Daarom zit je ook in deze reeks, vriendquote:Op dinsdag 6 december 2011 09:57 schreef heloef het volgende:
Leven is te mooi om me druk te gaan maken wat een stel mensen wat ik niet ken zegt op een lullig forumpje. Een goede discussie is echter altijd wel leuk.
Voor de rest. Ik geef geen neuk.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:58 schreef Sinji het volgende:
[..]
Letterlijk
Gelukkig boeit dat me ook niet zoveel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Je bent 12 seconden te laat met je grap, probeer het de volgende keer nog maar een keer.quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daarom zit je ook in deze reeks, vriend
Hahaha, hijs leukquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:06 schreef Myraela het volgende:
Alleen maar liefde vandaag.
[ afbeelding ]
Die is leuk!quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:06 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Iedereen roept maar dat anderen zich niet druk moeten maken, dat doen ze zelf namelijk ook nooit.quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:56 schreef Sinji het volgende:
Zo, iemand maakt zich inderdaad druk ja.
Bazig shirt is baas.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:06 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Het punt toen in de disussie was dat er mensen zijn die zeggen niet te kunnen werken en zich zielig en kut voelen. En van alles om zich heen daar de schuld van geven. Maar weigeren er iets maar dan ook iets aan te doen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:57 schreef Keyos het volgende:
Waar bemoeien mensen zich dan mee, op een forum hangen is een totaal andere inspanning dan naar school gaan of werken. Iemand kan gerust ziek zijn, maar wel computeren, alsof je heel de dag zielig in je bed moet liggen.....
Als ik in een ziekenhuis zou liggen zou ik ook de laptop pakken en 24/7 die laptop gebruiken.
Sowieso, er zijn mensen hier met een Wajong, die hebben geen werk (of ze kunnen werken is niet aan ons), die hebben een reden.
Ik like deze post.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:12 schreef DenWauwelaar het volgende:
WAAROM MAKEN JULLIE ZO DRUK?
GA JE GVD EENS NIET ZO DRUK MAKEN? IK MAAK ME OOK TOTAAL NIET DRUK. IK BLIJF OOK DE KALMTE ZELVE. HOU EENS OP MET DAT DRUKTE MAKEN!
Ook zoiets ja.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:12 schreef DenWauwelaar het volgende:
GA JE GVD EENS NIET ZO DRUK MAKEN? IK MAAK ME OOK TOTAAL NIET DRUK. IK BLIJF OOK DE KALMTE ZELVE. HOU EENS OP MET DAT DRUKTE MAKEN!
quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:12 schreef DenWauwelaar het volgende:
Wat bedoel je met binden? Als jullie beide zo smoorverliefd zijn moet er donderdag wel wat gaan gebeuren waardoor jullie meer zijn dan vrienden.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:13 schreef Keyos het volgende:
Ik zat even te denken, as you may know ben ik nu vrij ver met een meid en zijn we beide smoorverliefd , gaan we dus donderdag weer naar de bioscoop , alleen.... voor volgende week zaterdag heeft ze mij dus meegevraagd om te gaan gourmetten bij haar vrienden (komen meer dan 20 man) , op dit moment doen we het beide langzaam aan (omdat we chicanes zijn), maar is het niet handig om aan te sturen om te binden voor de gourmet avond?
Ze vraagt mij dus mee met zeer waarschijnlijk de intentie dat ik haar vriend ben/wordt , want ze heeft geregeld dat ik kon komen zonder dat ik zelf ook maar had gevraagd van tevoren om mee te mogen (dus wil ze mij heeeeel graag erbij hebben). Alleen ik vind het wel een vreemde situatie als je daar dus zit, maar jezelf nog geen stelletje kan noemen, terwijl dat er wel heel dik aan zit te komen.
Dan ben je haar vriend, maar toch weer niet helemaal.....
Ik zou het nog niet doen, je krijgt nu een enorme voorstelronde langs al haar vrienden (oh dit is de jongen waar ik zo veel heb over gehoord enz.) terwijl er nog niks is. Legt er meteen zo'n druk op.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:13 schreef Keyos het volgende:
Ik zat even te denken, as you may know ben ik nu vrij ver met een meid en zijn we beide smoorverliefd , gaan we dus donderdag weer naar de bioscoop , alleen.... voor volgende week zaterdag heeft ze mij dus meegevraagd om te gaan gourmetten bij haar vrienden (komen meer dan 20 man) , op dit moment doen we het beide langzaam aan (omdat we chickens zijn), maar is het niet handig om aan te sturen om te binden voor de gourmet avond?
Ze vraagt mij dus mee met zeer waarschijnlijk de intentie dat ik haar vriend ben/wordt , want ze heeft geregeld dat ik kon komen zonder dat ik zelf ook maar had gevraagd van tevoren om mee te mogen (dus wil ze mij heeeeel graag erbij hebben). Alleen ik vind het wel een vreemde situatie als je daar dus zit, maar jezelf nog geen stelletje kan noemen, terwijl dat er wel heel dik aan zit te komen.
Je over analyseert de situatie naar mijn mening. Zie het als een gezellig uitje met haar en wees relaxt. het is duidelijk dat jullie elkaar tof vinden. Just go with the flow. Meestal komt dat 'zijn wij nou een stel?' later ter sprake (meestal na een flinke avond 'met elkaar doorbrengen').quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:13 schreef Keyos het volgende:
Ik zat even te denken, as you may know ben ik nu vrij ver met een meid en zijn we beide smoorverliefd , gaan we dus donderdag weer naar de bioscoop , alleen.... voor volgende week zaterdag heeft ze mij dus meegevraagd om te gaan gourmetten bij haar vrienden (komen meer dan 20 man) , op dit moment doen we het beide langzaam aan (omdat we chicanes zijn), maar is het niet handig om aan te sturen om te binden voor de gourmet avond?
Doe waar jij je goed bij voelt. Meer valt er niet over te zeggen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:13 schreef Keyos het volgende:
Ik zat even te denken, as you may know ben ik nu vrij ver met een meid en zijn we beide smoorverliefd , gaan we dus donderdag weer naar de bioscoop , alleen.... voor volgende week zaterdag heeft ze mij dus meegevraagd om te gaan gourmetten bij haar vrienden (komen meer dan 20 man) , op dit moment doen we het beide langzaam aan (omdat we chickens zijn), maar is het niet handig om aan te sturen om te binden voor de gourmet avond?
Hoe lang date je haar nu?quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:13 schreef Keyos het volgende:
Nee, ik weet dat ze gek op mij is, en omgekeerd ook. Ik hoor veel via de vriend van haar zusje hoe ze over mij denkt en alles, het is 100% duidelijk dat dit geen " friendzone" kant op gaat. Maar met binden doel ik meer op het benoemen dat iemand je vriendin/vriend is. Ik wil er eigenlijk helemaal geen time-frame aan hangen, maar ik vind het wel een aparte situatie.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:20 schreef ook_gek het volgende:
@keyos
Waarom vraag je gewoon niet wat zij van jullie verwacht?
Nu wil ik je niet bang maken, maar wilt ze je niet mee hebben als een hele goeie vriend?
ik zou er zelf ook helemaal kriebel van worden, maar zij blijkbaar allebei nietquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:23 schreef Myraela het volgende:
Oh en een man die het aan mij zou vragen na een week zou ik nooit meer willen zien. Komt teneerste enorm wanhopig over en aan de andere kant kan ik er gewoon niet tegen als mensen zo afhankelijk van me zijn, zelfde met mensen die me 24/7 bellen/sms'en etc. Dan klap ik gewoon dicht.
Maarja, dat ben ik, misschien zit dat meisje wel al jaren te smachten tot je het eindelijk vraagt.
Ben juist het tegenovergestelde van afhankelijk, ik geef juist heel erg veel ruimte, sms haar ook absoluut niet constant, zou er zelf ook een hekel aan hebben als mijn mobiel om elk wissewasje afgaat, maar ik wil wel wat duidelijkheid hebben binnenkort, want volgens mij als dit zo doorgaat kunnen we het een stap verder nemen. Ik wil overigens benadrukken dat de date van vrijdag niet zomaar een eerste date is hoor, we kennen elkaar al jaren van bepaalde evenementen, en de date was ook aardig persoonlijk en lang.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:23 schreef Myraela het volgende:
Oh en een man die het aan mij zou vragen na een week zou ik nooit meer willen zien. Komt teneerste enorm wanhopig over en aan de andere kant kan ik er gewoon niet tegen als mensen zo afhankelijk van me zijn, zelfde met mensen die me 24/7 bellen/sms'en etc. Dan klap ik gewoon dicht.
Maarja, dat ben ik, misschien zit dat meisje wel al jaren te smachten tot je het eindelijk vraagt.
Ach, het ligt waarschijnlijk ook aan de situatie. Als je echt helemaal smoor op elkaar bent maakt het waarschijnlijk helemaal niets uit.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:23 schreef Myraela het volgende:
Of het gaat allemaal zo snel dat het zo weer uit isquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zou er zelf ook helemaal kriebel van worden, maar zij blijkbaar allebei niet
prima toch
daarom passen ze waarschijnlijk zo goed bij elkaar
Ik ken 80% van de mensen die op het etentje zullen zijnquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:26 schreef ook_gek het volgende:
Ik zal niet eens mee gaan naar dat etentje
Zit ik echt niet op te wachten om zo snel mee te gaan eten bij vrienden die ik niet ken.
Maar ja, ik houd al helemaal niet van te snel gaan. Laat het eerst maar gewoon leuk zijn en dan zie ik wel verder.
Als je haar al langer kent, dan heb je de duidelijkheid dus al. Je bent gaan daten, dat is altijd met het doel om elkaar beter te leren kennen en omdat je elkaar leuk vind. Dat is toch alle duidelijkheid die je moet hebben? Dat het doel is een relatie te krijgen weet je al, waarom zou je die relatie dan ookal na een date willen? Geef dat gewoon wat tijd.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:26 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ben juist het tegenovergestelde van afhankelijk, ik geef juist heel erg veel ruimte, sms haar ook absoluut niet constant, zou er zelf ook een hekel aan hebben als mijn mobiel om elk wissewasje afgaat, maar ik wil wel wat duidelijkheid hebben binnenkort, want volgens mij als dit zo doorgaat kunnen we het een stap verder nemen. Ik wil overigens benadrukken dat de date van vrijdag niet zomaar een eerste date is hoor, we kennen elkaar al jaren van bepaalde evenementen, en de date was ook aardig persoonlijk en lang.
Als het er zo duidelijk aan zit te komen waarom is het dan voor jou zo belangrijk dat het zeg maar deze week benoemd word?quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:26 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ben juist het tegenovergestelde van afhankelijk, ik geef juist heel erg veel ruimte, sms haar ook absoluut niet constant, zou er zelf ook een hekel aan hebben als mijn mobiel om elk wissewasje afgaat, maar ik wil wel wat duidelijkheid hebben binnenkort, want volgens mij als dit zo doorgaat kunnen we het een stap verder nemen. Ik wil overigens benadrukken dat de date van vrijdag niet zomaar een eerste date is hoor, we kennen elkaar al jaren van bepaalde evenementen, en de date was ook aardig persoonlijk en lang.
Daden zeggen meer dan woorden trouwens. Oogcontact, tactvol lichamelijk contact, etc. Als jullie elkaar tof vinden dan stuur je het in een stroomversnelling de goede kant op.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:24 schreef Keyos het volgende:
[..]
Nee, ik weet dat ze gek op mij is, en omgekeerd ook. Ik hoor veel via de vriend van haar zusje hoe ze over mij denkt en alles, het is 100% duidelijk dat dit geen " friendzone" kant op gaat. Maar met binden doel ik meer op het benoemen dat iemand je vriendin/vriend is. Ik wil er eigenlijk helemaal geen time-frame aan hangen, maar ik vind het wel een aparte situatie.
Sowieso gaan we donderdag dus weer daten, en ik zie het wel gebeuren dat er dan een stap verder genomen gaat worden aangezien we gewoon weten/aanvoelen dat we het beide willen, maar nog niet de durf hadden de move vrijdag te maken. Ik wil met haar wel erover praten, aangezien je met praten precies weet hoe een ander over dingen denkt, en dat met ons twee denk ik het beste is.
voor mijn gevoel kun je daar echt niks over zeggenquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Of het gaat allemaal zo snel dat het zo weer uit is
Kerst he..quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als het er zo duidelijk aan zit te komen waarom is het dan voor jou zo belangrijk dat het zeg maar deze week benoemd word?
Dat weet ik dus ook niet, maar ik vind het ongemakkelijk om als date overal bij te zitten terwijl het misschien al verder kan zijn en de indruk heb dat zij dat ook wilt. Denk dat het beste gewoon de date van donderdag afwachten is, kijken hoe die is, en als het perfect loopt met haar erover praten.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als het er zo duidelijk aan zit te komen waarom is het dan voor jou zo belangrijk dat het zeg maar deze week benoemd word?
Ik zou dat niet doen (maar het is aan jou natuurlijk)quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:29 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat weet ik dus ook niet, maar ik vind het ongemakkelijk om als date overal bij te zitten terwijl het misschien al verder kan zijn en de indruk heb dat zij dat ook wilt. Denk dat het beste gewoon de date van donderdag afwachten is, kijken hoe die is, en als het perfect loopt met haar erover praten.
Ik weet dat sowieso de standaard dating regels niet op haar slaan, zij is ook een zeer verlegen persoon en schermt haar gevoelens ook af voor een bepaald gedeelte (maar als je op het gezicht en oogcontact let geeft ze het heeeeeel erg weg xD).quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:30 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb lak aan dating rules. Ik zie wel. Misschien moet jij er ook zo in gaan zitten en je wat dit betreft helemaal niets aantrekken van goedbedoelde adviezen op een forum.
Gast, ga dr eerst eens zoenen. Misschien tongt ze als een helicopter en dan wil je niet eens haar vriendje meer zijnquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:29 schreef Keyos het volgende:
Dat weet ik dus ook niet, maar ik vind het ongemakkelijk om als date overal bij te zitten terwijl het misschien al verder kan zijn en de indruk heb dat zij dat ook wilt. Denk dat het beste gewoon de date van donderdag afwachten is, kijken hoe die is, en als het perfect loopt met haar erover praten.
dr is nog niet gekust?quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gast, ga dr eerst eens zoenen. Misschien tongt ze als een helicopter en dan wil je niet eens haar vriendje meer zijn
Dan leert hij het haar toch?quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gast, ga dr eerst eens zoenen. Misschien tongt ze als een helicopter en dan wil je niet eens haar vriendje meer zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |