Dit is een beter plan inderdaad. Grappig dat jullie communiceren met elkaar via dit topic bwehehquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:38 schreef stefanhaan het volgende:
dan moet je even windows teken + r en dan CMD intikken en enter.
en dan ipconfig en mij screenshotje ervan over msn sturen
Seks hoort langer als 10min te durenquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[..]
[..]
3 totaal verschillende reacties. en dan maar zeggen dat alle mannen hetzelfde zijn. Ik hou ervan
Ideaal even neuken en dan gewoon lekker weer verder met de waan van de dag.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[..]
[..]
3 totaal verschillende reacties. en dan maar zeggen dat alle mannen hetzelfde zijn. Ik hou ervan
Ligt eraan wat je onder seks verstaat.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:39 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Seks hoort langer als 10min te duren
Zoiets heet een vluggertje.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ideaal even neuken en dan gewoon lekker weer verder met de waan van de dag.
Ik teken er voor.
Als het een vluggertje is mag het best 10min of minder duren uiteraardquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je onder seks verstaat.
of zelf haar even laten zoeken naar gateway in het stukje tekstquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:38 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dit is een beter plan inderdaad. Grappig dat jullie communiceren met elkaar via dit topic bweheh
Kan jij ook hebben hoor, moet je alleen niet bij hoeren zoeken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
kijk dit soort dingen daar boffen jullie allemaal echt mee, dat er gewoon geen tijdslimiet is voor iets, of wat dan ook.
en na afloop kan je verder gaan chillen, behalve als het een player is die hem meteen smeert.
luxe hoor( voor jezelf). en gezellig voor beiden.
Heb je het dan over de uiteindelijk 'daad'(quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Als het een vluggertje is mag het best 10min of minder duren uiteraard
Als je daarna eten gaat koken ben ik bereid op te schietenquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, ik heb gvd nog wel wat beters te doen dan de hele tijd neuken
No shit.quote:
De daad.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Heb je het dan over de uiteindelijk 'daad'() of ook over het voorspel?
Nou na 10 minuten neuken wordt het nogal schraal van binnen en dat bevordert mijn humeur nietquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:39 schreef stefanhaan het volgende:
Seks hoort langer als 10min te duren
Het is net als eten en poepen, gewoon omdat het best lekker is en moet, maar het hoeft geen hele dag te durenquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:40 schreef heloef het volgende:
Ideaal even neuken en dan gewoon lekker weer verder met de waan van de dag.
Ik teken er voor.
Voorspel bij een vluggertje?quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Heb je het dan over de uiteindelijk 'daad'() of ook over het voorspel?
quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het is net als eten en poepen, gewoon omdat het best lekker is en moet, maar het hoeft geen hele dag te duren
Als zij ook contact opneemt dan is er iets van interesse, ik snap jouw haast niet zo.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je daarna eten gaat koken ben ik bereid op te schieten![]()
Sinds een aantal dagen contact met een meisje via een datingsite. Moet zeggen, normaal niet mijn type maar het klikt echt heel leuk. Ik heb dus ook al vrij snel een date voorgesteld maar zij houdt die boot nog even af omdat ze heel druk is. Daar houd ik dus niet van, eindeloos mailen/chatten is niet mijn ding en bovendien werkt een date dan uiteindelijk toch niet, is mijn ervaring. Bovendien, als het klikt kan je tijd maken, nietwaar?
Ze neemt dus wel steeds contact op. Ik weet niet goed wat ik daarvan moet denken. Mijn gevoel zegt, forget it and move on. Duurt lang. Aan de andere kant, kan ook gewoon meespelen want heb toch niks te verliezen.
Dat vroeg ik me ook af, maar ik heb der geen verstand van dus ik durfde het niet te zeggen.quote:
Ik zou zeggen als je echt wil weten hoe het klikt irl dan moet je iets afspreken. Maar als zij daadwerkelijk druk is, kan ik me ook wel voorstellen dat ze er geen zin nu in heeft. Spreek wat af, desnoods over paar weken en kap tot die tijd contact af. Kijken of ze dan niet opeens eerder een gaatje heeftquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:41 schreef Mystikvm het volgende:
Als je daarna eten gaat koken ben ik bereid op te schieten![]()
Sinds een aantal dagen contact met een meisje via een datingsite. Moet zeggen, normaal niet mijn type maar het klikt echt heel leuk. Ik heb dus ook al vrij snel een date voorgesteld maar zij houdt die boot nog even af omdat ze heel druk is. Daar houd ik dus niet van, eindeloos mailen/chatten is niet mijn ding en bovendien werkt een date dan uiteindelijk toch niet, is mijn ervaring. Bovendien, als het klikt kan je tijd maken, nietwaar?
Ze neemt dus wel steeds contact op. Ik weet niet goed wat ik daarvan moet denken. Mijn gevoel zegt, forget it and move on. Duurt lang. Aan de andere kant, kan ook gewoon meespelen want heb toch niks te verliezen.
Ja ik weet het ook niet, ik ben nog vrij onschuldig en onwetend.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af, maar ik heb der geen verstand van dus ik durfde het niet te zeggen.
Ik moest hier lachen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook niet, ik ben nog vrij onschuldig en onwetend.
Ik neem ook geen contact op, zij doet dat. Ga dan ook niet kortaf doen natuurlijk, want stiekem is ze echt wel leuk. Het is gewoon niet mijn 'pace', dit eindeloze gemail/whatsapp.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen als je echt wil weten hoe het klikt irl dan moet je iets afspreken. Maar als zij daadwerkelijk druk is, kan ik me ook wel voorstellen dat ze er geen zin nu in heeft. Spreek wat af, desnoods over paar weken en kap tot die tijd contact af. Kijken of ze dan niet opeens eerder een gaatje heeft
Praatjes vullen geen gaatjes. Ik kan niet beslissen of ik iemand wel echt leuk vind gebaseerd op een los telefoongesprek/mailconverstatie hier en daar en een stapel foto's. Vooruit met de geit.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:44 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Als zij ook contact opneemt dan is er iets van interesse, ik snap jouw haast niet zo.
Je hebt altijd wel een beetje voorspel nodig. Je kan m er echt niet zomaar inrammen als meisje nog niet vochtig isquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:46 schreef Lokasenna het volgende:
Ja ik weet het ook niet, ik ben nog vrij onschuldig en onwetend.
kan wel.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je hebt altijd wel een beetje voorspel nodig. Je kan m er echt niet zomaar inrammen als meisje nog niet vochtig is
Ik herken dit gedrag wel hoor. Stiekem geniet je van de aandacht en van het idee dat de ander wel eens de match kan zijn, maar afspreken wordt daardoor enger, want wat als hij het (weer) niet is. Nu ben je nog blij en vrolijk en dan is het weer een illusie armer. Ik stelde het daardoor ook wel vaak uitquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:48 schreef Mystikvm het volgende:
Ik neem ook geen contact op, zij doet dat. Ga dan ook niet kortaf doen natuurlijk, want stiekem is ze echt wel leuk. Het is gewoon niet mijn 'pace', dit eindeloze gemail/whatsapp.
Geen idee wanneer dat nou gebeurt bij mij, maar volgens mij heb ik daar niet echt voorspel voor nodigquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je hebt altijd wel een beetje voorspel nodig. Je kan m er echt niet zomaar inrammen als meisje nog niet vochtig is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |