09 schreef heloef het volgende:
Ik doe weinig aan mijn uiterlijk nu, dan kunnen ze in de toekomst ook niet klagen dat ik mijn uiterlijk laat versloffen, ik denk vooruit.
Heb gezien toen ik 8 was.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:08 schreef Lokasenna het volgende:
Kennen jullie Fantasia, die Disneyfilm?
Ooit wil ik hem ook een keer onder invloed zien ja.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:10 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Ik ook, met de juiste geestverruimende middelen
Ik ook eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:10 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik doe alleen wat aan mijn uiterlijk als het om iets anders dan school gaat.
Ze viel niet op negers, dat was het probleem.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jammer alleen dat je er nu zo weinig tot geen voordeel mee behaald
Naja als ik naar Appie ga dan is het onbelangrijk. Voor de rest kan een beetje persoonlijke verzorging geen kwaad lijkt mequote:Op dinsdag 6 december 2011 12:12 schreef ook_gek het volgende:
Ik doe altijd wat wat aan me uiterlijk en kleding
Ik doe altijd even veelquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:12 schreef ook_gek het volgende:
Ik doe altijd wat wat aan me uiterlijk en kleding
Maar stel nou dat ik een vriend heb. Dan wil ik dat hij zegt 'dit is fayequote:Op dinsdag 6 december 2011 12:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk.![]()
Als ik uit ga doe ik een luchtje op, gel in mijn haar enz.
Ach ik denk dat die theoretische vriend dat geen moer kan schelen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:14 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Maar stel nou dat ik een vriend heb. Dan wil ik dat hij zegt 'dit is faye' en niet 'ja, nou.. em, dit is faye... Ze is best leuk enzo
maar dat zie je niet nu.'
Theoretische ik geeft er wel om. Het oog wil ook wat hequote:Op dinsdag 6 december 2011 12:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach ik denk dat die theoretische vriend dat geen moer kan schelen.
Die theoretische jongen die je in theorie afwees kon het ook geen ene moer schelen.
zolang de ander er niet als een zwerver uit ziet...quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:18 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Theoretische ik geeft er wel om. Het oog wil ook wat he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |