Daarom zit je ook in deze reeks, vriendquote:Op dinsdag 6 december 2011 09:57 schreef heloef het volgende:
Leven is te mooi om me druk te gaan maken wat een stel mensen wat ik niet ken zegt op een lullig forumpje. Een goede discussie is echter altijd wel leuk.
Voor de rest. Ik geef geen neuk.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:58 schreef Sinji het volgende:
[..]
Letterlijk
Gelukkig boeit dat me ook niet zoveel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Je bent 12 seconden te laat met je grap, probeer het de volgende keer nog maar een keer.quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daarom zit je ook in deze reeks, vriend
Hahaha, hijs leukquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:06 schreef Myraela het volgende:
Alleen maar liefde vandaag.
[ afbeelding ]
Die is leuk!quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:06 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Iedereen roept maar dat anderen zich niet druk moeten maken, dat doen ze zelf namelijk ook nooit.quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:56 schreef Sinji het volgende:
Zo, iemand maakt zich inderdaad druk ja.
Bazig shirt is baas.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:06 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Het punt toen in de disussie was dat er mensen zijn die zeggen niet te kunnen werken en zich zielig en kut voelen. En van alles om zich heen daar de schuld van geven. Maar weigeren er iets maar dan ook iets aan te doen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:57 schreef Keyos het volgende:
Waar bemoeien mensen zich dan mee, op een forum hangen is een totaal andere inspanning dan naar school gaan of werken. Iemand kan gerust ziek zijn, maar wel computeren, alsof je heel de dag zielig in je bed moet liggen.....
Als ik in een ziekenhuis zou liggen zou ik ook de laptop pakken en 24/7 die laptop gebruiken.
Sowieso, er zijn mensen hier met een Wajong, die hebben geen werk (of ze kunnen werken is niet aan ons), die hebben een reden.
Ik like deze post.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:12 schreef DenWauwelaar het volgende:
WAAROM MAKEN JULLIE ZO DRUK?
GA JE GVD EENS NIET ZO DRUK MAKEN? IK MAAK ME OOK TOTAAL NIET DRUK. IK BLIJF OOK DE KALMTE ZELVE. HOU EENS OP MET DAT DRUKTE MAKEN!
Ook zoiets ja.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:12 schreef DenWauwelaar het volgende:
GA JE GVD EENS NIET ZO DRUK MAKEN? IK MAAK ME OOK TOTAAL NIET DRUK. IK BLIJF OOK DE KALMTE ZELVE. HOU EENS OP MET DAT DRUKTE MAKEN!
quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:12 schreef DenWauwelaar het volgende:
Wat bedoel je met binden? Als jullie beide zo smoorverliefd zijn moet er donderdag wel wat gaan gebeuren waardoor jullie meer zijn dan vrienden.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:13 schreef Keyos het volgende:
Ik zat even te denken, as you may know ben ik nu vrij ver met een meid en zijn we beide smoorverliefd , gaan we dus donderdag weer naar de bioscoop , alleen.... voor volgende week zaterdag heeft ze mij dus meegevraagd om te gaan gourmetten bij haar vrienden (komen meer dan 20 man) , op dit moment doen we het beide langzaam aan (omdat we chicanes zijn), maar is het niet handig om aan te sturen om te binden voor de gourmet avond?
Ze vraagt mij dus mee met zeer waarschijnlijk de intentie dat ik haar vriend ben/wordt , want ze heeft geregeld dat ik kon komen zonder dat ik zelf ook maar had gevraagd van tevoren om mee te mogen (dus wil ze mij heeeeel graag erbij hebben). Alleen ik vind het wel een vreemde situatie als je daar dus zit, maar jezelf nog geen stelletje kan noemen, terwijl dat er wel heel dik aan zit te komen.
Dan ben je haar vriend, maar toch weer niet helemaal.....
Ik zou het nog niet doen, je krijgt nu een enorme voorstelronde langs al haar vrienden (oh dit is de jongen waar ik zo veel heb over gehoord enz.) terwijl er nog niks is. Legt er meteen zo'n druk op.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:13 schreef Keyos het volgende:
Ik zat even te denken, as you may know ben ik nu vrij ver met een meid en zijn we beide smoorverliefd , gaan we dus donderdag weer naar de bioscoop , alleen.... voor volgende week zaterdag heeft ze mij dus meegevraagd om te gaan gourmetten bij haar vrienden (komen meer dan 20 man) , op dit moment doen we het beide langzaam aan (omdat we chickens zijn), maar is het niet handig om aan te sturen om te binden voor de gourmet avond?
Ze vraagt mij dus mee met zeer waarschijnlijk de intentie dat ik haar vriend ben/wordt , want ze heeft geregeld dat ik kon komen zonder dat ik zelf ook maar had gevraagd van tevoren om mee te mogen (dus wil ze mij heeeeel graag erbij hebben). Alleen ik vind het wel een vreemde situatie als je daar dus zit, maar jezelf nog geen stelletje kan noemen, terwijl dat er wel heel dik aan zit te komen.
Je over analyseert de situatie naar mijn mening. Zie het als een gezellig uitje met haar en wees relaxt. het is duidelijk dat jullie elkaar tof vinden. Just go with the flow. Meestal komt dat 'zijn wij nou een stel?' later ter sprake (meestal na een flinke avond 'met elkaar doorbrengen').quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:13 schreef Keyos het volgende:
Ik zat even te denken, as you may know ben ik nu vrij ver met een meid en zijn we beide smoorverliefd , gaan we dus donderdag weer naar de bioscoop , alleen.... voor volgende week zaterdag heeft ze mij dus meegevraagd om te gaan gourmetten bij haar vrienden (komen meer dan 20 man) , op dit moment doen we het beide langzaam aan (omdat we chicanes zijn), maar is het niet handig om aan te sturen om te binden voor de gourmet avond?
Doe waar jij je goed bij voelt. Meer valt er niet over te zeggen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:13 schreef Keyos het volgende:
Ik zat even te denken, as you may know ben ik nu vrij ver met een meid en zijn we beide smoorverliefd , gaan we dus donderdag weer naar de bioscoop , alleen.... voor volgende week zaterdag heeft ze mij dus meegevraagd om te gaan gourmetten bij haar vrienden (komen meer dan 20 man) , op dit moment doen we het beide langzaam aan (omdat we chickens zijn), maar is het niet handig om aan te sturen om te binden voor de gourmet avond?
Hoe lang date je haar nu?quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:13 schreef Keyos het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |