Precies. Alleen mensen die er zelf niet uitzien zullen zeggen en ook daadwerkelijk menen dat uiterlijk totaal onbelangrijk is, zo werkt de oppervlakkigheid van de wereld nou eenmaalquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:18 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Theoretische ik geeft er wel om. Het oog wil ook wat he
Precies de reden waarom ik uiterlijk niet belangrijk vind inderdaadquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:20 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Precies. Alleen mensen die er zelf niet uitzien zullen zeggen en ook daadwerkelijk menen dat uiterlijk totaal onbelangrijk is, zo werkt de oppervlakkigheid van de wereld nou eenmaal
Zelfreflectie is dan wel weer een van je sterke punten!quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Precies de reden waarom ik uiterlijk niet belangrijk vind inderdaad
Wel kijk, op school wil ik onzichtbaar zijn. Dat lukt. Ik ben hooguit dat stille meisje zonder make up. Zo blijf ik qua pesten buiten beeld.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zolang de ander er niet als een zwerver uit ziet...
ik vind het een beetje gek als je moeite hebt met je vriend op dagen dat zijn haar in de war zit
of dat mijn vriend zich voor me zou schamen als ik een dagje geen mascara op heb en normaal wel
Is dat niet een kwestie van " op de grote stapel en ik zie wel wat en wanneer ik koop" ?quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:19 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kreeg zojuist 20 euro van mijn moeder voor een nieuw shirt
We willen nou eenmaal een leuk uitzicht. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:20 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Precies. Alleen mensen die er zelf niet uitzien zullen zeggen en ook daadwerkelijk menen dat uiterlijk totaal onbelangrijk is, zo werkt de oppervlakkigheid van de wereld nou eenmaal
Nee, ik had het shirt al gekocht maar blijkbaar wilde mijn moeder nog iets voor me kopen voor Sinterklaas, toen heb ik het geld voor dat shirt maar gevraagdquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:22 schreef Keyos het volgende:
[..]
Is dat niet een kwestie van " op de grote stapel en ik zie wel wat en wanneer ik koop" ?
Met 20 euro kun je overigens niet zoveel, al is dat afhankelijk waar je koopt natuurlijk.
nice hoorquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ik had het shirt al gekocht maar blijkbaar wilde mijn moeder nog iets voor me kopen voor Sinterklaas, toen heb ik het geld voor dat shirt maar gevraagd
[ afbeelding ]
Leuk shirt!quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ik had het shirt al gekocht maar blijkbaar wilde mijn moeder nog iets voor me kopen voor Sinterklaas, toen heb ik het geld voor dat shirt maar gevraagd
[ afbeelding ]
Ja oke maar zou je het oke vinden als je vriend alleen van de make-up Faye hield?quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wel kijk, op school wil ik onzichtbaar zijn. Dat lukt. Ik ben hooguit dat stille meisje zonder make up. Zo blijf ik qua pesten buiten beeld.
Zodra ik uit school ben, trek ik een lijntje boven mijn ogen, laagje mascara, haar leuk. Elke dag, of ik nou weg ga of niet.
Daar heb je theoretisch gelijk in.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:18 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Theoretische ik geeft er wel om. Het oog wil ook wat he
voor twintig euro kan ik prima shoppen hoorquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:22 schreef Keyos het volgende:
[..]
Is dat niet een kwestie van " op de grote stapel en ik zie wel wat en wanneer ik koop" ?
Met 20 euro kun je overigens niet zoveel, al is dat afhankelijk waar je koopt natuurlijk.
Iemand die er altijd tiptop uitziet vind ik maar vermoeiend, en het lijkt me ook vermoeiend om er altijd tiptop uit te willen / moeten zien.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja oke maar zou je het oke vinden als je vriend alleen van de make-up Faye hield?
en je zou vragen om alsjeblieft weer mascara te gaan dragen op jullie bank hang avondjes
Vaak genoeg loop ik met mijn haar in een knot (en moet het nodig gewassen) en dan staan er opeens vrienden op de stoep voor een spelletje
dan schaamt mijn vriend zich echt niet opeens voor me
zolang je er niet uit ziet als een zwerver....
Ik kom echt helemaaaaal nergens met 20 euroquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:22 schreef Keyos het volgende:
[..]
Sokken en boxers.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik kom echt helemaaaaal nergens met 20 euro
Ik ben enorm oppervlakkig bleek vorige week.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:20 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Ja preciesquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:26 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Iemand die er altijd tiptop uitziet vind ik maar vermoeiend, en het lijkt me ook vermoeiend om er altijd tiptop uit te willen / moeten zien.
Inderdaad, en sowieso kun je voor dat geld altijd een basic hemashirt en leuke accessoires kopen om het leuk te maken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
voor twintig euro kan ik prima shoppen hoor
ik heb liever 200 maar hier kan ik ook best wat van scoren
sowieso begint de uitverkoop ongeveer
Ik ook niet, ik koop dan het meeste bij de Esprit, daar ben je voor een blouse al een euro of 40 kwijt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik kom echt helemaaaaal nergens met 20 euro
Lekker toch!quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben enorm oppervlakkig bleek vorige week.
Niet volledig terecht eigenlijk.quote:
Ik heb iemand afgewezen afgebrand op haar overgewicht.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:29 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Je bent onterecht oppervlakkig? Hoe dat zo?
ik heb je nooit oppervlakkig genoemd? of bedoel je mij niet?quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb iemand afgewezen afgebrand op haar overgewicht.
Nu ben ik zelf de slankste niet maar zij is wel een gevalletje hartstilstand.
Maar toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |