nee dat is wel een prestatie! het lukte me nooit, en dan sta je weer uren in de sneeuw 100 km van huis, of dan zijn er superweinig ads online(paar jaar terug nog). en dan allemaal gedoe. en ik durf(de) ze ook nooit te berichten, omdat ik dan op de "normale" man wil lijken die gewoon ervaren lijkt met afspraken maken met de hoer.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Afspreken met een hoer is geen prestatie, het is haar werk. Spreek met een normaal meisje af.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hou je dit keer je sigaretten, trui en je geld in de gaten? Hoeveel moet je betalen? Je gaat geen cent meer betalen hoor!
ja misschien 400 euro 2 uurquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hou je dit keer je sigaretten, trui en je geld in de gaten? Hoeveel moet je betalen? Je gaat geen cent meer betalen hoor!
Je geeft wel makkelijker veel geld uit dan weinig.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee dat is wel een prestatie! het lukte me nooit, en dan sta je weer uren in de sneeuw 100 km van huis, of dan zijn er superweinig ads online(paar jaar terug nog). en dan allemaal gedoe. en ik durf(de) ze ook nooit te berichten, omdat ik dan op de "normale" man wil lijken die gewoon ervaren lijkt met afspraken maken met de hoer.
zodat ik niet opval
maar ik snap dat niet hoe hij het doet.
en dan allemaal moeilijk
en dan gaat het mis, en dan kan ik er dus niet achteraangaan want dat zou de normale hoerenloper niet doen enzo. allemaal moeilijk.
[..]
[..]
ja misschien 400 euro 2 uur
Haha ja, ik had het gewoon kunnen en moeten doen, maar ik sta erop dat ik er donderdag naartoe ga werken, geen excuses meer dan want we willen het beide, dat is zo duidelijk als een klontje.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snap serieus niet hoe het niet tot zoenen kan komen als de date zo persoonlijk werd en jullie elkaar hartstikke leuk vinden. Echt waar niet.
Pff, ik vind het echt maar zonde van je geld hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee dat is wel een prestatie! het lukte me nooit, en dan sta je weer uren in de sneeuw 100 km van huis, of dan zijn er superweinig ads online(paar jaar terug nog). en dan allemaal gedoe. en ik durf(de) ze ook nooit te berichten, omdat ik dan op de "normale" man wil lijken die gewoon ervaren lijkt met afspraken maken met de hoer.
zodat ik niet opval
maar ik snap dat niet hoe hij het doet.
en dan allemaal moeilijk
en dan gaat het mis, en dan kan ik er dus niet achteraangaan want dat zou de normale hoerenloper niet doen enzo. allemaal moeilijk.
[..]
[..]
ja misschien 400 euro 2 uur
Goedzo man.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:50 schreef Mystikvm het volgende:
Het is me trouwens gelukt om af te spreken met de tandarts. Morgenmiddag.
WTFquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:50 schreef Mystikvm het volgende:
Het is me trouwens gelukt om af te spreken met de tandarts. Morgenmiddag.
8x is niksquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:53 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb dit nummer nu 8 keer geluisterd ofzo
Weet ik nog niet! Maar ik ga wel goed mijn tanden poetsen, moet wel een beetje fris ruiken voor je-weet-wel-watquote:
Nee... Dat meen je nietquote:
nee alsof ik het niet erg vond.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:54 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Nee... Dat meen je nietIs dit dezelfde als die je had bestolen?
Had je daar trouwens nog wat van gezegd?
... Tandarts, toch?quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Weet ik nog niet! Maar ik ga wel goed mijn tanden poetsen, moet wel een beetje fris ruiken voor je-weet-wel-wat
Jij hosselaarquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:54 schreef Mystikvm het volgende:
Weet ik nog niet! Maar ik ga wel goed mijn tanden poetsen, moet wel een beetje fris ruiken voor je-weet-wel-wat
Niet een beetje vragen. Gewoon helemaal. Ze kan je gedachten niet lezen hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:55 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee alsof ik het niet erg vond.
misschien is het ook een beetje de suikerziekte ofzo.
ik denk dat ik een beetje aan het einde ga vragen of ik me kleren van de vorige keer kan terugkrijgen.
Dude, je gaat echt niet met een hoer afspreken die je bestolen heeft. Die flikt dat kunstje gewoon nog een keer hoor. Alsof ze een lolly van een baby pikt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:55 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik denk dat ik een beetje aan het einde ga vragen of ik me kleren van de vorige keer kan terugkrijgen.
Er gaat geboord worden, dat is wel zeker.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Keihard met de staaf en bolle punt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Er gaat geboord worden, dat is wel zeker.
Het zijn jouw kleren weet je nog wel, dus je moet ze terug eisen niet vragen, je hoef niet te vragen om iets wat van jou is.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:55 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |