Ohja, dat zijn ook leuke momentenquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Stijf totdat de condoom om ging was ook een leuke.
Het is alleen zo dat ik het hoor van een persoon die haar juist helpt meer te durven om met mij af te spreken en dat soort zaken, net als dat ik dat ook doe met jullie en een goede vriend van mij. Ze steekt echt PRECIES hetzelfde in elkaar als ik, daarom maakt het dit zo knullig maar ook weer zo grappig tegelijk. We draaien er gewoon al een maand omheen, gewoon een gezellige date hebben donderdag, kijken wat er gebeurd, en er misschien over praten, denk dat dat een hele hoop gaat helpen. Sowieso zit het in een stroomversnelling sinds vrijdag.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat andere mensen denken of zeggen boeit niet.
Ik krijg al maanden de vraag of ik een relatie heb met een hele goede vriendin van mij. Want we zijn zo leuk samen en we doen vaak dingen samen. Lachen, serieus praten, stappen, lunchen enz
Maar wij hebben zeker geen relatie. Wij hebben het gewoon leuk samen!
Dus wat anderen mensen zeggen denken klopt niet altijd.
Gewoon later opnieuw proberen tochquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ohja, dat zijn ook leuke momentenEinde verhaal, nog voordat er wat is gebeurd
Ga samen koken en trek eens een fles wijn open...quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:05 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het is alleen zo dat ik het hoor van een persoon die haar juist helpt meer te durven om met mij af te spreken en dat soort zaken, net als dat ik dat ook doe met jullie en een goede vriend van mij. Ze steekt echt PRECIES hetzelfde in elkaar als ik, daarom maakt het dit zo knullig maar ook weer zo grappig tegelijk. We draaien er gewoon al een maand omheen, gewoon een gezellige date hebben donderdag, kijken wat er gebeurd, en er misschien over praten, denk dat dat een hele hoop gaat helpen. Sowieso zit het in een stroomversnelling sinds vrijdag.
Ik vond het persoonlijk wel beter dan helemaal niet hard worden, nu hoefde ik tenminste niet onzeker te worden.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ohja, dat zijn ook leuke momentenEinde verhaal, nog voordat er wat is gebeurd
Nou ik ontnuchterde daarna terwijl de persoon in kwestie in slaap was gevallen en ik dacht: wtf doe ik hier, spullen gepakt en ertussen uit geknepen.quote:
Misschien een goed idee om voor de bioscoop te doen inderdaad, al afspreken om van tevoren te gaan koken/eten, heb je wat quality time samen in een rustige omgeving zonder iemand er omheen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:07 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Ga samen koken en trek eens een fles wijn open...
Die Usernamequote:Op dinsdag 6 december 2011 11:07 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Ga samen koken en trek eens een fles wijn open...
De direct-klaar-kwam-knul die vond ik heel leuk en dat kwam uiteindelijk wel goed. No worries dusquote:
Bios is sowieso een slecht plan als het je zoveel moeite kost om die stap te makenquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:08 schreef Keyos het volgende:
[..]
Misschien een goed idee om voor de bioscoop te doen inderdaad, al afspreken om van tevoren te gaan koken/eten, heb je wat quality time samen in een rustige omgeving zonder iemand er omheen.
Echt niet?quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:10 schreef stefanhaan het volgende:
ik kan echt niet klaarkomen in 3 minuten hoor
oh maar het is me enige contact met de vrouw, op loka na ofzo. en ik doe traag denk ik dus naja vaag allemaal ik ga het niet beschrijven.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit dus.
En waarom 2u? Je kan toch ook wel klaarkomen in een kwartier ofzo?
nee want "dit" kan niet beter geregeld worden.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je geeft wel makkelijker veel geld uit dan weinig.
Ga maar hard oefenen danquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:10 schreef stefanhaan het volgende:
Ze is een film liefhebber en ze heeft een Pathé pas, dus ze stelde het zelf voor xDquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:10 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Bios is sowieso een slecht plan als het je zoveel moeite kost om die stap te maken
Nee duurt wel iets langer.quote:
Waarom ik kan sowieso veelvuldig ?quote:
Dit heb ik wel eens meegemaakt. Het lukte maar nietquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:08 schreef Myraela het volgende:
Mannen die maar niet klaarkomen, das meestal met drugs zijn dan weer leuker. Ookal worden ze zelf na een poosje een beetje gefrustreerd.
Je romantiseert hetquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
oh maar het is me enige contact met de vrouw, op loka na ofzo. en ik doe traag denk ik dus naja vaag allemaal ik ga het niet beschrijven.
ik hoop altijd een beetje dat ik haar ook wat vermaak enzo(en nee niet als een stud, maar ook gewoon met een gesprek dat het gewoon wat voelt alsof ik haar wat beter ken
nogal jammer om "over" een "onbekende" heen te gaan vind ik namelijk).
He, wie klaagt er nou als er langer geneukt moet worden. Ik niet hoor. Geen tijd om onzeker te worden.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit heb ik wel eens meegemaakt. Het lukte maar nietDan voel je je ook lullig, want het was echt een lekker ding. Daar lag het niet aan.
Uiteindelijk toch geslaagd. Ik beurs, zij uitgewoond en een flinke tijd verder
Ah ok, ik wens je veel succes!quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:11 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ze is een film liefhebber en ze heeft een Pathé pas, dus ze stelde het zelf voor xD
Maar de film van donderdag is een romantische, dus wie weet. Maar ik denk dat ik gewoon dat koken ga proberen, neem ik een flessie zoete witte wijn mee, en wie weet is dan de kop eraf voordat we naar die film gaan
Ik klaag dan. Ongeduldig enzoquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:14 schreef Myraela het volgende:
He, wie klaagt er nou als er langer geneukt moet worden. Ik niet hoor. Geen tijd om onzeker te worden.
Niet zeiken maar kreunen.quote:
Zij heeft ook niet geklaagdquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
He, wie klaagt er nou als er langer geneukt moet worden. Ik niet hoor. Geen tijd om onzeker te worden.
Dan leer je ze maar kennen en moet je niet steeds bij elke PM of meisje waar je contact mee hebt op Paiq bang worden en wegrennen, maar gewoon eens zeggen: afspreken?! En dan ook daadwerkelijk gaan.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:14 schreef mylifeisgrey het volgende:
jezus dit weer. ik heb geen liefde en/of geld aan een meisje te besteden want die ken ik niet!
Het blijft een onbekende, ze is alleen uit op je geld.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh maar het is me enige contact met de vrouw, op loka na ofzo. en ik doe traag denk ik dus naja vaag allemaal ik ga het niet beschrijven.
ik hoop altijd een beetje dat ik haar ook wat vermaak enzo(en nee niet als een stud, maar ook gewoon met een gesprek dat het gewoon wat voelt alsof ik haar wat beter ken
nogal jammer om "over" een "onbekende" heen te gaan vind ik namelijk).
Dankjequote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
De direct-klaar-kwam-knul die vond ik heel leuk en dat kwam uiteindelijk wel goed. No worries dus
Okido.quote:
Klopt, maar van de bios is het gewoon gekomen, ik zie mij overigens echt geen kook workshop doen xD Maar zoals aangegeven, ik ga proberen voor de film de kop eraf te krijgen, denk dat het de avond voor beide een stuk gemakkelijker maakt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:18 schreef Sinji het volgende:
Ik had een aantal topics geleden nog iets gemompeld over een kookworkshop en dat de bios een slecht idee was
Er was een tijd dat ik records snel fappen probeerde te halen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:10 schreef stefanhaan het volgende:
Ik mag jou wel.quote:
Als je maar niet gefrustreerd de bios induikt als er thuis niets van is gekomen, denk dat dat de spanning alleen maar erger maakt. [clichee] Probeer gewoon lekker te zien hoe het loopt en dan komt het vanzelf [/clichee].quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:19 schreef Keyos het volgende:
[..]
Klopt, maar van de bios is het gewoon gekomen, ik zie mij overigens echt geen kook workshop doen xD Maar zoals aangegeven, ik ga proberen voor de film de kop eraf te krijgen, denk dat het de avond voor beide een stuk gemakkelijker maakt.
Het probleem is inderdaad dat niks van zelf komt ja.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:23 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Als je maar niet gefrustreerd de bios induikt als er thuis niets van is gekomen, denk dat dat de spanning alleen maar erger maakt. [clichee] Probeer gewoon lekker te zien hoe het loopt en dan komt het vanzelf [/clichee].
Of is dat juist het probleem met personen in dit topic?
Ik heb de slechte eigenschap alles van tevoren te analyseren en uit te plannen, dat doe ik nu dus weer eigenlijk. Maar het is duidelijk dat iets samen koken heel wenselijk is dan dat je ergens in het centrum afspreekt om naar de bios te gaan en dan naar huis, en dan weer bij de metro te staan van " ja, wat doen we" .quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:23 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Als je maar niet gefrustreerd de bios induikt als er thuis niets van is gekomen, denk dat dat de spanning alleen maar erger maakt. [clichee] Probeer gewoon lekker te zien hoe het loopt en dan komt het vanzelf [/clichee].
Of is dat juist het probleem met personen in dit topic?
Iets plannen is niet slecht, dan laat je ook zien dat je de moeite doet en er over na hebt gedacht en dat lijkt me niet iets slechts. Alleen het is geen film waarin je bepaalde scenes op een bepaald moment laat afspelen, lijkt me lastig als je dat hebt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:24 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik heb de slechte eigenschap alles van tevoren te analyseren en uit te plannen, dat doe ik nu dus weer eigenlijk. Maar het is duidelijk dat iets samen koken heel wenselijk is dan dat je ergens in het centrum afspreekt om naar de bios te gaan en dan naar huis, en dan weer bij de metro te staan van " ja, wat doen we" .
Jij moet gewoon de juiste persoon nog tegenkomen, dat gaat het wel vanzelf verwacht ik.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Het probleem is inderdaad dat niks van zelf komt ja.
kijk dit soort dingen daar boffen jullie allemaal echt mee, dat er gewoon geen tijdslimiet is voor iets, of wat dan ook.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:19 schreef Myraela het volgende:
Behalve als ik heel moe, dan denk ik voordat we beginnen wel eens van "Laat het niet te lang duren, ik wil slapen". Maar dat ben ik helemaal vergeten zodra we beginnen.
Klopt, en het vervelende is, ik weet wat ik fout doe, maar ik maak wel constant weer dezelfde fouten. Gewoon donderdag wat gaan kijken, eten, en zien hoe het loopt (ze heeft een eigen studentenkamer)quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:27 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Iets plannen is niet slecht, dan laat je ook zien dat je de moeite doet en er over na hebt gedacht en dat lijkt me niet iets slechts. Alleen het is geen film waarin je bepaalde scenes op een bepaald moment laat afspelen, lijkt me lastig als je dat hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |