Ik heb daar nog wel iets vaker dan 1x voor nodigquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:33 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb wel de regel dat er op z'n minst een keer geneukt moet zijn voor ik überhaupt wil denken aan een relatie.
Bij goddelijke seks ben ik bereid concessies te doen. Maar sowieso, zonder neuken een relatie....Neuhquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb daar nog wel iets vaker dan 1x voor nodig
Ik heb al in geen 9 jaar iemand gezoend dus ik ga er niet vanuit dat ik er wat van ga bakken xD En ik zal overigens niet de persoon zijn die dat soort eisen gaat opleggen aan de ander.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gast, ga dr eerst eens zoenen. Misschien tongt ze als een helicopter en dan wil je niet eens haar vriendje meer zijn
Wil net zeggenquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb daar nog wel iets vaker dan 1x voor nodig
Wat versta je onder personelijk en lang? Ik ga ook wel eens een hele dag met een vrouw op pad en daar kunnen hele personelijke onderwerpen voorbij komen. Maar dat houd niet in dat het een date isquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:26 schreef Keyos het volgende: we kennen elkaar al jaren van bepaalde evenementen, en de date was ook aardig persoonlijk en lang.
Bij goddelijke sex blijft het sowieso niet 1x neuken, dus dan kom ik op dezelfde conclusie van net uitquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:36 schreef Mystikvm het volgende:
Bij goddelijke seks ben ik bereid concessies te doen. Maar sowieso, zonder neuken een relatie....Neuh
serieus ik zou echt niet beginnen over een relatie voor er überhaupt getongt isquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:36 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik heb al in geen 9 jaar iemand gezoend dus ik ga er niet vanuit dat ik er wat van ga bakken xD En ik zal overigens niet de persoon zijn die dat soort eisen gaat opleggen aan de ander.
Maar ik laat het allemaal wel gebeuren zonder toe te werken naar iets, denk dat dat inderdaad het beste is. Gewoon niet te hard van stapel lopen, wie weet komt dat gesprek vanzelf ineens. Sowieso moeten we eerst eens fysiek contact hebben, ik had haar kunnen zoenen vrijdag als ik daar naartoe had gewerkt , dat maakt het fysieke contact ook gelijk een heel stuk makkelijker en intiemer. Ik ben nu nog heel erg voorzichtig geweest in fysiek contact, omdat ik te chicken ben een move te maken, terwijl het wel kan.
Touché.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Bij goddelijke sex blijft het sowieso niet 1x neuken, dus dan kom ik op dezelfde conclusie van net uit
Klopt xD Dat zoenen had gewoon al vrijdag moeten gebeuren, we draaien er gewoon omheen terwijl we het beide willen, net als dat we bij het regelen van de date er beide een beetje omheen gedraaid hebben. Maar het is gewoon onhandig dat ik heel verlegen ben, en zij ook, maar misschien maakt dat ons alleen maar beter bij elkaar passen , ik heb iig bij een andere soort meid met mijn gestuntel niets te zoeken xDquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
serieus ik zou echt niet beginnen over een relatie voor er überhaupt getongt is
en ga eens snel bekken
dat is niet hard van stapel lopen dan is als nog ffing langszaam
Doe het wel snel jongen, straks belandt je verbaasd en versuft in de friendzone, afvragend waarom al dat gepraat niet heeft geholpenquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:36 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik heb al in geen 9 jaar iemand gezoend dus ik ga er niet vanuit dat ik er wat van ga bakken xD En ik zal overigens niet de persoon zijn die dat soort eisen gaat opleggen aan de ander.
Maar ik laat het allemaal wel gebeuren zonder toe te werken naar iets, denk dat dat inderdaad het beste is. Gewoon niet te hard van stapel lopen, wie weet komt dat gesprek vanzelf ineens. Sowieso moeten we eerst eens fysiek contact hebben, ik had haar kunnen zoenen vrijdag als ik daar naartoe had gewerkt , dat maakt het fysieke contact ook gelijk een heel stuk makkelijker en intiemer. Ik ben nu nog heel erg voorzichtig geweest in fysiek contact, omdat ik te chicken ben een move te maken, terwijl het wel kan.
Oke......quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:36 schreef Keyos het volgende:
[..]
Denk er nu eens niet over na dan en doe het gewoon, verdomme Keyos.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:39 schreef Keyos het volgende:
[..]
Klopt xD Dat zoenen had gewoon al vrijdag moeten gebeuren, we draaien er gewoon omheen terwijl we het beide willen, net als dat we bij het regelen van de date er beide een beetje omheen gedraaid hebben. Maar het is gewoon onhandig dat ik heel verlegen ben, en zij ook, maar misschien maakt dat ons alleen maar beter bij elkaar passen , ik heb iig bij een andere soort meid met mijn gestuntel niets te zoeken xD
Lekker bekkenquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:37 schreef rhubarbje het volgende:
serieus ik zou echt niet beginnen over een relatie voor er überhaupt getongt is
en ga eens snel bekken
dat is niet hard van stapel lopen dan is als nog ffing langszaam
Zeer terechte klacht, zeker als je al die coole FOK! smiley's tot je beschikking hebtquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:40 schreef Myraela het volgende:
En stop alsjeblieft met de xD smiley. Gewoon. Alsjeblieft.
Nee, ik weet dat ze meer wilt , dat merk ik aan haar en ook de mensen in haar omgeving geven het aan , ze is alleen sociaal niet zo heel zelfverzekerd en is daardoor best angstig, maar volgens mij ben ik dat nog meer, ze heeft meer durf gehad in het afspreken dan ik bij haar.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oke......
Nou daar gaan we
Enige idee hoeveel verliefde mannen ooit dachten kans te kunnen maken op zoenen terwijl de vrouw het alleen maar gezellig vind om dingen te doen?
En dat idee krijg ik nou precies bij dit verhaal. Jij hoopt op iets en vat alles op als een teken van ze wilt me.
Terwijl het in haar ogen alleen maar gezellig is.
Alleen dequote:Op dinsdag 6 december 2011 10:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zeer terechte klacht, zeker als je al die coole FOK! smiley's tot je beschikking hebt
Je mag 'm alleen gebruiken als je er niks aan kan doenquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:42 schreef Lokasenna het volgende:
Alleen de-smiley is verboden terrein.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Bij vrijwel elke smiley kan ik me voorstellen hoe je moet kijken. Maar bij deze....
Echt Keyos, je verbaast me met je incompetentie. Zo moeilijk is het niet om gewoon te gaan zoenen. Als je er zo zeker van bent had je dit allang moeten doen!quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:41 schreef Keyos het volgende:
[..]
Nee, ik weet dat ze meer wilt , dat merk ik aan haar en ook de mensen in haar omgeving geven het aan , ze is alleen sociaal niet zo heel zelfverzekerd en is daardoor best angstig, maar volgens mij ben ik dat nog meer, ze heeft meer durf gehad in het afspreken dan ik bij haar.
What you did there. I see itquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je mag 'm alleen gebruiken als je er niks aan kan doen
Het kost volgens mij meer moeite om het tegen te houden dan om het gewoon te doenquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Echt Keyos, je verbaast me met je incompetentie. Zo moeilijk is het niet om gewoon te gaan zoenen. Als je er zo zeker van bent had je dit allang moeten doen!
Dat is de ergste. Maar ik heb er wel meer die ik liever niet zou zien, maar lief als ik ben klaag ik daar nooit over.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen de-smiley is verboden terrein.
ik gebruik best graag smileysquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is de ergste. Maar ik heb er wel meer die ik liever niet zou zien, maar lief als ik ben klaag ik daar nooit over.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt..... Ik heb haar al zoveel uur gesproken, hartstikke leuke gezellige date gehad vrijdag, en nog niet gezoend, terwijl ik maten van mij zie bekken met een meid in de kroeg na een half uur praten........ Ben gewoon een tactisch onbenul en chicken om de move te maken. Dit moet maar eens gebeuren, dat maakt van het fysieke contact gelijk geen taboe meer. Donderdag is the day.....quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Echt Keyos, je verbaast me met je incompetentie. Zo moeilijk is het niet om gewoon te gaan zoenen. Als je er zo zeker van bent had je dit allang moeten doen!
Donderdag zoendagquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:45 schreef Keyos het volgende:
Klopt..... Ik heb haar al zoveel uur gesproken, hartstikke leuke gezellige date gehad vrijdag, en nog niet gezoend, terwijl ik maten van mij zie bekken met een meid in de kroeg na een half uur praten........ Ben gewoon een tactisch onbenul en chicken om de move te maken. Dit moet maar eens gebeuren, dat maakt van het fysieke contact gelijk geen taboe meer. Donderdag is the day.....
wat betekent dat <3 teken nou eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:06 schreef Myraela het volgende:
Alleen maar liefde vandaag.
[ afbeelding ]
Zelfde alsquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
wat betekent dat <3 teken nou eigenlijk.
ik zie het altijd overal staan, maar ik kan het niet opzoeken met google omdat vreemde teken enzo.
Van de zijkant is het een hartjequote:Op dinsdag 6 december 2011 10:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik zie het altijd overal staan, maar ik kan het niet opzoeken met google omdat vreemde teken enzo.
Een hartje.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
You'd better. Je moet echt wat meer ballen groeien. Je overanalyseert en hebt voortdurend de mensen in deze thread nodig om het uit je hoofd te praten alvorens je een move durft te maken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:45 schreef Keyos het volgende:
[..]
Klopt..... Ik heb haar al zoveel uur gesproken, hartstikke leuke gezellige date gehad vrijdag, en nog niet gezoend, terwijl ik maten van mij zie bekken met een meid in de kroeg na een half uur praten........ Ben gewoon een tactisch onbenul en chicken om de move te maken. Dit moet maar eens gebeuren, dat maakt van het fysieke contact gelijk geen taboe meer. Donderdag is the day.....
Ik vond het altijd afschuwelijk, van die meisjes van 11 die overal <3 bij typte. Maar sinds facebook, waar het dus zo'n ♥ hartje is, vind ik het tof.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Afspreken met een hoer is geen prestatie, het is haar werk. Spreek met een normaal meisje af.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh het is me gelukt om weer af te spreken met de hoer. morgenavond
Gefelicteerd.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Ik snap serieus niet hoe het niet tot zoenen kan komen als de date zo persoonlijk werd en jullie elkaar hartstikke leuk vinden. Echt waar niet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:45 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hou je dit keer je sigaretten, trui en je geld in de gaten? Hoeveel moet je betalen? Je gaat geen cent meer betalen hoor!quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
Neem geen paar honderd euro mee deze keerquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Yep, ik word er zelf ook moedeloos van, ik doe alles fout wat ik fout kan doen door een soort handrem waar ik niet om vraag. Zelfs als de verliefdheid er vanaf spat durf ik het nog niet, al was het wel prettig geweest als we buiten de auto en bios om meer tijd met z' n 2en hadden met een alcoholische consumptie erbij , had de rem wat meer weggenomen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
You'd better. Je moet echt wat meer ballen groeien. Je overanalyseert en hebt voortdurend de mensen in deze thread nodig om het uit je hoofd te praten alvorens je een move durft te maken.
Straks ga je ons nog uitnodigen op je dates
Minpunten voor de pedosmiley.quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee dat is wel een prestatie! het lukte me nooit, en dan sta je weer uren in de sneeuw 100 km van huis, of dan zijn er superweinig ads online(paar jaar terug nog). en dan allemaal gedoe. en ik durf(de) ze ook nooit te berichten, omdat ik dan op de "normale" man wil lijken die gewoon ervaren lijkt met afspraken maken met de hoer.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Afspreken met een hoer is geen prestatie, het is haar werk. Spreek met een normaal meisje af.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hou je dit keer je sigaretten, trui en je geld in de gaten? Hoeveel moet je betalen? Je gaat geen cent meer betalen hoor!
ja misschien 400 euro 2 uurquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hou je dit keer je sigaretten, trui en je geld in de gaten? Hoeveel moet je betalen? Je gaat geen cent meer betalen hoor!
Je geeft wel makkelijker veel geld uit dan weinig.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee dat is wel een prestatie! het lukte me nooit, en dan sta je weer uren in de sneeuw 100 km van huis, of dan zijn er superweinig ads online(paar jaar terug nog). en dan allemaal gedoe. en ik durf(de) ze ook nooit te berichten, omdat ik dan op de "normale" man wil lijken die gewoon ervaren lijkt met afspraken maken met de hoer.
zodat ik niet opval
maar ik snap dat niet hoe hij het doet.
en dan allemaal moeilijk
en dan gaat het mis, en dan kan ik er dus niet achteraangaan want dat zou de normale hoerenloper niet doen enzo. allemaal moeilijk.
[..]
[..]
ja misschien 400 euro 2 uur
Haha ja, ik had het gewoon kunnen en moeten doen, maar ik sta erop dat ik er donderdag naartoe ga werken, geen excuses meer dan want we willen het beide, dat is zo duidelijk als een klontje.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snap serieus niet hoe het niet tot zoenen kan komen als de date zo persoonlijk werd en jullie elkaar hartstikke leuk vinden. Echt waar niet.
Pff, ik vind het echt maar zonde van je geld hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee dat is wel een prestatie! het lukte me nooit, en dan sta je weer uren in de sneeuw 100 km van huis, of dan zijn er superweinig ads online(paar jaar terug nog). en dan allemaal gedoe. en ik durf(de) ze ook nooit te berichten, omdat ik dan op de "normale" man wil lijken die gewoon ervaren lijkt met afspraken maken met de hoer.
zodat ik niet opval
maar ik snap dat niet hoe hij het doet.
en dan allemaal moeilijk
en dan gaat het mis, en dan kan ik er dus niet achteraangaan want dat zou de normale hoerenloper niet doen enzo. allemaal moeilijk.
[..]
[..]
ja misschien 400 euro 2 uur
Goedzo man.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:50 schreef Mystikvm het volgende:
Het is me trouwens gelukt om af te spreken met de tandarts. Morgenmiddag.
WTFquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:50 schreef Mystikvm het volgende:
Het is me trouwens gelukt om af te spreken met de tandarts. Morgenmiddag.
8x is niksquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:53 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb dit nummer nu 8 keer geluisterd ofzo
Weet ik nog niet! Maar ik ga wel goed mijn tanden poetsen, moet wel een beetje fris ruiken voor je-weet-wel-watquote:
Nee... Dat meen je nietquote:
nee alsof ik het niet erg vond.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:54 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Nee... Dat meen je nietIs dit dezelfde als die je had bestolen?
Had je daar trouwens nog wat van gezegd?
... Tandarts, toch?quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Weet ik nog niet! Maar ik ga wel goed mijn tanden poetsen, moet wel een beetje fris ruiken voor je-weet-wel-wat
Jij hosselaarquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:54 schreef Mystikvm het volgende:
Weet ik nog niet! Maar ik ga wel goed mijn tanden poetsen, moet wel een beetje fris ruiken voor je-weet-wel-wat
Niet een beetje vragen. Gewoon helemaal. Ze kan je gedachten niet lezen hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:55 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee alsof ik het niet erg vond.
misschien is het ook een beetje de suikerziekte ofzo.
ik denk dat ik een beetje aan het einde ga vragen of ik me kleren van de vorige keer kan terugkrijgen.
Dude, je gaat echt niet met een hoer afspreken die je bestolen heeft. Die flikt dat kunstje gewoon nog een keer hoor. Alsof ze een lolly van een baby pikt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:55 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik denk dat ik een beetje aan het einde ga vragen of ik me kleren van de vorige keer kan terugkrijgen.
Er gaat geboord worden, dat is wel zeker.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Keihard met de staaf en bolle punt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Er gaat geboord worden, dat is wel zeker.
Het zijn jouw kleren weet je nog wel, dus je moet ze terug eisen niet vragen, je hoef niet te vragen om iets wat van jou is.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:55 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:56 schreef Myraela het volgende:
Dude, je gaat echt niet met een hoer afspreken die je bestolen heeft. Die flikt dat kunstje gewoon nog een keer hoor. Alsof ze een lolly van een baby pikt.
quote:
3 minuten.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit dus.
En waarom 2u? Je kan toch ook wel klaarkomen in een kwartier ofzo?
Dus wel dezelfde?? En je neemt weer geld mee? Jij zou nu toch juist geld moeten krijgen? Wat is dit voor omgekeerde wereld? Ik had 'r op haar muil gehoekt - maar ik ben dan ook een vrouwquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:55 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Gewoon meerdere keren er over heen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit dus.
En waarom 2u? Je kan toch ook wel klaarkomen in een kwartier ofzo?
15 seconden.quote:
Royal sadness.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:00 schreef Keyos het volgende:
Maat van mij kwam al klaar toen zijn eerste vriendin zijn zaakie beet had (toen ze het voor het eerst gingen doen) , denk dat je dat als minus 30 sec kan bestempelen xD
Zonder, voor de daad zelf als het ware zet ik in op 15 seconden.quote:
Dat is wel epic failquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:00 schreef Keyos het volgende:
Maat van mij kwam al klaar toen zijn eerste vriendin zijn zaakie beet had (toen ze het voor het eerst gingen doen) , denk dat je dat als minus 30 sec kan bestempelen xD
Een ervaring om nooit te vergetenquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:00 schreef Keyos het volgende:
Das wel heul ernstig.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:00 schreef Keyos het volgende:
Indeed, ik hang mijzelf op als dat mij gaat gebeuren. Het gaat natuurlijk geen uren pompen worden, maar zo vroeg al is beschamend.quote:
Da's niet zo erg hoor. Als je daarna maar niet uitgeput in slaap valt ofzo.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Zonder, voor de daad zelf als het ware zet ik in op 15 seconden.
Die ken ik ook. Enorm elkaar lopen opgeilen, komt het er eindelijk van, gaat ie er in en slap er weer uit. Dat was het danquote:
Wat andere mensen denken of zeggen boeit niet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:41 schreef Keyos het volgende:
[..]
Nee, ik weet dat ze meer wilt , dat merk ik aan haar en ook de mensen in haar omgeving geven het aan.
Dat was wel mijn plan, die kan ook weer in de prullenbak.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Da's niet zo erg hoor. Als je daarna maar niet uitgeput in slaap valt ofzo.
Stijf totdat de condoom om ging was ook een leuke.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die ken ik ook. Enorm elkaar lopen opgeilen, komt het er eindelijk van, gaat ie er in en slap er weer uit. Dat was het dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |