Dit dus.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:56 schreef Myraela het volgende:
Dude, je gaat echt niet met een hoer afspreken die je bestolen heeft. Die flikt dat kunstje gewoon nog een keer hoor. Alsof ze een lolly van een baby pikt.
quote:
3 minuten.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit dus.
En waarom 2u? Je kan toch ook wel klaarkomen in een kwartier ofzo?
Dus wel dezelfde?? En je neemt weer geld mee? Jij zou nu toch juist geld moeten krijgen? Wat is dit voor omgekeerde wereld? Ik had 'r op haar muil gehoekt - maar ik ben dan ook een vrouwquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:55 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee alsof ik het niet erg vond.
misschien is het ook een beetje de suikerziekte ofzo.
ik denk dat ik een beetje aan het einde ga vragen of ik me kleren van de vorige keer kan terugkrijgen.
Gewoon meerdere keren er over heen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit dus.
En waarom 2u? Je kan toch ook wel klaarkomen in een kwartier ofzo?
15 seconden.quote:
Royal sadness.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:00 schreef Keyos het volgende:
Maat van mij kwam al klaar toen zijn eerste vriendin zijn zaakie beet had (toen ze het voor het eerst gingen doen) , denk dat je dat als minus 30 sec kan bestempelen xD
Zonder, voor de daad zelf als het ware zet ik in op 15 seconden.quote:
Dat is wel epic failquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:00 schreef Keyos het volgende:
Maat van mij kwam al klaar toen zijn eerste vriendin zijn zaakie beet had (toen ze het voor het eerst gingen doen) , denk dat je dat als minus 30 sec kan bestempelen xD
Een ervaring om nooit te vergetenquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:00 schreef Keyos het volgende:
Das wel heul ernstig.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:00 schreef Keyos het volgende:
Indeed, ik hang mijzelf op als dat mij gaat gebeuren. Het gaat natuurlijk geen uren pompen worden, maar zo vroeg al is beschamend.quote:
Da's niet zo erg hoor. Als je daarna maar niet uitgeput in slaap valt ofzo.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Zonder, voor de daad zelf als het ware zet ik in op 15 seconden.
Die ken ik ook. Enorm elkaar lopen opgeilen, komt het er eindelijk van, gaat ie er in en slap er weer uit. Dat was het danquote:
Wat andere mensen denken of zeggen boeit niet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:41 schreef Keyos het volgende:
[..]
Nee, ik weet dat ze meer wilt , dat merk ik aan haar en ook de mensen in haar omgeving geven het aan.
Dat was wel mijn plan, die kan ook weer in de prullenbak.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Da's niet zo erg hoor. Als je daarna maar niet uitgeput in slaap valt ofzo.
Stijf totdat de condoom om ging was ook een leuke.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die ken ik ook. Enorm elkaar lopen opgeilen, komt het er eindelijk van, gaat ie er in en slap er weer uit. Dat was het dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |